Zrůško-hlasování na vytvoření obran.

Archív návrhů, které byly buď uzavřeny, nebo zrealizovány.
Zamčeno

Tak co zvolíte?

1. PVP obrany
80
42%
2. Obrana magii
40
21%
3. Snizit rychlost kouzla zrušit
6
3%
4. Mám lepší nápad
7
4%
5. Nesouhlasím s ničím
58
30%
 
Celkem hlasů: 191

Uživatelský avatar
BloodRayne
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 266
Registrován: úte 03. črc 2012 18:11:29
Bydliště: Welcom in hell
Dal poděkování: 150 poděkování
Dostal poděkování: 226 poděkování

Zrůško-hlasování na vytvoření obran.

Příspěvek od BloodRayne » úte 16. říj 2012 0:42:03

Takže pročetla sem si pár témat a jak sem tak zjistila, nikde nikdo nedal žádné rozumné nápady, jak to změnit tuhle chybu (krom pár témat kde psal i náš oblíbenec Ele :) na to i návažu)
Beru tímto za slovo LordSworda a podobně ;)

1. Aby Fungovaly obrany pvp, jak na všechny cháry ve hře.Na Bm sury,Ninje,Šamany, Válečníky platí obrany PvP+ magie,meče,dýky,obouruče a šípy .
Tady by na to zrušit platilo ty PVP (samozřejmně kosti, bio, karma) Prostě čím mín na sury tím vetší pecka.

2. Magie, 45% a víc..záleží jestli má shel či nějake vylepšené bs

3.Na toto jsem přišla s Elem společně, razantně snížit rychlost kouzla zrušit, at má takové Dmg, ale ne ho střílet co 5 vteřin co jsem včera názorně ukázala hráčovi ArcherP(taky nevěřil svím očím)Mimochodem myslím, že snížení rychlosti kouzla zrušit by asi moc nevadilo, teda jestli tu nejsou moby s kouzlama, které je třeba rušit :lol:

Prosila bych, bez záměrného vyvolávání hadek, jen hlas a jak je libo napsat proč dal zrovna tu a tu variantu.

[Edit: Přesunuto z Diskuze do Návrhů pro lepší kontrolu/Tryphena]
Ještě tedy dodám:
[list][*] žádné vulgarismy;
[*] žádné řešení BANů;
[*] žádné kecy o nadržování týmu;
[*] žádné výsměšky/urážky/spam a ani nemístné poznámky;
[*] vyvarujte se citacím a reakcím na jiné uživatele, tím zamezíte hádky;
[*] a když už jsme u toho, komentáře o tom, že jde server dolů, si taky nechte pro sebe.[/list]
Pokud něco z toho porušíte, tak nejen, že budete potrestáni, ale ještě ke všemu si to nikdo nebude moci přečíst.
Píšeme stručně, jasně a výstižně! 8-)
Obrázek

Neos
Lv.17
Lv.17
Příspěvky: 175
Registrován: pon 23. led 2012 18:56:48
Dal poděkování: 80 poděkování
Dostal poděkování: 311 poděkování

Re: Zrůško-hlasování na vytvoření obran.

Příspěvek od Neos » úte 16. říj 2012 1:06:51

Je potreba s tim neco zacit delat a tohle je jedina moznost. Zvolil jsem pvp obrany, protoze ty obrany funguji na kazdy charakter postavy a tudiz WP sura by nemel byt vyjimkou.

Ted se mozna strhne lavina NAVRHU na ruzne neduhy v pvp, jako napr. ohen, dykolukari a tak podobne.
Nu coz, par hracu dostalo BANy, ze neudrzeli nervy na uzde, bohuzel. Tohle muzou brat tak, ze ty jejich bany nebyly uplne zbytecne.
Be in peace.
Obrázek
Become one of us and help us to create the most powerful guild on this server !!! -------> click viewtopic.php?f=34&t=97497

Uživatelský avatar
Ghibli
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 479
Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
Bydliště: Chunjo - Joan
Dal poděkování: 506 poděkování
Dostal poděkování: 582 poděkování

Re: Zrůško-hlasování na vytvoření obran.

