Farba lootu

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
origon12
Lv.3
Lv.3
Příspěvky: 10
Registrován: čtv 02. pro 2021 15:55:07
Dostal poděkování: 3 poděkování

Farba lootu

Příspěvek od origon12 » stř 08. pro 2021 13:35:16

Ahojte. Chcem sa spýtať, či sa dá nejako v nastaveniach alebo v suboroch zmeniť farba niektorého dropu. Napr tak ako je teraz, že veci s bonusmi sú trochu zvýraznené. Nejde mi o nejaký loot filter, že by sa tie ostatne veci nezobrazili alebo tak, len ich trochu odlíšiť, preotŽe keď dropujem na 55 metinoch s lvl 42, tak mi tam padne toľko vecí, že ich ani všetky nevidím, lebo sa mi názvy prekrývajú, a popravde aj ma bolia oči z toho že to musim luštiť eŠte aj cez tie efekty čo mam na sebe (buffy, aura...) Ďakujem.

Uživatelský avatar
MoCKeR
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 246
Registrován: pát 12. črc 2013 19:15:28
Bydliště: Chunjo
Dal poděkování: 70 poděkování
Dostal poděkování: 51 poděkování

Re: Farba lootu

Příspěvek od MoCKeR » stř 08. pro 2021 14:41:08

:lol:

Warn za spam.
Bisky
Obrázek

Beer98
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 115
Registrován: čtv 18. pro 2014 14:57:22
Dal poděkování: 4 poděkování
Dostal poděkování: 15 poděkování

Re: Farba lootu

Příspěvek od Beer98 » stř 08. pro 2021 14:54:06

origon12 píše: stř 08. pro 2021 13:35:16 Ahojte. Chcem sa spýtať, či sa dá nejako v nastaveniach alebo v suboroch zmeniť farba niektorého dropu. Napr tak ako je teraz, že veci s bonusmi sú trochu zvýraznené. Nejde mi o nejaký loot filter, že by sa tie ostatne veci nezobrazili alebo tak, len ich trochu odlíšiť, preotŽe keď dropujem na 55 metinoch s lvl 42, tak mi tam padne toľko vecí, že ich ani všetky nevidím, lebo sa mi názvy prekrývajú, a popravde aj ma bolia oči z toho že to musim luštiť eŠte aj cez tie efekty čo mam na sebe (buffy, aura...) Ďakujem.
Treba sa k tomu vedieť postaviť. Pokiaľ ani v tom prípade skoro nič neuvidíš tak bude potrebné navštíviť lekára zaoberajúceho sa vyšetrením zraku. :hello:
Podpis smazán administrátorem fóra pro porušení pravidel.

Uživatelský avatar
Minnoroth
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 92
Registrován: pát 18. bře 2016 14:29:30
Dal poděkování: 51 poděkování
Dostal poděkování: 27 poděkování

Re: Farba lootu

Příspěvek od Minnoroth » stř 08. pro 2021 17:36:22

Tak předně odpovím na tvoji otázku - nedá se to nastavit. Druhak by mi upřímně přišlo hloupé, aby to do hry bylo zařazeno, protože ke hře prostě patří probírání se hromadou dropu. Je to tak od začátku a takováhle změna by výrazně ovlivnila některé herní oblasti.
Minnoroth :fight:

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 652
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 388 poděkování

Re: Farba lootu

Příspěvek od schvarz » stř 08. pro 2021 19:59:09

Bohužel je to tak, jak zmínil Minnoroth. Nejde to a nemělo by to jít.

Ono by nám to všem bylo o dost příjemnější, aby se v tom lépe hledalo nebo aby nepadalo tolik bordelu a jen ty významné věci. Ale ta hromada lootu nějakým způsobem balancuje ten výdělek v té hře (neříkám, že je vybalancovaný správně, spíš jen říkám, že to může být i horší). Metiny jdou sekat opravdu rychle, stejně tak mobky ve swampu, ale nevyhnutelně prostě musíš jít a hledat v tom lootu všechno cenné a vysbírat to, což zabere hodné množství času. Pokud by se tato činnost zjednodušila, pozitivně by se tím ovlivnily výdělky právě ve swampu nebo v metinlandu (v metinlandu by to asi na škodu nebylo, ve swampu ovšem už ano).

