Průraz v Kerindoru - 10/75, nebo 10/8?

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
koutpe
Lv.2
Lv.2
Příspěvky: 6
Registrován: ned 17. črc 2011 14:32:24

Průraz v Kerindoru - 10/75, nebo 10/8?

Příspěvek od koutpe » ned 13. kvě 2012 21:41:59

zdar co je lepší na sílu kouzel 75/10 nebo 10/8 tak něak sem to zkoušel a jednou bylo lepší to a někdy ono a někdo tvrdí 75/10 někdo 10/8... ???
mam všude 75/10 a beru na pruraz v keri 25k budu z 10/8 brat víc ? dík

Edit: Upřesněn název tématu.
/Script

Uživatelský avatar
Houbickar
Lv. 18
Lv. 18
Příspěvky: 185
Registrován: sob 15. říj 2011 12:15:33
Bydliště: Zaniklá 1401/778
Dal poděkování: 32 poděkování
Dostal poděkování: 10 poděkování

Re: 75/10 10/8

Příspěvek od Houbickar » ned 13. kvě 2012 21:42:57

s 10/8 síla určitě
Hledám českou gildu na Dragonest Sea pm
Hledám českou gildu na Dragonnest Evropa pm


Houbickar na prodej pm

Uživatelský avatar
shvetseek
Lv.31
Lv.31
Příspěvky: 1118
Registrován: sob 10. črc 2010 9:42:44
Bydliště: Cheb
Dal poděkování: 1218 poděkování
Dostal poděkování: 457 poděkování

Re: 75/10 10/8

Příspěvek od shvetseek » ned 13. kvě 2012 21:49:13

Na psané hodnotě průrazu ti přidá +8 síly kolem 180. Hodnota útoku nepřidá nic. I jsem do odzkoušel... Síla je lepší ;)
"Happines only real when shared."

Taznovejsi
Lv.30
Lv.30
Příspěvky: 1061
Registrován: stř 25. dub 2012 23:27:25
Bydliště: Trnava
Dal poděkování: 82 poděkování
Dostal poděkování: 136 poděkování

Re: 75/10 10/8

Příspěvek od Taznovejsi » ned 13. kvě 2012 21:59:43

za mne 75 utok ;) mluvte si co chcete
http://www.youtube.com/watch?v=8zHBRjgkiLA
Tady to aj bylo natačeno s mentálem 75/10 vybava ;) a útok vidíš sám

Uživatelský avatar
Fenrir99
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 91
Registrován: čtv 19. led 2012 20:26:49
Dostal poděkování: 7 poděkování

Re: 75/10 10/8

Příspěvek od Fenrir99 » ned 13. kvě 2012 22:10:32

Mentál do Keri?? To jde?? Nekamenujte mě, ale snad jsem o tom ještě neslyšel, že by někdo chodil s mentálem. Jinak k tématu jak už bylo psáno 10/8 Síla přidá do průrazu.
Přes 2000 let utlačování, vražd a utrpení. Plazit v bahně se před Vámi nikdy nebudeme, neboť zůstaneme navždy POHANÉ!!

koutpe
Lv.2
Lv.2
Příspěvky: 6
Registrován: ned 17. črc 2011 14:32:24

Re: 75/10 10/8

Příspěvek od koutpe » ned 13. kvě 2012 22:11:48

to je pravě ono každej piše něco ineho sice mam full 75/10 ale zase nemam moc yangu na full 10/8 na pořadné odskoušení inak to video pokud měl fakt 75/10 tak dobrý

Taznovejsi
Lv.30
Lv.30
Příspěvky: 1061
Registrován: stř 25. dub 2012 23:27:25
Bydliště: Trnava
Dal poděkování: 82 poděkování
Dostal poděkování: 136 poděkování

Re: 75/10 10/8

Příspěvek od Taznovejsi » ned 13. kvě 2012 22:27:16

koutpe píše:to je pravě ono každej piše něco ineho sice mam full 75/10 ale zase nemam moc yangu na full 10/8 na pořadné odskoušení inak to video pokud měl fakt 75/10 tak dobrý
Ano mel 75/10 ;) to ti garantujem .. Sám som sním skladal PVP aj PVM výbavy na vysoké crity s malým lvlom ...

Uživatelský avatar
Electrix
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 392
Registrován: pon 06. pro 2010 11:34:04
Bydliště: Invincibles
Dal poděkování: 172 poděkování
Dostal poděkování: 955 poděkování

Re: 75/10 10/8

Příspěvek od Electrix » ned 13. kvě 2012 22:47:16

Ahoj, s kombinací 10/75 dosáhneš zaručeně lepších výsledků, než s 10/8. Bonus 75 se na psané hodnotě neprojevuje kvůli bugu v klientovi, ve skutečnosti ale vliv má. Kdo tvrdí opak, tak to buď nikdy nezkoušel, nebo lže (nebo to vyzkoušet neumí).

