Jak využívat tiketní systém

Informace o vybraných událostech ve hře. Pro kompletní informace o novinkách sledujte web.
Užitečné odkazy: Pravidla, Seznam změn, Tým Ekura
Zamčeno
Motji
Lv.1
Lv.1
Příspěvky: 1
Registrován: sob 24. črc 2010 15:05:58
Kontaktovat uživatele:

Jak využívat tiketní systém

Příspěvek od Motji » stř 04. srp 2010 22:07:05

Pokusila jsem se sestavit jednoduchý návod, jak bez problému využívat náš nový tiketní systém.

Kde váš tiketní systém najdu? Proč bych měl(a) tiketní systém využívat?
  • • Vaše dotazy budou vyřizovány s maximální rychlostí. Náš tým bude po odeslání tiketu ihned upozorněn a začne se Vám věnovat. Eliminujete tak časové ztráty na obou stranách
K čemu mohu tiketní systém využít?
  • • Ke všemu. Jakmile budete mít nějaké potíže, využijte tiketního systému.
Je složité napsat tiket? Obávám se, že to nezvládnu.
  • • Není čeho se bát. Je to velmi jednoduché, zvládně to opravdu každý.

    Otevřete si stránku dostupnou na adrese http://support.sindicate.cz a v horním menu stránky klikněte na Kontaktovat podporu. Objeví se Vám formulář s několika kolonkami: Přezdívka (jméno postavy ve hře), E-mailová adresa + potvrzení e-mailové adresy (2x zadáte stejnou e-mailovou adresu, aby se provedla kontrola, že jste neudělali překlep. Zadaná e-mailová adresa musí korespondovat s adresou zadanou při registraci Metin2 účtu), poté z rozbalovacího menu vyberte, čeho se Váš problém týká. Je to opravdu jednoduché a rychlé - nezabere Vám to více jak 20 vteřin.

    V následujícím textovém poli je nutné co nejlépe a nejpodrobněji Váš problém popsat. Na neúplné či špatně specifikované problémy nebude brán zřetel.

    Můžete přidat i přílohy ve formě obrázků, vedoucí k rychlejšímu vyřešení problému.
Jak dlouho budu čekat na odpověď?
  • • Popíšete-li svůj problém opravdu znamenitě a formulář vyplníte korektně, odpověď se Vám dostaví během několika málo minut. V opačném případě bude tiket ihned zamítnut.
Jak poznám, že mi na tiket někdo odpověděl?
  • • V případě učinění odpovědi bude kontaktováni e-mailem na zadanou adresu při vytváření tiketu. V e-mailu bude obsažena odpověď vč. dalších důležitých informací
Mohu k tiketu přidat svůj komentář?
  • • Samozřejmě. Ihned při vytvoření tiketu Vám na e-mail jsou odeslány důležité informace, jako je klíč a kontrolní součet. V horním menu stránky stačí kliknout na Historie tiketu. Objeví se Vám formulář se 2 poli, které když vyplníte, zobrazíte historii tiketu. Uvidíte veškterou předchozí komunikaci s týmem a možnost přidání odpovědi.
Nahrál(a) jsem ve hře video, které chci připojit k tiketu. Jak na to?

[BA]GeekGF

Re: Jak využívat tiketní systém

Příspěvek od [BA]GeekGF » pát 01. říj 2010 10:15:30

No..A také když si ho odeslal, napsalo ti to kolik ticketů je před tebou..

Uživatelský avatar
Saggitarius
Game Administrator
Game Administrator
Příspěvky: 1148
Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 2825 poděkování

Re: Jak využívat tiketní systém

Příspěvek od Saggitarius » ned 10. říj 2010 19:18:09

uprava pravidel tiket systemu :

Ticket systém
V každé hře jsou chyby a problémy a proto byl zřízen ticket systém, který zabezpečí komunikaci mezi vámi a námi. Nicméně pro správnou komunikaci a urychlené vyřízení je nutno dodržet následující pravidla.

