
po dlhšej dobe som si povedal, že sem prispejem

Všimol som si, že na stránke "ekura" sa cez rubriku "prúvodce" dokážu hráči dopracovať len k niekoľkým témam a informáciám.
No nikde som nedokázal nájsť priame vysvetlenie bonusov alebo máp, ktoré používame každý deň.
Mnoho informácii, ktoré som dohľadal boli len vyjadrenia od hráčov, ktoré neboli úplne podložené oficiálnymi informáciami z hry. Naopak, šlo skôr o to, čo hráč SÁM vyskúšal a čo si myslí. Či už sú to mapy vytvorené dávno a sú viac menej pre začiatočníkov alebo nových hráčov, akými sú Metinland, Zaniklá ríša, Kerindor...alebo naopak mapy pre pokročilejších, ako napríklad Swamp, Cidonia, Heageron, Entarian.
V skutočnosti hráči nevedia zistiť aký bonus čo presne pridáva, aký bonus na danú mobku platí a aký bonus má aký prepočet.

Je jasné, že nie všetko tvorcovia máp môžu prezradiť, ale minimálne by si rubrika "prúvodce" ktorá je vytvorená na to, aby pomohla hráčovi informáciami z hry, bola obohatená o niekoľko nových pod-topicov.

Ako príklad uvediem niečo, čo nám je známe - bonusy. Pokiaľ viem, na mnoho mobov funguje bonus "príšera" no neviem, ako zistím čo ešte na daného moba platí. Absolútne netuším či v cido treba pridávať viac bonusov na príšeru alebo sa vydať smerom na jašterov/orkov. Áno, domnienky existujú a znova sme pri tom čo hráči istým spôsobom vyskúšali ale nemajú to oficiálne podložené informáciami alebo vyjadrením admina.
príklad domnienky hráča: bonus na Príšeru > bonus na Orka, ale oficiálne stanovisko nám nie je známe, ani po toľkých rokoch existovania privátneho serveru. Pre mnoho informácii sa musím vracať na oficiálne stránky metinu 2, kde sú vysvetlené aspoň základné funkcie bonusov.
Taktiež k mape - Heageron nie je oficiálne vyjadrenie od tvorcov serveru, aké bonusy platia na daný typ moba. Nechcem túto hru prirovnávať k iným, no predsa len by som podotkol, že každá z hier má spravený aspoň základný guide k hre. To znamená, že hráči naozaj vedia čo dané bonusy robia.

Predsa len spomeniem aj bonusy ktoré neovplyvňujú silu/obranu voči mobom ale skôr to čo z mobov dokáže padnúť. Odhliadnuc od toho, že konkrétne dropy z mobov nie sú vypísané, takže hráč je odkázaný skôr na náhodu, ktorou musí zistiť odkiaľ čo padá, alebo je odkázaný na iných, skúsenejších hráčov, ktorí (ak majú náladu) mu poradia. Takisto nie je hráčom známy CAP tzv. maximálna možná hodnota z bonusu.
Aby som to trochu priblížil, do SWAMPU zvyčajne nájdete výbavu, ktorá má približne 96% yang. No sú tu úvahy, ktoré hovoria, že pri prekročení 100% na yang/drop sa tento bonus zanedbáva a neprináša to žiadne výhody. Ba čo viac, znova z rozprávania hráčov som sa dopočul, že pri prekročení 100% na yang sa drop chance začne odpočítavať. Keďže to nie je ničím podložené, neviem zistiť čo je v tomto prípade pravda.
Ďalej, keď som sa snažil presnoriť celé fórum, tak som našiel mnoho príspevkov, kde sa hráči, ktorí mali problém s výbavou, došli opýtať, kde aký bonus platí, čo tam padá alebo koľko percent z bonusu je potrebných na danú mapu.
Týmto spôsobom by som chcel apelovať na vedenie,


V prípade, že sa tento príspevok dostane pod ruku adminom, tak verím, že ich to zaujme a v najlepšom prípade sa ako komunita dočkáme uskutočnenia tejto požiadavky.

ĎAKUJEM