drop

Diskuze o mapě se zajímavou klimatickou diverzitou, která nabízí tři velmi silné ochránce.
JohnDoe
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 372
Registrován: sob 01. pro 2012 12:19:48
Dal poděkování: 186 poděkování
Dostal poděkování: 516 poděkování

Re: drop

Příspěvek od JohnDoe » pon 20. dub 2020 19:37:53

njn, ale když upravíš tabulku s dropem a necháš tam jen ty pěkný věci, tak musíš stáhnout procento na drop, aby se vydělalo v průměru stejně...
drobný problém nastane, když budeš mít ten den smolíka a bude to padat méně... sáhnout se do nastavení HG určitě dá, jen abyste nakonec nebyli rozladění
Hraju si, abych nezlobil...
Temuchin

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 652
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 388 poděkování

Re: drop

Příspěvek od schvarz » pon 20. dub 2020 20:01:27

JohnDoe píše: pon 20. dub 2020 19:37:53 njn, ale když upravíš tabulku s dropem a necháš tam jen ty pěkný věci, tak musíš stáhnout procento na drop, aby se vydělalo v průměru stejně...
drobný problém nastane, když budeš mít ten den smolíka a bude to padat méně... sáhnout se do nastavení HG určitě dá, jen abyste nakonec nebyli rozladění
Uvedu příklad, jak by to mělo být. Plácnu nějaký čísla, co nedávají smysl, ale aby aspoň trochu bylo vidět.
Před změnou: Zabiju 100 potvor, padnou mi elementy a k tomu 10 prutů zlata, 7 karem, 7 prutů stříbra, 5 různých knížek, 10 bylinek, 9 run, 10 ženšenů a třeba 6 nějakých zbraní/šperků.
Po změně: Zabiju 100 potvor, padnou mi elementy a k tomu 10 prutů zlata a 7 karem.

Zkrátka ten zbytek by se odmazal a šance na drop u těch itemů, co zbyly, by zůstala stejná.
Nerozumím tvé teorii, že by se musel stahovat drop, asi máš nějakou jinou ideu o tom, jak funguje drop předmětů z monster.
Nepředpokládám totiž, že drop itemů je implementovaný, že při každé zabité mobce se točí kostkou, který předmět spadne, ale že se háže kostkou tolikrát, kolik předmětů je v loot tabulce a u každého se rozhodne, jestli zrovna padne :D S tím, že asi existuje nějaké omezení pro extrémní případy, kdy by mohl padnout každý jeden, tak asi hádám, že tam bude nějaké omezení shora.
Kdyby totiž bylo implementováno to první řešení, tak by nemohly z jedné mobky padnou 2 a více itemů.

Uživatelský avatar
pikasek
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 281
Registrován: ned 24. dub 2011 11:11:19
Dal poděkování: 68 poděkování
Dostal poděkování: 105 poděkování

Re: drop

Příspěvek od pikasek » pon 20. dub 2020 20:17:24

Ne, jsem zásadně proti. Do HG ať se vůbec nerýpá, je to jediná mapa (použitelná) ve stylu jakéhosi dungeonu. Raději ať tam padá bordel, než aby se do něj začalo rýpal a náhodou by se přišlo opět na něco, co tam má být celou dobu a podobně

Uživatelský avatar
Mionix
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 646
Registrován: ned 23. pro 2018 19:43:54
Dal poděkování: 614 poděkování
Dostal poděkování: 674 poděkování

Re: drop

Příspěvek od Mionix » pon 20. dub 2020 20:17:47

Zkusím se GA zeptat, zda by s tím šlo jen v HG něco udělat. Ale nic neslibuji.

A jen tak na okraj. Já nikdy nepochopil toto herní sprintování, maximalizace zisku za co nejmenší čas. Takto jsem nikdy nehrál a proto ani nemám takové nároky třeba na inventář nebo výbavy, jako jiní. Ale je to jen můj styl hry.

Mionix

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 652
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 388 poděkování

Re: drop

Příspěvek od schvarz » pon 20. dub 2020 21:35:48

Mionix píše: pon 20. dub 2020 20:17:47 Zkusím se GA zeptat, zda by s tím šlo jen v HG něco udělat. Ale nic neslibuji.