vždy je nutno uvést EMAIL, který je majitelem dotyčného účtu, nikdo jiný nedostane na tiket odpověd než majitel a dále nelze řešit jakékoliv problémy za cizí účty

možné problémy k hlášení + požadavky co je nutno uvést
- zmizlé peníze / předměty po vykopnutí ze hry (těsně po uzavření obchodu vás to vykopne a po nalogování zpět vám chybí peníze za prodej, předmět je vždy na postavě kupujícího) = zde je nutno napsat vždy jméno postavy, kde chybí peníze a dále je nutno uvést přibližný čas (datum + hodina)
- zablokovaný účet (při přihlášení to píše konto zablokováno) = pokud chcete řešit důvod zablokování svého účtu je nutno uvést ID účtu
- vulgarismy, nadávky, vyhrožování = zde je nutno doložit svá tvrzení screenem ze hry (žádné focení mobilem), kde bude uvedena kompletní komunikace, stím, že neuznáváme pokud bude na screenu jedno slovo či jen krátká zpráva se sprostým slovem, screen se vytváří tlačítkem PRINT SCREEN a ten je uložen ve složce s hrou (SCREENSHOT) výsledný soubor neupravujte (musí také zůstat ve formátu JPG)
- hlášení cheatru, podvodníka - cheatra je možno nahlásit pouze s důkazním materiálem (video - pro speed hack, port hack, wall hack., screenshost - pro damage hack) atd. u některých typu podvodu není tento důkaz povinný, ale pomůže proto pokud možno jej dodejte, pro screeny platí stejná pravidla jako u vulgarismu (JPG, neupravovaný, přímo ze hry, žádný mobil)
- podvody v obchodu - pokud vás někdo podvede, kdy vás naláká na výhodnou výměnu předmětu, pak je nutno si nafotit (screenshot - opět stejná pravidla jako v předcházejících případech) dohodu o výměně. Bez této dokumentace nebude předmět vrácen + podvodník zabanován.
- neobdržení SD při sponzoringu - nutno uvést ID (variabilní symbol), bez něj není možno řešit (informovat) o stavu
- změny nastavení účtu - pokud je problém s nastavením údajů na účtu (heslo, email, sklad, kod pro smazaní postavy) pak se připravte na doplňující otázky (nejčastěji při změně emailu) pro ověření majitele účtu
- žádost o post GM - ucelenou žádost s informacemi o sobě a vašimi zkušenostmi si vždy ponecháváme, pro případné rozšíření teamu (žádosti o 5ti slovech, ve kterých je 6 chyb jsou okamžitě vymazány)
- hlášení chyby hry - co nejlépe popsat za jakých okolností se daná chyba stane, stala, chyby překladu ap. (vhodné doplnit screeny)
- vykradení/ukradení účtu - pokud někomu dáte heslo ani nepiště tyto tikety, vše jde dohledat kolik lidí hrálo na daném účtu, jen v případě, kdy je zřejmé že došlo k vykradení účtu neznámým způsobem je problém řešen, ale ne vždy jsou vráceny všechny předměty (uvedení údajů na podvodný web je také detekováno a okamžitě skartováno)

Při nedodání příslušných informací budete pravděpodobně upozorněni o nedostatečnosti informaci, v tomto případě použijte volbu HISTORIE TIKETU, kdy informace doplníte. Novým tiketem pouze přidáte práci navíc, a tím i prodloužíte dobu reakce na daný problém.
Při uvedení falešných údajů (za účelem obohacení se) se vystavujete riziku zablokování herního účtu v případech jasného podvodu zablokování cele IP adresy.

problémy, které se neřeší na tiket systemu, ale patří na forum
- nefukčnost hry - návody jsou na webu jak postupovat (sekce DOWNLOAD) + jistě se stejný problém řešil na foru, pokud ne tak jej není problém založit a jistě někdo z řad teamu či i ostatních hráčů na webu rádi pomohou se sprovozněním
- nemožnost připojení / porucha / výpadek serveru - mnohdy víme o problému dříve než vy, ale i v případě že tomu tak není, tak ničemu nepomůžete spamováním TICKETU hlášením o poruše na serveru
- vysvětlování že nám někdo napíše že vás máme zabanovat - nepiště nám dopředu, že vás chce někdo nahlásit, aby byl váš účet zablokován, těmto tiketům se nikdo nevěnuje, řešíme až případný BAN / potažmo UnBAN
- návrhy změn - ty patří automaticky na forum (do správné sekce)


PREMIUM SUPPORT - v současné době není aktivován
hráči kteří zasponzorovali náš server mají možnost využít tlačítka v nastavení účtu, který je odkáže na support, kdy po jeho odeslání bude TICKET označen jako premiovy (přednostní) a bude vyřízen přednostně před ostatními, ale má stejnou váhu jako by to byl normání ticket, žádné jiné výhody se nedostává.

