Úprava královského systému

Prostor pro Vaše nápady na vylepšení hry nebo úpravy již zaběhnutých stálic.
Nutné schválení moderátorem.
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).

Jaká možnost se Vám líbí víc?

Vrátit způsob doplňování pokladny, který zde byl původně
40
58%
Sebrat králi možnost měnit daně
14
20%
Preferuji současný systém
15
22%
 
Celkem hlasů: 69

RAMHH
Lv.15
Lv.15
Příspěvky: 128
Registrován: pon 17. dub 2017 12:03:41
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 78 poděkování

Úprava královského systému

Příspěvek od RAMHH » pon 29. bře 2021 18:19:06

Zdravím.

Slovy klasika, rozmohl se nám tu takový nešvar. Někteří dlouhodobí hráči ekury našli zalíbení v zneužívání královského systému k sabotování vlády krále v následujícím týdnu. Na začátek bych chtěl zdůraznit, že se zde nezabývám plýtváním a/nebo nepouštěním bonusů. To je čistě o tom daném hráči, hodnost krále si nějakým způsobem zasloužil a není na místě ho nějak omezovat ve způsobu jeho vlády. V tomto návrhu se chci zabývat jinou věcí, a to fungování královské pokladny v rámci královského systému.

V současné době systém funguje následovně - Za celý týden, od zvolení krále v pondělí ráno až po jeho nahrazení novým králem o týden později se v každé říši vybírají daně při prodeji NPC, případně na stánku. Tyto vybrané yangy se na konci týdne přičtou do pokladny, aby nový král měl yangy ke kralování. Daně nastavuje král na 3-6%, přičemž ve stáncích se vybírají daně o 3% menší, než je nastavený základ, a to maximálně do 6kk yangů. Jinými slovy, král v jeden daný týden přímo ovlivňuje počet yangů v pokladně, který bude mít král v následujícím týdnu. A to je podle mého názoru, i názoru některých dalších hráčů, problém který je třeba řešit.

Z diskuze na fóru vyplynulo několik možných řešení.
1) Vrátit způsob doplňování pokladny, který zde byl původně
Dříve se pokladna doplňovala okamžitě. V praxi to fungovalo tak, že nový král zdědil po původním králi (zpravidla) prázdnou pokladnici, která se mu s každou vybranou daní okamžitě plnila. Bohužel, v té době na ekuře existovaly Tréninkové sloupy, které za poplatek z pokladny mohl král využít, aby si spawnoval bosse, a někteří jedinci si takto nahrabali obrovské množství yangů a map pokladu. V dnešní době již tréninkové sloupy takto nefungují, a tak se nabízí prostě a jednoduše vrátit tento způsob doplňování pokladny. Král by tak na začátku týdne dostal jen to, co zbylo v pokladně z minuého týdne.

:+: Král si sklidí, co si zasel. Pokud sníží daně, bude mít v pokladně málo yangů, ale bude tímto zasažen pouze on sám.
:+: Králi zůstane možnost měnit daně, a tedy nedojde k žádnému omezení jeho pravomocí.

:+: :-: Král si bude moci pokladnu doplnit ze svého, případně z yangů nějakého z hráčů, který bude chtít pustit bonus. Reálně zde nevidím potenciál nějakého zneužití, troufnu si tvrdit že s tímhle by problém nebyl, ale je třeba to zmínit.

:-: Toto řešení může být programátorsky náročné na implementaci, sice to již v minulosti fungovalo, ale kód hry se mohl od té doby výrazně změnit, což může přidělat spoustu práce.

Ve finále se mi to zdá jako nejlepší dlouhodobé řešení, jediným zádrhelem může být současné vytížení Saggiho jakožto jediného programátora pracujícího na Ekuře.

2) Sebrat králi možnost měnit daně
Jediná změna by zde byla, že král nemůže ovlivňovat výši daně, ta by zůstala na standartních 6%.
:+: Velmi jednoduché řešení, které vyřeší zadaný problém.
:+: Jednoduché je řešení i na implementaci do hry, troufnu si tvrdit, že je až triviální.

:-: Jednalo by se o osekání pravomocí krále. O důvod méně, proč se snažit
:-: Tento návrh nemyslí na krále-překupníky. Reálně může existovat král, který nechodí do dropovat yangy do pvm mapy, ale vydělává jen ze stánků. Ten by mohl mít zájem na snížení daně pro svůj vlastní zisk.

Řeší to zadaný problém, ale omezí to královské pravomoce. Variantou tohoto řešení by mohla být také změna daně při prodeji ve stánku na fixní 3% nezávisle na nastavené dani (což by stále reálně omezilo královské pravomoci), a nebo změna možné nastavitelné daně, například na 6-9% při zachování stávajícího systému (což by mohlo způsobit až moc yangů v pokladně).

