UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Uživatelský avatar
Narsi
Game Moderator
Game Moderator
Příspěvky: 4
Registrován: čtv 30. srp 2018 10:58:10
Dal poděkování: 21 poděkování
Dostal poděkování: 15 poděkování

Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Příspěvek od Narsi » pát 16. úno 2024 19:02:07

Výborně, co tam máme dalšího? Pojďte ve vícero lidech. Potřebujeme to slyšet, vidět.

Uživatelský avatar
TomasFoxx
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 486
Registrován: čtv 21. dub 2016 13:57:29
Dal poděkování: 360 poděkování
Dostal poděkování: 654 poděkování

Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Příspěvek od TomasFoxx » pát 16. úno 2024 19:46:39

Narsi píše: pát 16. úno 2024 19:02:07 Výborně, co tam máme dalšího? Pojďte ve vícero lidech. Potřebujeme to slyšet, vidět.
Na discordu se zmínilo, že ninja v proměně v entu bere o 250 víc (asi díky tomu průniku), záměr nebo chyba? Nezdá se to jako moc, ale jak určitě i v teamu víte, +250 v ent proměně je fakt ranec.
Obrázek

crazy8
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 614
Registrován: pon 02. led 2012 18:27:52
Bydliště: Bratislava
Dal poděkování: 72 poděkování
Dostal poděkování: 129 poděkování

Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Příspěvek od crazy8 » pát 16. úno 2024 20:07:52

A budem rád aj keď sa vyjadria swampeři :D aspoň za mňa osobne, ja viem, že tu plačem (verím že rozumne) kvoli swampu, ale fakt brať 18 a 15k je rozdiel. Budem rád ak niekto povie, že v swampe mu to nekleslo alebo kleslo... do válek nechodím a ent taky nevím prispiet do diskuze a budem vôbec rád ak moju lámavú češtinu prečítate, tak či onak som túto tému založil k diskuzi, ako píše Narsi a postoje typu predám výbavu, keď GA a GM tým píše, že chcú spätnú väzbu nie su na mieste.

Tak či onak swamperi pomôžte aj vy nejakými dátami... :)
Oxymoron (z gréckeho oxys = ostrý, inteligentný + moros = tupý, pomalý, hlúpy) je spojenie slov protirečiaceho si významu, obyčajne podstatného mena a prídavného mena.

Možností je vždy viac, dôležitá je len naša voľba.

Talízman účesu

Zvýšme rozmanitosť zvierat na Ekure

Bluum
Lv.1
Lv.1
Příspěvky: 1
Registrován: pát 16. úno 2024 20:44:58

Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Příspěvek od Bluum » pát 16. úno 2024 20:46:16

Taktiež si nemyslím že zníženie DMG Bmkám bol správny krok. Táto zmena uškodí najviac asi začínajucim hráčom ktorý si skladajú svoje prvé bmko.. Ja mám myslím nadpiermernú výbavu okrem full kuzelnika. Pred updatom som mal dmg 23k na kritik teraz mám necelých 21k čo je fakt cítiť. Začal som robiť generácie ešte pred týmto updatom, aby som si svoju postavu o niečo boostol a celkovo ma tie generacie aj bavia.. lenže čo má čaká po tomto znížení.. budem rád ak sa so spelom na L aspoň len priblížim k DMG ktorý bol pred touto úpravou.. takže 12 mesiacov expenia znova a znova.. investovanie xy kkk yangov a mám dmg ktorý som mal včera :D ... Viem že hlavným dôvodom tohoto nerfnutia bol vysoký zárobok niektorých BMiek lebo stíhali svojou šikovnosťou nie jeden ale rovno dva spoty... tak ten druhý spot (kopec vedľa móla) nerfnite.. zrušte tam spawn mobiek, alebo len znížte ich počet a je to vyriešene .. ninja tiež nemá možnosť si ťahať dva spoty.. ma pekne ohraničené uzemie kde saa mu spawnuju mobky a ťahá si len tie ktoré tam má...

xexykyoyo
Lv.2
Lv.2
Příspěvky: 9
Registrován: stř 31. bře 2021 10:56:35
Dal poděkování: 6 poděkování
Dostal poděkování: 5 poděkování

Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Příspěvek od xexykyoyo » pát 16. úno 2024 20:55:39

Přidání magie keskirům nemělo nikterak poškodit průměrné výbavy, ale jen jemně srovnat rozdíly ve výdělku s ostatními charaktery. Tým ví,že BM má své yangy tvrdě vydřené. Každý build má své pro a proti. Pozorujeme vás. Vnímáme co nám píšete. Dělají se statistiky z kterých pak výpočty vycházejí. Ale jak už jsem psala nejsme neomylní a jakákoliv maličkost může vést k destrukci. A to potřebujeme vědět. Né poslouchat jak je to na píp..., ale co a jak se odehrálo. Zaslané správné hodnoty a né popisující nesmysly bez testování. FAKTA!!!

