Jak využívat tiketní systém

Informace o vybraných událostech ve hře. Pro kompletní informace o novinkách sledujte web.
Užitečné odkazy: Pravidla, Seznam změn, Tým Ekura
Zamčeno
Motji
Lv.1
Lv.1
Příspěvky: 1
Registrován: sob 24. črc 2010 15:05:58
Kontaktovat uživatele:

Jak využívat tiketní systém

Příspěvek od Motji » stř 04. srp 2010 22:07:05

Pokusila jsem se sestavit jednoduchý návod, jak bez problému využívat náš nový tiketní systém.

Kde váš tiketní systém najdu? Proč bych měl(a) tiketní systém využívat?
  • • Vaše dotazy budou vyřizovány s maximální rychlostí. Náš tým bude po odeslání tiketu ihned upozorněn a začne se Vám věnovat. Eliminujete tak časové ztráty na obou stranách
K čemu mohu tiketní systém využít?
  • • Ke všemu. Jakmile budete mít nějaké potíže, využijte tiketního systému.
Je složité napsat tiket? Obávám se, že to nezvládnu.
  • • Není čeho se bát. Je to velmi jednoduché, zvládně to opravdu každý.

    Otevřete si stránku dostupnou na adrese http://support.sindicate.cz a v horním menu stránky klikněte na Kontaktovat podporu. Objeví se Vám formulář s několika kolonkami: Přezdívka (jméno postavy ve hře), E-mailová adresa + potvrzení e-mailové adresy (2x zadáte stejnou e-mailovou adresu, aby se provedla kontrola, že jste neudělali překlep. Zadaná e-mailová adresa musí korespondovat s adresou zadanou při registraci Metin2 účtu), poté z rozbalovacího menu vyberte, čeho se Váš problém týká. Je to opravdu jednoduché a rychlé - nezabere Vám to více jak 20 vteřin.

    V následujícím textovém poli je nutné co nejlépe a nejpodrobněji Váš problém popsat. Na neúplné či špatně specifikované problémy nebude brán zřetel.

    Můžete přidat i přílohy ve formě obrázků, vedoucí k rychlejšímu vyřešení problému.
Jak dlouho budu čekat na odpověď?
  • • Popíšete-li svůj problém opravdu znamenitě a formulář vyplníte korektně, odpověď se Vám dostaví během několika málo minut. V opačném případě bude tiket ihned zamítnut.
Jak poznám, že mi na tiket někdo odpověděl?
  • • V případě učinění odpovědi bude kontaktováni e-mailem na zadanou adresu při vytváření tiketu. V e-mailu bude obsažena odpověď vč. dalších důležitých informací
Mohu k tiketu přidat svůj komentář?
  • • Samozřejmě. Ihned při vytvoření tiketu Vám na e-mail jsou odeslány důležité informace, jako je klíč a kontrolní součet. V horním menu stránky stačí kliknout na Historie tiketu. Objeví se Vám formulář se 2 poli, které když vyplníte, zobrazíte historii tiketu. Uvidíte veškterou předchozí komunikaci s týmem a možnost přidání odpovědi.
Nahrál(a) jsem ve hře video, které chci připojit k tiketu. Jak na to?

[BA]GeekGF

Re: Jak využívat tiketní systém

Příspěvek od [BA]GeekGF » pát 01. říj 2010 10:15:30

No..A také když si ho odeslal, napsalo ti to kolik ticketů je před tebou..

Uživatelský avatar
Saggitarius
Game Administrator
Game Administrator
Příspěvky: 1148
Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 2825 poděkování

Re: Jak využívat tiketní systém

Příspěvek od Saggitarius » ned 10. říj 2010 19:18:09

uprava pravidel tiket systemu :

Ticket systém
V každé hře jsou chyby a problémy a proto byl zřízen ticket systém, který zabezpečí komunikaci mezi vámi a námi. Nicméně pro správnou komunikaci a urychlené vyřízení je nutno dodržet následující pravidla.