TobyMark
Lv.3
Lv.3
Příspěvky: 13
Registrován: pát 15. črc 2011 11:53:15
Dal poděkování: 7 poděkování
Dostal poděkování: 14 poděkování

Re: Úprava královského systému

Příspěvek od TobyMark » úte 30. bře 2021 19:55:36

Zdravím, hlasoval jsem pro 1. Pokud by ale nešlo udělat nebo by to bylo tak složité, že by se do toho týmu nechtělo, preferuji možnost2. Rozhodně lepší, než aby zůstal nespravedlivý současný systém. :)
Shinsoo
Sura
Šaman

Uživatelský avatar
Pajik
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 253
Registrován: čtv 17. úno 2011 23:07:44
Dal poděkování: 40 poděkování
Dostal poděkování: 255 poděkování

Re: Úprava královského systému

Příspěvek od Pajik » úte 30. bře 2021 20:16:47

RAMHH píše: pon 29. bře 2021 18:19:06 Zdravím.

Slovy klasika, rozmohl se nám tu takový nešvar. Někteří dlouhodobí hráči ekury našli zalíbení v zneužívání královského systému k sabotování vlády krále v následujícím týdnu. Na začátek bych chtěl zdůraznit, že se zde nezabývám plýtváním a/nebo nepouštěním bonusů. To je čistě o tom daném hráči, hodnost krále si nějakým způsobem zasloužil a není na místě ho nějak omezovat ve způsobu jeho vlády. V tomto návrhu se chci zabývat jinou věcí, a to fungování královské pokladny v rámci královského systému.

V současné době systém funguje následovně - Za celý týden, od zvolení krále v pondělí ráno až po jeho nahrazení novým králem o týden později se v každé říši vybírají daně při prodeji NPC, případně na stánku. Tyto vybrané yangy se na konci týdne přičtou do pokladny, aby nový král měl yangy ke kralování. Daně nastavuje král na 3-6%, přičemž ve stáncích se vybírají daně o 3% menší, než je nastavený základ, a to maximálně do 6kk yangů. Jinými slovy, král v jeden daný týden přímo ovlivňuje počet yangů v pokladně, který bude mít král v následujícím týdnu. A to je podle mého názoru, i názoru některých dalších hráčů, problém který je třeba řešit.

Z diskuze na fóru vyplynulo několik možných řešení.
1) Vrátit způsob doplňování pokladny, který zde byl původně
Dříve se pokladna doplňovala okamžitě. V praxi to fungovalo tak, že nový král zdědil po původním králi (zpravidla) prázdnou pokladnici, která se mu s každou vybranou daní okamžitě plnila. Bohužel, v té době na ekuře existovaly Tréninkové sloupy, které za poplatek z pokladny mohl král využít, aby si spawnoval bosse, a někteří jedinci si takto nahrabali obrovské množství yangů a map pokladu. V dnešní době již tréninkové sloupy takto nefungují, a tak se nabízí prostě a jednoduše vrátit tento způsob doplňování pokladny. Král by tak na začátku týdne dostal jen to, co zbylo v pokladně z minuého týdne.

:+: Král si sklidí, co si zasel. Pokud sníží daně, bude mít v pokladně málo yangů, ale bude tímto zasažen pouze on sám.
:+: Králi zůstane možnost měnit daně, a tedy nedojde k žádnému omezení jeho pravomocí.

:+: :-: Král si bude moci pokladnu doplnit ze svého, případně z yangů nějakého z hráčů, který bude chtít pustit bonus. Reálně zde nevidím potenciál nějakého zneužití, troufnu si tvrdit že s tímhle by problém nebyl, ale je třeba to zmínit.

:-: Toto řešení může být programátorsky náročné na implementaci, sice to již v minulosti fungovalo, ale kód hry se mohl od té doby výrazně změnit, což může přidělat spoustu práce.

Ve finále se mi to zdá jako nejlepší dlouhodobé řešení, jediným zádrhelem může být současné vytížení Saggiho jakožto jediného programátora pracujícího na Ekuře.

2) Sebrat králi možnost měnit daně
Jediná změna by zde byla, že král nemůže ovlivňovat výši daně, ta by zůstala na standartních 6%.
:+: Velmi jednoduché řešení, které vyřeší zadaný problém.
:+: Jednoduché je řešení i na implementaci do hry, troufnu si tvrdit, že je až triviální.

:-: Jednalo by se o osekání pravomocí krále. O důvod méně, proč se snažit
:-: Tento návrh nemyslí na krále-překupníky. Reálně může existovat král, který nechodí do dropovat yangy do pvm mapy, ale vydělává jen ze stánků. Ten by mohl mít zájem na snížení daně pro svůj vlastní zisk.

Řeší to zadaný problém, ale omezí to královské pravomoce. Variantou tohoto řešení by mohla být také změna daně při prodeji ve stánku na fixní 3% nezávisle na nastavené dani (což by stále reálně omezilo královské pravomoci), a nebo změna možné nastavitelné daně, například na 6-9% při zachování stávajícího systému (což by mohlo způsobit až moc yangů v pokladně).
S tím prvním by byl asi problém, že by se mohl jet ten styl u sloupů.. Naplnit pokladnu, pořád to vydělá víc (zvlášť, když se hráči složí). OK na modré to moc vliv asi nemá, jinde nejspíš jo, defakto je pak možné nonstop jet s bonusy a mohlo by to dopadnout stylem "Chceš bonus, naplň si na něj pokladnu".
Měnit daně nevím, v čem pořádně je problém, okay, 3% je totální šílenost, ale myslím, že modrá by přežila s 5%, když už má tak plnou pokladnu, na žluté jsme taky jakou dobu dříve dávali 5%, když se to zkrátka dalo. Taky to může natáhnout stánkaře do říše (i když ti na tohle asi nekoukají, jelikož při stejných daních, zakládají už tak stánky v jiných říší a pak si píší o bonusy, ačkoli to té vlastní neplní :D ).