No idem sem napísať aj keď to nerobím často ani neviem či to dobre robím , ale ... Pozor maďarčina

Tak pre porovnanie hovorím za seba ,začnem s tym že mám hotové bmko karma G10 skin 20 dabel , jaspis a výbava na úrovni pred update-om bol dmg 24,5 / 25k
Po udate dmg 22 až 22,5 ,
Zárobok sa pohyboval na úrovni 4kkk+ za hodinu pri ťahaní 6 skupín mólo s tým že žiadne behanie na kopec. S tým že ovládaš bmko+ healera.
, akonáhle začal človek tryhardit a trošku si odbehovat dokáže to vytiahnuť na 5+ bez problému.
Ďalšia možnosť je naučiť sa používať 3 postavu, otravu , ninju lukara, čím sa dokáže životnosť mobiek pekne skrátiť .
Keď človek skombinuje otravu + ťahanie viac ako 6 skupín a odbehovanie na kopec pre ďalšie mobky , ten zárobok už je šialený ...ale yangy sú to zaslúžene , ovládaš 3 postavy nonstop ...
Po novom s priemernou postavou ostáva nováčikom len možnosť hrať s tou otravou aby stihli ten respawn základných 6 skupín... Čo je o postavu navyše ako má ninja , ktorý o nič neprišiel ale ešte ste ho boostli.
taktiež je rozdiel entit za bmko , v Tom krvilacnom tempe 6 kkk+ za hodinu kde to asi väčšina ľudí vzdá po 3tej hodine. Ale práve taký ninja zvládne aj 6+ hodín čo som tak počúval , na marko toho že väčšinu zárobku mu pridá exp iných postáv.

Tak prečo by sa malo Bmko nerfovat počtom zabitých skupín , znížením dmgu, keď by možno stačilo hodiť po novom ninjom do hradu pri veteša a na pódium o jednu skupinu na viac? Dmg ste im zvýšili , ale počet skupín zabijú za tú hodinu vždy rovnaký , nebudú odbehovat na pódium pre ďalšie ako to robí BMko, v Tom vidím problém ja , ninja stojí na mieste a má k dispozícií vždy maximálne 4 skupiny , bmko sa hecne a môže mať 12.
Riešenie :
Pridať skupinu na test, alebo im teda zvýšiť drop v yangoch napríklad z kapitánov , tí sa na mole nenachádzajú takže by to ovplyvnilo len ninjov.
Napáda ma aj niečo na štýl selasova ochranka, urobiť z kapitánov kvazy buferov pre ostatné mobky, zabiješ kapitána tak prídu o nejaký dmg...
Naposledy upravil(a) xexykyoyo dne pát 16. úno 2024 23:15:15, celkem upraveno 2 x.

RAMHH
Lv.15
Lv.15
Příspěvky: 138
Registrován: pon 17. dub 2017 12:03:41
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 80 poděkování

Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Příspěvek od RAMHH » pát 16. úno 2024 21:10:36

ad průniky

Obecně se změnou souhlasím, jsem názoru že sekání by mělo mít vždy menší output poškození, než kouzlení.

Z novinky jsem nabyl dojmu, že změna výpočtu byla víceméně toto:
(dmg + obrana_protivnika) * utok_prumky * (1 - obrana_prumky)
na
dmg * utok_prumky * (1 - obrana_prumky) + obrana_protivnika

Daggera jsem ve čtvrteční válce nešel, ale tato změna by schopkařům neuškodila, naopak by jim spíše o něco pomohla. Stalo se tedy něco jiného, a nebo do toho ještě nějak zasahují nějaké staty postavy? A nebo je to jen kolektivní hysterie, kterou někdo začal a dmg je vlastně v pořádku? :D

ad magie v Entarianu

Tady zase naopak silně nesouhlasím. Když jsem se zamýšlel nad tím, proč se tato změna udála, tak jsem vymyslel jen 2 možné důvody, proč se tak stalo:

1) Bylo porovnáno množství získaných yangů v průměru za hodinu a BMko se ukázalo jako lepší buď ve výdělku, a nebo ve výdělku s přihlédnutím k ceně výbavy.

Nevím, které všechny faktory byly zváženy, ale nemyslím si, že všechny. Protože k takovým statistikám nemám přístup, tak je pro mě nemožné to přímo kvantifikovat, ale v kostce - BMko opravdu bylo schopné za hodinu vydělat více v čistém yangu a BMko opravdu melo "topovou" vybavu levnejsi nez promena, ale je tu nekolik velkych ale.
ALE většinu BMek najdeme na mole a proč? Protože BMko v hradu vyžaduje velmi vysoký dmg a reálně i navíc archera na otravu, a výdělek v yangu o moc vyšší není, jestli vůbec. Taky v důsledku BMko v podstatě neexpí za úplatu, protože to je prostě významně pomalejší než v hradu.
ALE hraní BMka je o dost náročnější a vydržet tam déle než 2-3 hodiny v kuse je už docela problém. Na druhou stranu, máme tu hráče proměn, kteří tam klidně 8-10-12 hodin sedí a problém s tím nemají. V důsledku bych si vsadil, že kdyby se vzala statistika dropnutých yangů za poslední měsíc (nebo obecně delší horizont) z "top" hráčů za BMko a "top" hráčů za proměnu, tak by proměna vyhrála o parník. Nemluvě o výše zmíněném expu.

Do teď tam fungovala dle mě docela vyvážená dynamika mezi BMkem a proměnou, kde si každý hráč vybral to, co mu vyhovuje. Kdo chtěl trávit méně času a dostat za to více yangů, vybral si BMko. Zaplatil za to tím, že se za ten čas o dost více nadřel, a pokud nesehnal opravdu top výbavu a nerozhodl se použít archera pro otravování, tak se i reálně vzdal možnosti efektivně sbírat karmy a expit hráče za úplatu. Naproti tomu hráči, co chtěli větší pohodu a/nebo měli na hru více času si zvolili proměnu. Já jsem si zvolil BMko, protože lépe sedělo mému usecasu.

