S tim poslednim rozhodne nesouhlasim, v cerveny sem si nahraval o mnoho vic CB nez na zlutyBloodRayne píše:Pippi píše:Tak vemem to popořadě:
To,kde si vzala Rusi cb a kolik kdo komu bere je úplně jedno,házíte tady čísla jako by šlo o detaily a vaše hratelné emoce vůči jednotlivcům...
Když se opíráš do jednotlivce,beru to jako obranu,ale jakmile napadáš celou říši,opět ukazuješ co si zač a jakou máš povahu.
Osobně nic proti tobě nemám,možná si pro někoho vzor v pvp a to je v pořádku,ale jde tady všeobecně o to,co vše pvp obnáší.
Pokud mi někdo bere kouzlem např. 10k,tleskám,respektuju ho a vím,že je u mě něco špatně a třeba musím něco doladit.
Co se týče chunja,oni byli a stále jsou taky pro mě vzor sehranosti ala v jednotě je síla.Přesto nebudu se rozhodovat o opuštění jinna,jen protože někde možná bude líp...(já jsem i v reálu patriot,to už možná pochopila i Piu.)
Všeobecně je těžké se tady s někým srovnávat a samotné forum slouží k diskuzi o hře a třeba i o pvp.
My si nestěžujeme!My jen říkáme jak to každý má a není snadné někam se honit za lepšími,ještě když zesměšňují,urážejí a smějí se na to,že na víc nemáme času,chutě,chtíče.
Ale jedna věc je debatovat a druhá říkat-váš problém,tak to nehrajte,tak si lama,tak to neumíš,tak bla bla bla a topka je nejlepší!!!
Jaká topka?!Neznám žádnou topku!
Osobně znám jen závisláky nebo lidi do pohody,co se tím baví.
Co se týká tebe a par jedinců od vás skláním klobouk ( i když žádný nemám)
Pár jedinců se snaží a nevijímaje Kanty (vítej Kanto zpět) a 95% ostatních to jen kazí a dlabou na to...Mohla bych tu jmenova ne jeden cech z modre, který je na pvp na výbornou , ale aktivita 0% takže o čem se tu máme dále bavit?
Co se týká mé povahy?Ano sem zlá, panovačná, ctižádovistivá a neznam prohru a když jí utrpíme tak nejdu stím na forum jak je něco nefer, ale především seřvu naše za neschopnost(oni vědí a někdy mi snad odpustí :tutununu: )
Takže by ste si měly udělat pořádek především u vás a potom hledat problémy v jiných..
Pak by bylo na místě zakládat podobné témata o zlepšení pvp..
PS:droperka, i nejlepší hráči s chunjo vědí , že je 10x horší dělat cb za červenou
Válka říši
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
-
- Lv.19
- Příspěvky: 244
- Registrován: pát 07. led 2011 15:32:13
- Dal poděkování: 3 poděkování
- Dostal poděkování: 73 poděkování
Re: Válka říši
- BloodRayne
- Lv.20
- Příspěvky: 266
- Registrován: úte 03. črc 2012 18:11:29
- Bydliště: Welcom in hell
- Dal poděkování: 150 poděkování
- Dostal poděkování: 226 poděkování
Re: Válka říši
Vikern píše:kamosvsech : já bych hledal chybu jinde...a to především ve vlastních řadách..kdyby byla přesila chunja nebo jinna nezbude jim nic jjiného než dělat to co dělá shinsoo..neboli stát u sloupů a zabíjet hned co někdo vystrčí čumák ven...holt budeme muset podpořit Ymira..a vy jinno zase zařiďte svůj vlastní nábor do válek...taky mě štve že nevyhráváme je nás tam o dost míŇ..ale jsem objektivní a vidím chybu u nás ne u nich..i proto mě 3/4 chunja nesnáší
S tím o dost mín bych to moc nepřeháněla

Za posledních 10 waru bylo red víc jen 3x s toho jednou o jednoho hráče navíc.
Modré bylo kolikrát daleko víc i žluté a vysledek byl stejný


