Odebírání pozemků neaktivním cechů.

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Saggitarius
Game Administrator
Game Administrator
Příspěvky: 1148
Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 2825 poděkování

Re: Odebírání pozemků neaktivním cechů.

Příspěvek od Saggitarius » čtv 04. říj 2012 1:39:15

odebirani pozemku bude aktivovano pri dalsi udrzbe presne tak jak bylo avizovano = vudce bez prihlaseni 90 dni = ztrata pozemku
[GA]Saggi
Ekura tým

Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support

HonzaM
Lv.40
Lv.40
Příspěvky: 2145
Registrován: pon 14. bře 2011 14:42:04
Bydliště: Starý Hrozenkov
Dal poděkování: 3576 poděkování
Dostal poděkování: 845 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Odebírání pozemků neaktivním cechů.

Příspěvek od HonzaM » čtv 04. říj 2012 9:20:10

není 90 dní zbytečně moc? Nestačilo by tak 30-40?

Uživatelský avatar
Ghibli
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 479
Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
Bydliště: Chunjo - Joan
Dal poděkování: 506 poděkování
Dostal poděkování: 582 poděkování

Re: Odebírání pozemků neaktivním cechů.

Příspěvek od Ghibli » čtv 04. říj 2012 11:22:45

D3NJIs - body za Válku? Výborná představa - že mě to nenapadlo. Stále přemýšlím nad důvodem, proč hodnotit aktivitu hráčů ve Válkách z pohledu "cechovní příslušnosti" - a to by byl dobrý důvod. :up:

V dávné historii rozdával Král za úspěchy ve válce své šlechtě vybrané pozemky nebo statky - tak proč ne tady. :)

Saggitarius - tohle je provizorní a ničemu to nepomáhá - jedině jako pojistka v případě, když by se vůdce musel nuceně dlouhodobě vzdálit od metinu (služební cesta, vážný úraz apod.).

Tady ani nejde o počet dnů nebo aby se navyšovalo množství pozemků. Spíš si říct, které cechy jsou aktivní a které nejsou. A aktivní cech - to není jen aktivní vůdce. ;)

Určitě víc pro hru a hráče je parta lidí, co se tady našla a aktivně hraje - než jeden hráč, co si jednou-dvakrát každý třetí měsíc spustí metina, aby udržel pozemek... protože co kdyby náhodou ho to hraní někdy v budoucnu ještě "vzalo".

A vlastně jde součastný systém sám proti sobě. Neaktivní hráči (vůdci), vlastnící pozemek mají obavy o něj přijít, protože je mizivá šance, jak se k němu - až zase budou víc aktivní - dostat zpátky. Proto ho drží zuby nehty a blokují ho pro ty, co jsou aktivní už teď. :idea:
ObrázekYMIRObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
+200k min.
Chunjo
ReLions
141
6P
full
P
P
P
Meripa

Uživatelský avatar
Teensaver
Lv.28
Lv.28
Příspěvky: 882
Registrován: ned 28. srp 2011 12:30:58
Bydliště: Slovensko, Šurany
Dal poděkování: 265 poděkování
Dostal poděkování: 149 poděkování

Re: Odebírání pozemků neaktivním cechů.

Příspěvek od Teensaver » čtv 04. říj 2012 12:19:06

Ghibli je fajn že se snažíš navrhovat veci.. ale moc spekuluješ.. je to fajn tak, jak to je.. a když je nekdo dlouhodobe mimo, tak má kamarády kterí ho lognou ten jeden den... blik.

Uživatelský avatar
Ghibli
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 479
Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
Bydliště: Chunjo - Joan
Dal poděkování: 506 poděkování
Dostal poděkování: 582 poděkování

Re: Odebírání pozemků neaktivním cechů.

Příspěvek od Ghibli » čtv 04. říj 2012 12:55:35

Teensaver - ale fajn to zase až tak moc není. Kdyby ano, tak se tu čas od času nepřipomene někdo, kdo by rád cechovní pozemek. A to nepočítám hráče (vůdce), co to hledání "vzdali".

Je aktivní cech ten, jehož vůdce se tu ukáže jednou za tři měsíce? Jedno, jestli osobně nebo v zástoupení? Asi moc ne. Aktivita hráče-jednotlivce vypadá jinak. A aktivita cechu - tak to už úplně jinak.