vždy je nutno uvést EMAIL, který je majitelem dotyčného účtu, nikdo jiný nedostane na tiket odpověd než majitel a dále nelze řešit jakékoliv problémy za cizí účty

možné problémy k hlášení + požadavky co je nutno uvést
- zmizlé peníze / předměty po vykopnutí ze hry (těsně po uzavření obchodu vás to vykopne a po nalogování zpět vám chybí peníze za prodej, předmět je vždy na postavě kupujícího) = zde je nutno napsat vždy jméno postavy, kde chybí peníze a dále je nutno uvést přibližný čas (datum + hodina)
- zablokovaný účet (při přihlášení to píše konto zablokováno) = pokud chcete řešit důvod zablokování svého účtu je nutno uvést ID účtu
- vulgarismy, nadávky, vyhrožování = zde je nutno doložit svá tvrzení screenem ze hry (žádné focení mobilem), kde bude uvedena kompletní komunikace, stím, že neuznáváme pokud bude na screenu jedno slovo či jen krátká zpráva se sprostým slovem, screen se vytváří tlačítkem PRINT SCREEN a ten je uložen ve složce s hrou (SCREENSHOT) výsledný soubor neupravujte (musí také zůstat ve formátu JPG)
- hlášení cheatru, podvodníka - cheatra je možno nahlásit pouze s důkazním materiálem (video - pro speed hack, port hack, wall hack., screenshost - pro damage hack) atd. u některých typu podvodu není tento důkaz povinný, ale pomůže proto pokud možno jej dodejte, pro screeny platí stejná pravidla jako u vulgarismu (JPG, neupravovaný, přímo ze hry, žádný mobil)
- podvody v obchodu - pokud vás někdo podvede, kdy vás naláká na výhodnou výměnu předmětu, pak je nutno si nafotit (screenshot - opět stejná pravidla jako v předcházejících případech) dohodu o výměně. Bez této dokumentace nebude předmět vrácen + podvodník zabanován.
- neobdržení SD při sponzoringu - nutno uvést ID (variabilní symbol), bez něj není možno řešit (informovat) o stavu
- změny nastavení účtu - pokud je problém s nastavením údajů na účtu (heslo, email, sklad, kod pro smazaní postavy) pak se připravte na doplňující otázky (nejčastěji při změně emailu) pro ověření majitele účtu
- žádost o post GM - ucelenou žádost s informacemi o sobě a vašimi zkušenostmi si vždy ponecháváme, pro případné rozšíření teamu (žádosti o 5ti slovech, ve kterých je 6 chyb jsou okamžitě vymazány)
- hlášení chyby hry - co nejlépe popsat za jakých okolností se daná chyba stane, stala, chyby překladu ap. (vhodné doplnit screeny)
- vykradení/ukradení účtu - pokud někomu dáte heslo ani nepiště tyto tikety, vše jde dohledat kolik lidí hrálo na daném účtu, jen v případě, kdy je zřejmé že došlo k vykradení účtu neznámým způsobem je problém řešen, ale ne vždy jsou vráceny všechny předměty (uvedení údajů na podvodný web je také detekováno a okamžitě skartováno)

Při nedodání příslušných informací budete pravděpodobně upozorněni o nedostatečnosti informaci, v tomto případě použijte volbu HISTORIE TIKETU, kdy informace doplníte. Novým tiketem pouze přidáte práci navíc, a tím i prodloužíte dobu reakce na daný problém.
Při uvedení falešných údajů (za účelem obohacení se) se vystavujete riziku zablokování herního účtu v případech jasného podvodu zablokování cele IP adresy.

problémy, které se neřeší na tiket systemu, ale patří na forum
- nefukčnost hry - návody jsou na webu jak postupovat (sekce DOWNLOAD) + jistě se stejný problém řešil na foru, pokud ne tak jej není problém založit a jistě někdo z řad teamu či i ostatních hráčů na webu rádi pomohou se sprovozněním
- nemožnost připojení / porucha / výpadek serveru - mnohdy víme o problému dříve než vy, ale i v případě že tomu tak není, tak ničemu nepomůžete spamováním TICKETU hlášením o poruše na serveru
- vysvětlování že nám někdo napíše že vás máme zabanovat - nepiště nám dopředu, že vás chce někdo nahlásit, aby byl váš účet zablokován, těmto tiketům se nikdo nevěnuje, řešíme až případný BAN / potažmo UnBAN
- návrhy změn - ty patří automaticky na forum (do správné sekce)