(beru posledních 10 waru)
-
- Lv. 12
- Příspěvky: 89
- Registrován: pát 05. říj 2012 9:50:01
- Dal poděkování: 15 poděkování
- Dostal poděkování: 7 poděkování
Re: Válka říši
každopádně já si nestěžuju..kdyby tam bylo fakt +- stejný počet hráčů tak by byla reálná šance to zvrátit..prostě je to o přístupu..o ničem jinémBloodRayne píše:Vikern píše:kamosvsech : já bych hledal chybu jinde...a to především ve vlastních řadách..kdyby byla přesila chunja nebo jinna nezbude jim nic jjiného než dělat to co dělá shinsoo..neboli stát u sloupů a zabíjet hned co někdo vystrčí čumák ven...holt budeme muset podpořit Ymira..a vy jinno zase zařiďte svůj vlastní nábor do válek...taky mě štve že nevyhráváme je nás tam o dost míŇ..ale jsem objektivní a vidím chybu u nás ne u nich..i proto mě 3/4 chunja nesnáší
S tím o dost mín bych to moc nepřeháněla![]()
Za posledních 10 waru bylo red víc jen 3x s toho jednou o jednoho hráče navíc.
Modré bylo kolikrát daleko víc i žluté a vysledek byl stejnýTak čím to bude ?Přesila ne
![]()
(beru posledních 10 waru)
Vikernes 118
bio - COMPLETED !!!!!!
Chunjo navždy
Zkroceno - Nic..Kerindor - nechodím..Heageron - nechodím, Rokle - nechodím..a vrásky mi to nedělá
..kam chodím?..no přece ven
..taky by jste to měli zkusit;)
bio - COMPLETED !!!!!!
Chunjo navždy
Zkroceno - Nic..Kerindor - nechodím..Heageron - nechodím, Rokle - nechodím..a vrásky mi to nedělá


-
- Lv.13
- Příspěvky: 99
- Registrován: stř 30. bře 2011 19:29:50
- Dal poděkování: 6 poděkování
- Dostal poděkování: 24 poděkování
Re: Válka říši
Ahoj,kamosvsech píše:Chlapče, podivej se o stranu zpět na takovej screen, kde jistá postava Tommo společně s dalšími "normálními" lidmi stojí se 100% buffem před sloupama a zabíjí ty, co vylezli. Potom napiš takovou kravinu, že má někoho bavit válka, když ani nepřeběhne mapu.Tommo píše: Co se týče válek. Na jednu stranu chápu Ymira, že se snaží do válek dostat co nejvíc lidí. Ale prostě pokud tam hráč nepřeběhne ani mapu, bavit ho to prostě nebude.
co na tohle napsat

