Ja ti nevímMedvidek píše: ↑sob 23. dub 2022 13:36:29 Zdravím, palec nahoru za toto téma, děkuji.
A jak bych si to představoval já?
1. U tvorby postavy - jakési intro, kde na příběhu již pracuji. Jedná se o jednotlivé chary - které by měly mít svůj intro příběh.
Odměny:
a) Bud náhodný přísun % skillu za úspěšné splnění intra. A to pouze na 1 skill a pouze na 1 postavu ne účet. To znamená, že pokud se úkol nesplní dle vašeho očekávání - potom, bude moci ono itro restenout a jet to celé znova. Dokud nebudete spokojeni s výběrem % u 1 skillu. Ano - dá se říci, že je to jakýsi trvalý bobus u konkrétní postavy.
b) Nebo můžete získat trvalé bonusy, dle toho jakým způsobem plníte intro - např proti ... nebo na příšery apod.
c) Můžete se na to celé vykváknout, neplnit to, ale dostanete zbran ci část zbroje - dle postavy, helmu nebo zbroj apod. For je v tom, že tato ze začátku zbran na nic s lvl 1 a žádnou průmkou, se po každém 10 lvl změní. Tzn stane se z ní na cca 130 lvl nejlepší zbran ve hře pokud jí nezničíte nebo nezahodíte apod.
Co tím dosáhnu? TO, že každá postava pak bude skutečbně úplně jiná ... a Bude mít smysl znovu hrát od 1 lvl.
Dále úkoly by mohly mít více konců. Kdy např. naštvete NPC (nějakou třeba biologa) a ten nebude přijímat od vás žádné předměty po určitou dobu .......
Ryby - těm bych vnuknul trošku více - tzn. chytit úhoře mimo noční hodiny může být, ale je to skutečně o obrovském štěstí. V nočních hodinách naopak štěstí mít nemusíte, úhoř vám bude brát ta kčasto jako candát ......
Dále spec. rybářská lokace - chichichi - toto by se mohlo brát jako chovný rybník. Takže - zde by mohli hráči koupit za obrovskou sumu peněz pár živých ryb. Což by mělo být omezeno na 24 hod. dle výběru - prostě počet x ryb a víc za den prostě už nekoupíte.
Nevím, neznám názory komunity, proto se na mě nezlobte - ale tímto směrem bych rozšiřoval Ekuru já.
Medvídek.
bod a) zakládat tuto hru ještě více na náhodě si nemyslím že bude idealní navíc by se tím akorát hodně podpořil černý trh
bod b) taky není uplně idealní volba ten bonus by musel být v řádu cca jednotek % 1-5 jinak by to bylo také celkem nevýhodné pro hráče kteří by chtěli využít svoje postavy jak pro PVP tak PVM
bod c) to je teoreticky jediný bod se kterým souhlasím každý by si mohl vybrat 1 svoji unikátní věc kterou by vylepšoval a posouval na další urovně ale postup na vyšší uroven by musel být opravdu obtížný a idealní by bylo ukoly které by obsahovali všechny možné oblasti PVM i PVP (jak ničení meteoru tak kerindor HG ent valky říší boje ve městech atd) vec by samozdřejmě nešla dát do skladu a v případě změny mailu by to chtělo aby předmět nebyl dostupný (případný reset itemu)
problém jak tohle zapojit ke všem postavám protože není možné zvyhodnit pouze postavy které budou nové někteří hrači mají své postavy velice vymazlené a připravit je o svuj pokrok nebo je znevýhodnit by byl hodně velký podraz