Odebírání pozemků neaktivním cechů.

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Ghibli
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 479
Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
Bydliště: Chunjo - Joan
Dal poděkování: 506 poděkování
Dostal poděkování: 582 poděkování

Re: Odebírání pozemků neaktivním cechů.

Příspěvek od Ghibli » sob 06. říj 2012 23:19:23

LOCO30 - tohle je dlouhé - tak to taky schovám
Spoiler:
podle mě je "problémové" PvP na Ekuře ve dvou rovinách - hráčů a herních možností.

Z pohledu hráčů v tom, že PvP je tady ostatními trošku "ocejchováno" jako zábava TOP hráčů s natočenými maximálními bonusy. Ještě k tomu přidáme "nezdravé" chování některých ve Válkách nebo Svaté a "vystupování" některých i velkých bojovníků na fóru - a - z PvP je "bubák", kam se hráči moc nehrnou.

Já se nedivím - nikdo si nechce nechat nadávat, nikdo si nechce nechat mluvit do toho, jestli Dýky nebo Luk a nebo jen Zruško. Je tu i zbytečně zakořeněná představa, že bez maximálních obran a dodělaného biologa to prostě nejde. Ale jde to - jen nesmí dotyčný jít hlavou proti zdi a postavit se doprostřed prvního chumlu nebo bojovat s TOP hráči.

Co s tímhletím vším? No nejde s tím moc dělat - každý musí začít u sebe a přijít na to, že když si kromě zabití ještě nad druhým slovně ulevíme, že jsme sice DNESKA vyhráli - ale ZÍTRA už nemusí nikdo přijít, proti komu budeme moct znova bojovat. Atd. atd. - ale to ty sám víš a není třeba to rozepisovat. ;)

Z pohledu hry je problém v tom, že tu není žádná PvP aktivita, co by hráče motivovala na sobě pracovat už počátku hraní. Hráči se musí proexpit a vydělat tolik, aby se mohli aspoň trošku vyrovnat ostatním, pokud chtějí obstát (podle jejich měřítek). Pak si spočítá, za kolik dní je hotový biolog a... vydrží jen ti nejodolnější. A přitom nejvíc, co PvP potřebuje, je nová krev.

Chtělo by to, aby se hra těm novým PvP hráčům víc věnovala a dávala jim větší prostor. Je fajn, že se hodnotí špičky každé říše - ale je důležité motivovat vhodným hodnocením i ty "spodní" řady. A možná je to mnohem důležitější.

Líbí se mi nápad od Band Simulant, že aktivně vyhledávají cechy, které by přijali výzvu si zabojovat. Tohle už je ale jen pro ty, co rozvinuli své PvP na dostatečně dobré úrovni. Teď by to chtělo, aby přišel podobný cech s hráči na střední úrovni s PvP, který by vyhledával další jemu rovné cechy na výzvu si zabojovat. A pak ještě jeden cech s hráči, co začínají s PvP, co by byl podobně aktivní a vyhledával další cechy se stejně začínajícími hráči s PvP. Ve finále by to hra "zastřešila" tím, že by vytvořila dvě ligy (superligu a ligu mistrů dohromady všechny tři říše) a v každé říši ještě extra ligu (každá říše zvlášť).

Jen nevím, jestli máme tolik aktivních cechů. :D ALE - dokud tomuhle nedáme šanci, tak se to NIKDY nedozvíme. ;)

Každopádně tenhle princip je univerzální a platí jak na úrovni jednotlivce (duely), tak cechu (cechovní bitky), tak i říše (Války říší) = prostě aby i ti nejslabší měli šanci ochutnat pocit vítězství a stali se z nich "držáci", co ustojí to vydělávání a biologa až po úroveň, kdy se můžou postavit těm nejsilnějším - jak v duelu, tak v cechovních bitkách, tak i ve Válkách. :up:

Trenérsky řečeno: "hra musí hodně pracovat s mládeží, aby bylo s kým hrát". :)
lordsword - a tady? Tady mi nějak ujela ruka :)
Spoiler:
"KDYBY" to tu mělo být víc o levelování a hromadění yangů, tak každá postava má tak jedno dvě tři kouzla. Na co víc, když na PvM toho tolik neupotřebíš. Čili máme 5-6 kouzel a budeme si zakládat na PvM? To doufám ne.

Jednou všechno doděláme - doexpíme, dobiologujeme, domakamitujeme, dokarmujeme a já nevím, co ještě a nahrabeme si tolik, že nám nebudou stačit šeky - a co dál? To jako přestaneme hrát a budeme čekat, co bude a nebo dokonce půjdeme pryč? Jasně, proč by to nemohl být něčí cíl. Já ho klidně respektuju. Ale ber, že tu jsou i tací, co chtějí porci zábavy navíc, aby to vylepšování postavy a peněženky mělo pro ně větší smysl. Aby vydělávání nebylo jen pro vydělávání. Proto je tu dost těch, co rádi seknou do druhého. Jen je potřeba jim dát větší prostor a možnosti.