Ale za jedno vám musím poděkovat, že mě nazýváte chlapcem


Omlouvám se za spam, ale na tohle jsem reagovat musel

Pokud používáš PLS místo PROSÍM, protože PLS je kratší, vždy odpovídám NE, jelikož je kratší než ANO
cc,cs,caw atd... není pozdrav-tudíž na PM začínající těmito písmeny neodpovídám
cc,cs,caw atd... není pozdrav-tudíž na PM začínající těmito písmeny neodpovídám
-
- Lv.36
- Příspěvky: 1604
- Registrován: čtv 17. bře 2011 7:05:42
- Dal poděkování: 39 poděkování
- Dostal poděkování: 332 poděkování
Re: Válka říši
Na to aby vas nezabil sloup u Chunjo vubec nemusite mit 100% buffy.Psal sem to do chyb a nic:)Tommo píše:Ahoj,kamosvsech píše:Chlapče, podivej se o stranu zpět na takovej screen, kde jistá postava Tommo společně s dalšími "normálními" lidmi stojí se 100% buffem před sloupama a zabíjí ty, co vylezli. Potom napiš takovou kravinu, že má někoho bavit válka, když ani nepřeběhne mapu.Tommo píše: Co se týče válek. Na jednu stranu chápu Ymira, že se snaží do válek dostat co nejvíc lidí. Ale prostě pokud tam hráč nepřeběhne ani mapu, bavit ho to prostě nebude.
co na tohle napsat
Ale za jedno vám musím poděkovat, že mě nazýváte chlapcem, to už mi dlouho nikdo nenapsal. Zkuste přemýšlet proč. To normální v uvozovkách beru jako urážku. Další věc 100% buff opravdu nemám
. Pokud to bude číst osoba, která mě ve válkách bufuje dodá vám přesná čísla. A další věc, kde moje postava běhá či stojí ve válkách vám může být absolutně jedno. A poslední pokud nejste schopen přispívat zde na forum bez urážek tak sem raději nepřispívejte. Jen se divím, že vy zde psát ještě můžete.
Omlouvám se za spam, ale na tohle jsem reagovat musel
Smrt vždycky stojí po boku bojovníka,
jídá s ním u stolu a uléhá s ním na lože.
Smrt je ta nejvěrnější milenka.
Ale je zbytečné si jí všímat,
dokuď vás nepožádá o polibek.
jídá s ním u stolu a uléhá s ním na lože.
Smrt je ta nejvěrnější milenka.
Ale je zbytečné si jí všímat,
dokuď vás nepožádá o polibek.
-
- Lv.14
- Příspěvky: 100
- Registrován: ned 14. říj 2012 17:49:44
- Dal poděkování: 36 poděkování
- Dostal poděkování: 10 poděkování
Re: Válka říši
Hele neni to o poctech.
Je to o kvalite pvp hracoov.
Darmo Ze v modrej je 3x tolko ludi ako v chunjo ked tam maju obstojne pvp daky styria ludia.
Ako odisiel belichar, modra upadla az na same dno marianskej priekopy.
Jak mi jinak vysvetlite, ze 30 ludi co pri z modrej do war udela dokopy tolik, co jednu war udela napriklad didinea?
Je smutne ze cela risa udela 400 ba dokonca 300 bodov
Tie cisla su kriticke a krvavo cervene.
Ak sa stym teraz nebude daco robit, je definitivny koniec pvp na tomto uzastnom servery.
Je to o kvalite pvp hracoov.
Darmo Ze v modrej je 3x tolko ludi ako v chunjo ked tam maju obstojne pvp daky styria ludia.
Ako odisiel belichar, modra upadla az na same dno marianskej priekopy.
Jak mi jinak vysvetlite, ze 30 ludi co pri z modrej do war udela dokopy tolik, co jednu war udela napriklad didinea?
Je smutne ze cela risa udela 400 ba dokonca 300 bodov
Tie cisla su kriticke a krvavo cervene.
Ak sa stym teraz nebude daco robit, je definitivny koniec pvp na tomto uzastnom servery.