Příspěvek od Ghibli » úte 16. říj 2012 1:49:30

1. Hlasování je CELÉ ŠPATNĚ a je OPĚT SILNĚ MANIPULATIVNÍ - chybí tam volba buď Mám jiný nápad nebo Ani jeden se mi nelíbí - určitě se tady budou chtít vyjádřit všechny zainteresované skupiny. :down:

2.
Rychlost Zruška je taková, jaká má být - Zruško NENÍ 100% účinné kouzlo a NEMÁ 100% kritik po každém jeho zásahu. Snižovat rychlost může chtít jen ten, kdo ignoruje tyhle dvě hodnoty. Čili, až navýšíme Zrušku jeho účinnost na 100% a zdvojnásobíme jeho damage, tak se teoreticky můžeme začít bavit v rovině nějakého dvojnásobku-trojnásobku rychlosti načítání. NELZE NĚCO NAVYŠOVAT, aniž by se neměnily další hodnoty. :!:

3. PvP obrany? Já pořád nechápu, z čeho vycházíte? KDE JE NAPSANÝ, ŽE KAŽDÉ KOUZLO MÁ MÍT PvP OBRANY :?: To, že to tak je u ostatních, neznamená, že to bude u všech :!: Každá věc ve hře má své opodstatnění - jestli nedokážete u Zruška přijít na to, proč tomu tak je - není to vaší chybou - prostě se ptejte formou ticktetu vedení hry. Navíc je na místě zvážit sílu v PvP CELÉ POSTAVY = to znamená dalších dvou kouzel, které WP má a jejich závislost na obranách.

ZÁVĚR: žádný nápad není dostatečně přesvědčující a je to pořád v rovině "Honu na Zruško". :?

[Edit: Možnosti ankety přidány - Možnost změnit hlas - Anketa vynulována - prosím znovu o hlasy/Tryphena]
ObrázekYMIRObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
+200k min.
Chunjo
ReLions
141
6P
full
P
P
P
Meripa

Uživatelský avatar
Dell
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 241
Registrován: pon 31. říj 2011 18:02:36
Bydliště: SVK
Dal poděkování: 9 poděkování
Dostal poděkování: 216 poděkování

Re: Zrůško-hlasování na vytvoření obran.

Příspěvek od Dell » úte 16. říj 2012 2:07:17

Zrusit navysovani utoku zruska inteligenci + pvp obrany... pak se budes citit jak ninja s jedovatym oblakem a budes videt co je nepouzitelne kouzlo. A jeste to jak sem nekde cetl, ze by to mohli napravit nove veci. To by teoreticky mohli, ale to by neresilo situaci pro lidi, kteri nebudou mit treba lvl na tyhle veci. Takze jedina moznost jsou ty pvp obrany. I kdyz inteligence podporuje magicke kouzla, tak by zakonite obrana magii byla taky na miste.

Uživatelský avatar
BloodRayne
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 266
Registrován: úte 03. črc 2012 18:11:29
Bydliště: Welcom in hell
Dal poděkování: 150 poděkování
Dostal poděkování: 226 poděkování

Re: Zrůško-hlasování na vytvoření obran.

Příspěvek od BloodRayne » úte 16. říj 2012 2:21:12

Ghibli píše:1. Hlasování je CELÉ ŠPATNĚ a je OPĚT SILNĚ MANIPULATIVNÍ - chybí tam volba buď Mám jiný nápad nebo Ani jeden se mi nelíbí - určitě se tady budou chtít vyjádřit všechny zainteresované skupiny. :down:

2.
Rychlost Zruška je taková, jaká má být - Zruško NENÍ 100% účinné kouzlo a NEMÁ 100% kritik po každém jeho zásahu. Snižovat rychlost může chtít jen ten, kdo ignoruje tyhle dvě hodnoty. Čili, až navýšíme Zrušku jeho účinnost na 100% a zdvojnásobíme jeho damage, tak se teoreticky můžeme začít bavit v rovině nějakého dvojnásobku-trojnásobku rychlosti načítání. NELZE NĚCO NAVYŠOVAT, aniž by se neměnily další hodnoty. :!:

3. PvP obrany? Já pořád nechápu, z čeho vycházíte? KDE JE NAPSANÝ, ŽE KAŽDÉ KOUZLO MÁ MÍT PvP OBRANY :?: To, že to tak je u ostatních, neznamená, že to bude u všech :!: Každá věc ve hře má své opodstatnění - jestli nedokážete u Zruška přijít na to, proč tomu tak je - není to vaší chybou - prostě se ptejte formou ticktetu vedení hry. Navíc je na místě zvážit sílu v PvP CELÉ POSTAVY = to znamená dalších dvou kouzel, které WP má a jejich závislost na obranách.