Pak jsou ještě samostatnou kapitolou "entry level" hráči za BMko, kteří jinou možnost v Entarianu vydělávat nemají. Těch se to dotkne možná i více, než hráčů s kvalitní výbavou, protože už teď pro ně bylo obtížné Entarian zvládat.

S touto změnou se tahle dynamika ale úplně rozpadá. Poškození BMek se snížilo o 9-10%, což významně sníží výdělek. Zcela konkrétně jsem se za sebe dopočítal k ~20% redukci výdělku, který se tak v highendu vlastně vyrovná proměně v dropnutém yangu. Zůstávají ale všechny nevýhody BMka. Navíc to hodně ztíží možnosti těm entry level hráčům. Já tu sice máchám nějakým 20% malusem, ale pro tyto entry level hráče to může reálně být i o dost víc.

Další věcí, která přímo nesouvisí s ekonomikou věci, ale chtěl bych ji zmínit je styl hraní BMka a proměny. BMko je mnohem aktivnější hraní, a podle mého názoru by toto mělo být preferováno. Obecně řešení "proměň se a zasekni mezerník" mi nepřijde jako dostatečně zajímavé, aby se to stalo jednoznačně nejlepší volbou.

Abych to shrnul, myslím že to je špatně protože se tím rozbourává podle mě docela dobře vybalancovaná dynamika, protože to neúměrně ztíží entry level hráčům a protože to penalizuje dle mého názoru o dost zajímavější způsob hraní.

2) Generace Entarian udělají moc jednoduchý, a to především pro BMka, protože dostávají tento boost dvojmo - z generace a z buffa.

Ačkoliv tohle mi přijde jako silnější důvod pro změnu, pořád s ním nesouhlasím. Z mého pohledu generace obsahují jakousi odměnu za vynaložený čas a úsilí. Proč by tedy odměnou nemělo být i toto - zjednodušení Entarianu? Takto se v lepším případě po roce dostaneme zpět na stejnou úroveň, co jsme byli teď. To není moc dobrá motivace, jak tu již bylo zmíněno v souvislosti s změnami v malých a středních válkách.

Navíc, proč zastavit u BMka? Ačkoliv tento boost dostane větší, proměna taky benefituje. Proč neupravit i interakci s proměnou, když jí to Entarian zesnadní?

ad změny v zisku CB ve válkách

Další změna, o kterou nikdo nestál. Malé války stejně nikdo na zasvěcko a na CB nechodil. Pokud tam už někdo šel, tak ze zájmu o PvP. Takže v konečném důsledku je to vlastně jedno.

Ve středních válkách s tím už ale reálně nesouhlasím. Ale myslím si, že je to dobrá příležitost k diskuzi ohledně těchto válek. Když tedy pominu daggery a mentály, co s novými spelly tyto války dle mého názoru ničí. Proč by měl být problém, že si ve střední válce někdo chce udělat chitinku? Už před změnou se jednalo o cca 2-3 měsíce intenzivního chození těchto válek jen na získání potřebného zasvěcení. To někomu přišlo málo? Kor když ve velké válce je chitinová zbraň v podstatě nutnost, aby byla postava konkurenceschopná.

Ale rovnou bych chtěl navrhnout zvýšení úrovně vstupu do střední války na 110. Poškození, co tam teď lítá je šílené, možnost mít biologa by pomohla. Navíc to postavám, které se připravují na velkou válku umožní začít číst karmu. Tím zřejmým protiargumentem je, že si dlouhodobí hráči vezmou již vykované a natočené šperky ze svých hlavních postav a budou šikanovat hráče v těchto válkách. Troufnu si ale tvrdit, že to až takový rozdíl neudělá - postavy pořád neustojí, dmg bude pořád relativně vysoký, takže i novější hráč si najde svoje místo. A pokud by tahle změna přitáhla více lidí do středních válek, to je jen dobře, ne?

Uživatelský avatar
M3t0r1
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 280
Registrován: čtv 19. pro 2013 21:25:35
Dal poděkování: 55 poděkování
Dostal poděkování: 125 poděkování

Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Příspěvek od M3t0r1 » sob 17. úno 2024 9:21:01

Vylepšili ste chitin brnká čo je skvelé a urobili ste to spôsobom že ste zvýšili jeden zo základných bonusov, ktorý predtým nebol točiteľný ale automatický.

Chitin štíty ste vylepšili tak že ste zmenili potrebu správnej kombinácie bonusov. Žiadny jemnejší zásah do itemu vás nenapadol? Keby som preháňal to je ako keby ľudí necháte 12 rokov točiť do náušníc kombinácie 4x15+10 lidi a štvrtkovým updatom bonus na lidi do náušníc pridáte automatický stačí si vykovať. :lol:

Určite tu kvôli tomu neschytáte veľa hejtu, málo ľudí si kovalo štíty a ešte menej ľudí ich malo natočené "full" ale teraz ste urobili z itemu 4/5 max hodnota správneho bonusu basic štít kde jeden full bonus dostane každý kto ho vykove a bony môžeme znova točiť ak sa nechceme uspokojiť s priemerným štítom :D

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 652
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 388 poděkování

Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Příspěvek od schvarz » sob 17. úno 2024 10:50:07

RAMHH píše: pát 16. úno 2024 21:10:36
Spoiler:
ad průniky

Obecně se změnou souhlasím, jsem názoru že sekání by mělo mít vždy menší output poškození, než kouzlení.

