Opakovaně ve válce žíly
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
- Cepino
- Lv.38
- Příspěvky: 1808
- Registrován: stř 14. bře 2012 10:01:55
- Dal poděkování: 874 poděkování
- Dostal poděkování: 1257 poděkování
Re: Opakovaně ve válce žíly
mám pocit, že většině se tato čuňačinka s žílami nezamlouvá, ovšem je tu pár individuí, kteří jsou patrně ze stejné říše, ba asi i znají původce, kteří si tuto prasárničku musí obhájit stůj co stůj. Co pro příště zaházet celou mapu a vůbec nebojovat? Vice se k tomu už asi vyjadřovat nebudu. Je to váš boj, vaše svědomí.
![]() | Cepino19731 | Renegat | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() | 150 | Hotovo | P | P | P | M6 |
-
- Lv.14
- Příspěvky: 108
- Registrován: čtv 02. srp 2012 20:27:42
- Dal poděkování: 16 poděkování
- Dostal poděkování: 21 poděkování
Re: Opakovaně ve válce žíly
Už se mi to hromadí zatím jsem stihl nakoupit okolo 200 žil. Ještě párkrát zajdu draka pro přivolávače a bude to superCepino píše:mám pocit, že většině se tato čuňačinka s žílami nezamlouvá, ovšem je tu pár individuí, kteří jsou patrně ze stejné říše, ba asi i znají původce, kteří si tuto prasárničku musí obhájit stůj co stůj. Co pro příště zaházet celou mapu a vůbec nebojovat? Vice se k tomu už asi vyjadřovat nebudu. Je to váš boj, vaše svědomí.

-
- Lv.19
- Příspěvky: 234
- Registrován: stř 28. pro 2011 21:50:17
- Bydliště: Humaja
- Dal poděkování: 15 poděkování
- Dostal poděkování: 22 poděkování
Re: Opakovaně ve válce žíly
Zdarec, nevím rpoč se to netrestá. Pamatuju si, že byly potrestaní ti co množily jezdeckou zvěř a toto je na stejné úrovni
.

Většinu informaci je třeba dělit třemi nebo násobit nulou, aby se daly považovat za pravdivé. Magnus W. 

-
- Lv.36
- Příspěvky: 1604
- Registrován: čtv 17. bře 2011 7:05:42
- Dal poděkování: 39 poděkování
- Dostal poděkování: 332 poděkování
Re: Opakovaně ve válce žíly
Tu se o zivot nebojuje:)) Jen o ty CB a nekterym o ne jde vic nez o zazitek,ze hry a to je to co kazi war:)Renegade2 píše:V pravé war, jakou pravou war myslíš. Dobu kamenou?, Středověk...... Když jde o to zachránit si život tak čest jde stranou.
A nekteri,proste jen kazi hru naschval:)
Ale abys nerekl.))
https://www.youtube.com/watch?v=UT9Zmqb ... re=related
https://www.youtube.com/watch?v=xbaVEOn ... re=related
https://www.youtube.com/watch?v=WdUyHe7 ... re=related
https://www.youtube.com/watch?v=vhRNVAy ... re=related
I kdyz filmy,stavalo se to:)) Taky si tam žíly nehazely do cesty

Smrt vždycky stojí po boku bojovníka,
jídá s ním u stolu a uléhá s ním na lože.
Smrt je ta nejvěrnější milenka.
Ale je zbytečné si jí všímat,
dokuď vás nepožádá o polibek.
jídá s ním u stolu a uléhá s ním na lože.
Smrt je ta nejvěrnější milenka.
Ale je zbytečné si jí všímat,
dokuď vás nepožádá o polibek.
- Ghibli
- Lv.24
- Příspěvky: 479
- Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
- Bydliště: Chunjo - Joan
- Dal poděkování: 506 poděkování
- Dostal poděkování: 582 poděkování
Re: Opakovaně ve válce žíly
Žíly mě a nejen mě ve Válkách moc srandovní nepřijdou.
A pak se nemůžeme divit, proč už tu není Haegeron, když Saggi místo tvorby nových věcí musí na ty stávající dodatečně přidávat "děstské zábrany a pojistky".