A přesně jak psal Minno, ta hra je takhle nastavená už 11,5 roku a bohužel dělat takhle zásadní změnu po takové době už moc nelze. Těžko se dá odhadnout dopad na tu hru a jak by to změnilo výdělky a ekonomiku. A protože tu hru už nějakou dobu hrajeme, tak víme, že tým nikdy nepodpoří změnu, která má špatně odhadnutelné důsledky, které by mohly mít nežádoucí efekt na již tak špatnou ekonomiku hry.

Ano, je to prostě hloupý, že se v týhle hře balancují výdělky tak, že se snažíš hráčům tu hru znepříjemnit, ale nebylo to tak zavedeno úmyslně, spíš se z toho svévolně stal ten omezovač. Takovéhle výrazné změny by měly smysl pouštět tak akorát na novém serveru, což už všichni víme, že se určitě neplánuje a v nejbližších letech k tomu nedojde po tom fiasku se Sinfortií.

Na závěr bych ještě dodal, že návrhy na zjednoduššení sbírání už tu byly v několika podobách a do hry to (zatím) neprošlo.

origon12
Lv.3
Lv.3
Příspěvky: 10
Registrován: čtv 02. pro 2021 15:55:07
Dostal poděkování: 3 poděkování

Re: Farba lootu

Příspěvek od origon12 » stř 08. pro 2021 22:06:16

Chápem ze by to mohlo ovplyvniť ten swamp, aj keď som sa tam ešte nedostal ale čítal som nejaké témy tu na fóre a vždy dôvod prečo nespraviť nejako ten drop prehľadnejšie bol práve ten swamp. Tak ako si povedal, ze sa znepríjemňuje hra vo veľa oblastiach (skoro každý možný drop pre začiatočníka) teda sa tým zhoršuje herný zážitok preto aby sa balancoval zárobok vo swampe namiesto toho, aby sa niečo robilo práve s tým swampom. Tak mi to príde ze kvôli jednej veci radšej ovplyvním 10 iných namiesto toho aby som vyriešil práve tu jednu.

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 652
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 388 poděkování

Re: Farba lootu

Příspěvek od schvarz » čtv 09. pro 2021 0:35:16

origon12 píše: stř 08. pro 2021 22:06:16 Chápem ze by to mohlo ovplyvniť ten swamp, aj keď som sa tam ešte nedostal ale čítal som nejaké témy tu na fóre a vždy dôvod prečo nespraviť nejako ten drop prehľadnejšie bol práve ten swamp. Tak ako si povedal, ze sa znepríjemňuje hra vo veľa oblastiach (skoro každý možný drop pre začiatočníka) teda sa tým zhoršuje herný zážitok preto aby sa balancoval zárobok vo swampe namiesto toho, aby sa niečo robilo práve s tým swampom. Tak mi to príde ze kvôli jednej veci radšej ovplyvním 10 iných namiesto toho aby som vyriešil práve tu jednu.
To je citlivá záležitost.

Swamp je zdrojem příjmu významné části hráčů Ekury. Jakákoliv negativní změna háže špatné světlo na celý projekt a hráči jsou typičtí tím, že nechápou změny pro dobro celého serveru, ale vidí jen to, že jim ubylo z inventáře xy yangů.

Zároveň ta hlavní věc je ten swamp, ale velký vliv to má i v tom metinlandu. V současné době je taková polovina výdělku z metinlandu o dropu z meteorů + yang, druhá polovina výdělku mapy (z dlouhodobého hlediska, počítám drop třeba fakt za půl roku až rok, ty mapy jsou hodně malá šance).
Kdyby se to zavedlo, tak i v tom metinlandu ty výdělky vyletí dost nahoru, protože tam je třeba ten drop kontrolovat opravdu hodně. Protože bez mapy uděláš za hodinu 100-200kk, s mapou se ti ten výdělek zvětší o 250kk, tím pádem přehlédnout mapu si nemůžeš dovolit. A když netrávíš tolik času prohlížením dropu, tak můžeš sekat víc metinů, takže by se zase začaly obsazovat i jiné metiny, než 55,60.

