Úprava tréninku karmy

Prostor pro Vaše nápady na vylepšení hry nebo úpravy již zaběhnutých stálic.
Nutné schválení moderátorem.
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).

Jste pro zavedení níže uvedené změny tréninku karmy?

Ano.
66
89%
Ne.
8
11%
 
Celkem hlasů: 74

Uživatelský avatar
BloodyCip
Lv.9
Lv.9
Příspěvky: 55
Registrován: pát 27. pro 2013 21:05:53
Dal poděkování: 6 poděkování
Dostal poděkování: 12 poděkování

Re: Úprava tréninku karmy

Příspěvek od BloodyCip » čtv 07. bře 2024 11:41:28

Za mě moc fajn nápad pokud se podaří rozumně doladit detaily. Vzhledem k tomu jakej "volej" je vůbec karmu udělat tak cokoliv co by přispělo ke zrychlení je na místě. Snad jen jedna připomínka. Předesíláte, že do dropu karmy jako taková nechcete zasahovat, nicméně, kde třeba já jako hráč kterého Entarian opravdu neoslovil má možnost získat karmu?
Zlatá/Stříbrná vs swamp není co řešit. Modrá vyjma Entu padá minimálně, byť třeba drop v HG byl kdysi vcelku solidní, dnes takřka nulový.

Uživatelský avatar
Mionix
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 646
Registrován: ned 23. pro 2018 19:43:54
Dal poděkování: 614 poděkování
Dostal poděkování: 674 poděkování

Re: Úprava tréninku karmy

Příspěvek od Mionix » čtv 07. bře 2024 11:52:28

BloodyCip píše: čtv 07. bře 2024 11:41:28 Za mě moc fajn nápad pokud se podaří rozumně doladit detaily. Vzhledem k tomu jakej "volej" je vůbec karmu udělat tak cokoliv co by přispělo ke zrychlení je na místě. Snad jen jedna připomínka. Předesíláte, že do dropu karmy jako taková nechcete zasahovat, nicméně, kde třeba já jako hráč kterého Entarian opravdu neoslovil má možnost získat karmu?
Zlatá/Stříbrná vs swamp není co řešit. Modrá vyjma Entu padá minimálně, byť třeba drop v HG byl kdysi vcelku solidní, dnes takřka nulový.
Právě proto se zmiňovala i výměna karem, kdy 3 stříbrné vyměníte za 1 modrou a tak dále.

Mio

Zixelio
Lv. 12
Lv. 12
Příspěvky: 83
Registrován: úte 16. srp 2011 9:09:23
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 5 poděkování

Re: Úprava tréninku karmy

Příspěvek od Zixelio » čtv 07. bře 2024 12:38:42

Varianta A rozhodně palec nahoru. Ale...
Když už se plánuje takto rozsáhlá změna v odevzdávání karem, byla by škoda to nesjednodit celé a ponechat 0-m1 tak jak je.
Přece jenom hlavní benefit by byl v tom, že člověku stačí odevzdat 1x denně. Právě onen zdlouhavý začátek, který nepřináší v podstatně žádné výhody až na pár zb, hodně hráčů odradí a rychle přestane bavit. Navíc by při ponechání 0-m1 trvalo delší dobu než m1-g1. Pořád se tady kalkuluje s dobou při 4x denním odevzdávání, přitom většina lidí zvládá 2-3x denně. Bylo by teda fajn udělat nějaký přepočet i u základního výcviku. Pokuď nechcete výrazně zkracovat dobu, klidně ať to ve výsledku trvá podobně dlouho jako současný stav, ale ať kompletně vymizí "nutnost" odevzdávání každých 6h.

Uživatelský avatar
Takashiro
Lv.3
Lv.3
Příspěvky: 13
Registrován: čtv 22. úno 2024 23:26:15
Dal poděkování: 7 poděkování
Dostal poděkování: 21 poděkování

Re: Úprava tréninku karmy

Příspěvek od Takashiro » čtv 07. bře 2024 12:50:48

S tym časom že by to nebolo presne 24 hodin to je fajn navrh pretože by sa to neposuvalo stale viac, jedine že by to logoval hrac vždy presne v čas a to je niekedy tazke stihnut tak sa to posuva az jedneho dna to musi clovek presunut napriklad na dalsi den… keby to tak bolo aj s biologom ze by si clovek vedel naplanovat 3 krat za den odovzdat a neposuvalo sa mu to.

Uživatelský avatar
MoCKeR
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 246
Registrován: pát 12. črc 2013 19:15:28
Bydliště: Chunjo
Dal poděkování: 70 poděkování
Dostal poděkování: 51 poděkování

Re: Úprava tréninku karmy

Příspěvek od MoCKeR » čtv 07. bře 2024 16:07:04

Supeer :up: zrýchlení 1-m1 je úplne nepodstatné nechápu že se nekdo stežuje …s prstem Vite kde udelate m1 :mrgreen:
Ešte upravit ten drop anb teda krafteni protoze dropovat modré nic moc z lvlem 160 v cido mi padnou 2 esencie za 30min …do entu behať nebudu a kdyz je v cido nekdo dropuje tak padne 10 stribro 12 zelene :D

Na drop sahat nechceme, proto právě uvažujeme o kraftění karem. Výhodné to rozhodně nebude, spíše nevýhodné, ale ta možnost by tu měla být.