Tak jako tak nevidím aktuálně pořádný problém s tímto systémem i když to nahrává do karet sem a tam někomu, kdo chce říši uškodit..
Obrázek

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 651
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 383 poděkování

Re: Úprava královského systému

Příspěvek od schvarz » úte 30. bře 2021 23:29:08

Pajik píše: úte 30. bře 2021 20:16:47
S tím prvním by byl asi problém, že by se mohl jet ten styl u sloupů.. Naplnit pokladnu, pořád to vydělá víc (zvlášť, když se hráči složí). OK na modré to moc vliv asi nemá, jinde nejspíš jo, defakto je pak možné nonstop jet s bonusy a mohlo by to dopadnout stylem "Chceš bonus, naplň si na něj pokladnu".
Měnit daně nevím, v čem pořádně je problém, okay, 3% je totální šílenost, ale myslím, že modrá by přežila s 5%, když už má tak plnou pokladnu, na žluté jsme taky jakou dobu dříve dávali 5%, když se to zkrátka dalo. Taky to může natáhnout stánkaře do říše (i když ti na tohle asi nekoukají, jelikož při stejných daních, zakládají už tak stánky v jiných říší a pak si píší o bonusy, ačkoli to té vlastní neplní :D ).

Tak jako tak nevidím aktuálně pořádný problém s tímto systémem i když to nahrává do karet sem a tam někomu, kdo chce říši uškodit..
Já třeba vidím poměrně závažnej problém v tom, jaká nerovnost je mezi říšemi a jak hrozně velký rozdíl bude v hráči Ž a hráči M, když oba začnou od začátku ve žluté a modré říši. Hráč M na tom bude mnohem lépe mnohem rychleji a dokonce mám pochybnosti o tom, jestli se na to hráč Ž nevykašle kvůli tomu, jak mrtvo v té žluté je.

Ano, pokud by se změnil systém k tomu původnímu, tak by se nejspíš zvětšilo množství bonusů, které by se pouštěly. Ovšem to opět ukazuje na další problém téhle hry - ta hra se točí hrozně moc okolo bonusů. Je absolutně šílený, že jedna říše si může dovolit nonstop pouštět bonusy, které zvyšují výdělek a zkušenosti o vlastně víc jak polovinu, zatímco druhá si může dovolit sotva pár hodin. A ti hráči se tam o to nezasloužili ničím jiným než tím, že si vybrali lidnatější říši. A to, že si lidi dělají modré stánky - nedivím se jím, já to občas udělám taky, protože chci mít možnost psát do chatu do nejlidnatější říše, co zrovna prodávám nebo kupuji. Šance, že to seženu/prodám v červené nebo žluté je totiž mnohem menší.

A já v současným systému vidím problém, protože toho krále si všichni vybojují stejně, přesto jeden král dostane k hospodaření 30kkk a druhý hráč dostane po odečtení žoldu 1-2kkk, takže si ani nemůže vyzkoušet vše, co královská pozice nabízí. A ten druhý král s tím ani nemůže nic udělat, reálně ve hře neexistuje pro toho krále možnost, jak takovou situaci řešit. A to je za mě teda problém jak Brno.


Reálně - pokud by neexistoval problém implementovat možnost 1, tak bych do toho šel. A pokud by si tým myslel, že to příliš zahýbe s ekonomikou (že se vlastně jednomu člověku vyplatí, aby do kasy naházel 350kk a pustil si bonus), tak se můžou bonusy zdražit, takže když už, tak by se na to muselo složit více lidí.

Ale víceméně nevidím velký problém ani v zafixování daně na nějaké konkrétní hodnotě. Sice je to škoda, ale ono se to reálně vůbec nevyužívá, furt je tam 6% (pokud krále nemá nějaký kazisvět).

RAMHH
Lv.15
Lv.15
Příspěvky: 128
Registrován: pon 17. dub 2017 12:03:41
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 78 poděkování

Re: Úprava královského systému

Příspěvek od RAMHH » stř 31. bře 2021 9:25:56

Pajik píše: úte 30. bře 2021 20:16:47
RAMHH píše: pon 29. bře 2021 18:19:06 ...
S tím prvním by byl asi problém, že by se mohl jet ten styl u sloupů.. Naplnit pokladnu, pořád to vydělá víc (zvlášť, když se hráči složí). OK na modré to moc vliv asi nemá, jinde nejspíš jo, defakto je pak možné nonstop jet s bonusy a mohlo by to dopadnout stylem "Chceš bonus, naplň si na něj pokladnu".
Měnit daně nevím, v čem pořádně je problém, okay, 3% je totální šílenost, ale myslím, že modrá by přežila s 5%, když už má tak plnou pokladnu, na žluté jsme taky jakou dobu dříve dávali 5%, když se to zkrátka dalo. Taky to může natáhnout stánkaře do říše (i když ti na tohle asi nekoukají, jelikož při stejných daních, zakládají už tak stánky v jiných říší a pak si píší o bonusy, ačkoli to té vlastní neplní :D ).