ZÁVĚR: žádný nápad není dostatečně přesvědčující a je to pořád v rovině "Honu na Zruško". :?

[Edit: Možnosti ankety přidány - Možnost změnit hlas - Anketa vynulována - prosím znovu o hlasy/Tryphena]


Jestli nkde nevidíš kde je napsané, že každe kouzlo má mít pvp obrany, tak mi prosím objasni kde vidíš, že má zruško ignorovat veškeré pvp obrany, meče, magii, pvp bony.

Pro jistotu tady dám screen kouzla zrušit.Nikde nevidím ignorování obran či něco podobného.
Obrázek

Uploaded with ImageShack.us


Dál nechám volný prostor. Anketa je.Vynutil sis jiné možnosti a vynulování, nevadí, hráči si to pročtou znovu.
Obrázek

lordsword
Lv.36
Lv.36
Příspěvky: 1604
Registrován: čtv 17. bře 2011 7:05:42
Dal poděkování: 39 poděkování
Dostal poděkování: 332 poděkování

Re: Zrůško-hlasování na vytvoření obran.

Příspěvek od lordsword » úte 16. říj 2012 3:07:01

Co ja vim tak Sindi je jediny server kde je zrusko bez obran.Takze sorry Ghibli nebyl to urcite umysl hry,ani jejiho stvoritele Ymira:) A ze sem prosel hezkych par desitek serveru a i oficialnich(aby nekdo nerekl)
Smrt vždycky stojí po boku bojovníka,
jídá s ním u stolu a uléhá s ním na lože.
Smrt je ta nejvěrnější milenka.
Ale je zbytečné si jí všímat,
dokuď vás nepožádá o polibek.

Uživatelský avatar
Ghibli
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 479
Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
Bydliště: Chunjo - Joan
Dal poděkování: 506 poděkování
Dostal poděkování: 582 poděkování

Re: Zrůško-hlasování na vytvoření obran.

Příspěvek od Ghibli » úte 16. říj 2012 3:32:54

BloodRayne - obávám se, že dokazování v tomhle případě NENÍ MOJE PRÁCE. Vy, kdo máte chuť měnit Zruško, máte přece obhajovat, že je na tom Zrušku něco špatné. My, jako pozorovatelé, se máme dívat a hodnotit a Vy, kdo chcete změnu, máte všem ostatním objasnit její důvody. :idea:

Takže ještě jednou - najdi pro mě a pro ostatní někde zmínku o tom, že KAŽDÉ KOUZLO VE HŘE MÁ MÍT OBRANY. Kdekoliv napsané, klidně v pravidlech. Já a ostatní až pak teprve budeme moct uznat, že z pohledu hry tady něco chybí (nebo nechybí) = něco jako třeba obrany PvP k Zrušku. Zatím to ale vypadá, že si tohle vynucují na hře jednotliví hráči a určitě nejen mě se ta představa nelíbí. :(

Připomenu své obavy, že většina z nás netuší, proč WP nemá PvP obrany na Zruško. Ale rozhodně to není proto, že by na to vedení hry zapomnělo a nebo že je tu jakési univerzální pravidlo pro všechny postavy bez rozdílu charu a kouzla.

Je mi osobně líto, že ani tomuhle tématu nepředcházela debata, kde bysme nejdřív přišli na to (=měřili), "Proč WP nemá obrany na Zruško" a až pak bysme případně rozhodovali o tom, jak moc to Zruško přizpůsobíme (=řezali). :idea:

Nejdřív se má přece měřit a až pak řezat. ;)
ObrázekYMIRObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
+200k min.
Chunjo
ReLions
141
6P
full
P
P
P
Meripa

Uživatelský avatar
D3NJIs
Lv.28
Lv.28
Příspěvky: 854
Registrován: sob 12. čer 2010 9:24:05
Bydliště: Havířov
Dal poděkování: 264 poděkování
Dostal poděkování: 73 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Zrůško-hlasování na vytvoření obran.

