Zdravím,
Z titulku je zřejmé o co jde - ale, přeci je cool a happy jen tak prostě dělat neplechu jiným hráčům, vždyt jsou z jiné říše, tak proč to nedělat?
Chtělo se, aby se otevřely brány říší, a ouha, když to admini udělali, potom se to také nezajídá. V podstatě je to přec ito samé - nemusí se jednat o swap. Je to paráda jít si pro něco do skladu a přitom být x krát zabit. To je zábava ne?
a)Takže - diskutuje se swamp - tak první možnost můžeme vyřešit my sami - být tolerantní k sobě. Když to nejde, pak holt si pár chvil počkám třeba 2-3 hodiny, a jdu se tam juknout znova. V noci je to o mnoho lepší.
b)Púět to je o hráčích, jsou cechy, jsou říše, jsou kamarádi. Takže se může jít na swamp a jinam hromadně po dohodě. Ale to osekávání a tahání mobů jinam nezmizí. Ale je to řešitelné formou kterou moc nemusím, prostě silnější bere vše. A v jednotě je síla
c) Opět je to o hráčích, prostě dohoda. Ta a ta část mapy je tvá, a prosím, tu a tu část mapsy mi nech. Děkuji. Rozumný člověk na to přistoupí ... .
d) Tím asi tak nejmín zajímavým je - hrát lenocha, nechat se zaníjet dokud to toho druhého neomrzí, pak sám odejde - dá pokoj. Protože jeho baví to, jak se onen hráč který je pod útokem vzteká ... A když má na tohle čas, pak asi do toho swampu nešel dropit, ale šel za jiným cílem a to je , jak se hovoří v titulku ...
Jak tomu dle mě přizpůsobit hru?
1) Asi nějaký předmět, questový předmět, který bude časově omezen. Můžná to již existuje možná ne. A hráč potom musí do doby než klíč ke swampu zmizne z batohu, stihnout oním klíčem pomyslně odemknout bránu swampu. Ale to neřeší osekávání a moby. Co by to mohlo pořešit je, bud že právě použitím onoho klíče, se hráči nebo hráčům zpřístupní nějaká část lokace swampu, do jiné nebude mít přístup. Hráči proto, protože musí být ve skupině. Pokud nebude skupina ale budou jednotlivci např. 2 účty - potom hra bud hráče odešle zpět, nepříjemné, nebo - pro tyto hráče bude opět nějaká část mapy, ale tam se to bude sekat jak se komu líbí. Takže podmínka by musela být skupina. Pokud si tam hráč dotáhne 5 postav, nevadí - pořád jsou ve skupce a tudíž bude pro ně ona část mapy přístupná. Ale to je zdlouhavé ....
2) Zde byse mohlo přihlédnout k PVP - tzn. pokud hráč zabije, pak dát časový zámek pro pvp na mapě swampu cca 1 hodinu. Tzn. po dobu 1 herní hodiny onen hráč co útočil a zabil, by nemohl aktivovat PVP ve swampu. Pokud ho někdo zabije, ona blokace PVP dále trvá, ale - onen další útočící získá tu samou blokaci.
Jinak jak tu psal Schwarz - tohle byl je a možná i nadále bude. Ale myslím si, že řešení to má - stačí se mezi sebou dohodnout a dodržovat to