Tak jako tak nevidím aktuálně pořádný problém s tímto systémem i když to nahrává do karet sem a tam někomu, kdo chce říši uškodit..
Ano souhlasím, potenciálně by takto bylo pouštěno více bonusů, hlavně ve žluté a potenciálně trochu i červené říši. A je možné, že by se do oběhu dostalo více yangů. Na druhou stranu, aby se to někomu, kdo si ty bony zaplatí sám, vyplatilo, musí chodit do entu, případně musí být skupina lidí. Troufnu si tvrdit, že takových skupin na ekuře moc není, navíc by se musely setkat s ochotou krále se lognout na hru a nějak konat. To samé platí pro ty lidi, co již ent mají, akorát reálně spoustě z nich král ten bonus pustí i tak z yangů, co v pokladně jsou. Ve finále si tak myslím, že by se nepouštělo o tolik bonusů víc.

Ve finále by to bylo stále o lidech, co toho krále mají. Kdo by chtěl, prostě by nastavil daně na 3%, v pokladně by neměl nic a bonus by nepouštěl, když ho tedy baví koukat do chatu, "jak brečky brečí že nejsou bonusy..". Hlavně by ale nemohl dělat naschvály druhému člověku, který si krále vybojuje stejně, ale prostě nedostane ty stejné prostředky, co ten před ním.

Uživatelský avatar
LordRayden
Lv.4
Lv.4
Příspěvky: 18
Registrován: ned 03. čer 2018 16:33:28
Dal poděkování: 47 poděkování
Dostal poděkování: 47 poděkování

Re: Úprava královského systému

Příspěvek od LordRayden » stř 31. bře 2021 10:39:33

Myslím si, že všichni máte pravdu, určitě souhlasím s Tobym v tom, že jsou obě možnosti lepší jak současný systém a pádným argumentem je tvrzení od Ulrikeho, které se odvíjí od diskuze v chatu s tím, že tu toho současného systému jednoduše někdo zneužívá k tomu, "aby mu někdo nadával a on měl větší zábavu, protože se nudí, přestože poškozuje celou říši a dalšího krále nejen týden aktuální ale především i budoucí, a nikdo s tím nic neudělá". Weis má pravdu s tím, že by se toho mohlo zneužívat, ale na druhou stranu s jeho názorem interaguje Sien, kde by díky tomu paradoxně mohlo dojít ke skutečnosti, že na základě "zneužívání" by se mohly bonusy objevovat ve žluté častěji, a svým způsobem bychom mohli dosáhnout nakonec k přiblížení četnosti v bonusech v říši, ve které je máme maximálně 1x denně, což znamená i naše maximum ( :chunjo: ) a říše, která je může mít nonstop ( :jinno: ). A snad by došlo k zastavení neustálého odplavování všech lidí do modré na základě tohoto zmíněného faktu s bonusy, já chápu, že je na každém, zda bude vydělávat v říši, kde může mít reálně o 50% více, nebo v říši, kde tento bonus ani nezažije, ale znám opravdu neskutečné množství lidí, kteří žlutou měli rádi, jistou dobu se v ní i drželi, ale nakonec odešli právě do modré kvůli té neskutečné výhodě, kterou žlutá nemůže v současném stavu nikdy poskytnout. Reálně ve žluté zůstali z naprosté většiny jen lidé, kteří už buď vše mají, nebo patří do velmi malé skupiny, která se může zvýhodnit dropem s bonusem díky dosaženému králi v cechu, pak pár vyjímek z původních yell cechů, kteří zůstávají spíše z nostalgie a nakonec tu je hodně only pvp postav na válku, přičemž hlavní základnu mají v blue. Suma sumárum skoro žádný hráč ze střední třídy, a ti, kteří založí postavu v yell a chtěli by tam hrát obvykle do týdne přechází do modré. Za mě by byla supr možnost 1) z hlediska, co tu popisuju výše, ale čistě ze spravedlnosti je fér i možnost 2). Obě kompenzují současné nedostatky, jedna více komplexně, přičemž by mohla mít fajn side efekt na hru, druhá naprosto triviálně a bylo by dosaženo spravedlnosti. Vážně boží návrh :up: .
Naposledy upravil(a) LordRayden dne stř 31. bře 2021 10:49:20, celkem upraveno 1 x.
Obrázek

Uživatelský avatar
Mionix
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 625
Registrován: ned 23. pro 2018 19:43:54
Dal poděkování: 601 poděkování
Dostal poděkování: 681 poděkování

Re: Úprava královského systému

Příspěvek od Mionix » stř 31. bře 2021 10:48:52

Uctivý dobrý den,
trošičku se také zapojím.

