forumman píše:LOCO30 píše:A co to takhle otočit. Udělat každé postavě jedno kouzlo, na které obrany nebudou platit.
War tělo- smršt meče
War mentální-průraz
ninja luk-ohnivý šíp
ninja dýky-víření kordů
BM sura-tomu nvm jaký? Duch?
healer-zaříkat blesk
a na závěr perličku pro šamíky draky- řev draků, to by byl mazec
Jsem zvědavej po týdnu, kolik WP by chtělo obrany

Kdyby tomu tak bylo od začátku serveru, proč ne, myslím, že s tím se dá žít, každý by si vybral co se mu zamlouvá... A o ničem jiném to není...
A k těm návrhům bych měl ještě jeden : Vybrat onu skupinu 20-30 lidí, co tu chtějí řídit chod serveru a rovnou je uvést na hlavní stránce jako hlavní rozhodovací orgán... Tak aby každý věděl, že pokud se něco nelíbí jim, musí se to přece změnit...
Ušetřili by jsme klávesnice na prázdné diskuze, které jsou založeny pouze na tom, to mi vadí, to chceme zrušit...
Tady je, ale jeden rozdíl. Ze začátku tu nebyli tak strašné útoky, vysoké schopky, velké magické hodnoty útoků u zbraní apod.. Dřív to zruško bralo méně, ale teď už to je fakt hrozný. Navíc základ metinu je z offika a tam myslím ani s takovémi zbraněmi, schopkami atd.. nepočítali (nebo to prostě ještě nedodělali).
Jinak podle reakce na "locův návrh" je vidět, že Tě pvp skoro vůbec nezajímá. Jelikož by to tu pak vypadalo fakt úžasně "kdo dřív hodí skill vyhraje"...
EDIT
Jolly: Na průniky obrana existuje, navíc každý hráč si může natočit vyhnutí. Jinak pokud vím pvp je právě o tom, aby si člověk zlepšoval a zlepšoval věci dokud nebude mít takový věci, že ho nezabije ani velká přesila. Každý pvp hráč chce ustát co nejvíc lidí, ale když tu bude kouzlo na které neplatí ani obrana na jeho postavu (která platí jinak úplně u všech chárů na vše) tak asi není něco v pořádku ne?