PREMIUM SUPPORT - v současné době není aktivován
hráči kteří zasponzorovali náš server mají možnost využít tlačítka v nastavení účtu, který je odkáže na support, kdy po jeho odeslání bude TICKET označen jako premiovy (přednostní) a bude vyřízen přednostně před ostatními, ale má stejnou váhu jako by to byl normání ticket, žádné jiné výhody se nedostává.

Délka odezvy ze supportu
Tikety jsou vyřizovány v tomto pořadí + informace o přiližných časech
Informace o platbě SD - 24 h., ve výjmečných případech 48h.
Problém s nastavením účtu - 24 h.
Nahlášení hacker / bota / scriptů - 48h.
Nadávky / vyhrožování - 48 h.
Informace k zablokování mého účtu - 48h., pokud bude nutná konzultace více GM pak max 96 h.
Ztráta peněz / itemu po vykopnutí ze hry - dle aktuální fronty požadavků, vyřizování postupně od nejstarších po nejnovější
Krádež účtu / vykradení účtu / podvod při obchodu - dle aktuální fronty požadavků, vyřizování postupně od nejstarších po nejnovější
Nahlášení BUGu ve hře - jen pokud je nutné zjištění dalších informací, co bug způsobuje
Chci být GM - pokud nás zaujme žádost pak 48 h., nepřibíráme však pořád, žádosti uchováváme dle další potřeby
(Pokud bude tiket uveden ve špatné sekci, či uvedeny nekompletní informace, může být uzavřen bez odezvy)

Citováno z nových pravidel
[GA]Saggi
Ekura tým

Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support

Uživatelský avatar
Mystery
Lv.10
Lv.10
Příspěvky: 61
Registrován: úte 15. čer 2010 13:00:23
Dal poděkování: 21 poděkování
Dostal poděkování: 107 poděkování

Re: Jak využívat tiketní systém

Příspěvek od Mystery » sob 08. led 2011 21:27:14

...i když nerada,ale musím to sem napsat! Všichni si umíte jen stěžovat ohledně supportu,ale zadělit svůj problém do správné sekce je asi neskutečný problém pro většinu z vás:-(
A vážení! Nejsme jasnovidci!!! Pište laskavě HERNÍ NICK POSTAVY která má být na tiketu řešena!
děkuji za celý team ;-)
[GM]Mystery
Ekura Team

Uživatelský avatar
Max
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 31
Registrován: ned 13. čer 2010 5:23:27
Dal poděkování: 24 poděkování
Dostal poděkování: 53 poděkování

Re: Jak využívat tiketní systém

Příspěvek od Max » úte 08. úno 2011 14:50:22

DODATEK K SUPPORTU

Pokud nebude Vaše reakce na Naší odpověď do 10dnů, tak bude tiket automaticky uzavírán.
Neúplné a nesmyslné tikety budou uzavírány bez řádné odpovědi.
Spamování supportu či neodpovídání na otevřený tiket bude postihováno BANem dle závažnosti prohřešku.



[GM]Max
siNDiCATE Team
[GM]Max
siNDiCATE Team


Včerejšek je minulostí, zítřek je obestřen tajemstvím a dnešek je darem ...