Základní hodnota útoku průrazu na P se počítá podle vzorce:
2,3*ATK + 1,25*(4*ATK + 4*SIL + VIT)
Legenda:
____Kde ATK je hodnota útoku postavy (ATK = 2*LV+BONATK+(2*WP + 2*SIL)*AR),
________BONATK je součet bonusů hodnota útoku ve věcech a elixírech,
________WP je hodnota útoku zbraně,
________AR je přesnost postavy,
____SIL je síla postavy,
____VIT je životní energie postavy.
Z toho je po roznásobení a zkrácení patrné, že 1 bod síly se na útoku průrazu projeví stejně, jako +/- 2,69 bodu hodnoty útoku, tj. 8 síly odpovídá zhruba hodnotě útoku +22. Vzorečky pro prudkou ránu, dupnutí a ránu mečem jsou obdobné.

V praxi to tedy znamená, že bonus Útok+75 ti přinese více než třikrát větší zesílení kouzla, než bonus Síla +8. Pokud by sis to chtěl vyzkoušet sám, doporučuji použít Skillculator (Útok+75 se doplňuje do políčka „Bonusová HÚ“).

Závěr: Do dolních (PvP) bonusů Síla+8 rozhodně nepatří :).
Návody: Bonusy I. | ObrázekBonusy II. | Biolog | Těžba | Vedení | Talismany
Pomocníci: Skillculator(Obrázek) | ObrázekExpulator | Lovecké(Obrázek) | Mapa pokladu | Dračí věci | Prům. & Pošk. | Dračí věci | Točení bonusů

„Pouze život, který žijeme pro ostatní, stojí za to.“ - [A. Einstein]

Uživatelský avatar
shvetseek
Lv.31
Lv.31
Příspěvky: 1118
Registrován: sob 10. črc 2010 9:42:44
Bydliště: Cheb
Dal poděkování: 1218 poděkování
Dostal poděkování: 457 poděkování

Re: Průraz v Kerindoru - 10/75, nebo 10/8?

Příspěvek od shvetseek » pon 14. kvě 2012 8:03:06

ElectriXovi věřím, že to neumím vyzkoušet, a chci se zeptat:
Kam do toho vzorečku mám připočíst Poškození schopností a Silný proti x y%?
"Happines only real when shared."

Uživatelský avatar
Fenrir99
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 91
Registrován: čtv 19. led 2012 20:26:49
Dostal poděkování: 7 poděkování

Re: 75/10 10/8

Příspěvek od Fenrir99 » pon 14. kvě 2012 9:36:05

ElectriX píše:Ahoj, s kombinací 10/75 dosáhneš zaručeně lepších výsledků, než s 10/8. Bonus 75 se na psané hodnotě neprojevuje kvůli bugu v klientovi, ve skutečnosti ale vliv má. Kdo tvrdí opak, tak to buď nikdy nezkoušel, nebo lže (nebo to vyzkoušet neumí).

Základní hodnota útoku průrazu na P se počítá podle vzorce:
2,3*ATK + 1,25*(4*ATK + 4*SIL + VIT)
Legenda:
____Kde ATK je hodnota útoku postavy (ATK = 2*LV+BONATK+(2*WP + 2*SIL)*AR),
________BONATK je součet bonusů hodnota útoku ve věcech a elixírech,
________WP je hodnota útoku zbraně,
________AR je přesnost postavy,
____SIL je síla postavy,
____VIT je životní energie postavy.
Z toho je po roznásobení a zkrácení patrné, že 1 bod síly se na útoku průrazu projeví stejně, jako +/- 2,69 bodu hodnoty útoku, tj. 8 síly odpovídá zhruba hodnotě útoku +22. Vzorečky pro prudkou ránu, dupnutí a ránu mečem jsou obdobné.

V praxi to tedy znamená, že bonus Útok+75 ti přinese více než třikrát větší zesílení kouzla, než bonus Síla +8. Pokud by sis to chtěl vyzkoušet sám, doporučuji použít Skillculator (Útok+75 se doplňuje do políčka „Bonusová HÚ“).

Závěr: Do dolních (PvP) bonusů Síla+8 rozhodně nepatří :).
Móóc složité na mě. A zvítězila lenost :-D Potom se omlouvám, ale myslel jsem si, že je lepší na průraz síla.. S mentálem jsem nikdy nehrál. Ale díky, teď v tom mám ještě větší guláš než předtím xD
Přes 2000 let utlačování, vražd a utrpení. Plazit v bahně se před Vámi nikdy nebudeme, neboť zůstaneme navždy POHANÉ!!