PS: na cizí účty radši nelezu. Samozřejmě nejsem tím, kdo by tam přišel krást - na druhou stranu se stávám podezřelým, když by třetí strana (zloděj) ten účet nabourala a vybílila. Tak radši ne.
ObrázekYMIRObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
+200k min.
Chunjo
ReLions
141
6P
full
P
P
P
Meripa

invader14
Lv. 18
Lv. 18
Příspěvky: 188
Registrován: úte 03. led 2012 10:31:04
Dal poděkování: 18 poděkování
Dostal poděkování: 48 poděkování

Re: Odebírání pozemků neaktivním cechů.

Příspěvek od invader14 » čtv 04. říj 2012 13:36:53

ježiš jasné - ja mam pozemok :D
Koniec, nepíšte účet je zabanovaný.

lordsword
Lv.36
Lv.36
Příspěvky: 1604
Registrován: čtv 17. bře 2011 7:05:42
Dal poděkování: 39 poděkování
Dostal poděkování: 332 poděkování

Re: Odebírání pozemků neaktivním cechů.

Příspěvek od lordsword » čtv 04. říj 2012 14:08:16

Ghibli píše:D3NJIs - body za Válku? Výborná představa - že mě to nenapadlo. Stále přemýšlím nad důvodem, proč hodnotit aktivitu hráčů ve Válkách z pohledu "cechovní příslušnosti" - a to by byl dobrý důvod. :up:

V dávné historii rozdával Král za úspěchy ve válce své šlechtě vybrané pozemky nebo statky - tak proč ne tady. :)

Saggitarius - tohle je provizorní a ničemu to nepomáhá - jedině jako pojistka v případě, když by se vůdce musel nuceně dlouhodobě vzdálit od metinu (služební cesta, vážný úraz apod.).

Tady ani nejde o počet dnů nebo aby se navyšovalo množství pozemků. Spíš si říct, které cechy jsou aktivní a které nejsou. A aktivní cech - to není jen aktivní vůdce. ;)

Určitě víc pro hru a hráče je parta lidí, co se tady našla a aktivně hraje - než jeden hráč, co si jednou-dvakrát každý třetí měsíc spustí metina, aby udržel pozemek... protože co kdyby náhodou ho to hraní někdy v budoucnu ještě "vzalo".

A vlastně jde součastný systém sám proti sobě. Neaktivní hráči (vůdci), vlastnící pozemek mají obavy o něj přijít, protože je mizivá šance, jak se k němu - až zase budou víc aktivní - dostat zpátky. Proto ho drží zuby nehty a blokují ho pro ty, co jsou aktivní už teď. :idea:
No ja nevim,proc by zrovna muselo byt vse posuzovane valkou.Kvuli tomu,ze se tam chovaj lidi jako cunata,tam prestalo chodit hodne lidi.A ted by kvuli tomu prisly o pozemek? Nekdo treba hraje hrujen kvuli PvM a PvP ma jen pro svoji obranu.Tak by mel taky smulu?Co vim tak uz jen kvuli tomuhle cisteni od Saggiho se uvolnilo dost pozemku a to je dobre.Prinejhorsim,se da pozemek i od nekoho koupit.Nez bude novy path komplet spusten je zbytecne neco menit a uz vubec neco delat o moc slozitejsi a vlastne do neceho nutit.
Smrt vždycky stojí po boku bojovníka,
jídá s ním u stolu a uléhá s ním na lože.
Smrt je ta nejvěrnější milenka.
Ale je zbytečné si jí všímat,
dokuď vás nepožádá o polibek.

Uživatelský avatar
Ghibli
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 479
Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
Bydliště: Chunjo - Joan
Dal poděkování: 506 poděkování
Dostal poděkování: 582 poděkování

Re: Odebírání pozemků neaktivním cechů.

Příspěvek od Ghibli » sob 06. říj 2012 12:22:14

lordsword - málem bych zapomněl reagovat. Je to delší, takže to schováme...
Spoiler:
Já to vidím naopak - Válkou tady není posuzováno skoro nic. Ano, 24h bonusy za Válku pro vítězné říše a vlastně Císařské body, které si hráč může stejně tak získat ve Svaté a k tomu odpovídající hodnosti. Takže z Válek tady nemáme nic extra, co by dál zasahovalo do hry – a to už nemluvím na cechovní úrovni.