Hlavní problémy podle mého osobního názoru (ve zkratce):
- nekontrolovaná ekonomika, pořád se to zhoršuje a neřeší
- hra se točí okolo pár map, většina hry je většinou hráčů nevyužitá a není pro ně zajímavá
- nůžky mezi menšími a většími hráči se jen více a více rozevírají, dostat se na konec hry a zahrát si pořádné velké pvp nedokáže jen tak někdo, je to dlouhá a nudná cesta, na jejímž konci čeká to současné mizerné pvp, na které všichni nadáváme
- ve hře všeobecně je nedostatek výzev ať pro PvM hráče, tak pro PvP hráče (max tak vydělat na XY - všeobecně cíle jsou spíš dostat se do mapy a mít výbavu, nikdo si už za cíl nedá v té mapě něčeho dosáhnout, případně v pvp stát se králem)
- vývojáři nechávají komunitu ve tmě ohledně toho, jak situace vypadá, což vyyvolává pocit, že je komunita zkrátka ignorována, ať už je situace jakákoliv (já fakt nechci Saggiho práci zpochybňovat, sám jsem vývojář a vím, co to obnáší, jen sděluju fakta)
Velmi dlouhá verze osobního názoru:
Ekonomická situace - výdělky
Generace čistých yangů společně s celkovým množstvím yangů v oběhu určuje ceny těch dražších předmětů a ačkoliv by na to neměl dosáhnout úplně každý, tak třeba konkrétně ceny pvpčka jsou prostě úplně šílený.

Můj osobní názor je takový, že vůbec nemá existovat možnost vydělávat takhle vysoké částky v čistých yang - ať už je to swamp, kde opravdu jsi schopen dosáhnout na 1kkk/hod čistého výdělku bez prodeje předmětů jiným hráčům, jen přes prodej pro NPC.
Když to porovnáš s jinými mapami, tak tam těch čistých yangů opravdu tolik nevyděláš. Sekáním meteorů jsi nejvíc schopný udělat asi na žábách a metinech 60, kde jsi schopen vytáhnout cca 2kk/metin (takže za hodinu se kvůli spawnratu metinů nedostaneš výš, než takových 200-300kk a to už musíš mít talíky a premko, což většina těch dropiků nemá), teoreticky možná ještě na mobkách z věže a z monster v červeném lese, ale to letělo hlavně na začátku serveru a ty částky budou o dost nižší imo.

A pak tady máš ent, kde je průměrný hráč schopen vydělávat 2kkk/hod konzistentně (výbava za 30-50kkk, dneska je to BMko fakt levný) bez sebemenšího prodeje hráčům či NPCčkům, v hradu s ninjou jsou ty částky pro průměrného hráče ještě vyšší, tam jsi spíš blíže částce 3kkk/hod. A to je průměrný hráč, existuje nejeden hráč, který v tom entu dosáhne na částky 4kkk/hod a dokonce i vyšší. To je za mě totální šílenost a nemělo by to být možné, protože tím ta hra vytváří mnohem více yangů, než jich zase zvládne odebírat, takže logicky dochází k neustálé inflaci atd. Nechci trestat šikovné hráče, kteří umějí tu hru hrát lépe (RAMHH je prostě bůh a nevím, jak to dělá), ale prostě ten výdělek v čistých yang nemá být téměř ze 100%, je třeba to nějak balancovat se skutečným dropem (jiným, než mapami, to je taky problém).

Největším odběratelem yangů ze hry je protáčení bonusů, které ale už také oslabuje, protože výbav už je mnoho a potřeba točit nové věci klesá (zcela logicky, když nedochází k přidávání nového obsahu už několik let). Za jiné věci, které odvádějí yangy ze hry se prakticky neutrácí.

Dokud se nějakým způsobem reguluje obsah měny v oběhu, tak tu ekonomiku jde uhlídat, aby se to nepokazilo, ale to se neděje.
Důkazem toho je právě ten úspěch serverů během jejich prvních měsíců a let, kdy zkrátka těch yangů v oběhu není tolik a dropem předmětu si jde přijít na rozumný peníz, protože ta jeho hodnota je významná. Dneska je to tak, že my koncoví hráči máme šeky s třemi, někteří dokonce se 4 ciframi a sebemenší výdaj pro nás není problém a neřešíme, jestli si koupíme jezdeckou propustku za 1,2 nebo 10 milionů, stejně tak tavby apod. A pokud někdy vyjde nějaký nový patch s novým obsaheme, tak co půjde koupit si ti topoví hráči okamžitě nakoupí a ten nový obsah zhltnout během chvilinky.

Velmi omezené množství udržitelných způsobů hraní
Lze argumentovat, že hráčům nikdo nebrání dělat hromadu činností ve hře. Jenže ta hromada činností je nevýdělečná a hráč v ní nezískává nic co chce nebo potřebuje, ale kolikrát vyloženě prodělečná. A protože ve hře neexistuje jiný cíl, než peníze a hnát se dopředu, tak motivace kompletně chybí. Tohle má na svědomí to, že se ty způsoby hraní velmi slévají a pokud si chcete zahrát něco pořádného (a vydělat na to), co stojí už v řádech desítek miliard (malé/střední pvpčko, HG, BMko do entu) nebo nedej bože velké pvp či postavu do hradu do entu, tak prostě těch možností hraní, kde vyděláte dostatek, je jen málo - je to právě Entarian, Swamp, Kerindor (poměrně těžké), možná HGčko a občasná Cidonie (překup nezmiňuju, protože ne každý to může dělat z různých důvodů).