Projdi si hlavní město každé říše za skladem, co se tam děje. Projdi si respawn Přitažlivky.... dost - určitě víš, kam mířím = všude se najde někdo, co se s někým tluče. A asi proč? Určitě tím neexpí ani nevydělávají - spíš trénují s postavou v umění bojovat a používat kouzla.

ANO, díky té úpravě se uvolnily nějaké pozemky - ale už při vzniku se mi tohle pravidlo NELÍBILO. Mlčel jsem, lepší něco, než-li nic. Ale na druhou stranu proč to neudělat zajímavější? Herně zajímavější = zábavnější? Nebo je něco zábavného na tom, čekat, až někdo přestane hrát - nebo shánět někoho, kdo by ten pozemek prodal? A přidávat nové pozemky? Na co? Aby je zabrali součastné cechy nebo veleschopní hráči pro "co kdyby" nebo pro "případného známého"? Není to škoda místa na mapě nebo celé mapy? :(

Nevytvářím žádné nové věci - spíš si z těch, co už máme ve hře, bych rád udělal ukazatele cechovní aktivity. Máme tu už Věhlas a nikomu to žádnou "újmu" nezpůsobilo. Takže není ani v tomhle případě potřeba žádné paniky. :inlove:

Ale nevím, jaké povinnosti chci vytvořit do hry - co máš na mysli? To že jsem tu nadhodil, že do Haegeronu bude potřeba třeba Zručnost na 5? Tohle? Tak se chytněte všichni za nos, protože Saggi si to moje "měřítko aktivity hráče" vzal z ještě těžšího konce a - tramtadadáááá :fight: - máme tu Věhlas. A nikdo neprotestuje a je to divné, protože se věřím shodneme, že je časově podstatný rozdíl splnit něco jednorázově (Zručnost 5) a plnit něco opakovaně (Věhlas = Biolog, Zručnost, Pěstování bylinek atd.). Já jsem se při prvotním dívání na Věhlas musel smát :lol: - chtěli jste to mít lehčí - a máme to ještě těžší. Mě to nevadí, protože mám rád výzvy, ale jsem zvědavý na ostatní a jsem natěšený, co všechno ještě Věhlas bude ovlivňovat. :up:

Souhlasím, že do PvP se nemá a nesmí nikdo nutit. Taky nikoho nechci nutit - ale musíš nebo musí mi někdo prozradit, co použít z PvM jako ukazatel cechovní aktivity? Splněné knihy misí všech hráčů v cechu? Počet udělaných tavenin u cechovního Alchymisty? Nebo množství odevzdaných expů do Cechovní Banky?

Plus bude i v tom, až se začneme dívat, jak se který cech snaží, že ty cechy se pak budou muset snažit být aktivní. A aktivita nikoho nezabila - možná jen ty, co už jsou herně "přizabitý" (myslím tím hráče, co už nejsou aktivní nebo jsou za herním zenitem či míří do herního důchodu apod.). Navíc se hrou toulá tolik roninů (dobrých PvP i PvM hráčů bez cechu) - jen je najít a zaměstnat. Ale to zase "smrdí" aktivitou, že. To už si radši lidi udělají vlastního dropa, než aby někoho hledali, s kým by se mohli kamarádit. :omg: :down: :help:

Závěr - na co mají cechy cechovní pozemky? Spíš se ptej, proč se jich nepustí, když si myslíš, že nejsou tak důležité. Já myslím, že jsou důležité a stačil by jediný PvM bonus do hry, který by nesla jakákoliv cechovní stavba a který by se vztahoval na členy konkrétního cechu a prestiž být v cechu s pozemkem by vzrostla 1000násobně. :) ;)

PS: červený :shinsoo: TOP PvP poslat k vodě (tj. na vlastní server) nemůžeme - pokud se ve žluté :chunjo: někdo chce zlepšovat v PvP a já doufám, že jsou tu tací. No proč - prostě proto, aby když už má žlutá někam v PvP růst, tak musí mít před sebou nějakou laťku, kterou bude nucená překonávat - jedině tak se zlepší - a kdo jiný jí líp nastaví, než dostatečně silný protivník. Mimochodem po dnešní Válce říší mám pocit, že to bude Modrá laťka :jinno: , kterou budeme muset překonávat, jelikož jsem už dlouho neviděl tak dobře sehrané boje před žlutým respawnem. Ale ať se těší na odvetu. :yeah: :fight:
ObrázekYMIRObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
+200k min.
Chunjo
ReLions
141
6P
full
P
P
P
Meripa

lordsword
Lv.36
Lv.36
Příspěvky: 1604
Registrován: čtv 17. bře 2011 7:05:42
Dal poděkování: 39 poděkování
Dostal poděkování: 332 poděkování

Re: Odebírání pozemků neaktivním cechů.