Uživatelský avatar
Mystery
Lv.10
Lv.10
Příspěvky: 61
Registrován: úte 15. čer 2010 13:00:23
Dal poděkování: 21 poděkování
Dostal poděkování: 107 poděkování

Re: Jak využívat tiketní systém

Příspěvek od Mystery » pon 02. kvě 2011 0:10:49

Je mooc hezké od vás,jak si pořád stěžujete na support a podobně...Ale vážení,zkuste konečně taky hnout rozumem!!! Napíšete svůj problém-co je "hezké",ale my opravdu nejsme jasnovidci,abychom věděli o jakou vaši herní postavu[ (tedy jméno ve hře)-už nevím jak blíže to definovat :x ] se vůbec jedná! Takže NAPOSLED a to mluvím snad za všechny členy teamu - bez jména herní postavy uvedené v tiketu bude daný tiket UZAVŘEN! Taky částky do 10kk vracet nehodláme a to si poděkujte samy sobě za to,jak se snažíte obohacovat tímhle způsobem :(
děkuji za vaše pochopení ;)
[GM]Mystery
Ekura Team

Uživatelský avatar
Mystery
Lv.10
Lv.10
Příspěvky: 61
Registrován: úte 15. čer 2010 13:00:23
Dal poděkování: 21 poděkování
Dostal poděkování: 107 poděkování

Re: Jak využívat tiketní systém

Příspěvek od Mystery » ned 10. črc 2011 18:17:20

Vulgarita vs.support
Milá komunito, nezatěžujte support tiketama ohledně vulgarity ve stylu:
- posílám nadávky..........screen -> ******
- screen -> krávo
- screen -> běž do pr...
- lamo
a pod.
Snad po nás nechcete abychom tohle řešili? Nejsme výchovní ústav a každý hráč snad zná míru kde začíná opravdu "hustá" vulgarita ....tedy boužel
dík za pochopení ;)
[GM]Mystery
Ekura Team

Uživatelský avatar
Saggitarius
Game Administrator
Game Administrator
Příspěvky: 1148
Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 2825 poděkování

Re: Jak využívat tiketní systém

Příspěvek od Saggitarius » pát 16. zář 2011 14:07:08

Odednešního dne, při vytvoření tiketu vám dorazí email, tak jako obvykle.
Nicméně je upraven odkaz Historie Tiketu, který předvyplní zadaný klíč a kontrolní kod.

Další změnou je, aby jsme měli jistotu, že jste opravdu dostali tyto 2 kody (v podstatě celý email) je nutno ještě tiket aktivovat dalším odkazem.
Takto budeme vědět, že v případě nutnosti dodatečně s vámi komunikovat nad daným problémem, neskončí v koši, ale bude doručen Vám.
Bez aktivace nebude tiket řešen (neobjeví se na seznamu). Aktivaci je možno udělat do 24 hodin od vytvoření tiketu.


Příklad Emailu :

Vytvořil jste tiket v 2011-xx-xx xx:xx:xx s následujícím obsahem:
________________________________________
Přihlašovací jméno: vaše jméno které jste uvedli (login)

Popis problému:
Kompletní text, který jste uvedli při vytvoření v kolonce popis problému.
________________________________________
Pro aktivaci je nutno použít následující odkaz : Aktivace tiketu<<<<odkaz pro Aktivaci !!!
Bez aktivace není tiket zařazen do řešení, neboť nemáme jistotu zpětné vazby,
v případě nutnosti zjišťovaní dodatečných informací.
________________________________________
Na našem webu můžete zobrazit Historii tiketu<<<odkaz pro zobrazení historie a možnost dodání dalších informaci

Klíč: ZdeJeUvedenKlíčProPřípadRučníhoZadáníNaWebu
Kontrolní součet: ZdeJeUvedenSoučetProPřípadRučníhoZadání
Po vyřízení Vašeho tiketu budete upozornění e-mailem.
[GA]Saggi
Ekura tým

Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support

Zamčeno

  • You do not have permission to post in chat.
@ TomasFoxx « čtv 8:35 pm »
@cervik1234,  pod mi to rict do hry
@ cervik1234 « čtv 8:27 pm »
nebreč furt
@ TomasFoxx « čtv 6:18 pm »
https://ctrlv.cz/X7T3 snad někomu pomůže a nestravíte u toho tolik času co já
@ TomasFoxx « čtv 6:05 pm »
tak kříže vpohodě, pro všechny ostatní = křížů je 12, připravte si nervy než je pujdete dělat, mě a moje "nikdy se nevzdávající" ego to málem zlomilo, gg
@ Mionix « čtv 5:29 pm »
Vydán patch na lesk zeleného skinu.
@ Suko201 « čtv 4:53 pm »
TomasFoxx píše: takže zajíčky buď vraždíme nebo dáváme pryč, to je hezký toto teda
jedině na pekáč
@ TomasFoxx « čtv 4:23 pm »
takže zajíčky buď vraždíme nebo dáváme pryč, to je hezký toto teda
@ Suko201 « čtv 4:10 pm »
V eventovce ve vodě na souřadnicích 667,445 (u rybáře) je zasekly zajíček a nejde zabít. Nemohl by ho někdo z teamu dát pryč? Děkujeme
@ TomasFoxx « čtv 2:38 pm »
tak uvidíme
@ TomasFoxx « čtv 2:38 pm »
jsem ten ukol vypnul a zapnul a našel další 2
@ Mionix « čtv 2:35 pm »
Pokud si myslíte, že mátě něco buglé, prosím na support hry formou ticketu. Děkuji
@ TomasFoxx « čtv 2:29 pm »
a já bych se i vsadil že to mam zas bugly, 5 jsem jich našel docela lehce a teď už tak 20 minut nic
@ TomasFoxx « čtv 2:25 pm »
chtěl bych jen vyřídit tomu, kdo vymyslel v eventovce ukol s křížema, že mu přeju krásný a pohodlný život plný lásky a nadšení
@ qSTRoNgMANp « čtv 1:36 pm »
Být adminem na Ekuře je přeci zkušenost a dobrá věc do CV.
@ Powerm « čtv 12:41 pm »
Jaktože ne? Však jedno nejmenované BM psalo, že je to velká “zisková” firma a svoje zaměstnance nebude platit? To i těm otrokům na divokém západě dávali aspoň najíst🙂
@ Liberation « čtv 11:28 am »
Powerm píše: U toho náboru vám tam chybí plat?
Ne? :D
@ Powerm « čtv 10:50 am »
U toho náboru vám tam chybí plat?
@ qSTRoNgMANp « stř 9:39 pm »
@Hruska,  Phobab
@ qSTRoNgMANp « stř 9:39 pm »
@TomasFoxx,  Vietnamec, co dodržuje Ramadán v Česku, to je kombinace. :D
@ Hruska « stř 9:06 pm »
@TomasFoxx,  tvl splést si kebab s Pho to už je moc
@ TomasFoxx « stř 10:04 am »
@Suko201,  jo vpohodě, já o sobě za těch par let na ekuře i slyšel že jsem vietnamec, se stane
@ Suko201 « stř 9:59 am »
TomasFoxx píše: @Suko201,  máš špatný info, já jsem rozenej čech ty imigrante :D
no tak slyšel sem něco jiného :D tak sorrka :D
@ TomasFoxx « stř 9:21 am »
@Suko201,  máš špatný info, já jsem rozenej čech ty imigrante :D
@ TomasFoxx « stř 9:21 am »
@angrylunaxx,  a co že jsem napsal? :D (vážně nevím teď, o který části mluvíš)
@ Suko201 « stř 9:15 am »
A tím, že píšu imigrant ho nechci urazit, jen sem chtěl poukázat na to, že je cizinec a stejně umí líp psát, než ten druhý.
@ Suko201 « stř 9:14 am »
angrylunaxx píše: @TomasFoxx,  a v realu jsi to neřeknem.. ? myslel jsem že máš navíc. Kolikrát tu pišou opravdu blbouni ale o tobě jsme si to nemyslel..
ty někomu nadávej do blbounů, když neumíš ani psát :D to i ten imigrant Fox umí lépe psát, než ty. Ostuda
@ angrylunaxx « úte 10:22 pm »