A pak se nemůžeme divit, proč už tu není Haegeron, když Saggi místo tvorby nových věcí musí na ty stávající dodatečně přidávat "děstské zábrany a pojistky".

![]() | YMIR | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() ![]() | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
+200k min. | Chunjo | ReLions | 141 | 6P | full | P | P | P | Meripa |
- Electrix
- Lv.22
- Příspěvky: 392
- Registrován: pon 06. pro 2010 11:34:04
- Bydliště: Invincibles
- Dal poděkování: 172 poděkování
- Dostal poděkování: 955 poděkování
Re: Opakovaně ve válce žíly
Ahoj, možná si teď někteří budete klepat na čelo, ale kdykoli byly ve válce žíly, nebo nějaký ten boss, tak mi to přišlo jenom jako příjemné zpestření bitevní vřavy a tak trošku už i válečné rutiny. V rozumném množství, které nezablokuje všechny přístupové cesty, proti tomu nic nemám. Klidně by se tam podobné věci mohly generovat i čas od času skriptem, ať se trošku změní to konstantní proudění "po přímce od spawnu ke spawnu"
.
A jestli je to výhoda pro tu či onu říši by se dalo spekulovat. Výhoda je to především pro ty hráče, kteří se tomu dokáží přizpůsobit.
P.S.: V téhle válce 1.9. jsem byl a žádné nesnesitelné množství jich nebylo. Dalo se to bez problému oběhnout po východní straně a při troše šikovnosti se dalo proběhnout i skrz.

A jestli je to výhoda pro tu či onu říši by se dalo spekulovat. Výhoda je to především pro ty hráče, kteří se tomu dokáží přizpůsobit.
Nápad:
Představte si, že by si hra při započetí války zjistila, který hráč z každé říše v bitvě má nejvyšší hodnost. Tento hráč by pak mohl 1x za válku použít určitou "podporu dračího boha". Jednoduše by klikl na nějaké NPC na spawnu a pomocí nej by podporu spustil. Mohlo by to být cokoli, třeba náhodně naspawnovaný boss útočící jenom proti dvěma zbylým říším, zesílení obranných věží o 200% na 10 minut, zpomalení pohybu cizích říší na X minut o 20%, nebo třeba zvýšení útoku celé říši na 10 minut o 10%. Dovedl bych si představit i aktivní skill třeba ve stylu naspawnování nějaké "obranné věžičky" na určité místo, ta by pak léčila spolubojovníky (stejné kouzlo, jako ošetřit). A mohlo by to být náhodně, nebo třeba (na základě něčeho) i volitelné. Fantazii se meze nekladou. To je to tak špatný nápad? Já si myslím, že čím bude válka variabilnější, tím bude zábavnější
.

EDIT-Ghibli:
A není to spíš tím, že když se někde objeví hromada žil, všichni hráči se stáhnou a ty pak nesleduješ tolik bitvu a všímáš si podobných detailů? Ono asi záleží na výkonu PC, ale já mám mlhu poměrně blízko po celou dobu války a pár stojících objektů na tom nic nezmění - právě naopak. Rozhodně je to nesrovnatelné s tou změnou mezi bitevní vřavou a relativně opuštěnými částmi mapy. Připouštím ale, že ne u každého to tak musí fungovat, i když mám zkušenost se siNDi na čtyřech různých strojích. I já bych byl radši jen za systémovou, ale ovlivnitelnou změnu, ale zatím to myslím nikdy hranice nepřekročilo. Pokud mám lagy u modrých poblíž spawnu, tak se prostě přesunu o kus dál, nevím co je na tom tak omezujícího hratelnost. Mapa je velká dost.
Naposledy upravil(a) Electrix dne úte 04. zář 2012 17:09:12, celkem upraveno 1 x.
Návody: Bonusy I. |
Bonusy II. | Biolog | Těžba | Vedení | Talismany
Pomocníci: Skillculator(
) |
Expulator | Lovecké(
) | Mapa pokladu | Dračí věci | Prům. & Pošk. | Dračí věci | Točení bonusů
„Pouze život, který žijeme pro ostatní, stojí za to.“ - [A. Einstein]