Příspěvek od lordsword » ned 07. říj 2012 3:21:16

Ghibli píše:LOCO30 - tohle je dlouhé - tak to taky schovám
Spoiler:
podle mě je "problémové" PvP na Ekuře ve dvou rovinách - hráčů a herních možností.

Z pohledu hráčů v tom, že PvP je tady ostatními trošku "ocejchováno" jako zábava TOP hráčů s natočenými maximálními bonusy. Ještě k tomu přidáme "nezdravé" chování některých ve Válkách nebo Svaté a "vystupování" některých i velkých bojovníků na fóru - a - z PvP je "bubák", kam se hráči moc nehrnou.

Já se nedivím - nikdo si nechce nechat nadávat, nikdo si nechce nechat mluvit do toho, jestli Dýky nebo Luk a nebo jen Zruško. Je tu i zbytečně zakořeněná představa, že bez maximálních obran a dodělaného biologa to prostě nejde. Ale jde to - jen nesmí dotyčný jít hlavou proti zdi a postavit se doprostřed prvního chumlu nebo bojovat s TOP hráči.

Co s tímhletím vším? No nejde s tím moc dělat - každý musí začít u sebe a přijít na to, že když si kromě zabití ještě nad druhým slovně ulevíme, že jsme sice DNESKA vyhráli - ale ZÍTRA už nemusí nikdo přijít, proti komu budeme moct znova bojovat. Atd. atd. - ale to ty sám víš a není třeba to rozepisovat. ;)

Z pohledu hry je problém v tom, že tu není žádná PvP aktivita, co by hráče motivovala na sobě pracovat už počátku hraní. Hráči se musí proexpit a vydělat tolik, aby se mohli aspoň trošku vyrovnat ostatním, pokud chtějí obstát (podle jejich měřítek). Pak si spočítá, za kolik dní je hotový biolog a... vydrží jen ti nejodolnější. A přitom nejvíc, co PvP potřebuje, je nová krev.

Chtělo by to, aby se hra těm novým PvP hráčům víc věnovala a dávala jim větší prostor. Je fajn, že se hodnotí špičky každé říše - ale je důležité motivovat vhodným hodnocením i ty "spodní" řady. A možná je to mnohem důležitější.

Líbí se mi nápad od Band Simulant, že aktivně vyhledávají cechy, které by přijali výzvu si zabojovat. Tohle už je ale jen pro ty, co rozvinuli své PvP na dostatečně dobré úrovni. Teď by to chtělo, aby přišel podobný cech s hráči na střední úrovni s PvP, který by vyhledával další jemu rovné cechy na výzvu si zabojovat. A pak ještě jeden cech s hráči, co začínají s PvP, co by byl podobně aktivní a vyhledával další cechy se stejně začínajícími hráči s PvP. Ve finále by to hra "zastřešila" tím, že by vytvořila dvě ligy (superligu a ligu mistrů dohromady všechny tři říše) a v každé říši ještě extra ligu (každá říše zvlášť).

Jen nevím, jestli máme tolik aktivních cechů. :D ALE - dokud tomuhle nedáme šanci, tak se to NIKDY nedozvíme. ;)

Každopádně tenhle princip je univerzální a platí jak na úrovni jednotlivce (duely), tak cechu (cechovní bitky), tak i říše (Války říší) = prostě aby i ti nejslabší měli šanci ochutnat pocit vítězství a stali se z nich "držáci", co ustojí to vydělávání a biologa až po úroveň, kdy se můžou postavit těm nejsilnějším - jak v duelu, tak v cechovních bitkách, tak i ve Válkách. :up:

Trenérsky řečeno: "hra musí hodně pracovat s mládeží, aby bylo s kým hrát". :)
lordsword - a tady? Tady mi nějak ujela ruka :)
Spoiler:
"KDYBY" to tu mělo být víc o levelování a hromadění yangů, tak každá postava má tak jedno dvě tři kouzla. Na co víc, když na PvM toho tolik neupotřebíš. Čili máme 5-6 kouzel a budeme si zakládat na PvM? To doufám ne.

Jednou všechno doděláme - doexpíme, dobiologujeme, domakamitujeme, dokarmujeme a já nevím, co ještě a nahrabeme si tolik, že nám nebudou stačit šeky - a co dál? To jako přestaneme hrát a budeme čekat, co bude a nebo dokonce půjdeme pryč? Jasně, proč by to nemohl být něčí cíl. Já ho klidně respektuju. Ale ber, že tu jsou i tací, co chtějí porci zábavy navíc, aby to vylepšování postavy a peněženky mělo pro ně větší smysl. Aby vydělávání nebylo jen pro vydělávání. Proto je tu dost těch, co rádi seknou do druhého. Jen je potřeba jim dát větší prostor a možnosti.