Človek by nemal obetovať toľko času blbej hre, ľudia, sú dôležitejšie veci ako sindicate. Zamyslite sa a nazrite hlboko do svojich duší, a odpovedzte si, čo vám toto, táto hra dá. Ak vás napľňa radosťou, alebo ako mňa kedysi šťastím tak niečo nie je v poriadku
- kamosvsech
- Lv.19
- Příspěvky: 221
- Registrován: úte 21. pro 2010 20:09:11
- Dal poděkování: 13 poděkování
- Dostal poděkování: 75 poděkování
Re: Válka říši
Tohle celý je úplně mimo mísu, osvětluješ všechno až na to nejpodstatnější. Můj post se zakládá na tom, že na fóru píšeš, že někoho nemůže válka bavit, když si ani neproběhne mapu a ve hře si přesně ty ten, kdo může za to, že si někdo neproběhne mapu, ten, kdo nenechá ostatní jít vůbec někam dál bojovat, načež si tu argument nenapsal, tudíž se divím já, že ještě píšeš, protože to opravdu spam je.Tommo píše:Ahoj,kamosvsech píše:Chlapče, podivej se o stranu zpět na takovej screen, kde jistá postava Tommo společně s dalšími "normálními" lidmi stojí se 100% buffem před sloupama a zabíjí ty, co vylezli. Potom napiš takovou kravinu, že má někoho bavit válka, když ani nepřeběhne mapu.Tommo píše: Co se týče válek. Na jednu stranu chápu Ymira, že se snaží do válek dostat co nejvíc lidí. Ale prostě pokud tam hráč nepřeběhne ani mapu, bavit ho to prostě nebude.
co na tohle napsat
Ale za jedno vám musím poděkovat, že mě nazýváte chlapcem, to už mi dlouho nikdo nenapsal. Zkuste přemýšlet proč. To normální v uvozovkách beru jako urážku. Další věc 100% buff opravdu nemám
. Pokud to bude číst osoba, která mě ve válkách bufuje dodá vám přesná čísla. A další věc, kde moje postava běhá či stojí ve válkách vám může být absolutně jedno. A poslední pokud nejste schopen přispívat zde na forum bez urážek tak sem raději nepřispívejte. Jen se divím, že vy zde psát ještě můžete.
Omlouvám se za spam, ale na tohle jsem reagovat musel
E: Urážky tam nikde nejsou. Pokud chceš vědět, co to jsou urážky, tak napiš ElectriXovi ať sem hodí screeny z válek, kdy si mu ustavičně nadával a urážel ho za to, že i on měl svůj styl. Nemluvě o tom, že jeho praktiky byly nesrovnatelně čestnější.
Naposledy upravil(a) kamosvsech dne ned 25. lis 2012 23:00:15, celkem upraveno 1 x.
-
- Lv.13
- Příspěvky: 99
- Registrován: stř 30. bře 2011 19:29:50
- Dal poděkování: 6 poděkování
- Dostal poděkování: 24 poděkování
Re: Válka říši
Na to aby vas nezabil sloup u Chunjo vubec nemusite mit 100% buffy.Psal sem to do chyb a nic:)[/quote]
Ano, tohle je pravda. Stejná věc se děje i u sloupů Shinsoo i Jino. Zkoušel jsem to u Chunjo i Jino a ani jednou mě sloupy nesundaly. Prostě někde je chyba a měla by být opravena. Ale opravdu to není jen u Vás. Před sloupy Shinsoo se také normálně prohání hráčí z ostatních dvou říší.
Ano, tohle je pravda. Stejná věc se děje i u sloupů Shinsoo i Jino. Zkoušel jsem to u Chunjo i Jino a ani jednou mě sloupy nesundaly. Prostě někde je chyba a měla by být opravena. Ale opravdu to není jen u Vás. Před sloupy Shinsoo se také normálně prohání hráčí z ostatních dvou říší.
Pokud používáš PLS místo PROSÍM, protože PLS je kratší, vždy odpovídám NE, jelikož je kratší než ANO
cc,cs,caw atd... není pozdrav-tudíž na PM začínající těmito písmeny neodpovídám
cc,cs,caw atd... není pozdrav-tudíž na PM začínající těmito písmeny neodpovídám
- Donald
- Lv.21
- Příspěvky: 305
- Registrován: pon 28. úno 2011 20:44:08
- Bydliště: Jinno
- Dal poděkování: 4 poděkování
- Dostal poděkování: 16 poděkování
Re: Válka říši
Opravdu si myslíte, že ještě něco zmůžete? Že je nějaká šance zachránit PvP? Já vidím jedinou naději - společnost Sindicate by musela udělat novej server, kterej by se poučil z chyb a byl by dělanej spíše na PvP. Perfektní PvM server už tu přeci máme že? Tak proč neudělat i kvalitní PvP server, když se to jednoduše vše v jednom nepovedlo. Na nějaký úpravy je moc pozdě a i kdyby se na pár let zastavil vývoj, stejně nebude mít většina lidí chuť tohle všechno dělat. Vezměte si, že metin už je (já nevím cca) 5 let stará online hra. Když to srovnám s ostatníma MMORPG, tak tu vidím jeden rozdíl. Na ostatní hry pořád vycházej nový patche, vylepšení grafiky, oprava chyb ve hře, přidání věcí atd. Tady se dočkáme nových map, okopírovaných věcí z jiných her a možná nějaké té opravy. Vidíte, že grafika se nezlepšuje, protože výrobce tu hru prostě dělat dále nechtěl. Metin prostě stárne díky tomu rychleji a kdyby se lidem nelíbila na té hře jednoduchost, tak už tu asi moc lidí nehraje. Nový hráči by měli mít chuť hrát a bavit se nejlépe po celou dobu hraní. Jenomže teďka to tu vypadá tak, že nový hráč začne vydělávat a když už něčeho dosáhne uvědomí si, že musí dělat i ostatní činnosti. Řekněme, že 2 roky bude dělat ty ostatní aktivity, aby mohl být mezi nejlepšíma. To znamená že se bude 2 roky "nudit" ostatníma činnostma aby si hru potom mohl užít? Není to trochu padlý na hlavu? Proč by si hráč nemohl užívat hru pořád? Aha, kvůli ostatním lidem, se kterými se bez těchto možností nemůže rovnat. Oni se mu budou posmívat jaká je lamka a on se na PvP vykašle a bude jen odevzdávat. Po 2 letech se vrátí a všechny PvP oblasti jsou prázdný. A proč? Protože tito nejlepší hráči vymlátili slabší komunitu hráčů. Někteří přešli už jen na PvM v domění, že až udělají karmu a biologa, tak se vrátí a ostatní se na to vykašlali úplně. Teď mi můžete říct, že se hra dá užít vždycky na což vám řeknu, že to není pravda. Je to přeci MMORPG hra - což je onlinovka na hrdiny. Každej si přeje bejt hrdina, bejt nejlepší a nebo mezi ty lepší alespoň patřit aby se dočkal zaslouženého uznání. Nebo si myslíte že dropení je zábava a děláte to jen proto, že vás to baví? Ano, velice vtipné... 