Z novinky jsem nabyl dojmu, že změna výpočtu byla víceméně toto:
(dmg + obrana_protivnika) * utok_prumky * (1 - obrana_prumky)
na
dmg * utok_prumky * (1 - obrana_prumky) + obrana_protivnika

Daggera jsem ve čtvrteční válce nešel, ale tato změna by schopkařům neuškodila, naopak by jim spíše o něco pomohla. Stalo se tedy něco jiného, a nebo do toho ještě nějak zasahují nějaké staty postavy? A nebo je to jen kolektivní hysterie, kterou někdo začal a dmg je vlastně v pořádku? :D

ad magie v Entarianu

Tady zase naopak silně nesouhlasím. Když jsem se zamýšlel nad tím, proč se tato změna udála, tak jsem vymyslel jen 2 možné důvody, proč se tak stalo:

1) Bylo porovnáno množství získaných yangů v průměru za hodinu a BMko se ukázalo jako lepší buď ve výdělku, a nebo ve výdělku s přihlédnutím k ceně výbavy.

Nevím, které všechny faktory byly zváženy, ale nemyslím si, že všechny. Protože k takovým statistikám nemám přístup, tak je pro mě nemožné to přímo kvantifikovat, ale v kostce - BMko opravdu bylo schopné za hodinu vydělat více v čistém yangu a BMko opravdu melo "topovou" vybavu levnejsi nez promena, ale je tu nekolik velkych ale.
ALE většinu BMek najdeme na mole a proč? Protože BMko v hradu vyžaduje velmi vysoký dmg a reálně i navíc archera na otravu, a výdělek v yangu o moc vyšší není, jestli vůbec. Taky v důsledku BMko v podstatě neexpí za úplatu, protože to je prostě významně pomalejší než v hradu.
ALE hraní BMka je o dost náročnější a vydržet tam déle než 2-3 hodiny v kuse je už docela problém. Na druhou stranu, máme tu hráče proměn, kteří tam klidně 8-10-12 hodin sedí a problém s tím nemají. V důsledku bych si vsadil, že kdyby se vzala statistika dropnutých yangů za poslední měsíc (nebo obecně delší horizont) z "top" hráčů za BMko a "top" hráčů za proměnu, tak by proměna vyhrála o parník. Nemluvě o výše zmíněném expu.

Do teď tam fungovala dle mě docela vyvážená dynamika mezi BMkem a proměnou, kde si každý hráč vybral to, co mu vyhovuje. Kdo chtěl trávit méně času a dostat za to více yangů, vybral si BMko. Zaplatil za to tím, že se za ten čas o dost více nadřel, a pokud nesehnal opravdu top výbavu a nerozhodl se použít archera pro otravování, tak se i reálně vzdal možnosti efektivně sbírat karmy a expit hráče za úplatu. Naproti tomu hráči, co chtěli větší pohodu a/nebo měli na hru více času si zvolili proměnu. Já jsem si zvolil BMko, protože lépe sedělo mému usecasu.

Pak jsou ještě samostatnou kapitolou "entry level" hráči za BMko, kteří jinou možnost v Entarianu vydělávat nemají. Těch se to dotkne možná i více, než hráčů s kvalitní výbavou, protože už teď pro ně bylo obtížné Entarian zvládat.

S touto změnou se tahle dynamika ale úplně rozpadá. Poškození BMek se snížilo o 9-10%, což významně sníží výdělek. Zcela konkrétně jsem se za sebe dopočítal k ~20% redukci výdělku, který se tak v highendu vlastně vyrovná proměně v dropnutém yangu. Zůstávají ale všechny nevýhody BMka. Navíc to hodně ztíží možnosti těm entry level hráčům. Já tu sice máchám nějakým 20% malusem, ale pro tyto entry level hráče to může reálně být i o dost víc.

Další věcí, která přímo nesouvisí s ekonomikou věci, ale chtěl bych ji zmínit je styl hraní BMka a proměny. BMko je mnohem aktivnější hraní, a podle mého názoru by toto mělo být preferováno. Obecně řešení "proměň se a zasekni mezerník" mi nepřijde jako dostatečně zajímavé, aby se to stalo jednoznačně nejlepší volbou.

Abych to shrnul, myslím že to je špatně protože se tím rozbourává podle mě docela dobře vybalancovaná dynamika, protože to neúměrně ztíží entry level hráčům a protože to penalizuje dle mého názoru o dost zajímavější způsob hraní.

2) Generace Entarian udělají moc jednoduchý, a to především pro BMka, protože dostávají tento boost dvojmo - z generace a z buffa.

Ačkoliv tohle mi přijde jako silnější důvod pro změnu, pořád s ním nesouhlasím. Z mého pohledu generace obsahují jakousi odměnu za vynaložený čas a úsilí. Proč by tedy odměnou nemělo být i toto - zjednodušení Entarianu? Takto se v lepším případě po roce dostaneme zpět na stejnou úroveň, co jsme byli teď. To není moc dobrá motivace, jak tu již bylo zmíněno v souvislosti s změnami v malých a středních válkách.

Navíc, proč zastavit u BMka? Ačkoliv tento boost dostane větší, proměna taky benefituje. Proč neupravit i interakci s proměnou, když jí to Entarian zesnadní?

ad změny v zisku CB ve válkách

Další změna, o kterou nikdo nestál. Malé války stejně nikdo na zasvěcko a na CB nechodil. Pokud tam už někdo šel, tak ze zájmu o PvP. Takže v konečném důsledku je to vlastně jedno.