Projdi si hlavní město každé říše za skladem, co se tam děje. Projdi si respawn Přitažlivky.... dost - určitě víš, kam mířím = všude se najde někdo, co se s někým tluče. A asi proč? Určitě tím neexpí ani nevydělávají - spíš trénují s postavou v umění bojovat a používat kouzla.

ANO, díky té úpravě se uvolnily nějaké pozemky - ale už při vzniku se mi tohle pravidlo NELÍBILO. Mlčel jsem, lepší něco, než-li nic. Ale na druhou stranu proč to neudělat zajímavější? Herně zajímavější = zábavnější? Nebo je něco zábavného na tom, čekat, až někdo přestane hrát - nebo shánět někoho, kdo by ten pozemek prodal? A přidávat nové pozemky? Na co? Aby je zabrali součastné cechy nebo veleschopní hráči pro "co kdyby" nebo pro "případného známého"? Není to škoda místa na mapě nebo celé mapy? :(

Nevytvářím žádné nové věci - spíš si z těch, co už máme ve hře, bych rád udělal ukazatele cechovní aktivity. Máme tu už Věhlas a nikomu to žádnou "újmu" nezpůsobilo. Takže není ani v tomhle případě potřeba žádné paniky. :inlove:

Ale nevím, jaké povinnosti chci vytvořit do hry - co máš na mysli? To že jsem tu nadhodil, že do Haegeronu bude potřeba třeba Zručnost na 5? Tohle? Tak se chytněte všichni za nos, protože Saggi si to moje "měřítko aktivity hráče" vzal z ještě těžšího konce a - tramtadadáááá :fight: - máme tu Věhlas. A nikdo neprotestuje a je to divné, protože se věřím shodneme, že je časově podstatný rozdíl splnit něco jednorázově (Zručnost 5) a plnit něco opakovaně (Věhlas = Biolog, Zručnost, Pěstování bylinek atd.). Já jsem se při prvotním dívání na Věhlas musel smát :lol: - chtěli jste to mít lehčí - a máme to ještě těžší. Mě to nevadí, protože mám rád výzvy, ale jsem zvědavý na ostatní a jsem natěšený, co všechno ještě Věhlas bude ovlivňovat. :up:

Souhlasím, že do PvP se nemá a nesmí nikdo nutit. Taky nikoho nechci nutit - ale musíš nebo musí mi někdo prozradit, co použít z PvM jako ukazatel cechovní aktivity? Splněné knihy misí všech hráčů v cechu? Počet udělaných tavenin u cechovního Alchymisty? Nebo množství odevzdaných expů do Cechovní Banky?

Plus bude i v tom, až se začneme dívat, jak se který cech snaží, že ty cechy se pak budou muset snažit být aktivní. A aktivita nikoho nezabila - možná jen ty, co už jsou herně "přizabitý" (myslím tím hráče, co už nejsou aktivní nebo jsou za herním zenitem či míří do herního důchodu apod.). Navíc se hrou toulá tolik roninů (dobrých PvP i PvM hráčů bez cechu) - jen je najít a zaměstnat. Ale to zase "smrdí" aktivitou, že. To už si radši lidi udělají vlastního dropa, než aby někoho hledali, s kým by se mohli kamarádit. :omg: :down: :help:

Závěr - na co mají cechy cechovní pozemky? Spíš se ptej, proč se jich nepustí, když si myslíš, že nejsou tak důležité. Já myslím, že jsou důležité a stačil by jediný PvM bonus do hry, který by nesla jakákoliv cechovní stavba a který by se vztahoval na členy konkrétního cechu a prestiž být v cechu s pozemkem by vzrostla 1000násobně. :) ;)

PS: červený :shinsoo: TOP PvP poslat k vodě (tj. na vlastní server) nemůžeme - pokud se ve žluté :chunjo: někdo chce zlepšovat v PvP a já doufám, že jsou tu tací. No proč - prostě proto, aby když už má žlutá někam v PvP růst, tak musí mít před sebou nějakou laťku, kterou bude nucená překonávat - jedině tak se zlepší - a kdo jiný jí líp nastaví, než dostatečně silný protivník. Mimochodem po dnešní Válce říší mám pocit, že to bude Modrá laťka :jinno: , kterou budeme muset překonávat, jelikož jsem už dlouho neviděl tak dobře sehrané boje před žlutým respawnem. Ale ať se těší na odvetu. :yeah: :fight:
Takze jeste jednou Ghibliku.Zatim sem nejak nepochopil,co si myslel tim,ze se modra trosku probrala.
Z pohledu hráčů v tom, že PvP je tady ostatními trošku "ocejchováno" jako zábava TOP hráčů s natočenými maximálními bonusy. Ještě k tomu přidáme "nezdravé" chování některých ve Válkách nebo Svaté a "vystupování" některých i velkých bojovníků na fóru - a - z PvP je "bubák", kam se hráči moc nehrnou.
Tohle je bohuzel moc velka pravda(holt rust serveru)
"KDYBY" to tu mělo být víc o levelování a hromadění yangů, tak každá postava má tak jedno dvě tři kouzla. Na co víc, když na PvM toho tolik neupotřebíš. Čili máme 5-6 kouzel a budeme si zakládat na PvM? To doufám ne.
U tohodle si mi jen potvrdil moji teori.Dekuju.