Chtěl jsem do 3 pokračování mého povídání na toto téma přidat i moje názory na některé činnosti ve hře, a jak bych tyto problémy vyřešil. Opět je to jen můj názor a tak vás nenutím semnou souhlasit. Mě stačí jen když se nad tím zamyslíte a pokusíte se to pochopit nebo alespoň přečíst, což většinou ti, pro které je to směřováno ani neudělají.
CB - Toto je katastrofa sama o sobě. Porovnávat hráče podle bodů, které mají z měsíce na měsíc úplně jinou váhu. Určitě si přejete být v Topce a přitom začínáte hrát. Juknete na Rusilku a už vám je jasný, že ani za 50let jí nedoženete, protože v tuto chvíli už skoro nemáte šanci CB získat (narážím spíše na počet lidí v těchto zónách). Kdyby tu byl na každej měsíc přehled nejlepších hráčů, tak byjste si mohli říct: Dobře, je to pro mě výzva. Za prosinec budu nejlepší! (něco jako přehled nejlepších 50hráčů od každého povolání za každý měsíc) A určitě by vás to lákalo více, než když vidíte 130 000 CB před sebou
Biolog - Tady vidím problém v časových intervalech a v celkovém čase. Předměty by se mohly odevzdávat 2 najednou každý den. S výzkumákem to máte na 247 dní což si myslím, že je přiměřeně dlouhý rozdíl. No a ještě se vás biolog při prvním úkolu zeptá, jaké si přejete mít zaměření - PvP nebo PvM. Vaše volba pouze přehází pořadí úkolů. Takže nejprve budou odměny jako rychlost pohybu a útoku, ZB a takovéto věci potřebné pro obě zaměření a potom (aby to trvalo tak půl roku) bude následovat vaše zaměření PvP nebo PvM odměny a až nakonec budou odměny pro vaše sekundární zaměření, o které vám vlastně tolik nejde a klidně si na to počkáte o něco déle
Karma - Dle mého názoru největší problém. Tato činnost vás vlastně nutí každý den trávit určitý čas (kolem 1,5h) činností, kterou vy třeba rádi nemáte. Dalo by se to vyřešit třeba formou úkolů opět rozdělených dle zaměření postavy. Pro některé by to znamenalo zabít X určitých potvor ve swampu a pro ty ostatní zabít X hráčů ve svaté. Nějak to vyvážit aby to oboum zaměření s průměrnou výbavou trvalo přibližně stejnou dobu. U každého odevzdávání by jste si mohli opět vybrat zaměření, takže když nebude mít chuť jít do svatý, můžete si to zadat na swamp. Nebo by se to dalo udělat jednodušeji a to tak, že by se esence nerozplývaly. Za swamp si jich dropnete řekněme 9, schováte je a každej den 3odevzdáte opět nejlépe najednou. Takto by vás to neomezovalo a když třeba budete celý týden dropit ve swampu, další 2 týdny můžete krásně PvPčkařit a vlastně vás to nijak omezovat také nebude
Zručnost - K této činnosti bych měl taky nápad jak by se to dalo trochu zpříjemnit. Někdy se tam objeví předměty, které třeba není problém dropnout, akorát že na vašem levelu ano. Když od NPC dostanete úkol ty předměty sehnat, co kdyby se vám na ně obnovil drop po dobu, co je budete chtít sehnat. Proč mít desítky postav na dropnutí té a té věci když na to stačí zrušit omezení dropu s levelem jako třeba u biologa a je po starostech? Jinak nad tímto problémem jsem se ani moc nezamýšlel, takže to není promyšlené jinak než PvM cestou a také jsem nepřemýšlel jaký dopad mají talismany na PvP a co by se s nima dalo udělat, ale na tohle zase může mít zajímavý nápad někdo jiný
Herbaření - Tady na této aktivitě mě vždycky štvaly ty intervaly. Jste vlastně nuceni každou hodinu sázet a sklízet. Pokud zapomenete kytka vám uschne a pokud sklidíte ze 60% se vám to stejně pokazí. Ovšem v této aktivitě nevidím nevýhodu pro PvP komunitu. Trpělivý hráč co má čas si to dá na P a potom na tom velice krásně vydělá. PvP hráč zase zajde párkrát swamp a těch bylin si koupí pěknou zásobu a potom je tedy spokojenost na obou stranách. Ovšem dalo by se to maličko zpříjemnit. Zasadíte určitý počet bylin 1-5 a podle toho, kolik těch bylin zasadít vám to bude dlouho růst. 1bylina - 1hodina X 5bylin - 5hodin. Toto omezení by bylo abyste vlastně nezasadily třeba 100 bylin najednou, ale musely se taky snažit. No a kdyby třeba nebyl čas to sklidit, bylinky by na vás čekaly ještě 24hodin od doby, co by vyrostly
Mohl bych psát klidně dále, třeba o systému expení - od levelu 85 do 100 máte prakticky jedno kvalitní místo, kde se nedá expit přes den, ale musíte v noci. Nebo bych maličko rozšířil systém vydělávání i v PvP oblastech. Zadáte si úkol třeba zabít 100 hráčů a po splnění dostanete například 100kk nebo tak něco. Celkově se s tím dá krásně pohrát, možností je opravdu hodně a jak vidíte vymyslet se to dá, stačí se nas tím jen pořádně zamyslet...