A jen tak na okraj. Já nikdy nepochopil toto herní sprintování, maximalizace zisku za co nejmenší čas. Takto jsem nikdy nehrál a proto ani nemám takové nároky třeba na inventář nebo výbavy, jako jiní. Ale je to jen můj styl hry.

Mionix
Tady ani nejde o to, že to zdržuje v tom být nejlepší, mít maximální zisk nebo podobně. Znepříjemňuje mi hru, že musím buď precizně naklikávat drop, abych omylem nesebral něco špatně a nebo spamovat jedno tlačítko, posbírat všechno a potom ten nepořádek zase vyhazovat.
Já bych nerad bral GA pracovní hodiny, aby se zabýval opravdu drobnostmi, což tohle zrovna docela je. Ale zase na druhou stranu je to prostě taková Quality of Life věc no. Nemyslím si, že asi má smysl tuhle věc teď nějak naléhavě řešit. Spíš bych byl rád, kdyby se k téhle idee přihlíželo v budoucnu a pokud se bude dělat nějaká úprava dropu, tak aby to v ní bylo uváženo.

V současné chvíli jsem rád, že GA maká na novém herním obsahu, ať už je to úprava cechů, nové mapy, předměty a potvory nebo třeba na našem návrhu o úhynu bylinek v říších :D :D

A jen tak na okraj - Pokud někdo chce sprintovat a maximalizovat zisk, tak se bude HGčku vyhybat obloukem, protože je to nejméně výhodná možnost výdělku. Pokud člověk cílí na výdělek, tak na to má nepoměrně velké náklady. Za tu částku si jde vybavit s klidem postavu do entarianu a vydělávat peněz skoro 2x tolik (pro někoho možná i zábavněji). Lidé, co chodí HGčko, to dělají většinou z toho důvodu, že je to baví, že je to jedna z mála map, kde fakt hodně pomáhá hrát ve více lidech a také to chodí kutilové, kteří si rádi vše vyrábí sami a pro ně je to opravdu hodnotná mapa.
A jinak nějaké závodění je styl, kterým žije opravdu mnoho hráčů. Třeba já bych byl rád, kdyby hra interně měřila, jak dlouho mi trvá průchod HGčkem a dal se trackovat třeba osobní rekord :D Takhle si to samozřejmě měřím sám, jen že je to zajímavý pohled na hru taky.

Alkoholik
Lv.6
Lv.6
Příspěvky: 28
Registrován: čtv 30. bře 2017 12:51:37
Dal poděkování: 14 poděkování
Dostal poděkování: 2 poděkování

Re: drop

Příspěvek od Alkoholik » pon 20. dub 2020 22:26:13

Nech sa prida treti inventar. Ak sa budu odoberat somariny z HG, tak chcem aby sa odobrali aj zo swampu..

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 652
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 388 poděkování

Re: drop

Příspěvek od schvarz » pon 20. dub 2020 23:11:18

Alkoholik píše: pon 20. dub 2020 22:26:13 Nech sa prida treti inventar. Ak sa budu odoberat somariny z HG, tak chcem aby sa odobrali aj zo swampu..
LOL, hele tak to fakt ne.

Rozšíření inventáře nebude. Tým to odmítá. Víc vědět nepotřebuješ. Můžu ti tu nasypat 30 důvodů, proč by to bylo špatné pro hru, ale asi by to bylo málo platný.

Odstraněním bordelu ze swampu by se swamp stal nejvýdělečnější mapou ve hře. 9 let stará mapa, vstup od levelu 100, náklady na výbavu do 10kkk a vydělával bys tam víc nebo stejně, než v mapách pro max levely, kde výbavy stojí pěti až patnáctinásobně víc? Kde se kolikrát ani nedá hrát solo? To opravdu ne :D

Alkoholik
Lv.6
Lv.6
Příspěvky: 28
Registrován: čtv 30. bře 2017 12:51:37
Dal poděkování: 14 poděkování
Dostal poděkování: 2 poděkování

Re: drop

Příspěvek od Alkoholik » úte 21. dub 2020 1:30:24

Co by bolo malo platne? Presne viem z akych dovodov to tym nechce spravit, ale robia z komara somara.. Tym, ze by sa odstranil bordel zo swampu by sa stal najzarobkovejsiou mapou? Ako to ovplyvni to, ze sa z tadial da prec bordel!?? Padat bude stale to iste mnozstvo prutov aj kariem..