Když se podíváme na dřívější dobu, tak bylo zcela reálné se uživit běžnými profesemi jako bylo rybaření, těžba+tavby nebo zkrátka dropováním předmětu, po kterém byla poptávka. Ta poptávka nezmizela, ale ty ceny těch předmětů už jsou zkrátka nevýznamné. Hromada map leží ladem, nedotknuté, protože nejsou třeba, jejich využití prostě není - expení je tam mizerné, drop tam není zajímavý, výdělek rovněž, questy žádné, nic tam ty hráče neláká.

Eventy
Teď ten problém začíná i u eventů - o ty eventy, které se opakují již třeba po 3. je prostě stále menší zájem (kolikrát i o ty nové!), ti běžní řadoví hráči se jich příliš neúčastní, protože je na ně nic netáhne. Tihle hráči přemýšlí jen formou výdělku, nějaké hodnosti je nezajímají, odměnové převleky z eventů jsou časově omezené a tak opět ty hráče nezajímají. Tým si na nich dává hodně práce, ale s časem se ten zájem o ně prostě nenávratně snižuje. Je ale vidět, že zájem o permanentní nebo alespoň dlouhodobé kosmetické doplňky tady je - lze vidět zájem a účast při letošním výročí. Všeobecně po vzhledové stránce se tu lze hodně rozvíjet a tým toho nevyužívá.

Hlavní problém - málo skutečných výzev pro hráče
A hlavním problémem v mých očích je prostě prakticky neexistující motivace tu hru hrát a mít se za čím hnát. Když se kohokoliv zeptáte, jaký má ve hře cíl, tak v drtivé většině případů bude odpověď obsahovat něco na styl "Chci vydělat na X a koupit si to" atd. Někdo možná řekne, že chce dát krále v pvp, někdo třeba řekne, že by chtěl maximálně vytunit svojí postavu, ale výjimečně.
V té hře totálně chybí jakékoliv pvm cíle (a upřímně i pvp, hráči by si zasloužili více výzev než jen "chci udělat krále"), protože se to celé točí jen okolo toho postavit výbavu do té mapy a potom možná dosažení nějakého hodinového výdělku, se kterým je dotyčný spokojený.
Pokoření velkých herních bossů nikoho nezajímá (a proč by taky mělo, ty bossfighty jsou otravný a ti, co to farmí, tak to dělají přes různý fígle a vobechcávky hraničících s bugem nebo ten fight je prostě jen stupidní statcheck a nevyžaduje mozek). Zářným příkladem je Selas, který nikoho nezajímá - šance na drop pera a monoklu sice čas od času někoho přesvědčí, ale o tu stínovou cidonku, což je "odměna", nemá zájem vůbec nikdo. Přitom u jiných MMO her ty PvM cíle bývají velmi běžné, chcete přeci pokořit nějakého toho špatňáka. Na Ekuře tohle opravdu nikoho moc nezajímá. I kdyby to měly být jen solo dungeony. V PvM tady zkrátka chybí výzva jiná, než zabij kvadrilion ďáblů/orků/ezoteriků nebo si přivoď zánět šlach a karpální tunel při výdělku na mole v entu.

Všechny ty problémy jsou propojené a snaha řešit pouze 1 z nich bohužel ve většina případů zhoršuje ty problémy ostatní nebo jim minimálně nijak nepomáhá. Následkem zkrátka je minimum nových začínajících hráčů, krvácení hráčů stávajících a ačkoliv se někteří hráči po letech vracejí, tak tady většinou nevydrží dlouho.

Korunu tomu dává politika vedení, kdy se obávají sdílet jakékoliv informace o vývoji hry a tak vlastně komunita nemá mnoho informací, respektive rok a půl už vůbec žádné. Poslední oficiální a dohledatelnou informací je devtalk z dubna 2020 s příslibem, ža další bude brzy. Saggi či někdo další z týmu sice občas na fóru něco utrousí, ale k tomu se dostane jen ta zdejší výběrovka, ne běžný hráč.