Chtěl jsem do 3 pokračování mého povídání na toto téma přidat i moje názory na některé činnosti ve hře, a jak bych tyto problémy vyřešil. Opět je to jen můj názor a tak vás nenutím semnou souhlasit. Mě stačí jen když se nad tím zamyslíte a pokusíte se to pochopit nebo alespoň přečíst, což většinou ti, pro které je to směřováno ani neudělají.
CB - Toto je katastrofa sama o sobě. Porovnávat hráče podle bodů, které mají z měsíce na měsíc úplně jinou váhu. Určitě si přejete být v Topce a přitom začínáte hrát. Juknete na Rusilku a už vám je jasný, že ani za 50let jí nedoženete, protože v tuto chvíli už skoro nemáte šanci CB získat (narážím spíše na počet lidí v těchto zónách). Kdyby tu byl na každej měsíc přehled nejlepších hráčů, tak byjste si mohli říct: Dobře, je to pro mě výzva. Za prosinec budu nejlepší! (něco jako přehled nejlepších 50hráčů od každého povolání za každý měsíc) A určitě by vás to lákalo více, než když vidíte 130 000 CB před sebou

Biolog - Tady vidím problém v časových intervalech a v celkovém čase. Předměty by se mohly odevzdávat 2 najednou každý den. S výzkumákem to máte na 247 dní což si myslím, že je přiměřeně dlouhý rozdíl. No a ještě se vás biolog při prvním úkolu zeptá, jaké si přejete mít zaměření - PvP nebo PvM. Vaše volba pouze přehází pořadí úkolů. Takže nejprve budou odměny jako rychlost pohybu a útoku, ZB a takovéto věci potřebné pro obě zaměření a potom (aby to trvalo tak půl roku) bude následovat vaše zaměření PvP nebo PvM odměny a až nakonec budou odměny pro vaše sekundární zaměření, o které vám vlastně tolik nejde a klidně si na to počkáte o něco déle