Ve středních válkách s tím už ale reálně nesouhlasím. Ale myslím si, že je to dobrá příležitost k diskuzi ohledně těchto válek. Když tedy pominu daggery a mentály, co s novými spelly tyto války dle mého názoru ničí. Proč by měl být problém, že si ve střední válce někdo chce udělat chitinku? Už před změnou se jednalo o cca 2-3 měsíce intenzivního chození těchto válek jen na získání potřebného zasvěcení. To někomu přišlo málo? Kor když ve velké válce je chitinová zbraň v podstatě nutnost, aby byla postava konkurenceschopná.

Ale rovnou bych chtěl navrhnout zvýšení úrovně vstupu do střední války na 110. Poškození, co tam teď lítá je šílené, možnost mít biologa by pomohla. Navíc to postavám, které se připravují na velkou válku umožní začít číst karmu. Tím zřejmým protiargumentem je, že si dlouhodobí hráči vezmou již vykované a natočené šperky ze svých hlavních postav a budou šikanovat hráče v těchto válkách. Troufnu si ale tvrdit, že to až takový rozdíl neudělá - postavy pořád neustojí, dmg bude pořád relativně vysoký, takže i novější hráč si najde svoje místo. A pokud by tahle změna přitáhla více lidí do středních válek, to je jen dobře, ne?
Tady já jenom určitě chci dodat, že to BMko je jedna z mála věcí, kterou nezvládne každej hráč Ekury. Pro někoho je to opravdu moc těžký.
Když jsem se svým průměrným BMkem chodil do entu já, tak na můj výdělek mělo třeba i obrovský vliv to, pokud jsem na vedlejším monitoru měl puštěný seriál/film. Soustředěním se jenom na tu hru (což je fajn hodinu, ale 2 hodiny+ a jsem už adept na lobotomii) jsem byl schopnej si výdělek zvednout klidně o 20-30%. Přitom to není bůhvíjakej mentální rozdíl. Takže si velmi snadno dokážu představit, že tahle změna může mít dost podobnej důsledek.

Hlavně pokud chceme být fakt jako efektivní a aspoň trochu se rovnat těm proměnám, tak nestačí hrát BMko a dávat si buff z draka+healera. Je třeba se i healovat/používat archera na otravu. A to je teda herní zážitek, to vám povím, mít otevřený 4 okna se hrou na malé rozlišení a karpály v rukách k tomu. Takový práce, takovýho snažení. Hráči se snaží využívat prostory entu efektivně místo handrkování se o spot v hradu. Tahle změna jenom podporuje další handrkování se o místa. Nedivil bych se, kdyby se v důsledku zase v hradu prostě zabíjelo. Já rozumím tomu, že to není finální změna, že nechceme jít ode zdi ke zdi, ale tohle je krok jako na úplně opačnou stranu, než se mělo vyjít. Chtěli jsme jít z Brna do Prahy, ale vykročili jsme směrem k Slovenské hranici.

Já bych v dnešní době už nebyl ochotnej jít otročit do entu pro yangy, aniž bych si k tomu mohl aspoň pustit seroš nebo nemusel tu hru brutálně tryhardit. Přeci jenom je to hra, máme se u toho nějak uvolnit či odpočinout. Jo, jsou tady nějaký "adrenalinový" momenty, ale nemá to být při pravidelném výdělku v entu.

Nevěřím tomu, že někdo považuje hraní v proměně jako atraktivní nebo si myslí, že Ekura by měla být právě o tom. Však se udělá celý obří update na generace, které je soustředěný na schopnosti postavy, tak nebudeme přeci propagovat proměnu, ne?

EDIT: A ještě bych teda dodal, že tenhle backlash je způsobený převážně tím, že Entarian je pořádně jediný endgame content. Kdyby se provedly nějaké změny se zbytkem Ekury, tudíž by Entarian nemusel být bezkonkurečním místem pro výdělek, tak by tak bizarně malá změna jako 5% magie nemusela mít takovýhle ohlas. Bohužel v současném stavu se s Entem nemůže rovnat téměř nic a lidi to dělají jenom ze dvou důvodů - nemají ent a nebo si chtějí hru zpestřit.

crazy8
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 614
Registrován: pon 02. led 2012 18:27:52
Bydliště: Bratislava
Dal poděkování: 72 poděkování
Dostal poděkování: 129 poděkování

Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Příspěvek od crazy8 » ned 18. úno 2024 15:39:51

Ak by sa chcel niekto zasmiať tak som prišiel na chybu v mojom DMG vo swampe :fight:

áno, v deň vydania patchu mi zrejme skončil účes... :think: takže problém za mňa vyriešený :lol: :lol: :hello:

no čo, nepozerajte sa všetci na mňa tak... stáva sa :beaten: :beaten:
Oxymoron (z gréckeho oxys = ostrý, inteligentný + moros = tupý, pomalý, hlúpy) je spojenie slov protirečiaceho si významu, obyčajne podstatného mena a prídavného mena.

Možností je vždy viac, dôležitá je len naša voľba.

Talízman účesu

Zvýšme rozmanitosť zvierat na Ekure

Uživatelský avatar
DarkB
Lv.3
Lv.3
Příspěvky: 11
Registrován: čtv 06. črc 2023 12:14:13
Dal poděkování: 30 poděkování
Dostal poděkování: 6 poděkování

Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Příspěvek od DarkB » ned 18. úno 2024 20:14:23

No tak já se tedy také vyjádřím a to ohledně středních war.
Absolutně nechápu systém uznávání zasvěcka. Předtím to bylo tak, že vám to dalo zasvěcko za první kill hráče a poté jste museli zabít někoho jiného chápeme... Ale jak to je teď tak to nechápu. Můžu zabít kolik chci daného charu a prostě se to neuzná? XD Je to nějak random nastavené nebo jaký je v tom systém? Bylo by velice fajn, kdyby nám někdo řekl jak to funguje. Za mě palec dolů.