Ghibli a LOCOLíbí se mi nápad od Band Simulant, že aktivně vyhledávají cechy, které by přijali výzvu si zabojovat. Tohle už je ale jen pro ty, co rozvinuli své PvP na dostatečně dobré úrovni. Teď by to chtělo, aby přišel podobný cech s hráči na střední úrovni s PvP, který by vyhledával další jemu rovné cechy na výzvu si zabojovat. A pak ještě jeden cech s hráči, co začínají s PvP, co by byl podobně aktivní a vyhledával další cechy se stejně začínajícími hráči s PvP. Ve finále by to hra "zastřešila" tím, že by vytvořila dvě ligy (superligu a ligu mistrů dohromady všechny tři říše) a v každé říši ještě extra ligu (každá říše zvlášť).
Spoiler:
No zrovna cech co nabira a ma ve svych radach,presne tY co tu hru delaji horsi?
Smrt vždycky stojí po boku bojovníka,
jídá s ním u stolu a uléhá s ním na lože.
Smrt je ta nejvěrnější milenka.
Ale je zbytečné si jí všímat,
dokuď vás nepožádá o polibek.

Uživatelský avatar
Ghibli
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 479
Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
Bydliště: Chunjo - Joan
Dal poděkování: 506 poděkování
Dostal poděkování: 582 poděkování

Re: Odebírání pozemků neaktivním cechů.

Příspěvek od Ghibli » ned 07. říj 2012 14:37:44

lordsword - přijď v úterý do Války, ať to můžeš vidět Blue Commandos na vlastní oči a aspoň nám pomůžeš při bránění respawnu. :wannafight:

Růst serveru nemůže za to, jak se k sobě chováme. To už si sem přineseme každý v sobě (výchovou, prostředím apod.) a jen to tady pak dál ukazujeme (nebo neukazujeme). Je fakt, že PvP hráči, když se nudí, tak můžou "blbnout", ale netýká se to všech a pokaždé. Růst serveru (jako přibývání nových předmětů, map, možností vylepšování postavy apod.) je fajn. - bylo by dobré myslet na zábavu i "směrem dozadu". ;)
ObrázekYMIRObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
+200k min.
Chunjo
ReLions
141
6P
full
P
P
P
Meripa

Uživatelský avatar
slusnej
Lv.36
Lv.36
Příspěvky: 1632
Registrován: pon 04. čer 2012 13:41:38
Dostal poděkování: 174 poděkování

Re: Odebírání pozemků neaktivním cechů.

Příspěvek od slusnej » ned 07. říj 2012 14:39:17

Ano funguje to.
Obrázek

Sotyk
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 44
Registrován: úte 02. lis 2010 22:04:41
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 6 poděkování

Re: Odebírání pozemků neaktivním cechů.

Příspěvek od Sotyk » ned 07. říj 2012 15:14:18

jojo včera to byla dobrá bitka před :chunjo: respawnem :)

jinak těším se na úterní údržbu komu seberou pozemek a esik budou nějaký novinky k datadisku :P
BM Sotyk 141 lvl :-P

Invincible
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 39
Registrován: sob 15. zář 2012 0:12:06
Dal poděkování: 3 poděkování

Re: Odebírání pozemků neaktivním cechů.

Příspěvek od Invincible » ned 07. říj 2012 23:13:05

A zase se do někoho navezu.
@Loco
Musíš brát v potaz, že lidi musí dělat PvM aby pak mohli mít to PvP a zabojovat si s Vámi. Sám víš jak moc je to nákladné a kolik času zabere celý biolog, ono co si budeme povídat lézt dneska do války bez biologa a talismanů je sebevražda. Jedna PvP věc stojí xxkkk a na ty hráč prostě nějak musí vydělat.

Bez PvM se neobejdeš, ale bez PvP víceméně ano. Hráči musí sami chtít ne je nutit do PvP. Neber to ve zlém vím, že tobě herbaření taky dalo dost práce, ale né každý sklidí pár bylinek a je z něho miliardář. Teď jsem koukal na tržnici a je tam plný stánek run, že by Trol či někdo jiný začal překovávat? Tohle prostě všechno je běh na dlouhou trať takže se nedá jen tak ze dne na den stát PvP hráčem. Ty miliardy se sami nevydělají. Vím, že melu pátý přes devátý a úplný nesmysly, ale podle mě v tom dotyčný najde odpověď.