Když bychom brali hru vážněji, tak Cechovní pozemky leží na území říše a bude to právě říše, kdo bude rozhodovat o odměňování hráče pozemkem. No a logicky – uděláš nějakou práci pro říši (třeba účast ve Válkách) a říše se ti za to odmění. Na tom není nic špatného, že by se účast jednotlivců na kolektivním snažení měla odměňovat víc, než snaha jednotlivce si něco udělat pro sebe.

Chování hráčů ve Válkách nezměníme. Ani mě taky nebaví číst, když si někdo „uleví“ do chatu nebo rovnou do PM – na druhou stranu to není každou Válku a taky dřív nebo později na každého jednou dojde. A kdyby ne, tak oprášíme návrh od LOCO30 (stop PM a stop chat) a budeme ve Válkách kolektivně mlčet.

A že se uvolnilo se dost pozemků? Dost - to je kolik? Nemusíme vytahovat přesná čísla – odpovězme si na jednoduchou otázku: převyšuje nabídka volných cechovních pozemků poptávku nových cechů anebo je to naopak? Já vidím tohle téma a ty předešlé jako známku toho, že je to pořád málo. Takže i DOST je pořád MÁLO.

Jaké jsou vlastně součastné šance začínajícího cechu na pozemek? Nejsou nulové – ale spíše jako výsměch aktivním hráčům – i sebevíc aktivní (herně aktivní) hráči v cechu se můžou leda modlit, aby to někoho s pozemkem přestalo bavit a pak tu byl v pravý čas i vůdce nového cechu, anebo shánějí nějakou dobrou známost, která by je přivedla k majiteli pozemku.

Navíc součastné pravidlo o cechovních pozemcích se v extrémních případech zbytečně a nebezpečně střetává s pravidly hry :!: Hráč-vůdce, aby svému cechu zachránil pozemek v momentě, kdy nemůže po několik měsíců na Ekuru, tak je nucen pustit někoho na svůj účet, aby dotyčný mohl aktualizovat jeho status (= na aktivní). Přitom, když pak náhodou nějaký zlodějíček vůdcovský účet „vyluxuje“, tak se ze Supportu dozví hráč-vůdce jen: „promiňte, ale poskytl jste druhé straně své přihlašovací údaje a tímto ztrácíte podporu na řešení jakéhokoliv vykradení“.

A hra by měla svými pravidly problémům předcházet a ne je pomáhat vytvářet. :idea:

Fajn ani není to, že většinu práce a povinností okolo cechu tady odnáší jednotlivec = vůdce. A přitom je cech de facto seskupení hráčů, kteří se sešli i za tím, aby si mohli navzájem pomáhat = tak proč by si neměli pomáhat i v tom, jak udržet cechu pozemek, když je to i v jejich společném zájmu?

ZÁVĚR: tenhle nápad poladím, otestuju na okolí a šup do NÁVRHŮ. Nejsem proti, aby tam bylo něco z PvM pro PvM zaměřené cechy = takže jestli máš nebo máte chuť, zkuste na něco přijít, čím by se mohlo to hodnocení obohatit… A proč to celé? Kdo něco chce, bude muset něco dokázat. Kdo chce Level, expí, kdo chce Věhlas, makamituje, bylinkuje, apod. Na tom není nic složitého a funguje to i v praxi. Takže kdo chce pozemek - si na něj může buď počkat - nebo vyvine aktivity prospěšné jak hře tak hráčům a dostane ho. Osobně nikoho do ničeho nenutím - chci jen víc pro aktivní hráče. ;)

PS: cokoliv nového samozřejmě počká, až dostaneme celý datadisk do hry – ale zároveň nemůžeme otálet a čekat a čekat – lidi přicházejí a odcházejí, a i když odcházení nezabráníme, je na čase podporovat to, co nám tu ty hráče udrží. :idea: No a podle mého měřítka je jedním z nejsilnějších držáků na Ekuře dobrý kolektiv spoluhráčů = dobře fungující cech. A pozemek je jedním z příjemných„tmelů“ kolektivu.
ObrázekYMIRObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
+200k min.
Chunjo
ReLions
141
6P
full
P
P
P
Meripa

LOCO30
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 333
Registrován: stř 29. zář 2010 12:09:54
Dal poděkování: 27 poděkování
Dostal poděkování: 236 poděkování

Re: Odebírání pozemků neaktivním cechů.