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Mionix « čtv 6:40 pm »
@TomasFoxx:up: Abych to upřesnil, dává to, když jste slečený, bez jakéhokoliv elíku nakliklého, bez bufů a bez bonusů ze skupin nebo jezdeckých zvířat. Tudíž jak píše Foxx, je to ze základního stavu.
@ TomasFoxx « čtv 5:22 pm »
@Revus,  dává to ze základu zb, né z celkovýho (bonusy ve věcech atd)
@ Revus « čtv 4:56 pm »
Elík na 30% totěž, jen 3K :D :D :D co to je za vtip?
@ Revus « čtv 4:42 pm »
Co to je za vtip :D
@ Revus « čtv 4:38 pm »
Můžu se zeptat jak je možný že mi kosti na 30% bonusové hp přidají 3K hp když mám celkové HP 23tisíc? co to má znamenat? Mi to má dát okolo 6ti tisíc..
@ Saggitarius « čtv 12:53 pm »
@ Fogru « čtv 12:31 pm »
TomasFoxx píše: https://ctrlv.cz/EWAd už to fachá, dejte odkaz
odkaz je už dávno https://www.ekura.cz/discord
@ TomasFoxx « čtv 12:30 pm »
https://ctrlv.cz/EWAd už to fachá, dejte odkaz
@ Messenger « čtv 12:29 pm »
Odkaz na dc oficiální ?
@ TomasFoxx « čtv 11:31 am »
@Mionix,  díky
@ Mionix « čtv 11:29 am »
@TomasFoxx,  Ga řeší, pár minut.
@ TomasFoxx « čtv 11:27 am »
@ OrangEE « čtv 10:57 am »
mentál je fajn. jak píše fox, nemajú ludia také obrany war, dalšia vec on útočí schopkou a každý má bs, čiže ďalšia výhoda. no voči bmku, základ do války je asi 65mag a už to je slušná obrana sama o sebe
@ OrangEE « čtv 10:55 am »
@TomasFoxx,  postavu mám, musim zohnat bs :D
@ LittleNessa « čtv 10:53 am »
To je asi o jedincích no .. však se podívej do žluté kolik včera sekl Bentyaga a taky to nemusí být heal ani BMKO .. modrák a další taky dávají s mentálem pecky ...
@ TomasFoxx « čtv 10:53 am »
ale zkus, až ho postavíš, pujčim si :3
@ TomasFoxx « čtv 10:52 am »
@OrangEE,  tak aurák ve střední žije asi jen proto, že lidi právě nosí 10 war :D ale mentál fakt tak lehkej není
@ OrangEE « čtv 10:51 am »
@TomasFoxx,  mentála som nehral, no s aurou som vedel uhrať to čo za bm. s healom som dával najviac
@ TomasFoxx « čtv 10:50 am »
já ti třeba na ferovku řeknu, že ať jsem nesmrtelnej nebo ne, za daggera/mentála v životě nedám to, co za bmko/healera :D
@ OrangEE « čtv 10:50 am »
@TomasFoxx,  si na ekure, tu vela veci nevychadza
@ OrangEE « čtv 10:50 am »
@TomasFoxx,  je to tak :D
@ TomasFoxx « čtv 10:48 am »
@OrangEE,  takže bmko je shit a lidi na něj nosí 70 sura a war je OP a lidi na něj nosí 10? mi nevychadza
@ Vydesenej « čtv 10:43 am »
Z recese bych byl pro aby se pvp kameny daly přidávat jen do dračích a chitinových zbraní. To ty lidi odnaučí si dělat jiné pvp :D
@ LittleNessa « čtv 10:43 am »
U ninji je to alespoň vidět.. ale když si dá mentál nesmrtelnost co má stejné barvy jak buff tak kolikrát v tom houfu ani není poznat, že tu nesmrtelnost má :D
@ OrangEE « čtv 10:39 am »
Ninja je o niečo lepšie na tom :D ale aj to zamrzí keď dáš niekomu 48k kámen a on si odcupitá preč :D
@ OrangEE « čtv 10:38 am »
@LittleNessa,  na šamana si už ľudia zvykli za tie roky, je to jeho súčasť, no urobiť z mentála totálny tank, za ten čas dostane snáď aj 300k od všetkých a on si nahádže kúzla a ešte veselo zdrhne preč
@ OrangEE « čtv 10:36 am »
No, ja kašlem celé bmko, idem postaviť mentála s útokmi, hodím nesmrtelnosť a budem to kosiť :D a nie utekať pred zruškom stále, bmko dosah kúzla dosť bieda, všetci tí čo nemajú útoky tak majú 70 sura 65 mag :D treba to zobrať teraz z opačnej strany
@ LittleNessa « čtv 10:35 am »
OrangEE píše: Ono celkovo či už tie assisty alebo nesmrtelnosť mentálov, to je úplne nedomyslené :D myšlienka síce pekná, no chýba tomu trošku logiky
Jo tady souhlasím ... jedna věc je bezruký šaman a druhá věc mentál co si dá trvko a pokud nedostane zruško může 10s vraždit bez milosti a postihu :D to je funny
@ Vydesenej « čtv 10:35 am »
OrangEE píše: Ono celkovo či už tie assisty alebo nesmrtelnosť mentálov, to je úplne nedomyslené :D myšlienka síce pekná, no chýba tomu trošku logiky
Nesmrtelnost a milion hp u ninje. Pravda pravda :D ale nakonec si na to očividně lidi zvykli asi teda
@ OrangEE « čtv 10:34 am »