Délka odezvy ze supportu
Tikety jsou vyřizovány v tomto pořadí + informace o přiližných časech
Informace o platbě SD - 24 h., ve výjmečných případech 48h.
Problém s nastavením účtu - 24 h.
Nahlášení hacker / bota / scriptů - 48h.
Nadávky / vyhrožování - 48 h.
Informace k zablokování mého účtu - 48h., pokud bude nutná konzultace více GM pak max 96 h.
Ztráta peněz / itemu po vykopnutí ze hry - dle aktuální fronty požadavků, vyřizování postupně od nejstarších po nejnovější
Krádež účtu / vykradení účtu / podvod při obchodu - dle aktuální fronty požadavků, vyřizování postupně od nejstarších po nejnovější
Nahlášení BUGu ve hře - jen pokud je nutné zjištění dalších informací, co bug způsobuje
Chci být GM - pokud nás zaujme žádost pak 48 h., nepřibíráme však pořád, žádosti uchováváme dle další potřeby
(Pokud bude tiket uveden ve špatné sekci, či uvedeny nekompletní informace, může být uzavřen bez odezvy)

Citováno z nových pravidel
[GA]Saggi
Ekura tým

Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support

Uživatelský avatar
Mystery
Lv.10
Lv.10
Příspěvky: 61
Registrován: úte 15. čer 2010 13:00:23
Dal poděkování: 21 poděkování
Dostal poděkování: 107 poděkování

Re: Jak využívat tiketní systém

Příspěvek od Mystery » sob 08. led 2011 21:27:14

...i když nerada,ale musím to sem napsat! Všichni si umíte jen stěžovat ohledně supportu,ale zadělit svůj problém do správné sekce je asi neskutečný problém pro většinu z vás:-(
A vážení! Nejsme jasnovidci!!! Pište laskavě HERNÍ NICK POSTAVY která má být na tiketu řešena!
děkuji za celý team ;-)
[GM]Mystery
Ekura Team

Uživatelský avatar
Max
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 31
Registrován: ned 13. čer 2010 5:23:27
Dal poděkování: 24 poděkování
Dostal poděkování: 53 poděkování

Re: Jak využívat tiketní systém

Příspěvek od Max » úte 08. úno 2011 14:50:22

DODATEK K SUPPORTU

Pokud nebude Vaše reakce na Naší odpověď do 10dnů, tak bude tiket automaticky uzavírán.
Neúplné a nesmyslné tikety budou uzavírány bez řádné odpovědi.
Spamování supportu či neodpovídání na otevřený tiket bude postihováno BANem dle závažnosti prohřešku.



[GM]Max
siNDiCATE Team
[GM]Max
siNDiCATE Team


Včerejšek je minulostí, zítřek je obestřen tajemstvím a dnešek je darem ...

Uživatelský avatar
Mystery
Lv.10
Lv.10
Příspěvky: 61
Registrován: úte 15. čer 2010 13:00:23
Dal poděkování: 21 poděkování
Dostal poděkování: 107 poděkování

Re: Jak využívat tiketní systém

Příspěvek od Mystery » pon 02. kvě 2011 0:10:49

Je mooc hezké od vás,jak si pořád stěžujete na support a podobně...Ale vážení,zkuste konečně taky hnout rozumem!!! Napíšete svůj problém-co je "hezké",ale my opravdu nejsme jasnovidci,abychom věděli o jakou vaši herní postavu[ (tedy jméno ve hře)-už nevím jak blíže to definovat :x ] se vůbec jedná! Takže NAPOSLED a to mluvím snad za všechny členy teamu - bez jména herní postavy uvedené v tiketu bude daný tiket UZAVŘEN! Taky částky do 10kk vracet nehodláme a to si poděkujte samy sobě za to,jak se snažíte obohacovat tímhle způsobem :(
děkuji za vaše pochopení ;)
[GM]Mystery
Ekura Team

Uživatelský avatar
Mystery
Lv.10
Lv.10
Příspěvky: 61
Registrován: úte 15. čer 2010 13:00:23
Dal poděkování: 21 poděkování
Dostal poděkování: 107 poděkování