Pardon za odbočení tématu. Jinak bych dobu stáhl tak na 30-40 dní.

Dragon eye
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 234
Registrován: stř 28. pro 2011 21:50:17
Bydliště: Humaja
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 22 poděkování

Re: Odebírání pozemků neaktivním cechů.

Příspěvek od Dragon eye » ned 07. říj 2012 23:34:32

Zdarec a co takhle aby cech co má pozemek musle nahrát určitý počet hodin? např. 10 hodin měsíčně na člena? Pozemek by měli mít pouze aktivníc cechy a myslím, že 2,5 hodin týdně na jednoho člověka není moc. I dkyž yb se to dalo očůrat pomocí toho, že si přes noc naloguju postavu a budu afk.
Většinu informaci je třeba dělit třemi nebo násobit nulou, aby se daly považovat za pravdivé. Magnus W. Obrázek


LOCO30
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 333
Registrován: stř 29. zář 2010 12:09:54
Dal poděkování: 27 poděkování
Dostal poděkování: 236 poděkování

Re: Odebírání pozemků neaktivním cechů.

Příspěvek od LOCO30 » pon 08. říj 2012 11:56:32

Invicible
Spoiler:
Invincible píše:A zase se do někoho navezu.
@Loco
Musíš brát v potaz, že lidi musí dělat PvM aby pak mohli mít to PvP a zabojovat si s Vámi. Sám víš jak moc je to nákladné a kolik času zabere celý biolog, ono co si budeme povídat lézt dneska do války bez biologa a talismanů je sebevražda. Jedna PvP věc stojí xxkkk a na ty hráč prostě nějak musí vydělat.

Bez PvM se neobejdeš, ale bez PvP víceméně ano. Hráči musí sami chtít ne je nutit do PvP. Neber to ve zlém vím, že tobě herbaření taky dalo dost práce, ale né každý sklidí pár bylinek a je z něho miliardář. Teď jsem koukal na tržnici a je tam plný stánek run, že by Trol či někdo jiný začal překovávat? Tohle prostě všechno je běh na dlouhou trať takže se nedá jen tak ze dne na den stát PvP hráčem. Ty miliardy se sami nevydělají. Vím, že melu pátý přes devátý a úplný nesmysly, ale podle mě v tom dotyčný najde odpověď.

Pardon za odbočení tématu. Jinak bych dobu stáhl tak na 30-40 dní.
Nvm, já to beru podle sebe. První co jsem měl vždy hotové bylo PVP. Na Pvm stačí průměrná výbava a dá se s ní vždy dost vydělat. PVM je pro mě osobně nuda. Příšerky jsou neustále stejný a hloupý :lol:
Za dobu co tady hraju je zde spousta hráčů, kteří mají vše hotové(biolog,karma atd), ale nikde jinde je bojovat nevidím, než zde na fórku. Takže to je asi v něčem jiném.
Ymirovo návrh zase zapojuje PVP prvek a už se jim to nelíbí. Tak jsk se má PVP oživit, když cokoliv co by do PVP hráče malinko tlačilo, je zde špatně?
Mě osobně přijde, že ideální řešení pro ně je, spojit všechny říše do jedné a udělat ze hry obchodní strategii. Vyhrává ten co má nejvíce yang ;)
Obrázek
Pomalinku a jistě! Do měsíce snad

Uživatelský avatar
slusnej
Lv.36
Lv.36
Příspěvky: 1632
Registrován: pon 04. čer 2012 13:41:38
Dostal poděkování: 174 poděkování

Re: Odebírání pozemků neaktivním cechů.

Příspěvek od slusnej » pon 08. říj 2012 12:21:50

LOCO30 píše:Invicible
Spoiler:
Invincible píše:A zase se do někoho navezu.
@Loco
Musíš brát v potaz, že lidi musí dělat PvM aby pak mohli mít to PvP a zabojovat si s Vámi. Sám víš jak moc je to nákladné a kolik času zabere celý biolog, ono co si budeme povídat lézt dneska do války bez biologa a talismanů je sebevražda. Jedna PvP věc stojí xxkkk a na ty hráč prostě nějak musí vydělat.

Bez PvM se neobejdeš, ale bez PvP víceméně ano. Hráči musí sami chtít ne je nutit do PvP. Neber to ve zlém vím, že tobě herbaření taky dalo dost práce, ale né každý sklidí pár bylinek a je z něho miliardář. Teď jsem koukal na tržnici a je tam plný stánek run, že by Trol či někdo jiný začal překovávat? Tohle prostě všechno je běh na dlouhou trať takže se nedá jen tak ze dne na den stát PvP hráčem. Ty miliardy se sami nevydělají. Vím, že melu pátý přes devátý a úplný nesmysly, ale podle mě v tom dotyčný najde odpověď.