Mio
Obrázek

linan
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 44
Registrován: úte 02. zář 2014 12:15:59
Dostal poděkování: 17 poděkování

Re: Úprava tréninku karmy

Příspěvek od linan » čtv 07. bře 2024 19:57:47

A za chvili prijde navrh na to aby se esence dali menit za 3 zlute 1 bila za 3 bile jedna modra? to bych bral radeji :D

FugasBoss
Lv.2
Lv.2
Příspěvky: 5
Registrován: sob 23. říj 2010 15:43:36

Re: Úprava tréninku karmy

Příspěvek od FugasBoss » pát 08. bře 2024 15:33:31

Návrh je super né každý má možnost odevzdávat karmu každých 6 hodin.Mně třeba speciálně u karmy vadí že když si zvolíte mezi bohatstvím a štestím tak to rozhodnutí nelze vzít zpět.Chybí mi ve hře třeba možnost v itemu jako je změna pohlaví tak právě na tuto zmiňovanou karmu.Aby šlo například přes svitek z item shopu změnit směr karmy.To že se někdo u karmy špatně rozhodl přece neznamená aby jsi dělal znova další postavu.. :roll:

Pletete se nebo nečtete. Uděláte generaci a karmu si můžete změnit. ;-)

Mio

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 652
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 388 poděkování

Re: Úprava tréninku karmy

Příspěvek od schvarz » pát 08. bře 2024 15:49:02

V reakci na Mockera:
Za mě nedává smysl, aby trénink z 0 na M1 trval o 23% delší dobu (12.5 dne), než trénink z M1 na G1. Jo, je to 20 úrovní oproti 10 mezi M1 a G1, ale z pohledu benefitů to fakt 20 úrovním neodpovídá, takže si nemyslim, že "počet úrovní" je tady rozhodující kritérium.
Obrázek

Když vemu ten graf a nakreslim do něj čáru, tak mi vyjde, že dostat se z 0 na M1 má trvat 27.5 dne. Problém tady samozřejmě tvoří ten archaický systém, kde Korejci z nějakého důvodu vymysleli v prvním tieru 20 úrovní, ale mezi M, G a P už je to po 10 úrovních. Tenhle systém zkrátka do toho týmem navrhovaného systému hází vidle, protože 27.5 dne se na 20 úrovní napasovává prostě blbě (počet odevzdání v 10 úrovních je 55, ve 20 úrovních 210).

Možností vidím několik
1) Nechat to jak to je a jenom zrušit přestávky mezi úrovněmi. Tím se dostaneme na nějakých 1260h, respektive 52.5 dne pro dokončení rozsahu 0-19.
2) Nějak uměle to napasovat na těch 660h (27.5 dne), což ale při 210 odevzdáních nejde vytvořit nějak hezky.
3) "rozdělit" rozsah 0-19 na dva rozsahy 0-9 a 10-19, kde na úrovni 10 by se znovu odevzdávalo jen 1x (nikoliv 11x), jenom s větší čekačkou. Pokud bychom zavedli čekačky 6h pro 0-9 (odevzdává se 1 karma) a 12h pro 10-19 (odevzdávají se 2 karmy), máme z toho:
Rozsah Počet odevzdání Doba klidu Celkem [hod] Celkem [den]
0-9 55 6 hod 330 hod 13.75 dne
10-19 55 12 hod 660 hod 27.50 dne
Celkem 110 --- 990 hod 41.25 dne
Případně bych ještě zvážil scénář urychlující, kde druhá čekačka by byla 8 či 9 hodin.
Při 12h má rozsah 10-19 trvání 27.5 dne (41.25 dne celkem)
Při 8h má rozsah 10-19 trvání 18.33 dne (32.0833 dne celkem)
Případně 9h - 20.625 dne (34.375 dne celkem).
Rozsah Počet odevzdání Doba klidu Celkem [hod] Celkem [den]
0-9 55 6 hod 330 hod 13.75 dne
10-19 55 8 hod 440 hod 18.33 dne
Celkem 110 --- 770 hod 32.08 dne
Rozsah Počet odevzdání Doba klidu Celkem [hod] Celkem [den]
0-9 55 6 hod 330 hod 13.75 dne
10-19 55 9 hod 495 hod 20.625 dne
Celkem 110 --- 825 hod 34.375 dne
Scénář s 6h a 12h čekačkami sice krásně zapadá matematicky do toho systému (a pořád to je zhruba třetinové urychlení oproti současnosti), urychlení ale nesplňuje ten lineární trend. Tyhle urychlující scénáře se mu alespoň více blíží.

EDIT: Měl jsem v hlavičce blbě rozepsaný rozsahy, tak jsem to upravil.

