Diskuze: Síla skillů u postav

Úschovna starých, avšak zajímavých témat.
Odpovědět
Molekulee
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 49
Registrován: pát 06. kvě 2011 17:18:59
Dal poděkování: 6 poděkování
Dostal poděkování: 1 poděkování

Re: Diskuze: Síla skillů u postav

Příspěvek od Molekulee » čtv 25. srp 2011 11:26:15

Ray^ píše:PRŮRAZ je jednoznačně nejsilnější kouzlo!odzkoušené!
dále tmavý kámen a po něm léčka
Léčka nemůže být nikdy nejlepší,protože nikdy nevíte jakou hranici u nich trefíte!
mam stejný nazor :D..

Uživatelský avatar
Racochejl
Lv.9
Lv.9
Příspěvky: 59
Registrován: stř 17. lis 2010 16:04:11

Re: Diskuze: Síla skillů u postav

Příspěvek od Racochejl » čtv 25. srp 2011 11:47:37

Molekulee píše:
Ray^ píše:PRŮRAZ je jednoznačně nejsilnější kouzlo!odzkoušené!
dále tmavý kámen a po něm léčka
Léčka nemůže být nikdy nejlepší,protože nikdy nevíte jakou hranici u nich trefíte!
mam stejný nazor :D..
to sice ano,ale nejnebezpečnější kouzlo bych řekl, že je zrušit kouzlo-když vezmu DMG a i jeho sekundární vlastnost
Prodam wara lvl 107 aura, všechno P(krom herbaření, zručnosti-to sem ani nezačal) a kůn je HM

Uživatelský avatar
weidro
Lv.4
Lv.4
Příspěvky: 18
Registrován: pát 29. říj 2010 22:08:59

Re: Diskuze: Síla skillů u postav

Příspěvek od weidro » čtv 25. srp 2011 12:50:42

Díky 888 ten jsem nemohl bohužel najít :)

Jinak tam mám uvedené hodnoty beze zbraní....

Jako samozřejmě se to všechno může lišit v použití zbraní :) Pro zbraně můžou mít kouzla zase jiné koeficienty, ale zbraně nejsou stejné a pro všechny chary je nelze vyvážit...

Z toho seznamu hlavně jde vyčíst jaká kouzla jsou hodně podpořena statusem a nebo méně...

Proto léčka ve skutečnosti má vetší sílu než oblak, oblak tu má víc protože je více závislý na statusech, jelikož ninja nemá magický útok ve zbraních :) A flusanec magickej je..


Ještě jednou se ale omlouvám za tu duplicitu, trochu se mi to tady pobláznilo :) ale už mám žádost u BM, aby mi to oddělal :)
kostky jsou lepši

Uživatelský avatar
podrysek
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 145
Registrován: ned 07. srp 2011 0:14:56
Bydliště: Ústí nad LABEM
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 1 poděkování

Re: Diskuze: Síla skillů u postav

Příspěvek od podrysek » čtv 25. srp 2011 13:02:02

podle me na 99,9% je nej KAMEN! pac tomu jen tak neutecete a pruraz muze byt sice silnej ale nevyhoda je ze se jen tak v pvp netrefite me osobne nedal war pruraz vic jak 5K a to sem mel 60-70 % obranu a zvazujte u samanu i REV s tim sem zase pod 5K nesel
PuPu lvl 132 už jen pomaloučké stoupání :)

BandSimulant

Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

Uživatelský avatar
podrysek
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 145
Registrován: ned 07. srp 2011 0:14:56
Bydliště: Ústí nad LABEM
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 1 poděkování

Re: Diskuze: Síla skillů u postav

Příspěvek od podrysek » čtv 25. srp 2011 13:03:32

a lecka je o nicem obzvlast kdyz mate shardy a zamaskovani cekate az se nabije a okolo ninji staci udelat kolecko a taky se netrefi
PuPu lvl 132 už jen pomaloučké stoupání :)

BandSimulant

Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

Whiess
Lv.9
Lv.9
Příspěvky: 57
Registrován: pon 01. srp 2011 13:54:13

Re: Diskuze: Síla skillů u postav

Příspěvek od Whiess » čtv 25. srp 2011 13:15:56

Všude cpete léčku ale bleskáč se zamaskováním dá větší DMG než léčka...
Držím týden smutku za Karla Rachůnka,Josefa Vašíčka,Jana Marka a Pavola Demitru kteří 7.9 zahynuli když letěli nějakym zasranym ruskym křápem!!