Pardon za odbočení tématu. Jinak bych dobu stáhl tak na 30-40 dní.
Nvm, já to beru podle sebe. První co jsem měl vždy hotové bylo PVP. Na Pvm stačí průměrná výbava a dá se s ní vždy dost vydělat. PVM je pro mě osobně nuda. Příšerky jsou neustále stejný a hloupý :lol:
Za dobu co tady hraju je zde spousta hráčů, kteří mají vše hotové(biolog,karma atd), ale nikde jinde je bojovat nevidím, než zde na fórku. Takže to je asi v něčem jiném.
Ymirovo návrh zase zapojuje PVP prvek a už se jim to nelíbí. Tak jsk se má PVP oživit, když cokoliv co by do PVP hráče malinko tlačilo, je zde špatně?
Mě osobně přijde, že ideální řešení pro ně je, spojit všechny říše do jedné a udělat ze hry obchodní strategii. Vyhrává ten co má nejvíce yang ;)
Tjn hodně lidí,moc řve na fóru ale aby šly svatou nebo někam se ukázat jak jim to jde když maj hotového biologa,karmu,zručnost,atd tak stejně jen moc mluví na fóru ale ve hře jsou jinčí
Obrázek

Uživatelský avatar
Ghibli
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 479
Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
Bydliště: Chunjo - Joan
Dal poděkování: 506 poděkování
Dostal poděkování: 582 poděkování

Re: Odebírání pozemků neaktivním cechů.

Příspěvek od Ghibli » pon 08. říj 2012 12:51:23

LOCO30 - Metin jako obchodní strategie? Zajímavý nápad... :lol:
Spoiler:
..ale vem si, máme tu pozemky, na kterých už stojí nevyužitá "manufaktura" v podobě cechovního kováře a alchymisty. Teď bysme snížili vylepšovací schopnost pergamenů na vylepšování a napálili cenu u měststkého kováře. Tím by hráč víc vylepšoval za dobrý poplatek u toho cechovního. Tavbu už mám na místě, ještě přidáme možnost přivolat konkrétní žílu, ať to máme hezky pohromadě. Přidáme na pozemek ještě Zahrádku s větší šancí něco vypěstovat a Jezírko s možností dát libovolnou násadu ryb a za 24 hodin udělat výlov. Ideální by bylo, když by šlo nakupovat nemovitosti v prvním a druhém městě a ty pak dál pronajímat. Běžní hráči by chodili bud kopat do dolů nebo lovit ryby nebo dropovat vybrané suroviny. Yangy by nepadali - to by každý dostával jako mzdu od svého zaměstnavatele (cechu) nebo za to, co by prodal. Kůň by byl vymoženost jen pro nejbohatší a teleportování by neexistovalo - na co, když by nebyl čas na nic jiného, než vydělávat a čas jsou yangy (peníze). Expení by neexistovalo - na co, když ostatní budou potřebovat maximálně krumpáč nebo prut.... doóóóst. Neberte to vážně. :lol: :lol:
Co s tím PvP?

Ano, nikdo nesmí nikoho do ničeho nutit - na druhou stranu tady MUSÍ BÝT PŘÍLEŽITOSTI k tomu, aby měl hráč šanci se vydat PvP cestou. Něco, co bude hráče MOTIVOVAT jít dělat i to PvP ve hře.

A bohužel, jinak, než že přiděláme něco z PvP do hry, to nepůjde.

I Statistiky na webu jsou součást PvP a nevím o nikom, kdo by byl proti nim, protože ho nutí do PvP.

Mám obavy - že některé navrhované věci "stojí a padají" na tom, že někteří z nás by tu rádi stihli "všechno na P", ale přitom k některým věcem nemají vztah, k jiným čas, k dalším vlastní schopnosti apod. - ALE - stejně se do nich sami nutí a pak to bohužel vypadá tak jak to vypadá. Znechucení. Rozčarování. A ve finále odpor k čemukoliv, co budeme chtít upravit, přidat nebo změnit. ;)
ObrázekYMIRObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
+200k min.
Chunjo
ReLions
141
6P
full
P
P
P
Meripa