Příspěvek od LOCO30 » sob 06. říj 2012 14:17:05

Ghibli píše:lordsword - málem bych zapomněl reagovat. Je to delší, takže to schováme...
Spoiler:
Já to vidím naopak - Válkou tady není posuzováno skoro nic. Ano, 24h bonusy za Válku pro vítězné říše a vlastně Císařské body, které si hráč může stejně tak získat ve Svaté a k tomu odpovídající hodnosti. Takže z Válek tady nemáme nic extra, co by dál zasahovalo do hry – a to už nemluvím na cechovní úrovni.

Když bychom brali hru vážněji, tak Cechovní pozemky leží na území říše a bude to právě říše, kdo bude rozhodovat o odměňování hráče pozemkem. No a logicky – uděláš nějakou práci pro říši (třeba účast ve Válkách) a říše se ti za to odmění. Na tom není nic špatného, že by se účast jednotlivců na kolektivním snažení měla odměňovat víc, než snaha jednotlivce si něco udělat pro sebe.

Chování hráčů ve Válkách nezměníme. Ani mě taky nebaví číst, když si někdo „uleví“ do chatu nebo rovnou do PM – na druhou stranu to není každou Válku a taky dřív nebo později na každého jednou dojde. A kdyby ne, tak oprášíme návrh od LOCO30 (stop PM a stop chat) a budeme ve Válkách kolektivně mlčet.

A že se uvolnilo se dost pozemků? Dost - to je kolik? Nemusíme vytahovat přesná čísla – odpovězme si na jednoduchou otázku: převyšuje nabídka volných cechovních pozemků poptávku nových cechů anebo je to naopak? Já vidím tohle téma a ty předešlé jako známku toho, že je to pořád málo. Takže i DOST je pořád MÁLO.

Jaké jsou vlastně součastné šance začínajícího cechu na pozemek? Nejsou nulové – ale spíše jako výsměch aktivním hráčům – i sebevíc aktivní (herně aktivní) hráči v cechu se můžou leda modlit, aby to někoho s pozemkem přestalo bavit a pak tu byl v pravý čas i vůdce nového cechu, anebo shánějí nějakou dobrou známost, která by je přivedla k majiteli pozemku.

Navíc součastné pravidlo o cechovních pozemcích se v extrémních případech zbytečně a nebezpečně střetává s pravidly hry :!: Hráč-vůdce, aby svému cechu zachránil pozemek v momentě, kdy nemůže po několik měsíců na Ekuru, tak je nucen pustit někoho na svůj účet, aby dotyčný mohl aktualizovat jeho status (= na aktivní). Přitom, když pak náhodou nějaký zlodějíček vůdcovský účet „vyluxuje“, tak se ze Supportu dozví hráč-vůdce jen: „promiňte, ale poskytl jste druhé straně své přihlašovací údaje a tímto ztrácíte podporu na řešení jakéhokoliv vykradení“.

A hra by měla svými pravidly problémům předcházet a ne je pomáhat vytvářet. :idea:

Fajn ani není to, že většinu práce a povinností okolo cechu tady odnáší jednotlivec = vůdce. A přitom je cech de facto seskupení hráčů, kteří se sešli i za tím, aby si mohli navzájem pomáhat = tak proč by si neměli pomáhat i v tom, jak udržet cechu pozemek, když je to i v jejich společném zájmu?

ZÁVĚR: tenhle nápad poladím, otestuju na okolí a šup do NÁVRHŮ. Nejsem proti, aby tam bylo něco z PvM pro PvM zaměřené cechy = takže jestli máš nebo máte chuť, zkuste na něco přijít, čím by se mohlo to hodnocení obohatit… A proč to celé? Kdo něco chce, bude muset něco dokázat. Kdo chce Level, expí, kdo chce Věhlas, makamituje, bylinkuje, apod. Na tom není nic složitého a funguje to i v praxi. Takže kdo chce pozemek - si na něj může buď počkat - nebo vyvine aktivity prospěšné jak hře tak hráčům a dostane ho. Osobně nikoho do ničeho nenutím - chci jen víc pro aktivní hráče. ;)