Ono sice to s tímto možná na první pohled nesouvisí, ale ono to souvisí hodně.

Ona velká část prodejců, i když si to možná neuvědomuje, tak hraje za jednu říši a staví shopy za říši druhou. Mám to vysledované a nejsou to ojedinělé případy. Hráč hraje ve žluté, ale 5 shopů má v modré. A pak má ještě tu drzost, psát do zavolat, zda král pustí bonusy. Ne není to výmysl z mé hlavy, je to holý fakt.

Tak že hráči by se i v této skutečnosti měli nad sebou zamyslet. :-)

Krásný den
Mio

TobyMark
Lv.3
Lv.3
Příspěvky: 13
Registrován: pát 15. črc 2011 11:53:15
Dal poděkování: 7 poděkování
Dostal poděkování: 14 poděkování

Re: Úprava královského systému

Příspěvek od TobyMark » stř 31. bře 2021 11:19:53

Mionix píše: stř 31. bře 2021 10:48:52 Uctivý dobrý den,
trošičku se také zapojím.

Ono sice to s tímto možná na první pohled nesouvisí, ale ono to souvisí hodně.

Ona velká část prodejců, i když si to možná neuvědomuje, tak hraje za jednu říši a staví shopy za říši druhou. Mám to vysledované a nejsou to ojedinělé případy. Hráč hraje ve žluté, ale 5 shopů má v modré. A pak má ještě tu drzost, psát do zavolat, zda král pustí bonusy. Ne není to výmysl z mé hlavy, je to holý fakt.

Tak že hráči by se i v této skutečnosti měli nad sebou zamyslet. :-)

Krásný den
Mio
Naprostý souhlas. Líp bych se to ani napsat nedalo. :up:
Shinsoo
Sura
Šaman

Uživatelský avatar
Pajik
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 253
Registrován: čtv 17. úno 2011 23:07:44
Dal poděkování: 40 poděkování
Dostal poděkování: 255 poděkování

Re: Úprava královského systému

Příspěvek od Pajik » stř 31. bře 2021 11:24:21

LordRayden píše: stř 31. bře 2021 10:39:33 Myslím si, že všichni máte pravdu, určitě souhlasím s Tobym v tom, že jsou obě možnosti lepší jak současný systém a pádným argumentem je tvrzení od Ulrikeho, které se odvíjí od diskuze v chatu s tím, že tu toho současného systému jednoduše někdo zneužívá k tomu, "aby mu někdo nadával a on měl větší zábavu, protože se nudí, přestože poškozuje celou říši a dalšího krále nejen týden aktuální ale především i budoucí, a nikdo s tím nic neudělá". Weis má pravdu s tím, že by se toho mohlo zneužívat, ale na druhou stranu s jeho názorem interaguje Sien, kde by díky tomu paradoxně mohlo dojít ke skutečnosti, že na základě "zneužívání" by se mohly bonusy objevovat ve žluté častěji, a svým způsobem bychom mohli dosáhnout nakonec k přiblížení četnosti v bonusech v říši, ve které je máme maximálně 1x denně, což znamená i naše maximum ( :chunjo: ) a říše, která je může mít nonstop ( :jinno: ). A snad by došlo k zastavení neustálého odplavování všech lidí do modré na základě tohoto zmíněného faktu s bonusy, já chápu, že je na každém, zda bude vydělávat v říši, kde může mít reálně o 50% více, nebo v říši, kde tento bonus ani nezažije, ale znám opravdu neskutečné množství lidí, kteří žlutou měli rádi, jistou dobu se v ní i drželi, ale nakonec odešli právě do modré kvůli té neskutečné výhodě, kterou žlutá nemůže v současném stavu nikdy poskytnout. Reálně ve žluté zůstali z naprosté většiny jen lidé, kteří už buď vše mají, nebo patří do velmi malé skupiny, která se může zvýhodnit dropem s bonusem díky dosaženému králi v cechu, pak pár vyjímek z původních yell cechů, kteří zůstávají spíše z nostalgie a nakonec tu je hodně only pvp postav na válku, přičemž hlavní základnu mají v blue. Suma sumárum skoro žádný hráč ze střední třídy, a ti, kteří založí postavu v yell a chtěli by tam hrát obvykle do týdne přechází do modré. Za mě by byla supr možnost 1) z hlediska, co tu popisuju výše, ale čistě ze spravedlnosti je fér i možnost 2). Obě kompenzují současné nedostatky, jedna více komplexně, přičemž by mohla mít fajn side efekt na hru, druhá naprosto triviálně a bylo by dosaženo spravedlnosti. Vážně boží návrh :up: .
ono to je možná tím, že dost lidí má i spíš rádo modrou barvu, od začátku bylo vždy nejvíc lidí na modré, i když modrá prohrávala, prostě většinou lidi začali na modré (i já poprvé regl postavu na modrou..). Teď lidi přijdou, nepochopí, že nemůžeš pustit bonus každému, kdo si o něj napíše a kdykoli, protože zkrátka 17kkk oproti 62kkk na modré je rozdíl. Tak jdou za bonusy. Jenže.. I když to upravíš, tak to právě může dopadnout tak, že těm lidem napíšeš onu větu "chceš bonus, naplň si pokladnu". Protože ta úprava nezvedne víc yangů v pokladně (maximálně se nestane to, že další král bude mít úplné minimum). Protože král tu pokladnu nebude plnit ze svého, jelikož on toho krále má..