@TomasFoxx,  a v realu jsi to neřeknem.. ? myslel jsem že máš navíc. Kolikrát tu pišou opravdu blbouni ale o tobě jsme si to nemyslel..
@ qSTRoNgMANp « úte 10:20 pm »
No nic, jdu hrát asi prší, tam zažiju více nevraživosti než ne Ekuře.
@ kovardominik « úte 9:00 pm »
Je lehký soudit rozhodnutí týmu z pohledu hráčů, ale rozhodnutí to lehký nebylo. Z jedné strany nestranost a brečení spousty hráčů a z druhé ekonomika v níž hraje ent obrovskou roli.
@ TomasFoxx « úte 7:57 pm »
https://ctrlv.cz/RQ8R mate v ledovce ve válce diru na cervenym spawnu
@ Takashiro « úte 7:22 pm »
Pajik píše: @qSTRoNgMANp,  tak nikde není napsané, že je to jen PVP hra, i "offik" to má hned vedle sebe s PVM ;) Jen prostě tu jsou mapy na "socializaci" (jako ent/keri), kde je prostě strašně jednoduché otrávit ty lidi, co baví spíše jiné věci. Ale to jsou debaty 7-8 let zpátky, nemá smysl se o tom dohadovat stále dokola. Já změnu náhodou cením, proč lidem, co pvp nechtějí, jej vnucovat.
”nikde neni napsano že je to jen pvp hra. Doslova tretia veta dnešného príspevku: “Je to PVP hra.”
@ Takashiro « úte 7:13 pm »
Odpísať niekomu na ticket že pvp je OK a potom mu dať ban je mega úlet
@ Suko201 « úte 6:57 pm »
A kdy bude swanp safe?
@ TomasFoxx « úte 5:43 pm »
@Pajik,  jojo já to chápu, jsme na stejný vlně v tomhle :D jen je to prostě škoda, zachvíli se v tý hře každej bude moct chovat jak prase a jelikož nikde nebude pvp, tak si nikdy nic nevyřídíš :D což podle mě z velký části do tý hry prostě patří
@ Pajik « úte 5:31 pm »
@qSTRoNgMANp,  tak nikde není napsané, že je to jen PVP hra, i "offik" to má hned vedle sebe s PVM ;) Jen prostě tu jsou mapy na "socializaci" (jako ent/keri), kde je prostě strašně jednoduché otrávit ty lidi, co baví spíše jiné věci. Ale to jsou debaty 7-8 let zpátky, nemá smysl se o tom dohadovat stále dokola. Já změnu náhodou cením, proč lidem, co pvp nechtějí, jej vnucovat.
@ Pajik « úte 5:29 pm »
@TomasFoxx,  No problém je v tom, že ti hráči se snaží vyvinout nějaký "tlak" na tým. Já byl vždy zastánce spíše takového toho hesla "s teroristy se nevyjednává" ;) Teď mi to přijde spíše jako ústupek. Ale tak, chápu to. Ono, už když Mithra kdysi psal "vyřiďte si to sami" a ty jako hráč řešíš vlastně to, že ten jiný hráč má primárně problém s týmem, tak se to prostě blbě řeší :)
@ qSTRoNgMANp « úte 5:14 pm »
Bych zrušil pvp úplně, nechal to jen na války a invazi.
@ qSTRoNgMANp « úte 5:11 pm »
Kinder Garden Ekura
@ TomasFoxx « úte 2:27 pm »
https://ctrlv.cz/gZrl no nic, novy pravidla, uz se muzem hrotit jen ve valce greggu
@ TomasFoxx « úte 2:23 pm »
@ovechkin, mir
@ ovechkin « úte 2:21 pm »
Postřehli jste také jistý Team Insult? Já ano. Když nechci říct nic špatného, ještě k tomu o GM, tak to prostě nepíšu. Pokud někdo něco špatného napíše, tak to napsat prostě chtěl. Uvedu příklad: Hodím kámen sousedovi do okna a potom řeknu, já jsem ale nechtěl. :)
@ Suko201 « úte 2:15 pm »
TomasFoxx píše: @cervik1234,  pod mi to rict do hry
:D :D chcipam
@ TomasFoxx « úte 1:09 pm »
@cervik1234,  pod mi to rict do hry
@ cervik1234 « úte 1:08 pm »
tobě měli dat banana tak též