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Hakan « úte 6:14 pm »
@TomasFoxx,  Můžu si vybrat místo kam?
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
kdo ho najde, dostane pusinku
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
to musel schovávat nějakej borec, 3x projetej ent a nic
@ TomasFoxx « úte 5:20 pm »
@Azaril,  super díky, tak my uspořádáme výpravu na hledání keskira :D
@ Azaril « úte 5:17 pm »
@TomasFoxx Dobrý den, na základě vašeho dotazu jsem požádal Saggiho o prověření situace. Potvrdil, že se Keskiro nachází na Ch4 a žádný problém nezaznamenal.
@ Hakan « úte 4:47 pm »
@TomasFoxx,  Nebreč
@ TomasFoxx « úte 4:23 pm »
mohl by někdo z týmu prosím zkontrolovat keskira na ch4? nespawnul se nám ráno ani teď, projeli jsme celý ent, jestli ho nějaký trupík neodtáhnul ale nic jsme nenašli
@ Suko201 « úte 12:42 pm »
Nonepovideeej píše: Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
supr, aspoň bude co dělat o čtvrteční údržbě :-)
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
chybu*
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
@ Vydesenej « ned 3:24 pm »
Přemýšlel tady někdo už o tom že by se zavedly šeky na XP? Které by se prodávaly třeba pouze na BM, když už jsou ty generace a někdo nemá čas/chuť něbo cokoliv furt dávat postavu/údaje neustále na expení třena 0-96 pak za 96-120 pak 120-160. Možná by to i pomohlo k dohnání těch co už jsou daleko předaleko.
@ Makarov « ned 2:57 pm »
Bisky píše: Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
yoyopinx nejsem ale odměnu bych si klidně za něj přebral :-))))
@ Bisky « ned 2:06 pm »
Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
@ TomasFoxx « ned 8:41 am »
a kazuro
@ Hakan « sob 10:23 am »
Wellcome to the deadzone
@ TomasFoxx « sob 10:21 am »
ahoj azaril a tomori
@ Mionix « pát 7:34 am »
@Borda91,  tak prý je to jen špatné info, mělo by být funkční
@ Borda91 « čtv 3:09 pm »
A ukazatel boje o ugoroh nějak nefunguje.... další boj za 20216 dní to budeme čekat ještě pár let :D
@ Borda91 « čtv 2:21 pm »
Dobrý den, jen takový detail. Hledání čtyřlístků mělo být o hodnotné ceny nebo se mýlím? Ostatní soutěže tu na webu už jsou vyhodnocené. Děkuji
@ Suko201 « čtv 5:10 pm »
diver píše:
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
@ TomasFoxx « čtv 4:05 pm »
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
@ diver « čtv 3:34 pm »
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
@ Suko201 « čtv 3:07 pm »
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
@ diver « čtv 2:01 pm »
Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
@ Suko201 « čtv 11:21 am »
Mionix píše: @Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@ neasy « čtv 9:59 am »
:heart:
@ VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »
@neasy uz to bezi :D
@ neasy « čtv 9:41 am »
tak napiste az to půjde :fight:
@ p4tresss « čtv 9:39 am »
dneska by to šlo :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »
no jasneee v poho :-) :D
@ neasy « čtv 9:32 am »
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
@ p4tresss « čtv 9:31 am »
konečne trochu oddych od prace
@ VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »
joooo jde to :-) a co ty ? :D
@ neasy « čtv 9:31 am »
je to tak
@ p4tresss « čtv 9:30 am »
Sviatočne :D
@ neasy « čtv 9:30 am »
a jak se mate?
@ p4tresss « čtv 9:29 am »
Ako dlho bude údržba prosim ? :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »
ahoj, predpokladany konec udrzby ? :D
@ TomasFoxx « čtv 9:23 am »
@neasy,  čaaau kamo
@ neasy « čtv 9:17 am »
CUS CUS
@ Vydesenej « čtv 9:06 am »
hh a stánky zas dole :(
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10
@ TomasFoxx « stř 4:05 pm »
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
@ TomasFoxx « stř 1:50 pm »
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
@ Suko201 « stř 1:03 pm »
Narsi píše: Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
aha, tak to si asi pamatuji špatně, dobře. Díky :-D
@ Narsi « stř 1:02 pm »
Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
@ Suko201 « stř 12:58 pm »
Mě by zajímalo, kdo jako vymyslel ty časy těch válek. Však to normální pracující člověk, co má aspoň trochu i život tam venku, nemůže stihnout. Max tak jeden ten čas a to je dobrá bída. Bylo by dobré to doupravit.
@ TomasFoxx « stř 12:44 pm »
u tech kosti musi byt jmeno dyl, realne jsem ted v zamasku jen behal kolem zlute a cervene a kradl jim to ze zeme
@ Mionix « stř 12:41 pm »
@Valkaryan,  budou. Vyčkejte prosím do zítra.
@ Vydesenej « stř 12:40 pm »
Já teda čekal že to bude 15min jedna 15min druha 15min 3 a dál :D a ne že dropnu všechny naráz ale ok no
@ Relly « stř 12:30 pm »
@TomasFoxx,  To je záměr. Vracíme se do starých časů.
@ TomasFoxx « stř 12:25 pm »
a ent je prej nejakej buglej, ze ukazuje chx
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
1v1 poust ch3
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
@Vydesenej,  tak pod

Who is chatting

offline Mionix