Uživatelský avatar
podrysek
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 145
Registrován: ned 07. srp 2011 0:14:56
Bydliště: Ústí nad LABEM
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 1 poděkování

Re: Diskuze: Síla skillů u postav

Příspěvek od podrysek » čtv 25. srp 2011 13:47:59

nija a war mental nemaj jistotu ze se trefi kdyz to nekdo umi tak jako me treba v pvp mental ani ninja lecku nedaji ani pruraz proste kamen je nej a samanu kouzla jako rev talisman atd jsou nejsilnejsi a nejucinejsi
PuPu lvl 132 už jen pomaloučké stoupání :)

BandSimulant

Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

Ninja
Lv.5
Lv.5
Příspěvky: 24
Registrován: čtv 11. lis 2010 8:16:01
Dostal poděkování: 1 poděkování

Re: Diskuze: Síla skillů u postav

Příspěvek od Ninja » čtv 25. srp 2011 16:31:35

weidro píše:Sice vytahuju starý téma, ale měl jsem tu radost se s tím poprat a setřídit to :)
Důležité podklady jsem přebral s wiki :) Předtím jsem se jí nechtěl řídit, protože mi ucházela jedna důležitá informace...

Ale k tématu:
Uvádím seznam skillů od nejsilnějšího, vše je bráno bez výbavy a při konstantních statusech. Uvedu pouze na P skillu maximální hodnotu.

(Legenda: Aura, Mentál, BM, Wp, Dýkař, Luk, Healer a Drak)

8-) Seznam:
1. Tmavý kámen - 5101
2. Zaříkat blesk - 3698
3. Průraz - 3321
4. Rána prstem - 3126
5. Bleskový útok - 3089
6. Průdká rána - 3071
7. Jedovatý oblak - 3033
8. Dračí řev - 2967
9. Bleskový vrh - 2931
10. Víření kordů (1 kopanec) - 2792
11. Létající talisman - 2778
12. Střílení na draky - 2730
13. Ošetřit - +2721
14. Léčka - 2720
15. Dračí vír - 2605
16. Dupnutí - 2601
17. Rána ducha - 2580
18. Smršť meče - 2524
19. Rána plameny - 2475
20. Pádit - 2466
21. Trojcestný střih (3 facky :lol: ) - 2462
22. Opakované výstřely - 2336
23. Temná rána - 2302
24. Rána mečem - 2241
25. Bleskový dráp - 2220
26. Ohnivý šíp - 2170
27. Otrávený šíp - 2095
28. Zrušit kouzlo - 1965
29. Duch plamene - 1820
30. Smršť šípů - 1305

Jenže když se to veme z různých úhlů pohledu, tak tento seznam moc nevypovídá jak je na tom skutečná pravda...

:lol: Druhý seznam přepočítaný na daný časový úsek 8-) :
Brány ohledy na nabíjení kouzel (bráno při 100 rychlost kouzla).

1. Duch plamene - 13650
2. Bleskový vrh - 12603
3. Létající talisman - 11945
4. Střílení na draky - 10237
5. Víření kordů (3 kopance) - 10050
6. Temná rána - 9898
7. Rána prstem - 9378
8. Ošetřit - +8163
9. Zaříkat blesk - 7396
10. Bleskový dráp - 6660
11. Průraz - 6642
12. Rána ducha - 6450
13. Tmavý kámen - 6376
14. Rána plameny - 6187
15. Pádit - 6165
16. Trojcestný (se)střih :lol: - 6155
17. Prudká rána - 6142
18. Dračí vír - 5210
19. Smršť meče - 5048
20. Zrušit kouzlo - 4912
21. Opakované výstřely - 4672
22. Bleskový útok - 4633
23. Dračí řev - 4450
24. Léčka - 4080
25. Jedovatý oblak - 3639
26. Rána mečem - 3361
27. Dupnutí - 3121
28. Ohnivý šíp - 2604
29. Otrávený šíp - 2514
30. Smšť šípů - 2175