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 652
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 388 poděkování

Re: drop

Příspěvek od schvarz » úte 21. dub 2020 2:02:00

Alkoholik píše: úte 21. dub 2020 1:30:24 Co by bolo malo platne? Presne viem z akych dovodov to tym nechce spravit, ale robia z komara somara.. Tym, ze by sa odstranil bordel zo swampu by sa stal najzarobkovejsiou mapou? Ako to ovplyvni to, ze sa z tadial da prec bordel!?? Padat bude stale to iste mnozstvo prutov aj kariem..
Málo platné by to bylo, protože kdyby tě to opravdu zajímalo, tak už sis tu v mnoha debatách přečetl, proč tým nechce zvětšovat inventáře a sám bys uznal, že to není dobrý krok. Vzhledem k tomu, že stále zastáváš krátkozraký názor, že by to hře pomohlo, jsi tak očividně neučinil. Proto nemá smysl ti prezentovat další důkazy, když sis nenašel nebo nevěříš ani těm existujícím. Naštěstí to ale není třeba, protože zvětšování inventáře není věc, o které tým bude existovat. Rozšiřovat se nebude, nemusí se to tedy řešit.

Krátka odpověď, proč by swamp tolik vydělával - samobuff by vydělával stejně jako aura+buff a šlo by toho zapnout víc najednou a jet to paralelně vedle sebe. Výdělek by byl min. stejný, jako v entarianu, ale snadno by šlo dosáhnout i dvojnásobného, možná i trojnásobného výdělku oproti entarianu s podstatně menšími provozními náklady a stejnými pořizovacími náklady.

Dlouhá odpověď, proč by to najednou bylo výdělečnější:
Spoiler:
tady je nástin současné situace:
Současný výdělek ve swampu s klasickým duem aura + buff je cca 100kk/10min. Tedy za klasický 2h swamp bez bonusů na yang je to 1,2kkk, náklady na výbavu na wara jsou do 10kkk + cena za buffa, řekněme 5kkk. Dohromady 15kkk max. Jde se vejít do těch 10 i s buffem.
Současný výdělek ve swampu se samobuffem je cca 500-600kk bez bonusů za 120 minut. Tedy 50kk/10 min. Poloviční výdělek, protože samobuff nesbírá drop. Žije jenom z yangů, které přímo padají z monster. Výbava na samobuffa je trošku dražší, ale do těch 15kkk se vejdeš taky. Jde to i za těch 10.

Pokud by se odstranil bordel ze swampu, znamená to, že na zemi nebude ležet nic, co nebudeš chtít sebrat. Nebo tam toho bude minimum.
War + buffka: Jde to hrát různě, ale víceméně jednou za 3 minuty popojedeš s warem, přebuffuješ, posbíráš loot se šamankou. Až bude plno, půjdeš prodat drop. Na výdělku ti to moc nepřidá. Nestane se ti, že ti zmizí pruty, karmy nebo bažiny, protože vždy všechno stihneš posbírat. Podle mě se z těch původních 1,2kkk za 2 hodiny posuneš o trochu vejš. Nic tak závažnýho. Problém spočívá ale v tom, že máš hromadu času. Netrávíš čas sbíráním dropu, takže můžeš koukat na seroš, film... a nebo zapneš druhýho wara na druhým ch. Buffka ti stačí jedna. Výdělek bude prakticky dvojnásobnej. I kdybys byl lempl a moc ti to nešlo, tak s každým tím warem uděláš 1kkk za 2 hodiny. Takže vylezeš s 2kkk za 120 minut. To je ekvivalentní s entarianem. Jen máš poloviční náklady a zmákneš to s postavama lvl 110. A dokáže to opice.
Samobuff: Předtím jsi vydělával 500-600kk/2h, protože jsi nechával víc než polovinu peněz ležet na zemi. Takže teď tu druhou půlku peněz budeš sbírat ze země taky. Neuděláš možná 1,2kkk / 2h, protože musíš chodit prodávat, pořád ale na 1-1,1 dosáhneš. S cvikem dáš i těch 1,2. S bonusem tak 1,6. Pokud zapneš druhýho samobuffa, jsi na 2-2,2kkk/2 hod, s bonusem tak 3kkk/2h.. Pokud zapneš třetího, jsi na 3,3kkk/ 2 hod. S bonusem tak na 4-5kkk/2h.
Náklady na tu samobuffovací strategii 30-45kkk. Tahle cena odpovídá horší výbavě na BMko do entu. S horším BMkem v entu uděláš za 2h bez bonusů cca 1,4-1,6kkk. Takže vyděláš polovičku za stejný náklady, jako ty 3 samobuffy. Do entu je vstup dražší (střep), jak do swampu (krevú, musíš tam chlemtat barevný i červený elíky, musíš nosit kosti, musíš mět premko na drop, protože zlodějky nosit nemůžeš, musíš mít tavbu a musíš u toho trochu hrát, ve swampu máš v kebuli opičku s cimbálama a zíráš na film.