Pomocníci: Skillculator(



„Pouze život, který žijeme pro ostatní, stojí za to.“ - [A. Einstein]
- Ghibli
- Lv.24
- Příspěvky: 479
- Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
- Bydliště: Chunjo - Joan
- Dal poděkování: 506 poděkování
- Dostal poděkování: 582 poděkování
Re: Opakovaně ve válce žíly
ElectriX - já v tom nevidím otázku přizpůsobivosti - spíš hratelonosti. Nevím, čím to je, ale když se kdekoliv objeví neskromné množství Žil, tak už je jedno jestli mám vypnuté názvy, chat a nevidím, kolik komu beru - já pak jen koukám, jak se to celé krásně zpomalý, zahalí mlhou a rozkouskuje na jednotlivé "diáky". To místo pak obíhám obloukem - což je nejspíš hlavní účel těch Žil.
Kdyby se na té mapě cokoliv dělo - nejsem vůbec proti - ale ze zkušeností bych radši, aby to byla "náhodná událost systému" než "dobrá vůle" kohokoliv z hráčů.
Ta mapa je plochá jak obsahem tak i "fyzicky" - nevadilo by ani, když by tam její tvůrce dolepil nějaké "terénní nerovnosti" nebo přidal "náhodnou událost".
EDIT - nápad.
EDIT - ElectriX -

Kdyby se na té mapě cokoliv dělo - nejsem vůbec proti - ale ze zkušeností bych radši, aby to byla "náhodná událost systému" než "dobrá vůle" kohokoliv z hráčů.
Ta mapa je plochá jak obsahem tak i "fyzicky" - nevadilo by ani, když by tam její tvůrce dolepil nějaké "terénní nerovnosti" nebo přidal "náhodnou událost".

EDIT - nápad.
Spoiler:
Tvůj nápad se mi moc líbí. Když jsem si dávno tomu hrál s myšlenkou, co by všechno mohlo být na Seřadišti, tak mě napadla představa, že by Vojevůdce měl možnost před Válkou pomocí nějaké NPC dát svým spolubojovníkům nějaký bonus. Něco ve stylu těch cechovních. Dál jsem to už moc nerozvíjel.
Představa Bosse spolubojovníka - to je hooodně dobrá myšlenka.
A s tou variabilností Válek taky souhlasím - vyprodukuje to větší zábavu a to je plus. A je jen škoda, že tu nemáme GM čistě pro Válku. Někoho, kdo by měnil mapy a i scénáře.
Představa Bosse spolubojovníka - to je hooodně dobrá myšlenka.

A s tou variabilností Válek taky souhlasím - vyprodukuje to větší zábavu a to je plus. A je jen škoda, že tu nemáme GM čistě pro Válku. Někoho, kdo by měnil mapy a i scénáře.
Spoiler:
Dvě tři Války zpátky někdo zasypal modrý resp opravdu hodně Žílama - tuším někdy v její poslední čtvrtině. Stál jsem někde u epicentra a bylo to - nebylo to dobré. Něco jako když vběhneš hned na začátku do Války. Mě se při prvním vběhnutí Válka strašně zpomalý a zasekává plus zamlží. V průběhu je to o něco lepší. Ale ty Žíly, když se k nim přiblížíš, jsou pak znát.
Přesun v rámci mapy někam jinam není problém - bohužel potom nemůžu být nablízku lidem z cechu, který bojují právě v těch místech. Ne že bych se sám bál - ale ztrácím týmovou podporu a naopak.
Žíly a počet. Není problém, když jich někdo vyhodí 5-10. I když nevím, jestli tak malé množství splní nějaký účel. Problém bude, až si někdo zkusí, co si ve Válkách může dovolit a zasype respawn.
Možná nějak upravit jejich používání (omezený počet vyvolání, omezené místa pro vyvolání) - i když - já bych, pokud jsou tu další hráči, kterým se při Válkách "vaří" PC, ty Žíly přeci jen nevyvolával.
Zbyde tu pak právě prostor pro řízené "sabotáže" pomocí Vojevůdce, který buď kouzlem nebo přivolaným Bossem znepříjemní protistranám Válku. Samozřejmě pokud by se ten nápad zrealizoval.
Přesun v rámci mapy někam jinam není problém - bohužel potom nemůžu být nablízku lidem z cechu, který bojují právě v těch místech. Ne že bych se sám bál - ale ztrácím týmovou podporu a naopak.

