Prunik jak funguje ??

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Zamčeno
tom97897
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 119
Registrován: úte 05. črc 2011 19:51:20
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 1 poděkování

Prunik jak funguje ??

Příspěvek od tom97897 » čtv 16. srp 2012 1:48:13

Zdravim chci se zeptat jak funguje prunik dejme tomu ze příšeře nebo warovi běru 10k a kdyz vyjde prunik tak vezmu kolik asi ??
PS:v tom pruniku se neviznam :-(

xFlamCrooSx
Lv.6
Lv.6
Příspěvky: 26
Registrován: stř 24. lis 2010 17:48:42
Bydliště: Nový Bor :)
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 1 poděkování

Re: Prunik jak funguje ??

Příspěvek od xFlamCrooSx » čtv 16. srp 2012 2:06:19

Čus průnik je ,že když mu bereš 10k a on má obranu třeba 1k ,tak mu budeš brát 11k ,myslím ,že to takhle funguje
Obrázek


Obrázek

bysta
Lv.25
Lv.25
Příspěvky: 561
Registrován: ned 07. srp 2011 15:32:46
Bydliště: Bratislava-Vrakuna
Dal poděkování: 59 poděkování
Dostal poděkování: 80 poděkování

Re: Prunik jak funguje ??

Příspěvek od bysta » čtv 16. srp 2012 6:25:38

ja mam za to ze to funguje ako ignorovani obrany obrana funguje tak ze znizuje dmg tak ked ju odignorujes tak sa proste nezapocita a je to pure dmg bez akychkolvek redukcii

(nehovorim ze to tak je ale aspon ja som to tak pochopil)

lordsword
Lv.36
Lv.36
Příspěvky: 1604
Registrován: čtv 17. bře 2011 7:05:42
Dal poděkování: 39 poděkování
Dostal poděkování: 332 poděkování

Re: Prunik jak funguje ??

Příspěvek od lordsword » čtv 16. srp 2012 6:55:34

PRŮNIK = [(ÚTOK x SILNÝ PROTI x ODOLNOST CÍLE) + OBRANA CÍLE] x PRŮMKA

On totiž průnik se skládá jakoby ze dvou zásahů, které se na konci sečtou. První část je klasický zásah, jaký bys dal bez průniku a druhá část je soupeřova obrana. Tyhle dvě věci se sečtou a vynásobí průmkou, což dá výslednou ránu.
Smrt vždycky stojí po boku bojovníka,
jídá s ním u stolu a uléhá s ním na lože.
Smrt je ta nejvěrnější milenka.
Ale je zbytečné si jí všímat,
dokuď vás nepožádá o polibek.

KahnWeder
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 334
Registrován: ned 03. čer 2012 23:38:17
Dal poděkování: 61 poděkování
Dostal poděkování: 76 poděkování

Re: Prunik jak funguje ??

Příspěvek od KahnWeder » čtv 16. srp 2012 9:29:07

a jak se od toho odečtou odolnosti?
nebo průnik překoná vše kromě Temné ochrany?
"Nevěřte všemu, co je na internetu."
Abraham Lincoln, 2012

SpArrKy
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 275
Registrován: pon 25. dub 2011 20:00:37
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 9 poděkování

Re: Prunik jak funguje ??

Příspěvek od SpArrKy » čtv 16. srp 2012 10:19:10

Průnik překoná úplně vše ;)
Moje postavička, získaná zpět.
ObrázekF0rEstEkObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
72k.min
Shinsoo
127
5
Unicorn
9
M1
104%
18/65

Windows 10 64bit, i7 7700HQ, GTX 1060, RAM 16GB DDR4
Droper swamp --> Gl4dl4t0r 110lvl. --> 1,2kkk+/2h :*
Lidé kteří mi braly pruty i kdyz sem se dival: Markstone, HiFFule

tom97897
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 119
Registrován: úte 05. črc 2011 19:51:20
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 1 poděkování

Re: Prunik jak funguje ??

Příspěvek od tom97897 » čtv 16. srp 2012 14:15:06

Takze je třeba dobré mít ve zbrani prumku jo ?? na pěkny pruniky

Uživatelský avatar
Wenneis
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 207
Registrován: čtv 31. kvě 2012 7:47:13
Bydliště: Praha
Dal poděkování: 4 poděkování
Dostal poděkování: 33 poděkování

Re: Prunik jak funguje ??