Bráno beze zbraně...
Nemám náladu počítat mnoho koeficientů k 30 útočným kouzlům :P
Při rychlosti kouzel 200 by se jenom Duch plamene propadnul na 10. místo :o

Potom dodatková podpůrná kouzla:
Bráno při stejným statusech jako u útočných...

Útok+ - +46,3 útoku
Pomoc draka - 34,9% kritik
Požehnání - 34,9% snížení poškození
Zrcadlit - 45%
Zamaskování - +62% bonusové poškození pro sekání, léčku nebo bleskový útok
Našlapování polehoučku - +75 pohybu
Temná ochrana - "75%" absorbu a 75 obrany - však dobře víme jak je na tom s absorbem :)
Začarovaná čepel - +585 útoku
Začarované brnění - +150 obrany a 40% reflektace
Strach - 37% na miss a o 37% menší poškození sekáním
Aura meče - +608 útoku
Bojové zuření - +62% rychlost útoku a 25% pohybu
Silné tělo - +328 obrany a od G1 zabránění pádu...

Snad jsem nic nepoplet :) Sám jsem nečekal, jak krásné výsledky má šaman, ale překvapil mě ninja luk...

Stížnosti neposílejte mě :) Jen jsem zprostředkoval data a lehce pohrál s čísly :)

Překvapení dělá to ,že jsi napsal skily beze zbraně.A zbran má největší příspěvek k celkovému výkonu skilu právě u luku a nejmenší u šamanů :)

Pluhtík
Lv.9
Lv.9
Příspěvky: 54
Registrován: čtv 11. lis 2010 19:12:45

Re: Diskuze: Síla skillů u postav

Příspěvek od Pluhtík » čtv 25. srp 2011 16:46:10

Podle mě je nejlepší ošetřit. A pak kouzla které otravují/zapalují.
Když mě ninja otráví otráveným šípem a ještě mi hodně ubere, nebo jedovatým oblakem, tak je to smutný a rozhodně to nevyrovná průraz, pokud není s kritikem.