Re: Jak využívat tiketní systém

Příspěvek od Mystery » ned 10. črc 2011 18:17:20

Vulgarita vs.support
Milá komunito, nezatěžujte support tiketama ohledně vulgarity ve stylu:
- posílám nadávky..........screen -> ******
- screen -> krávo
- screen -> běž do pr...
- lamo
a pod.
Snad po nás nechcete abychom tohle řešili? Nejsme výchovní ústav a každý hráč snad zná míru kde začíná opravdu "hustá" vulgarita ....tedy boužel
dík za pochopení ;)
[GM]Mystery
Ekura Team

Uživatelský avatar
Saggitarius
Game Administrator
Game Administrator
Příspěvky: 1148
Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 2825 poděkování

Re: Jak využívat tiketní systém

Příspěvek od Saggitarius » pát 16. zář 2011 14:07:08

Odednešního dne, při vytvoření tiketu vám dorazí email, tak jako obvykle.
Nicméně je upraven odkaz Historie Tiketu, který předvyplní zadaný klíč a kontrolní kod.

Další změnou je, aby jsme měli jistotu, že jste opravdu dostali tyto 2 kody (v podstatě celý email) je nutno ještě tiket aktivovat dalším odkazem.
Takto budeme vědět, že v případě nutnosti dodatečně s vámi komunikovat nad daným problémem, neskončí v koši, ale bude doručen Vám.
Bez aktivace nebude tiket řešen (neobjeví se na seznamu). Aktivaci je možno udělat do 24 hodin od vytvoření tiketu.


Příklad Emailu :

Vytvořil jste tiket v 2011-xx-xx xx:xx:xx s následujícím obsahem:
________________________________________
Přihlašovací jméno: vaše jméno které jste uvedli (login)

Popis problému:
Kompletní text, který jste uvedli při vytvoření v kolonce popis problému.
________________________________________
Pro aktivaci je nutno použít následující odkaz : Aktivace tiketu<<<<odkaz pro Aktivaci !!!
Bez aktivace není tiket zařazen do řešení, neboť nemáme jistotu zpětné vazby,
v případě nutnosti zjišťovaní dodatečných informací.
________________________________________
Na našem webu můžete zobrazit Historii tiketu<<<odkaz pro zobrazení historie a možnost dodání dalších informaci

Klíč: ZdeJeUvedenKlíčProPřípadRučníhoZadáníNaWebu
Kontrolní součet: ZdeJeUvedenSoučetProPřípadRučníhoZadání
Po vyřízení Vašeho tiketu budete upozornění e-mailem.
[GA]Saggi
Ekura tým

Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support

Zamčeno

  • You do not have permission to post in chat.
@ D3rmott « pát 7:23 pm »
D3rmott
@ Mionix « pát 7:09 pm »
Na testovací válku prosím chviličku vydržte. GA pracuje na nápravě. A omlouváme se za zdržení.
@ ChunjoKing « pát 11:24 am »
@Mionix,  veľa premýšľania, ale pre istotu tak spravím. Ďakujem za odpoveď:)
@ Mionix « pát 10:58 am »
@ChunjoKing,  ozdobte je nyní a máte po starostech.
@ 07lukasek071 « pát 10:27 am »
silouette
@ ChunjoKing « pát 9:35 am »
daju sa dorty ozdobit aj po evente, prosim vas?
@ Suko201 « čtv 9:40 pm »
A mohli by to udělat třeba jako premka. Že bys mohl mít ten offline stánek na měsíc za třeba 200-300sd, vedení by vydělalo a lidi by byli spokojeni, že prodali pvm či pvp po roce :D
@ Suko201 « čtv 9:38 pm »
Pokud chcete offline stánky, tak na to jít lépe než finančně přes elektriku, například, že v offline stáncích nebude spotřebak, ale jen pvm a pvp hadry, či eliky max. To si myslím, že by šlo.
@ Suko201 « čtv 9:36 pm »
ChunjoKing píše:
Suko201 píše:
jsemlamka33 píše: Dobrý den. Vím,že se vám do toho asi pouštět nechce ale nebylo by od věci se na jednu věc zaměřit?. :)) Offline stánky? Já jen,že by to ocenil uplně každý hráč už jen kvůli učtu za elektřinu a v dnešní době je to fakt znát navíc i zbytečné opotřebení počítače. :) Je to jen návrh ale každý hráč by to ocenil :)) a zase takový problém to udělat nemůže být.
a docela by mě zajímalo, kolik teda platíš za elektriku, já mam herní pc, který při největší zátěži bere cca 145W a mam ho zapnutý denně klidně 7h a při plné zátěži 3-5h, víkend i klidně 10-12h s tím,že na plný výkon cca 7-8h výkon + jiné spotřebiče atd a měsíčně mám zálohy 420kč a nedoplácím nikdy nic :-)
veď si napísal, že ti herný PC pri najväčšej záťaži žere 145W, tak ja moc nerozumiem teraz
jo moje chyba, já myslel grafiku, nečekal sem, že zbytek bere kolem 40-50w dalších. Každopádně nové grafiky 40tky ti berou jen kolem 100w a to jsou 8gb, co zvládají full HD :-) takže nemusí to brát tolik, pokud nemáš 90tky verzi, tam už je to jiná, ale reálně ruku na srdce. Na ekuře takovou grafiku má tak 10% lidi, možná ani to ne. Takže ikdyby mu to bralo mnohem víc než mě, třebas 300,tak určitě měsíčně nedá za elektriku víc jak litr a co je litr v dnešní době? Za mě furt levná částka za elektriku.
@ ChunjoKing « čtv 9:14 pm »
Suko201 píše:
jsemlamka33 píše: Dobrý den. Vím,že se vám do toho asi pouštět nechce ale nebylo by od věci se na jednu věc zaměřit?. :)) Offline stánky? Já jen,že by to ocenil uplně každý hráč už jen kvůli učtu za elektřinu a v dnešní době je to fakt znát navíc i zbytečné opotřebení počítače. :) Je to jen návrh ale každý hráč by to ocenil :)) a zase takový problém to udělat nemůže být.
a docela by mě zajímalo, kolik teda platíš za elektriku, já mam herní pc, který při největší zátěži bere cca 145W a mam ho zapnutý denně klidně 7h a při plné zátěži 3-5h, víkend i klidně 10-12h s tím,že na plný výkon cca 7-8h výkon + jiné spotřebiče atd a měsíčně mám zálohy 420kč a nedoplácím nikdy nic :-)
veď si napísal, že ti herný PC pri najväčšej záťaži žere 145W, tak ja moc nerozumiem teraz
@ Suko201 « čtv 8:22 pm »
ChunjoKing píše: @Suko201,  150 watov mi žere notebook, tak to nemáš moc herný PC :D na stánky je si dobre kúpiť starší ntb/low PC
nevím no, moje grafika žere víc než 40tky od nvidie a to asi o 1/3, takže nesmysl co píšeš dle mě :D
@ ChunjoKing « čtv 7:47 pm »
@Suko201,  150 watov mi žere notebook, tak to nemáš moc herný PC :D na stánky je si dobre kúpiť starší ntb/low PC
@ Cassper17 « čtv 7:05 pm »
Proism date men medailon na samnaku Tingra dekuji
@ Tomori « čtv 6:43 pm »