Jinak trošku souhlasím s mionixem, sám jsem hromadě lidí psal, že když hrají na žluté, aspoň ty stánky by mohli mít na žluté (i theovi jsem to xkrát psal a pár dalším). Prostě lidi chtějí třeba bonusy a přitom plní pokladnu v jiné říši. Pamatuji Metaxu, která swampila na červené, protože tam byla o 1% nižší daň, tak si koupila warku, že se jí to vyplatí (o tom, že neumí počítat se tu bavit nemusíme). Myslím, že takových lidí je víc, kolik lidí má stánky na modré a červené, místo toho, aby je měla ve své říši. Ale, že by to udělalo až tolik, bych neřekl. Zkrátka, nejvíc lidí je i z nostalgie na modré, pokud si vzpomínám dobře, i na offiku a jiných privátech, vždy nejvíc lidí měla modrá..

Já nevím, možná to je tou barvou? Třeba by přitáhlo lidi, kdybychom byli zelenou říší, neuděláme hlasování o tom? :D
Obrázek

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 651
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 383 poděkování

Re: Úprava královského systému

Příspěvek od schvarz » stř 31. bře 2021 11:32:49

Jednak je to barvou a jednak je to tím, že na offíku byla modrá jako defaultní výběr říše.

Pokud se nezavede ten původní systém, tak to asi přežiju, ale podle mě by se měl adresovat ten problém s nerovností říší. Ty stánky v modré - hodně lidí vůbec neví, jak daně fungují a že svým stánkem mohli říši přinést do kasy yangy i na 2 hodiny bonusů.

A třeba v našem cechu máme pár hráčů, co jsou vyloženě pragmatici a lenoši - co pro ně neni výhodný, zajímavý nebo jim neposkytne výhodu, do toho se nehrnou. Většinou staví jen jeden stánek a ten je právě na modré - protože tam můžou psát do chatu. A nepřesvědčím je - přesvědčili spíš oni mne, protože díky tomu se mi věci shání zkrátka rychleji.