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Suko201 « ned 11:52 am »
Mionix píše: @Suko201,  Nebylo, upravovali se interní systémy pro nás GM. Tickety máme hlášené, trošku to nefunguje. Pracujeme na tom.
oki díky za info :-)
@ Bisky « sob 9:44 pm »
@ Mionix « sob 7:05 pm »
Dnes jsme rozsekali Kazachy na součástky. Večer budu sledovat Kanadu.
@ Mionix « sob 7:03 pm »
@Suko201,  Nebylo, upravovali se interní systémy pro nás GM. Tickety máme hlášené, trošku to nefunguje. Pracujeme na tom.
@ Suko201 « sob 4:29 pm »
A v patchlogu nejsou informace o minulé čtvrteční údržbě. Bylo něco? Díky
@ TomasFoxx « sob 3:58 pm »
@Tomori,  neni zac, mohlo by tu padnout echo až budou fungovat? diky
@ Tomori « sob 3:39 pm »
TomasFoxx píše: prej vám nefungujou tikety
Dobrý den, děkujeme za upozornění, danou situaci již prověřujeme.
@ TomasFoxx « sob 3:23 pm »
prej vám nefungujou tikety
@ Hakan « úte 6:14 pm »
@TomasFoxx,  Můžu si vybrat místo kam?
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
kdo ho najde, dostane pusinku
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
to musel schovávat nějakej borec, 3x projetej ent a nic
@ TomasFoxx « úte 5:20 pm »
@Azaril,  super díky, tak my uspořádáme výpravu na hledání keskira :D
@ Azaril « úte 5:17 pm »
@TomasFoxx Dobrý den, na základě vašeho dotazu jsem požádal Saggiho o prověření situace. Potvrdil, že se Keskiro nachází na Ch4 a žádný problém nezaznamenal.
@ Hakan « úte 4:47 pm »
@TomasFoxx,  Nebreč
@ TomasFoxx « úte 4:23 pm »
mohl by někdo z týmu prosím zkontrolovat keskira na ch4? nespawnul se nám ráno ani teď, projeli jsme celý ent, jestli ho nějaký trupík neodtáhnul ale nic jsme nenašli
@ Suko201 « úte 12:42 pm »
Nonepovideeej píše: Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
supr, aspoň bude co dělat o čtvrteční údržbě :-)
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
chybu*
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
@ Vydesenej « ned 3:24 pm »
Přemýšlel tady někdo už o tom že by se zavedly šeky na XP? Které by se prodávaly třeba pouze na BM, když už jsou ty generace a někdo nemá čas/chuť něbo cokoliv furt dávat postavu/údaje neustále na expení třena 0-96 pak za 96-120 pak 120-160. Možná by to i pomohlo k dohnání těch co už jsou daleko předaleko.
@ Makarov « ned 2:57 pm »
Bisky píše: Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
yoyopinx nejsem ale odměnu bych si klidně za něj přebral :-))))
@ Bisky « ned 2:06 pm »
Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
@ TomasFoxx « ned 8:41 am »
a kazuro
@ Hakan « sob 10:23 am »
Wellcome to the deadzone
@ TomasFoxx « sob 10:21 am »
ahoj azaril a tomori
@ Mionix « pát 7:34 am »
@Borda91,  tak prý je to jen špatné info, mělo by být funkční
@ Borda91 « čtv 3:09 pm »
A ukazatel boje o ugoroh nějak nefunguje.... další boj za 20216 dní to budeme čekat ještě pár let :D
@ Borda91 « čtv 2:21 pm »
Dobrý den, jen takový detail. Hledání čtyřlístků mělo být o hodnotné ceny nebo se mýlím? Ostatní soutěže tu na webu už jsou vyhodnocené. Děkuji
@ Suko201 « čtv 5:10 pm »
diver píše:
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
@ TomasFoxx « čtv 4:05 pm »
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
@ diver « čtv 3:34 pm »
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
@ Suko201 « čtv 3:07 pm »
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
@ diver « čtv 2:01 pm »
Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
@ Suko201 « čtv 11:21 am »
Mionix píše: @Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@ neasy « čtv 9:59 am »
:heart:
@ VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »
@neasy uz to bezi :D
@ neasy « čtv 9:41 am »
tak napiste az to půjde :fight:
@ p4tresss « čtv 9:39 am »
dneska by to šlo :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »
no jasneee v poho :-) :D
@ neasy « čtv 9:32 am »
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
@ p4tresss « čtv 9:31 am »
konečne trochu oddych od prace
@ VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »
joooo jde to :-) a co ty ? :D
@ neasy « čtv 9:31 am »
je to tak
@ p4tresss « čtv 9:30 am »
Sviatočne :D
@ neasy « čtv 9:30 am »
a jak se mate?
@ p4tresss « čtv 9:29 am »
Ako dlho bude údržba prosim ? :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »
ahoj, predpokladany konec udrzby ? :D
@ TomasFoxx « čtv 9:23 am »
@neasy,  čaaau kamo
@ neasy « čtv 9:17 am »
CUS CUS
@ Vydesenej « čtv 9:06 am »
hh a stánky zas dole :(
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10
@ TomasFoxx « stř 4:05 pm »
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
@ TomasFoxx « stř 1:50 pm »
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
@ Suko201 « stř 1:03 pm »
Narsi píše: Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
aha, tak to si asi pamatuji špatně, dobře. Díky :-D
@ Narsi « stř 1:02 pm »
Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.

Who is chatting

offline Borda91 
offline Dexter 
offline Mionix 
offline Obter!vr