Už jak přišel Update ohledně Generací tak největší zásah to má hlavně do expení postav. Postupem Generace je to náročnější a náročnější ale pořád se to dá nějak zvládnout. A právě na to navazuje ten další biolog (viz obrázek).
Co mě k tomu vedlo ? Tak, když už tady máme Generace ( znovuzrození ), tak se budeme podívat i na svitky, který jsou podle mně součástí (znovuzrození nebo-li generace).

->Svitky, někdy i ilustrované, jsou známy z celého Středomoří, z Mezopotámie, z Číny i z Japonska. I tento styl poslední dobou sledujeme na Ekuře jako takové. Proto mně napadl i tento styl, který k tomu sedí.
Otázky





Už teď každý z nás má výbavu do entu ( Ninja, Bmko ). Kde má už svoje % ( drop,yang ) a má to sestavený jak to každému vyhovuje. Proto si myslím, že tohle by mohlo pomoc i menším hráčům, co začínají z entem, a nebo i ve swampu... v jakékoliv mapě, kde padají yangy. Spoustu lidí ani nemá třeba full YANG a nemají na to kapacitu nebo nemůžou sehnat věci a chybí jim opravdu málo % k dokonalosti.
Všeobecné otázky:
Všechny tyhle bonusy je možnost získat Svatyněmi.
Ano máte pravdu. Avšak si myslím, že každý by chtěl více jak jeden bonus určený. Někdo nevydrží tolik v hradě tak si dává bonus na ( Odolnost ). Někdo má málo % yangů ve výbavě ( tak si udělá svatyni na yangy), ale potom zase dostává vysoký dmg v entu. Někdo si chce dropnout karmy ale zároveň chce vydělat.... Je toho mnohem víc ale snad tohle jako příklad stačí.

Ano zase máte pravdu. Ale jak už jsem psal tak, by se opravdu jednalo o speciální % (drop,yang,bzk), který bude něčím vyjímečný a nebude se vázat na tyto premia/svatyně.



To sice ano ale i pořád si myslím/e, že ten bonus by trošku mohl být lepší a uděláš i trošku větší spokojenosti. Viz text nahoře ( ohledně bzk)
Snad jsem odpovědel na všechny otázky a pokud ne tak se omlouvám. Už mě z toho bolí hlava a nevím zda je to vše. Popřipadě dodám co bude potřeba a můžeme to více probrat. Omlouvám se za pravopisné chyby v textu, jestli jsem nějaké neopravil