Proč to nefunguje teď? Je to příliš nudný a náklady na samobuffa jsou příliš vysoký na to, aby někomu stálo za to kupovat víc výbav na samobuffa a jet jich víc paralelně. Živit premka na těch 3 postavách taky není úplně sranda. Někomu se to vyplatit může, ale jak vidíte, tak to nikdo nedělá :)
Naposledy upravil(a) schvarz dne úte 21. dub 2020 2:40:36, celkem upraveno 1 x.

Alkoholik
Lv.6
Lv.6
Příspěvky: 28
Registrován: čtv 30. bře 2017 12:51:37
Dal poděkování: 14 poděkování
Dostal poděkování: 2 poděkování

Re: drop

Příspěvek od Alkoholik » úte 21. dub 2020 2:38:36

No tak toto podla mna nie su dovody, kvoli ktorym pan GA nechce rozsirit inventar. Ani nahodou. Ze by si niekto, kto dal do vybavy XXXkkk mal byt nejako zvyhodneny tym, ze si odnesie o smiesnych 160KK navyse je teda, ti poviem, smiesne.. O tom, ze by sa dvihol zarobok vo swampe skrz to, ze nepojdem vysypat ten inventar kazdych 15, ale 20minut... smiesne.. neprinesiem 4 postavy na zaciatok keri, ale len 3.. smiesne..

Ale to je proste fuk.. uplne ina vec ma zaujima.. preco by sa to v HG malo odobrat a vo swampe nie? Ja chcem tiez len stlacat klavecu a tak si dvihat drop, nebavi ma a ani nemam v zaujime si nicit zrak studovanim bordelu v drope.. Toto ja vidim ako velku nespravodlivost.. A preto uz teraz prehlasujem, ze sa nic menit nebude a vsetci sa marne snazime.. BODKA :))

2:39, tvoj prispevok sa zmenil.

2:43, Okay schwarzi.. S tym samobuffom mas pravdu. Vobec som sa nad niecim takym nezamyslel.

3:24, Dobru noc schwarzi
Naposledy upravil(a) Alkoholik dne úte 21. dub 2020 3:25:34, celkem upraveno 4 x.