libast píše: někde sem čet že při piňatě bude bloknuto PvP a je vydět že nic
Dobrý den, PVP zóna kolem piňat je. Včera se to kontrolovalo skrze námitku jednoho hráče :hello:
@ Suko201 « čtv 6:40 pm »
jsemlamka33 píše: Dobrý den. Vím,že se vám do toho asi pouštět nechce ale nebylo by od věci se na jednu věc zaměřit?. :)) Offline stánky? Já jen,že by to ocenil uplně každý hráč už jen kvůli učtu za elektřinu a v dnešní době je to fakt znát navíc i zbytečné opotřebení počítače. :) Je to jen návrh ale každý hráč by to ocenil :)) a zase takový problém to udělat nemůže být.
a docela by mě zajímalo, kolik teda platíš za elektriku, já mam herní pc, který při největší zátěži bere cca 145W a mam ho zapnutý denně klidně 7h a při plné zátěži 3-5h, víkend i klidně 10-12h s tím,že na plný výkon cca 7-8h výkon + jiné spotřebiče atd a měsíčně mám zálohy 420kč a nedoplácím nikdy nic :-)
@ libast « čtv 6:39 pm »
někde sem čet že při piňatě bude bloknuto PvP a je vydět že nic
@ Suko201 « čtv 6:37 pm »
jsemlamka33 píše: Dobrý den. Vím,že se vám do toho asi pouštět nechce ale nebylo by od věci se na jednu věc zaměřit?. :)) Offline stánky? Já jen,že by to ocenil uplně každý hráč už jen kvůli učtu za elektřinu a v dnešní době je to fakt znát navíc i zbytečné opotřebení počítače. :) Je to jen návrh ale každý hráč by to ocenil :)) a zase takový problém to udělat nemůže být.
vedení už několkrát řeklo, že offline stánky nechce kvůli ekonomice, takže bohužel.
@ Relly « čtv 6:03 pm »
@jsemlamka33, Problém technický to určitě není. Ale ekonomicky, to už ano. Například co se spotřebáků týče, to by šlo rapidně dolů atp. Osobně třeba offline stánky tu vůbec nechci.
@ Grout « čtv 5:43 pm »
Jako ty ceny energií, to je hnus, pak si člověk fakt rozmýšlí jestli má ten stánek dělat nebo počká až stánku bude mít 10, aby se mu to "vyplatilo" :D
@ jsemlamka33 « čtv 5:38 pm »
Dobrý den. Vím,že se vám do toho asi pouštět nechce ale nebylo by od věci se na jednu věc zaměřit?. :)) Offline stánky? Já jen,že by to ocenil uplně každý hráč už jen kvůli učtu za elektřinu a v dnešní době je to fakt znát navíc i zbytečné opotřebení počítače. :) Je to jen návrh ale každý hráč by to ocenil :)) a zase takový problém to udělat nemůže být.
@ SELDA « čtv 5:34 pm »
Malé války
@ Revus « čtv 5:21 pm »
čus, nevíte o někom kdo kupuje chitin?
@ Fogru « čtv 5:20 pm »
jogurd007 píše: Čus. Za složení slov dostanu jaký kus talismanu? Univerzální a nebo jednu jakoukoliv část. Díky
Uni
@ jogurd007 « čtv 5:16 pm »
Čus. Za složení slov dostanu jaký kus talismanu? Univerzální a nebo jednu jakoukoliv část. Díky
@ Suko201 « čtv 5:05 pm »
A budou ve statistikách na webu ukazány i záznamy, kolik těch asistů padlo?
@ Suko201 « čtv 5:05 pm »
Chtěl bych ocenit přidání možnosti získat CB za asistkill. Hodněkrát se i mě stalo, že sem dal za nechutnost a zbylo klidně 2k a neměl sem nic, takže super. To abych si zase koupil pvp :-)
@ LazyMole « čtv 1:42 pm »
nechcete dát prosím nějakej nerf těm ledovým golemům v arénce..? :D se skupinou jsme vyčistili každou vlnu pomalu do 10-15s ale na golemech nedostatek dmg... :D celkem masakr co oni snesou
@ Makarov « čtv 1:17 pm »
Jako myslím, že to "oživí" velké války ...... :-)
@ Vydesenej « čtv 12:50 pm »
To bych asi taky tvrdil kdybych byl v týmu :D až čas ukáže
@ Narsi « čtv 12:37 pm »
Zdravím. Střední války rušit nebudeme. Máme velký zájem na tom, aby se tyto dvě kategorie nadále rozvíjely ke spokojenosti hráčů. Čeká nás teď pár kroků, jak toho docílit a budeme rádi, když se do vývoje zapojí pvp komunita.
@ Vydesenej « čtv 12:29 pm »
Otázka je jestli vůbec má smysl dělat něco do střední. Když by se stalo že do velké nebudou chodit lidi tak někdo zabrečí a zruší se i střední :D :D aby jsme ty lidi prostě přinutili za každou cenu