Ono celkovo či už tie assisty alebo nesmrtelnosť mentálov, to je úplne nedomyslené :D myšlienka síce pekná, no chýba tomu trošku logiky
@ TomasFoxx « čtv 10:33 am »
LittleNessa píše: No jak jsem řekla..je škoda že velká war nefrčí .. nedávno na mě vyskočilo na YT video od Lukase z 2020 kde v té war bylo tak 25 lidi každá říše ... tam by bylo za zvážení znovu přemýšlet, ale bojím se že ta doba je pryč a žádná změna už tohle nevrátí prostě :-)
takový čísla už nebudou nikdy, to byl covid
@ LittleNessa « čtv 10:32 am »
Vydesenej píše:
LittleNessa píše: No jak jsem řekla..je škoda že velká war nefrčí .. nedávno na mě vyskočilo na YT video od Lukase z 2020 kde v té war bylo tak 25 lidi každá říše ... tam by bylo za zvážení znovu přemýšlet, ale bojím se že ta doba je pryč a žádná změna už tohle nevrátí prostě :-)
Co kecáš. Teď se tam všichni nahrnou
Tak šup, ty první :D :P
@ Vydesenej « čtv 10:31 am »
LittleNessa píše: No jak jsem řekla..je škoda že velká war nefrčí .. nedávno na mě vyskočilo na YT video od Lukase z 2020 kde v té war bylo tak 25 lidi každá říše ... tam by bylo za zvážení znovu přemýšlet, ale bojím se že ta doba je pryč a žádná změna už tohle nevrátí prostě :-)
Co kecáš. Teď se tam všichni nahrnou
@ LittleNessa « čtv 10:30 am »
No jak jsem řekla..je škoda že velká war nefrčí .. nedávno na mě vyskočilo na YT video od Lukase z 2020 kde v té war bylo tak 25 lidi každá říše ... tam by bylo za zvážení znovu přemýšlet, ale bojím se že ta doba je pryč a žádná změna už tohle nevrátí prostě :-)
@ TomasFoxx « čtv 10:27 am »
když se zas rozjedou trošku, tak poexpím, ale to hádám že minimálně do zimy nebude
@ TomasFoxx « čtv 10:26 am »
@LittleNessa, poslední velká válka mě zlomila, už nejsem nejmladší, nemůžu takhle pokoušet nervy, ještě mě trefí pepka
@ LittleNessa « čtv 10:26 am »
Takže zůstaneš ve střední ? nebo půjdeš zpět do velké plnit nové výzvy za asistence ? :D
@ TomasFoxx « čtv 10:24 am »
třeba mě to i donutí se ti omluvit, to je dost rare
@ TomasFoxx « čtv 10:24 am »
@LittleNessa,  brzo bude vyexpenej foxík, ti dám přesný čísla :3
@ LittleNessa « čtv 10:22 am »
TomasFoxx píše: @LittleNessa,  ale gene přece skoro nic nepřidává!
Neřekla jsem nic, řekla jsem že je to v téhle war kde lítají taková čísla je to věc, která ti nedá nějako extra výhodu .. :D nebo se mi nezdá když jdu s postavou bez biologa jako poslední war neberu o nic moc méně jak když byla heal nesa s gene :D
@ Vydesenej « čtv 10:22 am »
TomasFoxx píše:
Vydesenej píše:
TomasFoxx píše: @LittleNessa,  no vidíš :D já si myslim že uplně každej si hned uvědomil, že to je hrozná blbost prostě :D jen to většina nepřizná, komu by se nelíbilo mít navíc 200cb za "nic" :D
Tak ale to bude stejná blbosti i ve velké :D ta blbost z toho nezmizí jen protože to jsou jiné války
zmizí, protože ve velký se i ve velkých počtech tolik neumírá, ve střední se hraje kamikaze :D
Tak to se mohlo nechat i v malých tam se taky neumírá :D A podle logické nelogičnosti by to dávalo absolutně neabsolutní smysl
@ TomasFoxx « čtv 10:21 am »
Vydesenej píše:
TomasFoxx píše: @LittleNessa,  no vidíš :D já si myslim že uplně každej si hned uvědomil, že to je hrozná blbost prostě :D jen to většina nepřizná, komu by se nelíbilo mít navíc 200cb za "nic" :D
Tak ale to bude stejná blbosti i ve velké :D ta blbost z toho nezmizí jen protože to jsou jiné války
zmizí, protože ve velký se i ve velkých počtech tolik neumírá, ve střední se hraje kamikaze :D
@ TomasFoxx « čtv 10:21 am »
@LittleNessa,  ale gene přece skoro nic nepřidává!
@ Vydesenej « čtv 10:20 am »
TomasFoxx píše: @LittleNessa,  no vidíš :D já si myslim že uplně každej si hned uvědomil, že to je hrozná blbost prostě :D jen to většina nepřizná, komu by se nelíbilo mít navíc 200cb za "nic" :D
Tak ale to bude stejná blbosti i ve velké :D ta blbost z toho nezmizí jen protože to jsou jiné války
@ LittleNessa « čtv 10:20 am »
Tak ono to ve finále není úplně za nic .. hrál jsi heala aj s gene .. tak i ten dráp dává dmg prostě a jelikož na té postavě co jsi byl jsou snad jen utoky .. tak víš kolik ten dráp bral... ubral jsi část HP protivníka tak ten asist je logický
