Příspěvek
od Medvidek » čtv 24. říj 2024 7:46:16
Zdravím, hlasoval jsem - NE.
Smysl by mi to dávalo, pokud by hra reagovala na nějaké kritické zranění v podobě krvácení apod. Kde by pak ona červená HP lista zdraví měla světlou barvu, a v rámci onoho krvácení by se tato barva ztrácela až do doby - bud obvázání krvácení, nebo okamžité zastavení krvácení. u obou variant by HP zůstavalo přesně na hodnotě toho, než bylo ošetřeno. Po ošetření by pak bylo možné HP doplnit již klasicky ... . Pak bych asi i souhlasil s přidáním toho co píšete.
A jen tak pro zábavu, pokud si stisknete c klávesu (popř. postava) pak v okně vidíte čísla - a dle nich vidíte kolik HP při boji ztácíte, nebo naopak získáváte.
Spíše by bylo k věci, vidět kolik přes max. HP vám dávají věci, elíky apod. A to nějak znázornit. Ale dle mého, i toto je zbytečnost.
Jinak hloupost to není, každý nápad se cení, jak se říká ...
-Méda-
Největším nepřítelem člověka je on sám sobě. Mít srdce, lidskost a projevovat lásku neznamená že je život nulou - i když vše je relativní. Někdo říká že nulou to začíná, jiní zas že nulou to končí, proto jsem také i nulou

Hledat nepřátele znamená být sám/a.