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ NikolAstrid « sob 10:19 pm »
@Sirrey,  Souboj tam dát nejde? Myslím, že tak to dříve fungovalo... Ale jistá si nejsem
@ Narumikazuchi « sob 6:33 pm »
@Sirrey,  Zkus to normálně ve městě :)
@ Sirrey « sob 3:39 pm »
Zdravím, zdravím... Malý dotaz, jak zabít v Ugorohu vlastní mužskou postavu, pro získání tajného úkolu, když to píše neustále a všude hlášku ,,Nepřítel je na daném místě chráněn." děkuji za kloudné odpovědi. ;) :)
@ Akemos « sob 5:59 am »
U Wp ti síla zvedá základní dmg a int hu na kouzlo začarovaná čepel. Takže int a sílu určitě. Na sekání ze země alespoň 79 pohyblivost,pokus sekas z koně tak je poh jedno jelikož ti ji zvedne kůň.
@ goddamnbary « pát 12:16 pm »
Sup, našiel som starú tabuľku “útočne bonusy” sú tam rozpísané všetky postavy a status body ktoré pridávajú hodnotu útoku postave. Sura WP ma písanú silu nie int. (Viem že int pridáva magickú hodnotu útoku). Postava šaman to má rozdelené do sily aj int. Chcem sa spýtať prečo? A u WP je dobre kombinovať int+silu?
@ gagefranjo « pát 8:31 am »
👍🏼
@ Mionix « pát 7:51 am »
@gagefranjo,  GA:"staci kdyz dokonci uroven a dostanou to na tyden (to je max delka bonusu), maximalne to ale muzou protahovat do toho 11.5 do zhruba 9 ráno"
@ JIGsaw1 « čtv 9:26 pm »
@noxforko,  a nebo vytvotiř nějakou "databázi", kde by tito lidi co si změmili jméno byli uvedení, kde by se dalo dohledat kdo se jak kdy jmenoval... Když si dnes postava pamatuje jakou měla v předchozí generaci karmu, kouzla atd. nevím proč by si nemohla pamatovat jména.
@ noxforko « čtv 8:56 pm »
jo však v pohodě, jen říkám když už teda něco takového jde, a dokonce je, proč se to prostě nehodí třeba do IS za 500, u změny jména hodně lidí namítalo, že lidé se špatnou pověstí by tak lehce "vymazali svou minulost" tak proč alespon neudělat změnu charakteru, nebo ještě jednodušeji prostě alespon možnost smazání postavy pro možnost založení nové...
@ Obter!vr « čtv 8:51 pm »
jen jsem opravoval tvé sdělení, jinak se nehádám :)
@ noxforko « čtv 8:42 pm »
změna povolání? jasně, naexpit lv 160 u charakteru který chci v podstatě změnit kvůli jména, takže z BM udělat šamana... proč to dělat lehce když to jde složitě
@ Obter!vr « čtv 8:37 pm »
změna charakteru je ...
@ noxforko « čtv 8:33 pm »
ne jako vážně,změna jména tu nejde, změna charakteru není, a smazat postavu jde jen do nízkého lv vzhledem k pokroku co se týče úrovní postav kdy to jde mnohem lépe naexpit by se měla posunout i hranice, server běží už prostě moc dlouho a výběr jmen postav je omezený, třeba s tím něco dělat ... když už se rozhodnu ztratit několikaletý progres a začít nanovo jen kvůli toho abych měl jinou postavu se stejným jménem ... umožněte alespon něco z toho ...
@ noxforko « čtv 8:28 pm »
možnost mazaní postav do lv 110 včetně, kdo je pro?
@ gagefranjo « čtv 8:12 pm »
Jak je to s bonusem z vatry? Na vatře to píše, že bonus bude aktivní do 10.května, ale bonus aktivní není na úrovni 8. To se musí vatra pořád vylepšovat, aby ten bonus byl aktivní ?
@ Mionix « čtv 3:08 pm »
@TheDobbyk,  údržba byla. Je vždy pokud to GA neposune nebo nezruší.
@ TheDobbyk « stř 11:51 pm »
Ahoj, bude zítra údržba?
@ cleo « stř 9:16 pm »
mě to teď hodilo meteor lv 30 i po relogu, z koně taky nesesedám
@ gagefranjo « stř 8:22 pm »
Osobně mně to začalo házet meteory levelu 30-40 i po tom, co jsem sesedl z koně. Což mi přijde absurdní, aby se tohle vůnec mohlo stát, ale je to tak :D
@ gagefranjo « stř 8:21 pm »
Kdo chce používat těžké meteory, tak musí sám vždy po relogu házet ony těžké meteory a sám po 5s házet další, ne instantně spamovat ty meteory a už vůbec ne v blízkosti spawnutých meteorů. Pokud se vám ukáže meteor menšího levelu třeba 30-40, tak dejte relog. Já tohle psal RAMHH, který tuto informaci vynechal.
@ Mionix « stř 8:03 pm »
@cleo,  On to Saggi nechápe. Použil něco kvůli májkám. A ono to kraví v meteorech. Bohužel se to spraví až po ukončení eventu, kdy se vše vrátí na původní hodnoty. Ono s tím teď moc dělat nejde. Jak jsem psal, mě pomáhá změna postavy a zpět.
@ cleo « stř 7:26 pm »
@Mionix,  a bude se s tím něco dělat? mě to hodilo 6 těžkých a pak 4 normální a pak jsem to vzdala
@ Mionix « stř 5:48 pm »
Ha, něco jsem objevil. Hážu si meteory těžké. 20 kusů +- ok. Pak to začalo kravit a padaly normální a lehké. Dal jsem relog a už to zase padá správně.
@ noxforko « stř 2:40 pm »
jen říkám že mě tenhle event baví, možná se budeš divit ale za těch 12 roků co hraju na tomhle serveru sem už pár eventů zkusil, a pochválit něco není od věci, lepší než jen na vše nadávat vid @Suko201
@ Suko201 « stř 10:04 am »
*Ztížili sorrka :D
@ Suko201 « stř 10:03 am »
Však ten event je úplně stejnej, akorát ho stížili, tak co ti je? 😆