@ TomasFoxx « čtv 10:20 am »
i já si tu válku včera užil, takhle jsem se u války nenasmál už fakt dlouho :D člověk se jde buffnout a padne mu 3-5x 1cb :D :D :D
@ TomasFoxx « čtv 10:19 am »
@LittleNessa,  no vidíš :D já si myslim že uplně každej si hned uvědomil, že to je hrozná blbost prostě :D jen to většina nepřizná, komu by se nelíbilo mít navíc 200cb za "nic" :D
@ LittleNessa « čtv 10:18 am »
TomasFoxx píše:
LittleNessa píše: Tak jasně .. protože jak říkáš bylo to 30 minut a za takovou dobu toho tolik nenasekáš.. ale muselo být přeci všem jasné, že ty CB budou díky tomu enormně vyšší, ne ? :D kor za hodinu války a ne 30 min ..
právě že když se na to podíváš (otevřel jsem jednu test válku) tak na prvním místě je heaeler co má za tu půl hodinu 50cb z assistu. Kdyby za hodinu měl +-100 tak to je ještě tak nějak vpohodě :D
Jako nad tímhle jsem se pousmála také, že jsem v neděli měla o 20 killu méně než někteří, ale CB jsem měla třeba o 200 víc to je pravda no .. :D že je zvláštní
@ TomasFoxx « čtv 10:18 am »
@Aylia,  to nevadí, určitě ti to půjde
@ TomasFoxx « čtv 10:18 am »
LittleNessa píše:
TomasFoxx píše: pár cb z assistu, hezká odměna navíc prostě :D ale když to funguje nakonec v těch středních uplně jinak a to doslova tak, že ti odpřísáhnu, že kdybych toho healera hrál jen myší a nepoužíval klávesnici, tak těch 200cb dám, tak to je prostě extrém :D
Jakože nechci být toxic, ale 3/4 war jste stáli na spawnu tak na co klávesnici ;D
já to spíš myslel tak, že bych musel naklikávat a pak klikat spelly myší :D
@ TomasFoxx « čtv 10:17 am »
LittleNessa píše: Tak jasně .. protože jak říkáš bylo to 30 minut a za takovou dobu toho tolik nenasekáš.. ale muselo být přeci všem jasné, že ty CB budou díky tomu enormně vyšší, ne ? :D kor za hodinu války a ne 30 min ..
právě že když se na to podíváš (otevřel jsem jednu test válku) tak na prvním místě je heaeler co má za tu půl hodinu 50cb z assistu. Kdyby za hodinu měl +-100 tak to je ještě tak nějak vpohodě :D
@ LittleNessa « čtv 10:15 am »
TomasFoxx píše: pár cb z assistu, hezká odměna navíc prostě :D ale když to funguje nakonec v těch středních uplně jinak a to doslova tak, že ti odpřísáhnu, že kdybych toho healera hrál jen myší a nepoužíval klávesnici, tak těch 200cb dám, tak to je prostě extrém :D
Jakože nechci být toxic, ale 3/4 war jste stáli na spawnu tak na co klávesnici ;D
@ Aylia « čtv 10:15 am »
@TomasFoxx,  rip tak to už zůstanou jen moje leve ruce
@ LittleNessa « čtv 10:15 am »
Tak jasně .. protože jak říkáš bylo to 30 minut a za takovou dobu toho tolik nenasekáš.. ale muselo být přeci všem jasné, že ty CB budou díky tomu enormně vyšší, ne ? :D kor za hodinu války a ne 30 min ..
@ TomasFoxx « čtv 10:14 am »
pár cb z assistu, hezká odměna navíc prostě :D ale když to funguje nakonec v těch středních uplně jinak a to doslova tak, že ti odpřísáhnu, že kdybych toho healera hrál jen myší a nepoužíval klávesnici, tak těch 200cb dám, tak to je prostě extrém :D
@ TomasFoxx « čtv 10:12 am »
@Vydesenej, no však já chápu, ale když se podíváš na ty výsledky, tak v testovacích válkách to prostě nevypadalo špatně
@ Vydesenej « čtv 10:12 am »
TomasFoxx píše: ale chápu, že některým bezrukým blazinkum se libilo za healera házet dráp a pak jen koukat, jak se cbčka v chatu objevujou když se buffuje :D :D
Neříkám že tohle nebylo na .... to plně souhlasím :D spíš mi jde o ten princip toho že se něco testuje dělaj se ankety a pak to zas dopadne takhle. Nevím asi už jsem starý na takové logicky nelogické věci atd :D
@ TomasFoxx « čtv 10:10 am »
ale chápu, že některým bezrukým blazinkum se libilo za healera házet dráp a pak jen koukat, jak se cbčka v chatu objevujou když se buffuje :D :D
@ TomasFoxx « čtv 10:09 am »
Tak tohle ve 35 min testovací válce, kde byla půlka lidí co chodí normálně moc neotestujete :D
@ LittleNessa « čtv 10:08 am »
Taky moc nechápu proč jsme tedy chodily na testovací války ( střední ) :-D jaký to mělo smysl? Tohle je tah jak nalákat lidi do té velké války? :-D Good job .. :)

Who is chatting