PS: cokoliv nového samozřejmě počká, až dostaneme celý datadisk do hry – ale zároveň nemůžeme otálet a čekat a čekat – lidi přicházejí a odcházejí, a i když odcházení nezabráníme, je na čase podporovat to, co nám tu ty hráče udrží. :idea: No a podle mého měřítka je jedním z nejsilnějších držáků na Ekuře dobrý kolektiv spoluhráčů = dobře fungující cech. A pozemek je jedním z příjemných„tmelů“ kolektivu.
No pěkně sepsané, ale jakmile zde do něčeho zapojíš PVP, tak je to špatně ;) A důvod? Nvm, nechápu, nerozumím proč.
Asi proto, že nutit hráče expit, odevzdávat věci, plnit úkoly je normální, ale nutit hráče bojovat je pro spoustu hráčů nenormální. A to se ještě opovažujeme do toho pléct kolektivní boje. To už je moc :lol:
Obrázek
Pomalinku a jistě! Do měsíce snad

lordsword
Lv.36
Lv.36
Příspěvky: 1604
Registrován: čtv 17. bře 2011 7:05:42
Dal poděkování: 39 poděkování
Dostal poděkování: 332 poděkování

Re: Odebírání pozemků neaktivním cechů.

Příspěvek od lordsword » sob 06. říj 2012 16:55:08

LOCO30 píše:
Ghibli píše:lordsword - málem bych zapomněl reagovat. Je to delší, takže to schováme...
Spoiler:
Já to vidím naopak - Válkou tady není posuzováno skoro nic. Ano, 24h bonusy za Válku pro vítězné říše a vlastně Císařské body, které si hráč může stejně tak získat ve Svaté a k tomu odpovídající hodnosti. Takže z Válek tady nemáme nic extra, co by dál zasahovalo do hry – a to už nemluvím na cechovní úrovni.

Když bychom brali hru vážněji, tak Cechovní pozemky leží na území říše a bude to právě říše, kdo bude rozhodovat o odměňování hráče pozemkem. No a logicky – uděláš nějakou práci pro říši (třeba účast ve Válkách) a říše se ti za to odmění. Na tom není nic špatného, že by se účast jednotlivců na kolektivním snažení měla odměňovat víc, než snaha jednotlivce si něco udělat pro sebe.

Chování hráčů ve Válkách nezměníme. Ani mě taky nebaví číst, když si někdo „uleví“ do chatu nebo rovnou do PM – na druhou stranu to není každou Válku a taky dřív nebo později na každého jednou dojde. A kdyby ne, tak oprášíme návrh od LOCO30 (stop PM a stop chat) a budeme ve Válkách kolektivně mlčet.

A že se uvolnilo se dost pozemků? Dost - to je kolik? Nemusíme vytahovat přesná čísla – odpovězme si na jednoduchou otázku: převyšuje nabídka volných cechovních pozemků poptávku nových cechů anebo je to naopak? Já vidím tohle téma a ty předešlé jako známku toho, že je to pořád málo. Takže i DOST je pořád MÁLO.

Jaké jsou vlastně součastné šance začínajícího cechu na pozemek? Nejsou nulové – ale spíše jako výsměch aktivním hráčům – i sebevíc aktivní (herně aktivní) hráči v cechu se můžou leda modlit, aby to někoho s pozemkem přestalo bavit a pak tu byl v pravý čas i vůdce nového cechu, anebo shánějí nějakou dobrou známost, která by je přivedla k majiteli pozemku.

Navíc součastné pravidlo o cechovních pozemcích se v extrémních případech zbytečně a nebezpečně střetává s pravidly hry :!: Hráč-vůdce, aby svému cechu zachránil pozemek v momentě, kdy nemůže po několik měsíců na Ekuru, tak je nucen pustit někoho na svůj účet, aby dotyčný mohl aktualizovat jeho status (= na aktivní). Přitom, když pak náhodou nějaký zlodějíček vůdcovský účet „vyluxuje“, tak se ze Supportu dozví hráč-vůdce jen: „promiňte, ale poskytl jste druhé straně své přihlašovací údaje a tímto ztrácíte podporu na řešení jakéhokoliv vykradení“.

A hra by měla svými pravidly problémům předcházet a ne je pomáhat vytvářet. :idea:

Fajn ani není to, že většinu práce a povinností okolo cechu tady odnáší jednotlivec = vůdce. A přitom je cech de facto seskupení hráčů, kteří se sešli i za tím, aby si mohli navzájem pomáhat = tak proč by si neměli pomáhat i v tom, jak udržet cechu pozemek, když je to i v jejich společném zájmu?