Jen bych dodal, že tady se nesnažím znevážit činnost týmu nebo vedení, ale snažím se nasdílet svůj pohled na věc a co podle mého názoru trápí server jako celek, ale i mě jako hráče.

Uživatelský avatar
Keriden
Lv.6
Lv.6
Příspěvky: 27
Registrován: stř 03. bře 2021 2:38:02
Dal poděkování: 4 poděkování
Dostal poděkování: 3 poděkování

Re: Farba lootu

Příspěvek od Keriden » čtv 09. pro 2021 9:36:49

jen si dovolím citovat Siena. on ten drop ze stínky taky není úplně ok. Zabiješ selase, padnou ti 2-3 chitiny, 2 mapy a prut zlata. monokl nebo pero nám z něj nepadlo ani jednou. když ho potřebuješ musíš ho koupit, protože ani v entu ho nezískáš z důvodu nonstop chození stejných hráčů na keskira. Jelikož na něj chodí nonstop a drop mají tak velmi klesá i cena těchto věcí. pero v dnešní době 4kkk monokl 22-25kkk. využití pvp není žádné. proto ta agrese některých na určitých mapách. třeba ve válkách bych ocenil možnost zakázání přehazování věcí. 50% hráčů má sety a prostě je nesejmeš

Uživatelský avatar
Mionix
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 649
Registrován: ned 23. pro 2018 19:43:54
Dal poděkování: 623 poděkování
Dostal poděkování: 676 poděkování

Re: Farba lootu

Příspěvek od Mionix » čtv 09. pro 2021 13:13:29

Poprosím vás, držte se tématu zakladatele.

Mio

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 652
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 388 poděkování

Re: Farba lootu

Příspěvek od schvarz » čtv 09. pro 2021 13:26:29

No já si myslim, že jsme řekli vše, co šlo. Podbarvit loot už v minulosti team zamítal, redukci bordelu taky (ostatně se na tom vystavěl leveling zručnosti, aby ten bordel nebyl úplně bez užitku), takže pokud k tomu není nějaké oficiální stanovisko, tak jsme tu imo asi dodiskutovali.

Ten můj příspěvek by se asi hodil do jinčího tématu.