Příspěvek od D3NJIs » úte 16. říj 2012 6:32:16

Jako WP sura musím nesouhlasit. Proč snižovat rychlost použití? Jak je to asi u válečníku: Pádit a troják za 12s, smršť za 15s a chce to někdo snížit? A co takový šaman drak: 7s a 8s a taky to nikdo nechce snížit. Nechápu to prostě. skoro 8 let to funguje tak jak má a najednou chceš snížit rychlost...

Co se týče ochrany proti tomu, tak žádné nejsou třeba, nech surům taky nějakou výhodu!

Pokud se zvýší čas u Zruška, tak si přeji zvýšit i u šamana, u wara... a moment, proč ne všechny kouzla nezvýšit na 15 sekund? A taky snížit warům šanci na průniky (ninjům taky) a šamanum jejich buffy aspon o 40% snížit (počítám i léčení a Běžet)

TAKŽE NE!!! NECHAT TO TAK, JAK TO JE!
Obrázek

Uživatelský avatar
Play4Win
Lv. 12
Lv. 12
Příspěvky: 86
Registrován: pát 30. zář 2011 23:08:04
Bydliště: Chunjo
Dal poděkování: 17 poděkování
Dostal poděkování: 25 poděkování

Re: Zrůško-hlasování na vytvoření obran.

Příspěvek od Play4Win » úte 16. říj 2012 7:52:11

Ghibli píše: 2. Rychlost Zruška je taková, jaká má být - Zruško NENÍ 100% účinné kouzlo a NEMÁ 100% kritik po každém jeho zásahu. Snižovat rychlost může chtít jen ten, kdo ignoruje tyhle dvě hodnoty. Čili, až navýšíme Zrušku jeho účinnost na 100% a zdvojnásobíme jeho damage, tak se teoreticky můžeme začít bavit v rovině nějakého dvojnásobku-trojnásobku rychlosti načítání. NELZE NĚCO NAVYŠOVAT, aniž by se neměnily další hodnoty. :!:

Takže jestli tomu rozumím, tak tobě nestačí hodit někomu kritik 15k ale chtěl by jsi házet 30k, ano Ghibli velice dobrý nápad. Za mě dávám PvP obrany protože si myslím že ty mají platit na každého bez vyjímky.
Obrázek

Obrázek
NO-LIFE POWER :inlove:

Slavek01
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 36
Registrován: pát 01. říj 2010 13:03:46
Bydliště: Brno
Dal poděkování: 10 poděkování
Dostal poděkování: 16 poděkování

Re: Zrůško-hlasování na vytvoření obran.

Příspěvek od Slavek01 » úte 16. říj 2012 9:31:26

Já nevim ale neznám jediné kouzlo na které by nefungovalo vůbec nic. Žádná obrana, navíc u šamanů léčit, ikdyž tohle jejich kouzlo má odstranit všechny negativní efekty..... Takže za mě, když nic jiného, tak obrany proti surům by dle mě platit měli. Protože zruškem snad útočí sura, tak nevím proč by mě obrana na něj neměla fungovat.
Obrázek
Obrázek

