Nad Kazmadanem se objevily první paprsky nového červnového dne. Blížilo se léto, počasí bylo příjemně teplé, voda v řece již byla vhodná ke koupání, tráva se krásně zelenala a okolní flóra ukazovala na obdiv krásu svých květů.
I přes všudypřítomnou poklidnou atmosféru však obyvatelé Kazmadanu měli naspěch. Začátek června pro ně znamenal jediné: město bude opět otevřeno pro turisty, přicházející z říší Jinno, Chunjo a Shinsoo. Bylo proto potřeba město uklidit, nazdobit a přichystat pro nově příchozí nové úkoly a výzvy, které by jim mohly zpříjemnit čas strávený v Kazmadanu. Jeden obyvatel města však zatím nebyl k nalezení…
S příchodem poledne prudký žár slunce vzbudil nakonec i štolbu. Pomalu se posadil a rozhlížel se kolem sebe. Snažil se zjistit, kde to vlastně včera usnul, ale všude kolem něj se rozprostírala jen tráva a sem tam nějaký strom, z dálky bylo slyšet bublání řeky.
Štolba se podíval směrem k nebi a teprve tehdy si všiml, že slunce brzy dosáhne nejvyššího místa obzoru: „A sakra, už je skoro poledne! Musím rychle běžet a začít chystat svůj dvůr na příchod hostů!“ Tehdy si vzpomněl, že by vlastně měl mít u sebe mapu, pomocí které by se mohl zorientovat. Šmátral po kapsách, rozhlížel se kolem sebe, ale mapa nikde nebyla; začínal se ho tedy zmocňovat stres: „Jasně, že jsem tu mapu ztratil. Já jsem to věděl! Říkal jsem jim, že je třináctka nešťastné číslo, které určitě přinese smůlu!“
***

V některých kulturách je sice třináctka považovaná za nešťastné číslo, ale to neplatí v případě oslav třináctého výročí našeho serveru. Pro obyvatele říší Jinno, Chunjo a Shinsoo se opět otevírají brány Kazmadanu, který bude znovu dějištěm všech oslav.
Jako zpestření zde pro vás máme výroční soutěž. Zmapujte Kazmadan (graficky nebo textově), aby štolba z příběhu výše mohl najít svůj dvorek. Zmapovat můžete nejen město, ale také přilehlé okolí.
Uzávěrka soutěže proběhne 18.6.2023 ve 23:59 hod.
Soutěžíme o zajímavé ceny, s účastí tedy neváhejte.
Těšíme se na vaše soutěžní příspěvky a přejeme mnoho úspěchů.
I přes všudypřítomnou poklidnou atmosféru však obyvatelé Kazmadanu měli naspěch. Začátek června pro ně znamenal jediné: město bude opět otevřeno pro turisty, přicházející z říší Jinno, Chunjo a Shinsoo. Bylo proto potřeba město uklidit, nazdobit a přichystat pro nově příchozí nové úkoly a výzvy, které by jim mohly zpříjemnit čas strávený v Kazmadanu. Jeden obyvatel města však zatím nebyl k nalezení…
S příchodem poledne prudký žár slunce vzbudil nakonec i štolbu. Pomalu se posadil a rozhlížel se kolem sebe. Snažil se zjistit, kde to vlastně včera usnul, ale všude kolem něj se rozprostírala jen tráva a sem tam nějaký strom, z dálky bylo slyšet bublání řeky.
Štolba se podíval směrem k nebi a teprve tehdy si všiml, že slunce brzy dosáhne nejvyššího místa obzoru: „A sakra, už je skoro poledne! Musím rychle běžet a začít chystat svůj dvůr na příchod hostů!“ Tehdy si vzpomněl, že by vlastně měl mít u sebe mapu, pomocí které by se mohl zorientovat. Šmátral po kapsách, rozhlížel se kolem sebe, ale mapa nikde nebyla; začínal se ho tedy zmocňovat stres: „Jasně, že jsem tu mapu ztratil. Já jsem to věděl! Říkal jsem jim, že je třináctka nešťastné číslo, které určitě přinese smůlu!“
***

V některých kulturách je sice třináctka považovaná za nešťastné číslo, ale to neplatí v případě oslav třináctého výročí našeho serveru. Pro obyvatele říší Jinno, Chunjo a Shinsoo se opět otevírají brány Kazmadanu, který bude znovu dějištěm všech oslav.
Jako zpestření zde pro vás máme výroční soutěž. Zmapujte Kazmadan (graficky nebo textově), aby štolba z příběhu výše mohl najít svůj dvorek. Zmapovat můžete nejen město, ale také přilehlé okolí.
Uzávěrka soutěže proběhne 18.6.2023 ve 23:59 hod.
Soutěžíme o zajímavé ceny, s účastí tedy neváhejte.
Těšíme se na vaše soutěžní příspěvky a přejeme mnoho úspěchů.






a pokračoval ve svém hledání mapy.
Vzpomněl si, že ji naposledy měl ve svém oblíbeném úkrytu, kterým byla stará, opuštěná jeskyně nedaleko
Vyprávěli mu hrůzné historky o Kmenu pomsty, který svou sílu čerpá z hněvu mrtvých, o Stromu pomsty, jehož větve jsou zahaleny temnotou a způsobují nešťastnou smrt každému, kdo se jich dotkne a o Pařezu pomsty, který se dokáže proměnit v smrtící past.
Avšak nejvíce se všichni báli Mága pomsty. Legenda pravila, že tento magický tvor vznikl spojením kostí zemřelých bojovníků a železného brnění.
Byl znám svou nekompromisní odplatou a využíval temnou magii k trestání každého, kdo se mu postavil do cesty.
Když konečně dorazil ke vchodu do jeskyně, zděsil se. Vstup byl zavalen obrovskými balvany, což naznačovalo, že se někdo pokoušel překazit jeho plány. Přesto se nevzdal a s veškerou silou začal odklízet kameny, aby se dostal dovnitř.
Po dlouhém a vyčerpávajícím úsilí se mu nakonec podařilo vstoupit do jeskyně. Když Štolba rozsvítil svíčku
, spatřil něco, co ho zcela šokovalo. Jeho úkryt byl zcela vypleněn, všechny jeho poklady a mapy byly odcizeny.


Přísahal, že najde pachatele, který se pokusil odcizit jeho cenné věci a odčiní všechnu ztrátu, kterou utrpěl. Štolba zůstal ve vypleněné jeskyni, sevřen pocitem zklamání a vzteku. Věděl, že musí jednat rychle. Bez mapy nebyl schopen najít hrad
Vytvořil si v hlavě plán a pochopil, že k porážce Mága pomsty bude potřebovat něco více než fyzickou sílu.

temným zaklínadlem směrem ke Štolbovi. Štolba byl připravený a provedl úskok stranou. Dostal se blíže k Mágovi a v jediném okamžiku se dotkl jeho ruky.
na oslavy
a pro příchozí návštěvníky.
