Jediné co je tu zajímavé jsou eventy, které jsou aspon nějakym zpestřením v průběhu roku, nehledě na to, že je to furt ten stejny event dokola to same + přidaní 2 achievementu, jen aby nějaká změna byla.
Vlastníci serveru ze hry odstranili veškerou kompetitivnost --- nic se nesmí, na všechno zákaz a za všechno ban a TB.
Jinými slovy, není důvod se honit za PvP, když ho nevyužijete ani k sebeobraně, protože se nikde nesmí utočit a všude jsou non-pvp zóny.
Nebo mi řekněte, kdo kdy nechtěl mít vytuněnou pvp postavu, aby vymordoval všechny v nepřátelské říši před skladem ?
Zvyšovalo to rivalitu, kompetitivnost, dodávalo to hře energii a napětí, které bylo pro všechny hráče vzrušující.
Odstranili jste skvělou PvP cidonii, kde si hráči chodili měřit .. ehm, zrušili spawnování hromadných meteorů, žíl, vytvořili jste hromadu zbytečných pravidel a non-pvp zón, jako třeba před skladem. Zbytečně jste rozdělili války říší, mohlo jich byt více i pro jiné levely a ne že teď jsou jen 3x týdně. Zrušili jste rušení v entu --- proč jako ? Od té doby je zničená ekonomika a všechno je extremně předražené - rip potencionální začínající hráči.
Hra je dobrá a lidi to baví, jediné co tady lidi udržuje je nějaká vzájemná komunita a dlouhodobá přátelství, ale tohle všechno jste si přivodili sami, obrovským nezájmem o komunitu, přidáváním zbytečných pravidel, odstraněním kompetitivnosti apod.
Vidím to tak, že místo toho, abyste přidali do hry něco nového, co by přilákalo řadu lidí, jste se jen zaměřovali na hru samotnou jako takovou a zničili všude kompetitivnost a PvP faktor.
A to ani nemluvím o tom, že pokaždé co jdu na zahrádku tak musím na 4 pokus tipovat co to tam je za bylinky, abych se na zahrádku vubec dostal, ale vzhledem k tomu že jsem ex-programátor tak asi chápu že to bylo nutné zavést z důvodu hráčů co používali makro.
Schválně jsem zadal odstranění kompetitivnosti do dnes již populárního AI, aby mi taky k tomu něco vypsal a zde máte výsledek:
Odstranění kompetitivnosti ze hry může mít několik negativních dopadů na hru samotnou, hráče i komunitu:
1.) Snížení motivace: Někteří hráči mohou považovat soutěživost za zdroj motivace a vzrušení. Bez ní se mohou cítit méně motivováni hrát hru nebo se zlepšovat.
2.) Menší zájem: Pro některé hráče je kompetitivní aspekt klíčovou součástí hry, která je přitahuje. Bez něj se mohou cítit méně zaujati a mohou hledat jiné hry, které splňují jejich touhu po soutěžení.
3.) Změna cílů: V nepřítomnosti kompetitivních cílů, jako je získání nejvyššího skóre nebo porážení protihráčů, mohou hráči ztratit pocit uspokojení a smyslu ve hře.
4.) Menší výzva: Kompetitivní hry často nutí hráče zdokonalovat své dovednosti a překonávat stále složitější výzvy. Když je kompetitivnost odstraněna, hra může být vnímána jako méně náročná a tím pádem méně zajímavá pro některé hráče.
5.) Potenciálně menší komunita: Bez kompetitivního aspektu mohou někteří hráči ztratit zájem o hru a její komunitu. To může vést ke snížení celkového počtu hráčů a menšímu zapojení hráčů do komunitních aktivit, jako jsou diskuse, turnaje a společenské události.
6.) Slabší zpětná vazba pro vývojáře: Kompetitivní hry často poskytují vývojářům důležitou zpětnou vazbu o vyvážení a spravedlnosti hry. Bez kompetitivního aspektu mohou vývojáři ztratit tento zdroj informací, což může vést k méně efektivnímu vývoji a aktualizacím hry.
Přihlásím se do hry ve 10 večer, abych potrolil pár lidí... a tam kde kdysi bylo 50 lidí a 20 stánků, je 5 postav kolem skladu, z toho 4 z nich vlastní jeden hráč, možná je tam ještě jeden stánek aby se neřeklo a to je tak vše.
Tak to vidíte, chtěli jste z MMORPG, kde zásadní je PvP a boj o oblasti, abyste si mohli zadropit, udělat mírumilovnou hru. Zbytečnými regulacemi, postihy a odstraněním dobrých věcí a samotné kompetitivnosti se Vám to zčásti povedlo, ale teď Vám tu nikdo už nehraje.
Tak trochu je to tu už jako v EU, jen hromada zbytečných regulací.
Jo a to ani nemluvím o tom, že mi nikdo 3 týdny neodepíše na ticket, takže v takovém stavu je asi hra