Příspěvek od Wenneis » čtv 16. srp 2012 14:22:51

Stačí hledat, http://m2.sindicate.cz/forum/viewtopic.php?f=8&t=50462 (ElectriX)
Spoiler:
Šance na pronikavý zásah (alias průnik) je bonus, zvyšující Vaši šanci na pronikavý zásah (jak tělesným útokem, tak kouzlem). Pronikavý zásah funguje tak, že se k Vašemu běžnému poškození přičte na konci* soupeřova obrana, výsledek je pak odečten ze soupeřových ZB. Příklad: Útočíte na nepřítele, váš běžný zásah je 200, soupeř má obranu 800. Výsledné poškození průnikem bude 200 + 800 = 1000. Z tohoto vyplývá, že pronikavý zásah bude mít význam hlavně tehdy, pokud má soupeř vysokou obranu na vaši zbraň, případně vysokou klasickou obranu, tedy především v PvP. Ještě ten samý příklad, tentokrát společně s kritickým zásahem: (200 x 2) + 800 = 1200, a za předpokladu zbraně s průměrnou škodou 30% (200 je bráno jako norm. útok bez ní): (200 + 800) x 1,3 = 1300.
Obrana proti průniku:

Bonus Šance odvrátit tělesný útok (pouze pokud se jedná o útok tělesný);
Bonus Šance vyhnout se šípům (pouze pokud se jedná o útok šípem);
Obrázek Náhrdelník z dračí kosti (snížení průměrné škody o 15%);
Obrázek Temná Ochrana, schopnost BM sury (snížení průniků o <33,3% v závislosti na obraně).

Ostatní schopnosti a bonusy jsou proti pronikavému zásahu neúčinné.
:!: Pozor! Jak už bylo vysvětleno, pronikavý zásah se skládá ze dvou složek, soupeřovy obrany a vašeho poškození. Na první složku se žádné, kromě výše zmíněných bonusů nevztahují, ale na složku druhou se logicky vztahují úplně všechny běžné obranné (obrana mečem, biolog, hodnota vyhnutí) i útočné (silný proti, průměrná škoda, hodnota útoku). Proto je dobré nespoléhat jen na samotný průnik a zvednout i např. průměrnou škodu.
:idea: Pronikavý zásah kouzlem je možný, ale jeho četnost neodpovídá vaší šanci na pronikavý zásah, je o poznání nižší. Při průniku kouzlem se také k zásahu přičítá obrana (i u magických kouzel).

Pokud máte šanci na pronikavý zásah (p) menší, nebo rovnu 9%, máte na průnik kouzlem (P) přesně poloviční šanci: P = p * 0,5;
Pokud máte šanci na pronikavý zásah vyšší, než 9%, počítá se průnik kouzlem podle vzorce:
P = ( * 0,25) + 5.

:idea: Ač jsou si v praxi velice podobné, nejedná se o Šanci na pronikavý zásah u kouzla Rána prstem zbraňového sury. Tyto dvě šance jsou na sobě nezávislé.
Rovnocenné bonusy:

Vrozený bonusy následujících předmětů:
Obrázek Náhrdelník z nebeských slz Lv. 54 (20%);
Obrázek Zdobený náhrdelník z nebeských slz Lv. 110 (26%);
Obrázek Pronikavý boj (+20%), který lze získat ze Šperkovnic;
Obrázek Náušnice harmonie (+8%);
Obrázek Žlutý elixír (L) (+20% na 10 minut);
Obrázek Kámen průniku +6 (15%);
Obrázek Lešť. Kámen průniku +6 (18%).

Korespondující PvP bonus: 8% šance na pronikavý zásah.
Jako unikátní bonus (Ř3) lze osadit do:

Náhrdelníku 10% (kromě těch, které jej mají vrozený);
Náramku 10%;
Zbraně 10%.
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Zamčeno