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ ChunjoKing « pon 9:38 am »
Ja som tiež minule točil a neznížil sa mi stupeň talizmanov
@ Revus « sob 1:08 pm »
Jinak, jak jsem řešil to točení talismanů +4, ted jsem akorát točil a z 25 toček to ani jednou nezhoršilo.. tak bud mam ultra štěstí a nebo to je upravené že to kvalitu nezhorší
@ Revus « sob 12:40 pm »
.
@ noxforko « pát 10:09 pm »
LittleNessa píše: Ahoj .. chci se zeptat komu se líbilo to dnešní testování střední války ? .. Upřímně zvednout HP skoro o 20K nebo o kolik na úkor dmg z L kouzla které je v horní hranici max 5k mi přijde jako totální ústřel .. To raději zrušit ty Lka ve střední úplně než takové experimenty... Ve finále co se stane při tomhle pokusu .. lidi zruší odolnosti a dají si utoky :-) takže to nebude one shot 25k ale one shot 50 ... Vím, že je to jen pokus, ale tohle je podle mého hodně vedle tolik HP.
Za mě, by lidi s gen více jak 1 stejně neměli mít možnost vůbec být ve středních.
@ Vydesenej « pát 8:01 pm »
LittleNessa píše: Ahoj .. chci se zeptat komu se líbilo to dnešní testování střední války ? .. Upřímně zvednout HP skoro o 20K nebo o kolik na úkor dmg z L kouzla které je v horní hranici max 5k mi přijde jako totální ústřel .. To raději zrušit ty Lka ve střední úplně než takové experimenty... Ve finále co se stane při tomhle pokusu .. lidi zruší odolnosti a dají si utoky :-) takže to nebude one shot 25k ale one shot 50 ... Vím, že je to jen pokus, ale tohle je podle mého hodně vedle tolik HP.
Je to přesně tak jak říkáš :D
@ LittleNessa « pát 7:58 pm »
Ahoj .. chci se zeptat komu se líbilo to dnešní testování střední války ? .. Upřímně zvednout HP skoro o 20K nebo o kolik na úkor dmg z L kouzla které je v horní hranici max 5k mi přijde jako totální ústřel .. To raději zrušit ty Lka ve střední úplně než takové experimenty... Ve finále co se stane při tomhle pokusu .. lidi zruší odolnosti a dají si utoky :-) takže to nebude one shot 25k ale one shot 50 ... Vím, že je to jen pokus, ale tohle je podle mého hodně vedle tolik HP.
@ Vydesenej « pát 7:48 pm »
O tu velkou válku je nějak moc velký zájem mi příjde alespoň v dnešním testování
@ Mionix « pát 7:17 pm »
@Revus,  Budou, chodím na ně s level 160
@ asdis « pát 2:04 pm »
V pohode aj na 120.Akurat ten bordel okolo bude pomenej
@ Revus « pát 1:55 pm »
ty jsi vtipnej, wow...
@ Suko201 « pát 1:53 pm »
Revus píše: Ahoj, budu mi padat mušle v jeskyni vyhnanství 2 i když jsem level 100?
ne, musíš mít max 99lv :(
@ Revus « pát 12:17 pm »
Ahoj, budu mi padat mušle v jeskyni vyhnanství 2 i když jsem level 100?
@ Tomori « čtv 9:36 pm »
Akemos píše: Frkačky jsou zprovozněny schválně? Minule nic,ted jdou.....
Anoo, je to schválně.
@ Akemos « čtv 9:35 pm »
Frkačky jsou zprovozněny schválně? Minule nic,ted jdou.....
@ Tomori « čtv 9:15 pm »
SiriusA píše: Proč byl zrušen kvíz při vstupu do arény ?
Dobrý den, otázky byly dočasně odstraněny z důvodu nižší účasti v aréně, abychom hráčům usnadnili vstup a naplnila se. Věříme, že tento krok pomůže, a budeme sledovat zpětnou vazbu od hráčů.
@ SiriusA « čtv 9:03 pm »
Proč byl zrušen kvíz při vstupu do arény ?
@ Tomori « čtv 6:12 pm »
Dobrý den, na webu najdete nový Vývojový deník #17, který přináší informace o testovacích válkách a obsahuje také dotazník č.2 na téma : směřování PvP na Ekuře. :hello: https://www.click4survey.cz/s4/66638/3c378898
@ Tomori « čtv 5:48 pm »
Shelby2022 píše: nevite nekdo kde vymenit ten amulet za bombon ? :)
Dobrý den, pro výměnu části amuletu z pumy (ať už univerzálního nebo běžného) stačí kliknout pravým tlačítkem na příslušnou část.
@ Shelby2022 « čtv 12:26 pm »
nevite nekdo kde vymenit ten amulet za bombon ? :)
@ Vydesenej « čtv 12:03 pm »
Suko201 píše:
Vydesenej píše:
Tomori píše: Dobrý den, nebojte je to teprve 2. dotazníček mimo hru :D . Vaše odpovědi každý den sleduji, a vyhodnocení a informace z něj předám i zde v anonymním režimu hráču. <3 Pokud budete mít dotaz, klidně mne kontaktujte. Přeji krásný den.