Žíly a počet. Není problém, když jich někdo vyhodí 5-10. I když nevím, jestli tak malé množství splní nějaký účel. Problém bude, až si někdo zkusí, co si ve Válkách může dovolit a zasype respawn.
Možná nějak upravit jejich používání (omezený počet vyvolání, omezené místa pro vyvolání) - i když - já bych, pokud jsou tu další hráči, kterým se při Válkách "vaří" PC, ty Žíly přeci jen nevyvolával.
Zbyde tu pak právě prostor pro řízené "sabotáže" pomocí Vojevůdce, který buď kouzlem nebo přivolaným Bossem znepříjemní protistranám Válku. Samozřejmě pokud by se ten nápad zrealizoval.

![]() | YMIR | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() ![]() | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
+200k min. | Chunjo | ReLions | 141 | 6P | full | P | P | P | Meripa |
-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.


@
TomasFoxx « sob 6:08 pm »


@
Lelaion « sob 3:20 pm »


@
Vydesenej « sob 11:16 am »


@
Nonepovideeej « sob 9:44 am »


@
tomas135 « sob 8:54 am »


@
mojsklad007 « sob 7:53 am »


@
Grout « sob 2:35 am »


@
XTYRKYSX « sob 12:55 am »


@
deimos « pát 10:26 pm »


@
Petronius « pát 8:56 pm »


@
Grout « pát 6:15 pm »


@
jivka007 « pát 6:13 pm »


@
Vydesenej « pát 6:08 pm »


@
jivka007 « pát 5:56 pm »


@
Grout « pát 5:30 pm »


@
noxforko « pát 3:42 pm »


@
LazyMole « pát 2:54 pm »


@
OrangEE « pát 1:52 pm »


@
TomasFoxx « pát 1:13 pm »


@
ChunjoKing « pát 1:12 pm »


@
TomasFoxx « pát 1:08 pm »


@
ChunjoKing « pát 1:05 pm »


@
Vydesenej « pát 7:32 am »


@
NedGabriel « pát 5:42 am »


@
noxforko « pát 4:48 am »


@
ChunjoKing « pát 2:02 am »


@
ChunjoKing « pát 1:42 am »


@
Tomori « čtv 11:13 pm »


@
CrazyBull « čtv 8:30 pm »


@
diver « čtv 6:01 pm »


@
driftkin « čtv 5:57 pm »


@
diver « čtv 5:52 pm »


@
TomasFoxx « čtv 5:34 pm »


@
diver « čtv 4:14 pm »


@
TomasFoxx « čtv 3:45 pm »


@
diver « čtv 12:58 pm »


@
Azi123 « čtv 11:22 am »


@
Azi123 « čtv 11:16 am »


@
diver « stř 10:11 pm »


@
diver « stř 9:38 pm »


@
Hakan « stř 9:28 pm »


@
Grout « stř 9:18 pm »


@
diver « stř 9:14 pm »


@
Hakan « stř 9:01 pm »


@
diver « stř 8:06 pm »


@
diver « stř 7:31 pm »


@
cleo « stř 6:46 pm »


@
cleo « stř 6:41 pm »


@
Mionix « stř 4:10 pm »


@
XTYRKYSX « stř 3:25 pm »


@
Dsurman « stř 3:25 pm »


@
Grout « stř 3:20 pm »


@
Petronius « stř 2:24 am »


@
Petronius « stř 12:04 am »


@
Grout « úte 10:35 pm »


@
CrazyBull « úte 8:59 pm »


@
Tomori « úte 8:57 pm »


@
CrazyBull « úte 8:50 pm »


@
Tomori « úte 8:48 pm »


@
TomasFoxx « úte 8:26 pm »