  • You do not have permission to post in chat.
@ Suko201 « čtv 5:10 pm »
diver píše:
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
@ TomasFoxx « čtv 4:05 pm »
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
@ diver « čtv 3:34 pm »
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
@ Suko201 « čtv 3:07 pm »
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
@ diver « čtv 2:01 pm »
Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
@ Suko201 « čtv 11:21 am »
Mionix píše: @Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@ neasy « čtv 9:59 am »
:heart:
@ VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »
@neasy uz to bezi :D
@ neasy « čtv 9:41 am »
tak napiste az to půjde :fight:
@ p4tresss « čtv 9:39 am »
dneska by to šlo :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »
no jasneee v poho :-) :D
@ neasy « čtv 9:32 am »
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
@ p4tresss « čtv 9:31 am »
konečne trochu oddych od prace
@ VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »
joooo jde to :-) a co ty ? :D
@ neasy « čtv 9:31 am »
je to tak
@ p4tresss « čtv 9:30 am »
Sviatočne :D
@ neasy « čtv 9:30 am »
a jak se mate?
@ p4tresss « čtv 9:29 am »
Ako dlho bude údržba prosim ? :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »
ahoj, predpokladany konec udrzby ? :D
@ TomasFoxx « čtv 9:23 am »
@neasy,  čaaau kamo
@ neasy « čtv 9:17 am »
CUS CUS
@ Vydesenej « čtv 9:06 am »
hh a stánky zas dole :(
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10
@ TomasFoxx « stř 4:05 pm »
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
@ TomasFoxx « stř 1:50 pm »
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
@ Suko201 « stř 1:03 pm »
Narsi píše: Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
aha, tak to si asi pamatuji špatně, dobře. Díky :-D
@ Narsi « stř 1:02 pm »
Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
@ Suko201 « stř 12:58 pm »
Mě by zajímalo, kdo jako vymyslel ty časy těch válek. Však to normální pracující člověk, co má aspoň trochu i život tam venku, nemůže stihnout. Max tak jeden ten čas a to je dobrá bída. Bylo by dobré to doupravit.
@ TomasFoxx « stř 12:44 pm »
u tech kosti musi byt jmeno dyl, realne jsem ted v zamasku jen behal kolem zlute a cervene a kradl jim to ze zeme
@ Mionix « stř 12:41 pm »
@Valkaryan,  budou. Vyčkejte prosím do zítra.
@ Vydesenej « stř 12:40 pm »
Já teda čekal že to bude 15min jedna 15min druha 15min 3 a dál :D a ne že dropnu všechny naráz ale ok no
@ Relly « stř 12:30 pm »
@TomasFoxx,  To je záměr. Vracíme se do starých časů.
@ TomasFoxx « stř 12:25 pm »
a ent je prej nejakej buglej, ze ukazuje chx
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
1v1 poust ch3
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
@Vydesenej,  tak pod
@ Narsi « stř 12:21 pm »
Zdravím, je to v řešení. Děkujeme za trpělivost.
@ Vydesenej « stř 12:03 pm »
Tak já tě tímto vyhlašuju
@ TomasFoxx « stř 12:01 pm »
nefunguje vam vyhlaseni boha, tu cekame zbytecne
@ Valkaryan « stř 10:07 am »
Kdy budou v prodeji kloubouky?
@ Mionix « stř 7:39 am »
@Nonepovideeej,  Nejdou, jediné co jdou jsou z truhel. Ty co jsou z kalendáře se nově nastavovali neprodejné. Aby si nedělali hráči 100vky účtů a pak to neprodávali.
@ Vydesenej « stř 7:00 am »
Díky že jste udělali nějaký zajimavý vstup do Ugorohu a není to zas to stejné :)
@ Nonepovideeej « úte 11:38 pm »
Může mi někdo říct, proč nejdou dát do shopu zahradnická povolení z eventu a ani s nimi obchodovat? :(
@ Vydesenej « úte 5:47 pm »
Se to dostane ta údržba až na čtvrtek možná
@ gagefranjo « úte 4:11 pm »
Přicházejí velký změny (korektury)
@ Hakan « úte 12:53 pm »
To posouvání údržby je fakt parádní :lol:
@ Nonepovideeej « čtv 8:55 pm »
@Mionix,  Krásná práce :)
@ Mionix « čtv 6:57 pm »
@Nonepovideeej,  proto jsem to psal. GA byl tak šikovný, že to dokázal opravit bez údržby. :-)
@ Nonepovideeej « čtv 4:35 pm »
Mně se meteory dneska už spawnují celý den normálně :)
@ Mionix « čtv 7:48 am »
Tak chyba se spawnem meteorů snad opravena. Vyzkoušejte.
@ kovardominik « stř 9:55 pm »
když tu máme soutěž ke dni tance, všimnul si někdo že není ani jeden tanec při kterém by si postava s mečem v ruce neusekla hlavu a všechny ostatní části těla (kdyby to šlo samozřejmě)?
@ Mionix « stř 7:31 pm »
Ráno bude chviličková mimořádná údržba kvůli spawnu meteorů. Omlouváme se, GA hledá chybu.
@ Mionix « stř 6:00 pm »
@Nonepovideeej:up: děkuji
@ Nonepovideeej « stř 5:39 pm »
Ty meteory nejdou spawnout vůbec nikde, kde se normálně dají spawnout a eventové prémko mi taky nefunguje celý den..
@ Mionix « stř 4:52 pm »
@reeenda,  on sám z nedostupného místa zmizí a objeví se jinde, do toho sahat GM nesmí

Who is chatting

offline Borda91 
offline Mionix