Děkuji za zpětnou vazbu. Myslel jsem to i s těmi ve hře :D a budu se tedy těšit na výsledky
Tak snad nečekáš, že to přidají za měsíc, bude to chvilku trvat, ale snad do konce roku něco bude. Za mě ty pvp eventy by byly top, konečně něco nového s pvp a mělo by to smysl.
Ale já vůbec neměl namysli ihned implementování do hry :D mě spíš zajímalo jestli dostaneme nějakou zpětnou vazbu z těch dotazníků jako takových
@ Suko201 « čtv 11:49 am »
Vydesenej píše:
Tomori píše:
Vydesenej píše: Masakr už 3 nebo 4 dotazník za poslední měsíc. To jsem zvědav jestli si pak dotyční co to budou číst/vyhodnocovat něco vezmou z toho. (Já za sebou doufám že snad ano)
Dobrý den, nebojte je to teprve 2. dotazníček mimo hru :D . Vaše odpovědi každý den sleduji, a vyhodnocení a informace z něj předám i zde v anonymním režimu hráču. <3 Pokud budete mít dotaz, klidně mne kontaktujte. Přeji krásný den.
Děkuji za zpětnou vazbu. Myslel jsem to i s těmi ve hře :D a budu se tedy těšit na výsledky
Tak snad nečekáš, že to přidají za měsíc, bude to chvilku trvat, ale snad do konce roku něco bude. Za mě ty pvp eventy by byly top, konečně něco nového s pvp a mělo by to smysl.
@ Relly « čtv 11:24 am »
Tak tohle pobavilo, ngl.
@ Tomori « čtv 10:54 am »
Určitě, nebojte se. Testovací válka se upravuje podle z5 vazby hráčů. Postupně se vždy něco přidá/doladí, aby to odpovídalo Vaší . Při poslední testovací válce se doladily asistence a znemožnilo se prodloužení efektu “zruška” viz Vývojový deník #17.
@ Vydesenej « čtv 10:33 am »
Tomori píše:
Vydesenej píše: Masakr už 3 nebo 4 dotazník za poslední měsíc. To jsem zvědav jestli si pak dotyční co to budou číst/vyhodnocovat něco vezmou z toho. (Já za sebou doufám že snad ano)
Dobrý den, nebojte je to teprve 2. dotazníček mimo hru :D . Vaše odpovědi každý den sleduji, a vyhodnocení a informace z něj předám i zde v anonymním režimu hráču. <3 Pokud budete mít dotaz, klidně mne kontaktujte. Přeji krásný den.
Děkuji za zpětnou vazbu. Myslel jsem to i s těmi ve hře :D a budu se tedy těšit na výsledky
@ Tomori « čtv 10:25 am »
Vydesenej píše: Masakr už 3 nebo 4 dotazník za poslední měsíc. To jsem zvědav jestli si pak dotyční co to budou číst/vyhodnocovat něco vezmou z toho. (Já za sebou doufám že snad ano)
Dobrý den, nebojte je to teprve 2. dotazníček mimo hru :D . Vaše odpovědi každý den sleduji, a vyhodnocení a informace z něj předám i zde v anonymním režimu hráču. <3 Pokud budete mít dotaz, klidně mne kontaktujte. Přeji krásný den.
@ Relly « čtv 10:12 am »
@Mionix,  jojo, proto tam mám aktivní ticket z 27.6 bez odpovědi. Kazdy asi tu aktivitu vidí jinak.
@ Vydesenej « čtv 9:37 am »
Masakr už 3 nebo 4 dotazník za poslední měsíc. To jsem zvědav jestli si pak dotyční co to budou číst/vyhodnocovat něco vezmou z toho. (Já za sebou doufám že snad ano)
@ angrylunaxx « stř 8:33 pm »
jo a teď to jede ve velkém
@ Akemos « stř 7:39 pm »
on někdo opravdu prodává/kupuje za real? :-D
@ Mionix « stř 6:04 pm »
@Relly,  Tickety, co vidím, se pravidelně řeší. ;-)
@ Relly « stř 5:54 pm »
@Mionix,  To by musel v prvé řadě někdo vůbec reagovat.
@ Mionix « stř 3:53 pm »
Pokud má kdokoliv podezření u nějakého hráče na real, tak ho poprosím aby se obrátil na support hry. Sem takové věci nepatří.
@ Tomori « stř 3:42 pm »
Dobrý den, dnes od 20:10 proběhne soutěž ve sběru bylin, a po ní bude následovat rybářská soutěž.
@ Grout « pon 2:00 am »
Díky za OX Tomori <3 Příště rybářská soutěž?
@ Tomori « ned 2:48 pm »
Dobrý den, dnes ve 20:10 si dáme OX :hello:
@ Vydesenej « ned 10:15 am »
LittleNessa píše: Však ono je jedno jestli jí zruší nebo jestli zůstane v podobě jaká je nyní, šance na získání certifikátu je 0:0 :D
To není jedno :D takhle máš alespoň naději.
@ LittleNessa « sob 7:50 pm »
Však ono je jedno jestli jí zruší nebo jestli zůstane v podobě jaká je nyní, šance na získání certifikátu je 0:0 :D
@ Vydesenej « sob 3:12 pm »
LittleNessa píše: Mě v tom dotazníku zaujala věc, zdali nám nevadí testování přes arény ... Možná k zamyšlení a otevření tu speciální diskuse jak řešit i arény, které se nechodí a nedochází už nějaký ten měsíc .. a zkusit najít nějaké řešení jak by to mohlo být znovu dostupné i když nechodí lidi