ZÁVĚR: tenhle nápad poladím, otestuju na okolí a šup do NÁVRHŮ. Nejsem proti, aby tam bylo něco z PvM pro PvM zaměřené cechy = takže jestli máš nebo máte chuť, zkuste na něco přijít, čím by se mohlo to hodnocení obohatit… A proč to celé? Kdo něco chce, bude muset něco dokázat. Kdo chce Level, expí, kdo chce Věhlas, makamituje, bylinkuje, apod. Na tom není nic složitého a funguje to i v praxi. Takže kdo chce pozemek - si na něj může buď počkat - nebo vyvine aktivity prospěšné jak hře tak hráčům a dostane ho. Osobně nikoho do ničeho nenutím - chci jen víc pro aktivní hráče. ;)

PS: cokoliv nového samozřejmě počká, až dostaneme celý datadisk do hry – ale zároveň nemůžeme otálet a čekat a čekat – lidi přicházejí a odcházejí, a i když odcházení nezabráníme, je na čase podporovat to, co nám tu ty hráče udrží. :idea: No a podle mého měřítka je jedním z nejsilnějších držáků na Ekuře dobrý kolektiv spoluhráčů = dobře fungující cech. A pozemek je jedním z příjemných„tmelů“ kolektivu.
No pěkně sepsané, ale jakmile zde do něčeho zapojíš PVP, tak je to špatně ;) A důvod? Nvm, nechápu, nerozumím proč.
Asi proto, že nutit hráče expit, odevzdávat věci, plnit úkoly je normální, ale nutit hráče bojovat je pro spoustu hráčů nenormální. A to se ještě opovažujeme do toho pléct kolektivní boje. To už je moc :lol:
A neni to treba tim,ze z expeni ma lv,s dropovani penize a i ten exp a z odevzdavani sili postava?
Jinak stejne porad nevidim jaka je vyhoda vubec pozemek mit.Snad jen ta duchovni,jinak nic.Driv jsme nemely vubec sanci na pozemek a diky Saggiho uprave se nejake uvolnily.
A co vim,tak sam psal,ze se budou delat dalsi pozemky.

Ale nejvic me dostava,jak hraci,kteri maji ve hre vse hotove a nudi se,tak porad rypaji do PvP,ktere je defakto diky nim tak dole.
Kdyz uz proste pochopite,ze lidi PvP musi bavit a ne je k tomu nutit,at uz cimkoliv.pak uz hra prestava byt zabavna.
Uz ted se toho odevzdava hodne a to zabira mraky casu a kort tem co nejsou noliferi.
U Ghibliho to jeste beru.ten by nejradsi predelal celou hru na ukoly,hadanky a povinosti.Je to holt jeho zajem a natura,ale tech cervenych co jen kazily hru(oni moc dobre vedi,kteri) to uz fakt nechapu.At proste tahnou nekam a udelaji si svuj server,kde se muzou mlatit od rana do vecera :omg:
Smrt vždycky stojí po boku bojovníka,
jídá s ním u stolu a uléhá s ním na lože.
Smrt je ta nejvěrnější milenka.
Ale je zbytečné si jí všímat,
dokuď vás nepožádá o polibek.