@ suja97 « čtv 12:28 pm »
Až na to zrušení malé války pro mě jako rekreačního hráče po dlouhé době dobrý a smysluplný update. (y)
@ suja97 « čtv 12:27 pm »
Grout píše: tam se presunou ty s generacema ne? :D A ve středních budou mít šanci i noví hráči.. jsem pochopil
Amen. Chudák Fogru musel dělat 12 generací aby ve střední dával aspoň 200cb a ted mu to zruší :(
@ suja97 « čtv 12:26 pm »
Makarov píše:
tzn ti, co si pracně udělali gen a schopnosti, dělali to kvuli středni valce zbytečněě
však si s tím mužou chodit do velké, Saggi stejně psal že je zajímá jen velká válka a střední a malou dělali jen jako ,,přípravku,,
@ Grout « čtv 12:15 pm »
tam se presunou ty s generacema ne? :D A ve středních budou mít šanci i noví hráči.. jsem pochopil
@ Vydesenej « čtv 12:14 pm »
Rozhodli jsme se zrušit malé války, protože jsou dlouhodobě mimo zájem :D tak doufám že se zruší i velké, když jsou dalo by se říct také už dlouhodobě mimo zájem
@ Makarov « čtv 12:07 pm »
tzn ti, co si pracně udělali gen a schopnosti, dělali to kvuli středni valce zbytečněě
@ Grout « čtv 12:00 pm »
Makarov píše: chtělo by to do IS přidat "vyhledávání" :D
naprostý souhlas!
@ Makarov « čtv 10:36 am »
chtělo by to do IS přidat "vyhledávání" :D
@ Cassper17 « čtv 10:08 am »
Tingra 15
@ ChunjoKing « čtv 6:13 am »
@Revus,  mne tiež kamarát hovoril, že jeho známemu padla v ľadovej zemi. Alebo som počul aj to, že niekomu padla v 2. meste
@ Uncut69 « stř 11:33 pm »
mě padla wifi na ox je možný že dostanu amulet do IS skladu? děkují.
@ Revus « stř 10:42 pm »
Jsem dostal info že ta jedna co má padat v ohnivce dokonce padla i jinde
@ noxforko « stř 10:41 pm »
ahoj, nebyla by možnost udělat ještě poslední OX v sobotu? když probíhá event až do noci ze 6. 7. ?
@ Revus « stř 10:10 pm »
Nekdo treba dostane i za min slov. treba za 30 :D I kdyz to asi ne. ale u kazdyho to je prej jinak. Nahodně.
@ Revus « stř 10:08 pm »
Jeden je z ohnivky, druhy OX, treti forum, 4 bud dort ( už nejde péct) nebo stránky knih, nebo zničení 30 pinat, nebo poskladaní slov 45-60 ( každý to má jinak). a myslím že team přidal i nějaký další možnosti. kdo ví
@ Ezzo95 « stř 10:02 pm »
respektive vim ze jde jeste z ohnivky a jeden za stranky.. ale ten ctvrty?
@ Ezzo95 « stř 10:02 pm »
Ahoj. mam cast amuletu za ox .. daji se nejak ziskat jeste ty zbyle tri?
@ Relly « stř 9:53 pm »
@Azi123,   Na stránkách ekury...herní účet - support. Taky jdu toho Taymena nahlásit. Si dovolil moc.
@ diver « stř 9:46 pm »
@silouette,  Bylo pár dnů zpět řečeno, že hráč musí dojít k 20. otázce, aby dostal amulet
@ Cassper17 « stř 9:40 pm »
Tingra 15
@ silouette « stř 9:38 pm »
Dobrý den, byl jsem na OX - odpověděl jsem sice špatně ale amulet jsem nedostal. Říkali jste, že je potřeba se zúčastnit. Dostanu amulet? Díky za info
@ Azi123 « stř 9:36 pm »
Ahoj, prosím, kde se píše ticket? děkuju :)
@ beautyy « stř 8:49 pm »
Jinno
@ Uncut69 « stř 8:19 pm »
Ahoj chci se zeptat zda půjde udělat černá puma i po skončení eventu ?
@ Revus « stř 4:31 pm »
Dík
@ Tomori « stř 4:28 pm »
Revus píše: Ahoj,chci se zeptat, je nějaký minimální level na OX? Potřebuju dílek na pumu ale nemam žadnej velkej level. jen dropa 40
Dobrý den, hráč musí mít minimálně lvl 50
@ Revus « stř 4:24 pm »
Ahoj,chci se zeptat, je nějaký minimální level na OX? Potřebuju dílek na pumu ale nemam žadnej velkej level. jen dropa 40
@ Tomori « stř 1:44 pm »
Dobrý den, bylo předáno dalších 30 dílků amuletu. :hello:

Who is chatting

offline Ashen 
online D3rmott 
offline Dejvosh 
offline Enysa 
offline Goldwing 
idle Mionix 
offline Russian 
offline SELDA 
offline anyone 
offline matesWSW 
offline strDK