Ale to jsou 2 různé věci. Odolnost proti tělesnému napadení z požehnání je bonus, který funguje jen jako obrana proti běžnému zásahu, ten může být dále navýšen průmkou, nebo pronikavým zásahem - to požehnání neřeší. Naproti tomu bonus "fyzická obrana" v Karmě funguje podobně, jako náhrdelník z dračí kosti - tedy snižuje veškerou fyzickou škodu o dané procento, působí jako záporná průmka soupeře. Takže logicky funguje i na průniky, ale co je hlavní, tyhle dva bonusy se spolu nesčítají, ale stojí jako dva nezávislé prvky v součinu na úplně rozdílných místech ve výpočtu. Pokud je něco funkcí srovnatelné s požehnáním, tak je to Strach - ale ani tady nedochází k součtu, ale součinu daných bonusů.Renegade2 píše:Jde mnohem víc než 100%,pořád zapomínáte na karmu od G. Když si hráč zvolí obranu.I hráč pouze se zdobenýma šperkama od 110 bez talismanů se od levelu 130 může v pohodě dostat na "odolnost proti tělesnému poškození 100%+
Detailní popis samozřejmě lze nalézt v návodu Bonusy II pod klíčovými slovy "Obrana útokem" a "Odolnost proti tělesnému napadení".
K tématu: 82% buffy jsou od 234 INT. Základ pro každého buffa je mít v každé věci 8 INT v PvP bonusech, perlová náhrdelník a nebeské náušnice, plus 12 INT ve štítu a 12 INT ve zbrani (v bonusech). S nezdobenými šperky, bez talismanů a bez rud je maximální inteligence 231. Se vším právě jmenovaným na maximum je to tuším 369 (tj. 126,2% buff).
Ve Skillculatoru se můžeš podívat, při kolika bodech INT budeš mít kolik procent

EDIT@HunoBoxx: Opravím - reflektace se dále zvyšuje i nad 100%.