@ cervik1234 « úte 1:08 pm »
nebud ubrečenej fox
@ TomasFoxx « úte 1:05 pm »
hlavne mi tohle prijde jako hrooozne spatnej precedens, nekdo me vykosi ve swampu a ja pujdu kosit vsechny s tim, ze budu vypisovat gmkum at z toho udelaj pvm mapu😂 a kdyz reknou ze ne, tak zacnu vypisovat jak je to hrozne nefer, ze gmka dohlizi jenom na vysoky lvly, pripadne dokonce "na svoje herni postavy" :D a tim nechci rict nic spatnyho, jen to uz mam uplne pred ocima jak toto nekdo vypisuje :D
@ TomasFoxx « úte 1:00 pm »
no nevim, mne jen prijde hrozne trapny ze typek si tam tak tyden lovil vsechny a nikdo mu to ted nemuze vracet vis :D ale zas aspon bobici moji si muzou vklidu dropit uz no, budu doufat ze nekdy vleze s tim greggem do valky :D
@ Pajik « úte 10:25 am »
@TomasFoxx,  no v podstatě nastane podobná situace jako v cidonce, kde dost pláče bylo i tak. Taky se bohužel zřejmě vyhoví "pláči" těchto otrapů. Ještě někde mám screen DLOuše roky zpět, kde se snažil dosáhnout toho, aby bylo pvp v entu omezené s tím, že pak bude chodit "dropit" s jinými - když si vzpomenu, tak ho asi někam hodím, podobných hlodů tenkrát bylo.. :) Možná je na čase udělat z hradu dongeon, kde vstup na klíč by byl vždy třeba pro nějakou skupinu s kódem a měli by třeba 3 hodiny na hrad, jen "pro sebe" (klidně 30 lidí).
@ NOACH « úte 10:14 am »
Ja by som to nechal po starom+ by som dal do IS shopu mincu na pvp ochranu a win-win ako pre hráčov tak aj pre firmu. :D
@ ovechkin « úte 9:55 am »
Ahoj. Každý, co jakýmkoliv způsobem druhým hráčům znepříjemňuje hru a ještě se tím baví, tady nemá co pohledávat. Děkuji teamu za provedené potrestání individuí. Entarián je perfektní lokace, kterou nebylo jistě snadné IT pracovníky pro nás vytvořit. Pro nás nebylo snadné si do něj opatřit výbavu. Tak by byla škoda, aby tam nakonec nikdo kvůli dvěma zoufalcům, co asi nikdy nedospějí, nechodil. Přeji všem hezký den a pohodovou a nikým nerušenou hru.
@ TomasFoxx « úte 9:24 am »
a tahat mobky muzu?
@ MrDzenda « úte 9:21 am »
@Mionix děkuji
@ Mionix « úte 9:20 am »
@MrDzenda,  Ano
@ MrDzenda « úte 9:20 am »
A chápu to dobře, že ENT bude PvM (nebo jen nějaká část)? Ještě jsem ho nešel, ale asi se na něj začnu chystat, když bude PvM.
@ MrDzenda « úte 9:20 am »
Ahoj, hra už teda jede.
@ Suko201 « úte 8:00 am »
TomasFoxx píše: @cervik1234,  cau jde ti hra?
podle toho, co tam je napsané, tak asi na chvíli ne :D
@ TomasFoxx « úte 7:42 am »
@cervik1234,  cau jde ti hra?
@ Suko201 « pon 8:50 pm »
Mionix píše: @Suko201@Borda91,  Tak už mám ověřenou informaci od GA, údržba kvůli technickým prolbémům ze soboty, kdy nám to trošku upeklo server, byla nutná udělat oprava DB, by měla být zítra dopoledne.
dobře, děkujeme za info :-)
@ Hugolaus22 « pon 8:04 pm »
Chcem sa spýtať dá sa už v kľude entit bez toho aby ma niekto zabijal? Či to ani nezapínať zbytocne?
@ Mionix « pon 6:21 pm »
@Suko201@Borda91,  Tak už mám ověřenou informaci od GA, údržba kvůli technickým prolbémům ze soboty, kdy nám to trošku upeklo server, byla nutná udělat oprava DB, by měla být zítra dopoledne.

Who is chatting

offline Mionix