xXMerlinXx
Šaman lv 121
BIO hotovo


Obrázek

Zamčeno

  • You do not have permission to post in chat.
@ Suko201 « čtv 5:10 pm »
diver píše:
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
@ TomasFoxx « čtv 4:05 pm »
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
@ diver « čtv 3:34 pm »
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
@ Suko201 « čtv 3:07 pm »
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
@ diver « čtv 2:01 pm »
Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
@ Suko201 « čtv 11:21 am »
Mionix píše: @Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@ neasy « čtv 9:59 am »
:heart:
@ VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »
@neasy uz to bezi :D
@ neasy « čtv 9:41 am »
tak napiste az to půjde :fight:
@ p4tresss « čtv 9:39 am »
dneska by to šlo :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »
no jasneee v poho :-) :D
@ neasy « čtv 9:32 am »
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
@ p4tresss « čtv 9:31 am »
konečne trochu oddych od prace
@ VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »
joooo jde to :-) a co ty ? :D
@ neasy « čtv 9:31 am »
je to tak
@ p4tresss « čtv 9:30 am »
Sviatočne :D
@ neasy « čtv 9:30 am »
a jak se mate?
@ p4tresss « čtv 9:29 am »
Ako dlho bude údržba prosim ? :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »
ahoj, predpokladany konec udrzby ? :D
@ TomasFoxx « čtv 9:23 am »
@neasy,  čaaau kamo
@ neasy « čtv 9:17 am »
CUS CUS
@ Vydesenej « čtv 9:06 am »
hh a stánky zas dole :(
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10
@ TomasFoxx « stř 4:05 pm »
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
@ TomasFoxx « stř 1:50 pm »
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
@ Suko201 « stř 1:03 pm »
Narsi píše: Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
aha, tak to si asi pamatuji špatně, dobře. Díky :-D
@ Narsi « stř 1:02 pm »
Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
@ Suko201 « stř 12:58 pm »
Mě by zajímalo, kdo jako vymyslel ty časy těch válek. Však to normální pracující člověk, co má aspoň trochu i život tam venku, nemůže stihnout. Max tak jeden ten čas a to je dobrá bída. Bylo by dobré to doupravit.
@ TomasFoxx « stř 12:44 pm »
u tech kosti musi byt jmeno dyl, realne jsem ted v zamasku jen behal kolem zlute a cervene a kradl jim to ze zeme
@ Mionix « stř 12:41 pm »
@Valkaryan,  budou. Vyčkejte prosím do zítra.
@ Vydesenej « stř 12:40 pm »
Já teda čekal že to bude 15min jedna 15min druha 15min 3 a dál :D a ne že dropnu všechny naráz ale ok no
@ Relly « stř 12:30 pm »
@TomasFoxx,  To je záměr. Vracíme se do starých časů.
@ TomasFoxx « stř 12:25 pm »
a ent je prej nejakej buglej, ze ukazuje chx
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
1v1 poust ch3
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
@Vydesenej,  tak pod
@ Narsi « stř 12:21 pm »
Zdravím, je to v řešení. Děkujeme za trpělivost.
@ Vydesenej « stř 12:03 pm »
Tak já tě tímto vyhlašuju
@ TomasFoxx « stř 12:01 pm »
nefunguje vam vyhlaseni boha, tu cekame zbytecne
@ Valkaryan « stř 10:07 am »
Kdy budou v prodeji kloubouky?
@ Mionix « stř 7:39 am »
@Nonepovideeej,  Nejdou, jediné co jdou jsou z truhel. Ty co jsou z kalendáře se nově nastavovali neprodejné. Aby si nedělali hráči 100vky účtů a pak to neprodávali.
@ Vydesenej « stř 7:00 am »
Díky že jste udělali nějaký zajimavý vstup do Ugorohu a není to zas to stejné :)
@ Nonepovideeej « úte 11:38 pm »
Může mi někdo říct, proč nejdou dát do shopu zahradnická povolení z eventu a ani s nimi obchodovat? :(
@ Vydesenej « úte 5:47 pm »
Se to dostane ta údržba až na čtvrtek možná
@ gagefranjo « úte 4:11 pm »
Přicházejí velký změny (korektury)
@ Hakan « úte 12:53 pm »
To posouvání údržby je fakt parádní :lol:
@ Nonepovideeej « čtv 8:55 pm »
@Mionix,  Krásná práce :)
@ Mionix « čtv 6:57 pm »
@Nonepovideeej,  proto jsem to psal. GA byl tak šikovný, že to dokázal opravit bez údržby. :-)
@ Nonepovideeej « čtv 4:35 pm »
Mně se meteory dneska už spawnují celý den normálně :)
@ Mionix « čtv 7:48 am »
Tak chyba se spawnem meteorů snad opravena. Vyzkoušejte.
@ kovardominik « stř 9:55 pm »
když tu máme soutěž ke dni tance, všimnul si někdo že není ani jeden tanec při kterém by si postava s mečem v ruce neusekla hlavu a všechny ostatní části těla (kdyby to šlo samozřejmě)?
@ Mionix « stř 7:31 pm »
Ráno bude chviličková mimořádná údržba kvůli spawnu meteorů. Omlouváme se, GA hledá chybu.
@ Mionix « stř 6:00 pm »
@Nonepovideeej:up: děkuji
@ Nonepovideeej « stř 5:39 pm »
Ty meteory nejdou spawnout vůbec nikde, kde se normálně dají spawnout a eventové prémko mi taky nefunguje celý den..
@ Mionix « stř 4:52 pm »
@reeenda,  on sám z nedostupného místa zmizí a objeví se jinde, do toho sahat GM nesmí

Who is chatting

offline Mionix 
offline marexanax