Zrušit arenku. Mrk Mrk
@ OrangEE « sob 2:49 pm »
@LittleNessa,  urobiť sólo arény s tým, aby človek nezískal o nič viac ako keby sa chodilo pravidelne v plnom počte ludí
@ LittleNessa « sob 1:49 pm »
Mě v tom dotazníku zaujala věc, zdali nám nevadí testování přes arény ... Možná k zamyšlení a otevření tu speciální diskuse jak řešit i arény, které se nechodí a nedochází už nějaký ten měsíc .. a zkusit najít nějaké řešení jak by to mohlo být znovu dostupné i když nechodí lidi
@ asdis « sob 11:02 am »
len taky navth.nedalo by sa pridat nejake denne ukoly ako tu to bolo u pinati priklad
@ Relly « pát 9:38 pm »
@TomasFoxx,  Můžeš se naklonovat a do žluté a modré přidat po 5-10 hráčích.
@ TomasFoxx « pát 8:10 pm »
testovaci valky hrozne sexy, uz jen vymyslet neco s tim rozdelenim risi (to byl asi jeden z hlavnich problemu co tu lidi meli) a rychle nam to hodit do normalnich valek
@ TomasFoxx « pát 7:57 pm »
@ Revus « pát 5:05 pm »
Nemá někdo koženy extaze na točku? plus 0, random talíky. Nebo aspon extáze +0 bez talismanů že si je tam hodím. Není nikdy nic.
@ Mionix « pát 4:09 pm »
Jen si dovolím Tomori doplnit o odkaz, kde je i dotazník. https://www.ekura.cz/vyvojovy_denik/1460
@ Tomori « pát 1:33 pm »
Dobrý den, na webu najdete nový Vývojový deník #17, který přináší informace o testovacích válkách a obsahuje také dotazník k časům jejich konání. :hello:
@ Nonepovideeej « pát 12:57 pm »
I se zručkou P to jde myslím dolů, ale jistý si nejsem
@ Revus « čtv 8:42 pm »
Ale se zručností P mam dojem že to dolů nešlo, ne?
@ Grout « čtv 8:17 pm »
Kvalita se může zhoršit. Asi tam bude nějaké %. Párkrát jsem točil a třeba to padlo až někdy u páté točky. Když se zhorší tak jeden o jeden stupeň.
@ Mionix « čtv 7:24 pm »
@Revus,  Dle mého by měly padat níže. Proto se vždy zlepšují na +4 jen ty, co chcete. Když tak mě někdo opravte.
@ Revus « čtv 7:14 pm »
Zdravím, když změním pomocí ukouzla v inventáři talismany +4 , taky se zhorší kvalita jako kdysi když se ještě měnily u výhně? Mam pocit že to bylo kdysi ovlivněno zručností,stále to platí? nebo mužu točit s zručností 5 a budou furt + 4? DÍky
@ Suko201 « čtv 1:26 pm »
při vstupu přes yonaha je furt na výběr vstup do djongi :-)
@ Suko201 « stř 7:58 pm »
Takže to je novinka? Po minulém roce taky nešly po eventu frkačky, měl sem jich tuny a nešlo to a teď se to mění?
@ cleo « stř 7:45 pm »
@Mionix,  děkuji za informaci :)
@ Mionix « stř 7:41 pm »
@cleo,  Dobrý den Cleo, měly by jít použít po údržbě ve čtvrtek.
@ cleo « stř 7:20 pm »
frkačky už nejdou použít po eventu? píše mi to, že ještě nenastal čas na frkačky, že se peče dort :)
@ ChunjoKing « pon 10:42 pm »
@redBull21,  zdravím. Za pečenie torty už nemožno získať časť amuletu. Za OX by už,podľa všetkého, nemalo byť možné získať časť talizmanu tak isto. Vlastne, pokiaľ nemáte všetky 4 časti talizmanu, tak už pumu neskompletizujete. Pečenie torty prebiehalo len do polčasu eventu. Potom začali oslavy, kde už časť talizmanu za pečenie nebolo možné získať. Počas pečenia sa dala každý deň upiecť iba jedna časť torty(poleva,korpus,ozdoba atď.). Na získanie amuletu bolo potrebné upiecť každú časť jedenkrát a zároveň na každú časť doniesť väčšie množstvo surovín, než len na splnenie úlohy. Informovala o tom starenka hláškou, že ste doniesli to, čo chcela, ale na bájnu pumu to ešte nestačí. Čiže ste museli doniesť znova to isté, až pokým vám táto hláška o bájnej pume nezmizlia.
@ redBull21 « pon 5:30 pm »
Zdravím, když mám levý horní i dolní amulet + univerzální, bude možnost ještě nějak získat poslední kus ? Nepřišel jsem na to jak získat za pečení dortu když jsem udělal asi jen 16questů tak nejspíše už část pečeti nedostanu že ?
@ Uncut69 « pon 12:04 pm »
chci se zeptat, když mám tu duši na černou pumu, budu si to moc proměnit za jak dlouho budu chtít nebo to časem nepůjde? děkují.

Who is chatting

offline Fogru 
offline Mionix 
offline cutedust 
offline nikola180