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Suko201 « ned 11:52 am »
Mionix píše: @Suko201,  Nebylo, upravovali se interní systémy pro nás GM. Tickety máme hlášené, trošku to nefunguje. Pracujeme na tom.
oki díky za info :-)
@ Bisky « sob 9:44 pm »
@ Mionix « sob 7:05 pm »
Dnes jsme rozsekali Kazachy na součástky. Večer budu sledovat Kanadu.
@ Mionix « sob 7:03 pm »
@Suko201,  Nebylo, upravovali se interní systémy pro nás GM. Tickety máme hlášené, trošku to nefunguje. Pracujeme na tom.
@ Suko201 « sob 4:29 pm »
A v patchlogu nejsou informace o minulé čtvrteční údržbě. Bylo něco? Díky
@ TomasFoxx « sob 3:58 pm »
@Tomori,  neni zac, mohlo by tu padnout echo až budou fungovat? diky
@ Tomori « sob 3:39 pm »
TomasFoxx píše: prej vám nefungujou tikety
Dobrý den, děkujeme za upozornění, danou situaci již prověřujeme.
@ TomasFoxx « sob 3:23 pm »
prej vám nefungujou tikety
@ Hakan « úte 6:14 pm »
@TomasFoxx,  Můžu si vybrat místo kam?
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
kdo ho najde, dostane pusinku
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
to musel schovávat nějakej borec, 3x projetej ent a nic
@ TomasFoxx « úte 5:20 pm »
@Azaril,  super díky, tak my uspořádáme výpravu na hledání keskira :D
@ Azaril « úte 5:17 pm »
@TomasFoxx Dobrý den, na základě vašeho dotazu jsem požádal Saggiho o prověření situace. Potvrdil, že se Keskiro nachází na Ch4 a žádný problém nezaznamenal.
@ Hakan « úte 4:47 pm »
@TomasFoxx,  Nebreč
@ TomasFoxx « úte 4:23 pm »
mohl by někdo z týmu prosím zkontrolovat keskira na ch4? nespawnul se nám ráno ani teď, projeli jsme celý ent, jestli ho nějaký trupík neodtáhnul ale nic jsme nenašli
@ Suko201 « úte 12:42 pm »
Nonepovideeej píše: Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
supr, aspoň bude co dělat o čtvrteční údržbě :-)
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
chybu*
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
@ Vydesenej « ned 3:24 pm »
Přemýšlel tady někdo už o tom že by se zavedly šeky na XP? Které by se prodávaly třeba pouze na BM, když už jsou ty generace a někdo nemá čas/chuť něbo cokoliv furt dávat postavu/údaje neustále na expení třena 0-96 pak za 96-120 pak 120-160. Možná by to i pomohlo k dohnání těch co už jsou daleko předaleko.
@ Makarov « ned 2:57 pm »
Bisky píše: Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
yoyopinx nejsem ale odměnu bych si klidně za něj přebral :-))))
@ Bisky « ned 2:06 pm »
Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
@ TomasFoxx « ned 8:41 am »
a kazuro
@ Hakan « sob 10:23 am »
Wellcome to the deadzone
@ TomasFoxx « sob 10:21 am »
ahoj azaril a tomori
@ Mionix « pát 7:34 am »
@Borda91,  tak prý je to jen špatné info, mělo by být funkční
@ Borda91 « čtv 3:09 pm »
A ukazatel boje o ugoroh nějak nefunguje.... další boj za 20216 dní to budeme čekat ještě pár let :D
@ Borda91 « čtv 2:21 pm »
Dobrý den, jen takový detail. Hledání čtyřlístků mělo být o hodnotné ceny nebo se mýlím? Ostatní soutěže tu na webu už jsou vyhodnocené. Děkuji
@ Suko201 « čtv 5:10 pm »
diver píše:
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
@ TomasFoxx « čtv 4:05 pm »
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
@ diver « čtv 3:34 pm »
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
@ Suko201 « čtv 3:07 pm »
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
@ diver « čtv 2:01 pm »
Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
@ Suko201 « čtv 11:21 am »
Mionix píše: @Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@ neasy « čtv 9:59 am »
:heart:
@ VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »
@neasy uz to bezi :D
@ neasy « čtv 9:41 am »
tak napiste az to půjde :fight:
@ p4tresss « čtv 9:39 am »
dneska by to šlo :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »
no jasneee v poho :-) :D
@ neasy « čtv 9:32 am »
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
@ p4tresss « čtv 9:31 am »
konečne trochu oddych od prace
@ VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »
joooo jde to :-) a co ty ? :D
@ neasy « čtv 9:31 am »
je to tak
@ p4tresss « čtv 9:30 am »
Sviatočne :D
@ neasy « čtv 9:30 am »
a jak se mate?
@ p4tresss « čtv 9:29 am »
Ako dlho bude údržba prosim ? :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »
ahoj, predpokladany konec udrzby ? :D
@ TomasFoxx « čtv 9:23 am »
@neasy,  čaaau kamo
@ neasy « čtv 9:17 am »
CUS CUS
@ Vydesenej « čtv 9:06 am »
hh a stánky zas dole :(
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10
@ TomasFoxx « stř 4:05 pm »
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
@ TomasFoxx « stř 1:50 pm »
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
@ Suko201 « stř 1:03 pm »
Narsi píše: Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
aha, tak to si asi pamatuji špatně, dobře. Díky :-D
@ Narsi « stř 1:02 pm »
Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.

Who is chatting

offline Mionix