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Hakan « úte 6:14 pm »
@TomasFoxx,  Můžu si vybrat místo kam?
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
kdo ho najde, dostane pusinku
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
to musel schovávat nějakej borec, 3x projetej ent a nic
@ TomasFoxx « úte 5:20 pm »
@Azaril,  super díky, tak my uspořádáme výpravu na hledání keskira :D
@ Azaril « úte 5:17 pm »
@TomasFoxx Dobrý den, na základě vašeho dotazu jsem požádal Saggiho o prověření situace. Potvrdil, že se Keskiro nachází na Ch4 a žádný problém nezaznamenal.
@ Hakan « úte 4:47 pm »
@TomasFoxx,  Nebreč
@ TomasFoxx « úte 4:23 pm »
mohl by někdo z týmu prosím zkontrolovat keskira na ch4? nespawnul se nám ráno ani teď, projeli jsme celý ent, jestli ho nějaký trupík neodtáhnul ale nic jsme nenašli
@ Suko201 « úte 12:42 pm »
Nonepovideeej píše: Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
supr, aspoň bude co dělat o čtvrteční údržbě :-)
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
chybu*
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
@ Vydesenej « ned 3:24 pm »
Přemýšlel tady někdo už o tom že by se zavedly šeky na XP? Které by se prodávaly třeba pouze na BM, když už jsou ty generace a někdo nemá čas/chuť něbo cokoliv furt dávat postavu/údaje neustále na expení třena 0-96 pak za 96-120 pak 120-160. Možná by to i pomohlo k dohnání těch co už jsou daleko předaleko.
@ Makarov « ned 2:57 pm »
Bisky píše: Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
yoyopinx nejsem ale odměnu bych si klidně za něj přebral :-))))
@ Bisky « ned 2:06 pm »
Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
@ TomasFoxx « ned 8:41 am »
a kazuro
@ Hakan « sob 10:23 am »
Wellcome to the deadzone
@ TomasFoxx « sob 10:21 am »
ahoj azaril a tomori
@ Mionix « pát 7:34 am »
@Borda91,  tak prý je to jen špatné info, mělo by být funkční
@ Borda91 « čtv 3:09 pm »
A ukazatel boje o ugoroh nějak nefunguje.... další boj za 20216 dní to budeme čekat ještě pár let :D
@ Borda91 « čtv 2:21 pm »
Dobrý den, jen takový detail. Hledání čtyřlístků mělo být o hodnotné ceny nebo se mýlím? Ostatní soutěže tu na webu už jsou vyhodnocené. Děkuji
@ Suko201 « čtv 5:10 pm »
diver píše:
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
@ TomasFoxx « čtv 4:05 pm »
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
@ diver « čtv 3:34 pm »
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
@ Suko201 « čtv 3:07 pm »
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
@ diver « čtv 2:01 pm »
Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
@ Suko201 « čtv 11:21 am »
Mionix píše: @Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@ neasy « čtv 9:59 am »
:heart:
@ VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »
@neasy uz to bezi :D
@ neasy « čtv 9:41 am »
tak napiste az to půjde :fight:
@ p4tresss « čtv 9:39 am »
dneska by to šlo :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »
no jasneee v poho :-) :D
@ neasy « čtv 9:32 am »
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
@ p4tresss « čtv 9:31 am »
konečne trochu oddych od prace
@ VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »
joooo jde to :-) a co ty ? :D
@ neasy « čtv 9:31 am »
je to tak
@ p4tresss « čtv 9:30 am »
Sviatočne :D
@ neasy « čtv 9:30 am »
a jak se mate?
@ p4tresss « čtv 9:29 am »
Ako dlho bude údržba prosim ? :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »
ahoj, predpokladany konec udrzby ? :D
@ TomasFoxx « čtv 9:23 am »
@neasy,  čaaau kamo
@ neasy « čtv 9:17 am »
CUS CUS
@ Vydesenej « čtv 9:06 am »
hh a stánky zas dole :(
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10
@ TomasFoxx « stř 4:05 pm »
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
@ TomasFoxx « stř 1:50 pm »
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
@ Suko201 « stř 1:03 pm »
Narsi píše: Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
aha, tak to si asi pamatuji špatně, dobře. Díky :-D
@ Narsi « stř 1:02 pm »
Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
@ Suko201 « stř 12:58 pm »
Mě by zajímalo, kdo jako vymyslel ty časy těch válek. Však to normální pracující člověk, co má aspoň trochu i život tam venku, nemůže stihnout. Max tak jeden ten čas a to je dobrá bída. Bylo by dobré to doupravit.
@ TomasFoxx « stř 12:44 pm »
u tech kosti musi byt jmeno dyl, realne jsem ted v zamasku jen behal kolem zlute a cervene a kradl jim to ze zeme
@ Mionix « stř 12:41 pm »
@Valkaryan,  budou. Vyčkejte prosím do zítra.
@ Vydesenej « stř 12:40 pm »
Já teda čekal že to bude 15min jedna 15min druha 15min 3 a dál :D a ne že dropnu všechny naráz ale ok no
@ Relly « stř 12:30 pm »
@TomasFoxx,  To je záměr. Vracíme se do starých časů.
@ TomasFoxx « stř 12:25 pm »
a ent je prej nejakej buglej, ze ukazuje chx
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
1v1 poust ch3
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
@Vydesenej,  tak pod

Who is chatting

offline Azaril 
offline Mionix 
offline silouette