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Mionix « úte 7:17 pm »
Tak jsme si opět sedli zpět na zadečky. Doufejme, že se z dnešního výprasku ponaučíme. :-) Budu fandit dál.
@ p4tresss « úte 3:56 pm »
Bisky píše: Opraveno :hello: https://www.ekura.cz/novinky/1455
Bisky píše: Opraveno :hello: https://www.ekura.cz/novinky/1455
kedy budu prosim vysledky sutaže ?
@ Suko201 « ned 11:52 am »
Mionix píše: @Suko201,  Nebylo, upravovali se interní systémy pro nás GM. Tickety máme hlášené, trošku to nefunguje. Pracujeme na tom.
oki díky za info :-)
@ Bisky « sob 9:44 pm »
@ Mionix « sob 7:05 pm »
Dnes jsme rozsekali Kazachy na součástky. Večer budu sledovat Kanadu.
@ Mionix « sob 7:03 pm »
@Suko201,  Nebylo, upravovali se interní systémy pro nás GM. Tickety máme hlášené, trošku to nefunguje. Pracujeme na tom.
@ Suko201 « sob 4:29 pm »
A v patchlogu nejsou informace o minulé čtvrteční údržbě. Bylo něco? Díky
@ TomasFoxx « sob 3:58 pm »
@Tomori,  neni zac, mohlo by tu padnout echo až budou fungovat? diky
@ Tomori « sob 3:39 pm »
TomasFoxx píše: prej vám nefungujou tikety
Dobrý den, děkujeme za upozornění, danou situaci již prověřujeme.
@ TomasFoxx « sob 3:23 pm »
prej vám nefungujou tikety
@ Hakan « úte 6:14 pm »
@TomasFoxx,  Můžu si vybrat místo kam?
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
kdo ho najde, dostane pusinku
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
to musel schovávat nějakej borec, 3x projetej ent a nic
@ TomasFoxx « úte 5:20 pm »
@Azaril,  super díky, tak my uspořádáme výpravu na hledání keskira :D
@ Azaril « úte 5:17 pm »
@TomasFoxx Dobrý den, na základě vašeho dotazu jsem požádal Saggiho o prověření situace. Potvrdil, že se Keskiro nachází na Ch4 a žádný problém nezaznamenal.
@ Hakan « úte 4:47 pm »
@TomasFoxx,  Nebreč
@ TomasFoxx « úte 4:23 pm »
mohl by někdo z týmu prosím zkontrolovat keskira na ch4? nespawnul se nám ráno ani teď, projeli jsme celý ent, jestli ho nějaký trupík neodtáhnul ale nic jsme nenašli
@ Suko201 « úte 12:42 pm »
Nonepovideeej píše: Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
supr, aspoň bude co dělat o čtvrteční údržbě :-)
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
chybu*
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
@ Vydesenej « ned 3:24 pm »
Přemýšlel tady někdo už o tom že by se zavedly šeky na XP? Které by se prodávaly třeba pouze na BM, když už jsou ty generace a někdo nemá čas/chuť něbo cokoliv furt dávat postavu/údaje neustále na expení třena 0-96 pak za 96-120 pak 120-160. Možná by to i pomohlo k dohnání těch co už jsou daleko předaleko.
@ Makarov « ned 2:57 pm »
Bisky píše: Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
yoyopinx nejsem ale odměnu bych si klidně za něj přebral :-))))
@ Bisky « ned 2:06 pm »
Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
@ TomasFoxx « ned 8:41 am »
a kazuro
@ Hakan « sob 10:23 am »
Wellcome to the deadzone
@ TomasFoxx « sob 10:21 am »
ahoj azaril a tomori
@ Mionix « pát 7:34 am »
@Borda91,  tak prý je to jen špatné info, mělo by být funkční
@ Borda91 « čtv 3:09 pm »
A ukazatel boje o ugoroh nějak nefunguje.... další boj za 20216 dní to budeme čekat ještě pár let :D
@ Borda91 « čtv 2:21 pm »
Dobrý den, jen takový detail. Hledání čtyřlístků mělo být o hodnotné ceny nebo se mýlím? Ostatní soutěže tu na webu už jsou vyhodnocené. Děkuji
@ Suko201 « čtv 5:10 pm »
diver píše:
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
@ TomasFoxx « čtv 4:05 pm »
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
@ diver « čtv 3:34 pm »
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
@ Suko201 « čtv 3:07 pm »
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
@ diver « čtv 2:01 pm »
Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
@ Suko201 « čtv 11:21 am »
Mionix píše: @Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@ neasy « čtv 9:59 am »
:heart:
@ VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »
@neasy uz to bezi :D
@ neasy « čtv 9:41 am »
tak napiste az to půjde :fight:
@ p4tresss « čtv 9:39 am »
dneska by to šlo :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »
no jasneee v poho :-) :D
@ neasy « čtv 9:32 am »
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
@ p4tresss « čtv 9:31 am »
konečne trochu oddych od prace
@ VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »
joooo jde to :-) a co ty ? :D
@ neasy « čtv 9:31 am »
je to tak
@ p4tresss « čtv 9:30 am »
Sviatočne :D
@ neasy « čtv 9:30 am »
a jak se mate?
@ p4tresss « čtv 9:29 am »
Ako dlho bude údržba prosim ? :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »
ahoj, predpokladany konec udrzby ? :D
@ TomasFoxx « čtv 9:23 am »
@neasy,  čaaau kamo
@ neasy « čtv 9:17 am »
CUS CUS
@ Vydesenej « čtv 9:06 am »
hh a stánky zas dole :(
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10
@ TomasFoxx « stř 4:05 pm »
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
@ TomasFoxx « stř 1:50 pm »
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal

Who is chatting

offline Mionix 
offline matesWSW 
offline silouette