@ Suko201 « stř 10:02 am »
noxforko píše: @Mionix ještě jednou díky pane! a aby to tu nebyla samá kritika, dle mého názoru je tenhle event vážně povedený, baví mě, odměny jsou přiměřené a hlavně žádné velké hádání a hledání, prostě jen skvěle provedená podstata téhle hry, za tenhle event palec nahoru :)
😆😆😆😆😆😆😆😆😆
@ noxforko « stř 6:51 am »
@Mionix ještě jednou díky pane! a aby to tu nebyla samá kritika, dle mého názoru je tenhle event vážně povedený, baví mě, odměny jsou přiměřené a hlavně žádné velké hádání a hledání, prostě jen skvěle provedená podstata téhle hry, za tenhle event palec nahoru :)
@ Suko201 « úte 10:33 pm »
RendyO8 píše: Ahoj, neplánujete konečně ulehčit/předělat nebo vrátit tu arénu tak jak byla dřív aby jí vůbec někdo chodil ?.. nepřijde mi normální chodit arénu kvůli 3 trofejím ..
aréna je oka, akorát tam chodí trosky
@ RendyO8 « úte 6:12 pm »
Ahoj, neplánujete konečně ulehčit/předělat nebo vrátit tu arénu tak jak byla dřív aby jí vůbec někdo chodil ?.. nepřijde mi normální chodit arénu kvůli 3 trofejím ..
@ Suko201 « úte 5:56 pm »
noxforko píše: Taky bych podotknul že by bylo super moct koupit jednotlivé části čarodejnic, jelikož padají nerovnoměrně, aby pak nestrašily ve skladu zbylé.
tak to je schválně Kamo, jinak by to bylo moc jednoduché. Je sice pravda, že o minulých letech byly ty čarodějnice slabší, takže si jich stihl sejmout víc, no..
@ Suko201 « úte 5:55 pm »
Mionix píše: @noxforko,  GA slíbil, že je do IS dodá. Zapomněli jsme. Omlouváme se. :-)
že mu děkujeme, ale příště by už na to mohl myslet hned :) :)
@ Mionix « úte 4:35 pm »
@noxforko,  Tak už je tam. :-)
@ Mionix « úte 4:34 pm »
@noxforko,  GA slíbil, že je do IS dodá. Zapomněli jsme. Omlouváme se. :-)
@ noxforko « úte 1:25 pm »
Taky bych podotknul že by bylo super moct koupit jednotlivé části čarodejnic, jelikož padají nerovnoměrně, aby pak nestrašily ve skladu zbylé.
@ noxforko « úte 1:21 pm »
Díky, pane
@ Suko201 « úte 10:47 am »
Z čeho taháte prachy, když jste laxní dát event věci na IS?
@ Suko201 « úte 10:47 am »
Takové věci mají snad být automaticky. Každý event se tu někdo ptá, jestli se konečně dodají ty věci do IS
@ Mionix « úte 7:58 am »
@noxforko,  zeptám se.
@ noxforko « pon 8:19 pm »
Půjde koupit klobouk v IS?
@ RAMHH « pon 5:15 pm »
Ale abych jen nerypal, kdyz se to rozbije, tak v chatu se pise "To je podivne". A zda se, ze v ten moment nefunguji ty omezeni spawnuti metinu kdyz je v blizkosti dalsi a ten timeout. Skoro jako by to propadlo nejakym switchem/ifem na nejaky fallback, se kterym se uz ale ani realne nepocita :D
@ RAMHH « pon 1:47 pm »
@qSTRoNgMANp,  Atomicky as in muze nahodne vybouchnout po random updatu ohledne eventu? :D
@ qSTRoNgMANp « pon 8:53 am »
Jak se toto může rozbít? :D Vše to musí být napsaný atomicky správně ne? :D
@ Akyl26 « ned 10:14 pm »
@Mionix,  Bažiny byli teďka bez problémů, ale ďábelský 2/6 zbytek Lv 20-40 nechápem..
@ cleo « ned 7:19 pm »
@Mionix,  v poušti z těžkých meteorů se spawnuly meteor duše a meteor tmy....
@ Mionix « ned 3:41 pm »
@Akyl26,  Ještě je tu jedna možnost, že to dělá zákaz spawnu meteorů u spawnou daných říší. Zkuste raději popojet dále od spawnů. Každopádně zatím tomu nemůžeme přijít na kloub.
@ Mionix « ned 3:36 pm »
@Akyl26,  Tak zakopaný pes je asi jen v CH1. Vyzkoušejte CH2 nebo 3 nebo 4. Tam by to zlobit nemělo.
@ Mionix « ned 3:34 pm »
@Akyl26,  děkuji
@ Akyl26 « ned 3:05 pm »
@Mionix,  Poblíž portálu ve Velké poušti a poblíž nikde nic. A dělalo to víc lidem, co jsem potkal. I ďábelský házel občas lehký nebo střední.
@ Mionix « ned 3:03 pm »
@Elear@Akyl26,  nebyli jste poblíž májky? Tam to zlobí, jinak by nemělo. @cleo,  pravděpodobně se vám postava neodhlásila ze hry a po vypršení času vám ji to hodilo do chrámu.
@ cleo « ned 12:11 pm »
a není vůbec vtipné, když nechám postavu ve swampu a druhý den jí najdru v chrámu útrapy
@ Akyl26 « ned 12:06 pm »
Je vcelku vtipné házet bažiny a objevují se tmy, žárlivosti apod.. :D
@ Elear « ned 12:03 pm »
A z ťažkých padajú normálne a ľahké meteory
@ TomasFoxx « ned 10:24 am »
prej někdo přivolává meteory bažin a padaj mu z toho těžký a lehký, asi to ještě není uplně opraveny :D
@ Lejno « ned 9:58 am »
to, že je rýchlo nabitá neznamená, že sa jej menila doba pôsobenia, takže nerozumiem kde by mal byť problem
@ Mionix « ned 9:26 am »
@ O3VRS « ned 9:24 am »
Ahoj proč je u auráka tak rychlé nabíjení aury? :(
@ Mionix « ned 7:55 am »
@cleo,  Možná dnes ráno. Měla by být mimořádná krátká údržba.
@ Lampiiik « ned 2:04 am »
@cleo ani v kerindore a swampe?
@ cleo « sob 10:43 pm »
@Mionix,  kdy půjdou házet meteory prosím, nejdou vůbec nikde

Who is chatting

offline Clusive 
offline Fozzy 
offline Hakan 
offline Mionix 
offline ddavidd