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Suko201 « čtv 5:10 pm »
diver píše:
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
@ TomasFoxx « čtv 4:05 pm »
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
@ diver « čtv 3:34 pm »
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
@ Suko201 « čtv 3:07 pm »
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
@ diver « čtv 2:01 pm »
Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
@ Suko201 « čtv 11:21 am »
Mionix píše: @Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@ neasy « čtv 9:59 am »
:heart:
@ VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »
@neasy uz to bezi :D
@ neasy « čtv 9:41 am »
tak napiste az to půjde :fight:
@ p4tresss « čtv 9:39 am »
dneska by to šlo :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »
no jasneee v poho :-) :D
@ neasy « čtv 9:32 am »
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
@ p4tresss « čtv 9:31 am »
konečne trochu oddych od prace
@ VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »
joooo jde to :-) a co ty ? :D
@ neasy « čtv 9:31 am »
je to tak
@ p4tresss « čtv 9:30 am »
Sviatočne :D
@ neasy « čtv 9:30 am »
a jak se mate?
@ p4tresss « čtv 9:29 am »
Ako dlho bude údržba prosim ? :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »
ahoj, predpokladany konec udrzby ? :D
@ TomasFoxx « čtv 9:23 am »
@neasy,  čaaau kamo
@ neasy « čtv 9:17 am »
CUS CUS
@ Vydesenej « čtv 9:06 am »
hh a stánky zas dole :(
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10
@ TomasFoxx « stř 4:05 pm »
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
@ TomasFoxx « stř 1:50 pm »
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
@ Suko201 « stř 1:03 pm »
Narsi píše: Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
aha, tak to si asi pamatuji špatně, dobře. Díky :-D
@ Narsi « stř 1:02 pm »
Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
@ Suko201 « stř 12:58 pm »
Mě by zajímalo, kdo jako vymyslel ty časy těch válek. Však to normální pracující člověk, co má aspoň trochu i život tam venku, nemůže stihnout. Max tak jeden ten čas a to je dobrá bída. Bylo by dobré to doupravit.
@ TomasFoxx « stř 12:44 pm »
u tech kosti musi byt jmeno dyl, realne jsem ted v zamasku jen behal kolem zlute a cervene a kradl jim to ze zeme
@ Mionix « stř 12:41 pm »
@Valkaryan,  budou. Vyčkejte prosím do zítra.
@ Vydesenej « stř 12:40 pm »
Já teda čekal že to bude 15min jedna 15min druha 15min 3 a dál :D a ne že dropnu všechny naráz ale ok no
@ Relly « stř 12:30 pm »
@TomasFoxx,  To je záměr. Vracíme se do starých časů.
@ TomasFoxx « stř 12:25 pm »
a ent je prej nejakej buglej, ze ukazuje chx
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
1v1 poust ch3
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
@Vydesenej,  tak pod
@ Narsi « stř 12:21 pm »
Zdravím, je to v řešení. Děkujeme za trpělivost.
@ Vydesenej « stř 12:03 pm »
Tak já tě tímto vyhlašuju
@ TomasFoxx « stř 12:01 pm »
nefunguje vam vyhlaseni boha, tu cekame zbytecne
@ Valkaryan « stř 10:07 am »
Kdy budou v prodeji kloubouky?
@ Mionix « stř 7:39 am »
@Nonepovideeej,  Nejdou, jediné co jdou jsou z truhel. Ty co jsou z kalendáře se nově nastavovali neprodejné. Aby si nedělali hráči 100vky účtů a pak to neprodávali.
@ Vydesenej « stř 7:00 am »
Díky že jste udělali nějaký zajimavý vstup do Ugorohu a není to zas to stejné :)
@ Nonepovideeej « úte 11:38 pm »
Může mi někdo říct, proč nejdou dát do shopu zahradnická povolení z eventu a ani s nimi obchodovat? :(
@ Vydesenej « úte 5:47 pm »
Se to dostane ta údržba až na čtvrtek možná
@ gagefranjo « úte 4:11 pm »
Přicházejí velký změny (korektury)
@ Hakan « úte 12:53 pm »
To posouvání údržby je fakt parádní :lol:
@ Nonepovideeej « čtv 8:55 pm »
@Mionix,  Krásná práce :)
@ Mionix « čtv 6:57 pm »
@Nonepovideeej,  proto jsem to psal. GA byl tak šikovný, že to dokázal opravit bez údržby. :-)
@ Nonepovideeej « čtv 4:35 pm »
Mně se meteory dneska už spawnují celý den normálně :)
@ Mionix « čtv 7:48 am »
Tak chyba se spawnem meteorů snad opravena. Vyzkoušejte.
@ kovardominik « stř 9:55 pm »
když tu máme soutěž ke dni tance, všimnul si někdo že není ani jeden tanec při kterém by si postava s mečem v ruce neusekla hlavu a všechny ostatní části těla (kdyby to šlo samozřejmě)?
@ Mionix « stř 7:31 pm »
Ráno bude chviličková mimořádná údržba kvůli spawnu meteorů. Omlouváme se, GA hledá chybu.
@ Mionix « stř 6:00 pm »
@Nonepovideeej:up: děkuji
@ Nonepovideeej « stř 5:39 pm »
Ty meteory nejdou spawnout vůbec nikde, kde se normálně dají spawnout a eventové prémko mi taky nefunguje celý den..
@ Mionix « stř 4:52 pm »
@reeenda,  on sám z nedostupného místa zmizí a objeví se jinde, do toho sahat GM nesmí

Who is chatting

offline Juicepeep 
offline Leorio 
offline Mionix