Karma - Dle mého názoru největší problém. Tato činnost vás vlastně nutí každý den trávit určitý čas (kolem 1,5h) činností, kterou vy třeba rádi nemáte. Dalo by se to vyřešit třeba formou úkolů opět rozdělených dle zaměření postavy. Pro některé by to znamenalo zabít X určitých potvor ve swampu a pro ty ostatní zabít X hráčů ve svaté. Nějak to vyvážit aby to oboum zaměření s průměrnou výbavou trvalo přibližně stejnou dobu. U každého odevzdávání by jste si mohli opět vybrat zaměření, takže když nebude mít chuť jít do svatý, můžete si to zadat na swamp. Nebo by se to dalo udělat jednodušeji a to tak, že by se esence nerozplývaly. Za swamp si jich dropnete řekněme 9, schováte je a každej den 3odevzdáte opět nejlépe najednou. Takto by vás to neomezovalo a když třeba budete celý týden dropit ve swampu, další 2 týdny můžete krásně PvPčkařit a vlastně vás to nijak omezovat také nebude

Zručnost - K této činnosti bych měl taky nápad jak by se to dalo trochu zpříjemnit. Někdy se tam objeví předměty, které třeba není problém dropnout, akorát že na vašem levelu ano. Když od NPC dostanete úkol ty předměty sehnat, co kdyby se vám na ně obnovil drop po dobu, co je budete chtít sehnat. Proč mít desítky postav na dropnutí té a té věci když na to stačí zrušit omezení dropu s levelem jako třeba u biologa a je po starostech? Jinak nad tímto problémem jsem se ani moc nezamýšlel, takže to není promyšlené jinak než PvM cestou a také jsem nepřemýšlel jaký dopad mají talismany na PvP a co by se s nima dalo udělat, ale na tohle zase může mít zajímavý nápad někdo jiný

Herbaření - Tady na této aktivitě mě vždycky štvaly ty intervaly. Jste vlastně nuceni každou hodinu sázet a sklízet. Pokud zapomenete kytka vám uschne a pokud sklidíte ze 60% se vám to stejně pokazí. Ovšem v této aktivitě nevidím nevýhodu pro PvP komunitu. Trpělivý hráč co má čas si to dá na P a potom na tom velice krásně vydělá. PvP hráč zase zajde párkrát swamp a těch bylin si koupí pěknou zásobu a potom je tedy spokojenost na obou stranách. Ovšem dalo by se to maličko zpříjemnit. Zasadíte určitý počet bylin 1-5 a podle toho, kolik těch bylin zasadít vám to bude dlouho růst. 1bylina - 1hodina X 5bylin - 5hodin. Toto omezení by bylo abyste vlastně nezasadily třeba 100 bylin najednou, ale musely se taky snažit. No a kdyby třeba nebyl čas to sklidit, bylinky by na vás čekaly ještě 24hodin od doby, co by vyrostly
Mohl bych psát klidně dále, třeba o systému expení - od levelu 85 do 100 máte prakticky jedno kvalitní místo, kde se nedá expit přes den, ale musíte v noci. Nebo bych maličko rozšířil systém vydělávání i v PvP oblastech. Zadáte si úkol třeba zabít 100 hráčů a po splnění dostanete například 100kk nebo tak něco. Celkově se s tím dá krásně pohrát, možností je opravdu hodně a jak vidíte vymyslet se to dá, stačí se nas tím jen pořádně zamyslet...

DonDonald - Ninja blizko(lv95) hl. postava
Lusyn - Shaman drak(lv103)
Donald - War aurak(lv55)
"Tolerance je ctnost člověka, který nemá na věc žádný názor. (Chesterton)"
Lusyn - Shaman drak(lv103)
Donald - War aurak(lv55)
"Tolerance je ctnost člověka, který nemá na věc žádný názor. (Chesterton)"
-
- Lv.16
- Příspěvky: 154
- Registrován: stř 01. úno 2012 21:23:45
- Bydliště: Slovensko okolie Martin
- Dal poděkování: 12 poděkování
- Dostal poděkování: 2 poděkování
Re: Válka říši
Spoiler:
Donald píše:Opravdu si myslíte, že ještě něco zmůžete? Že je nějaká šance zachránit PvP? Já vidím jedinou naději - společnost Sindicate by musela udělat novej server, kterej by se poučil z chyb a byl by dělanej spíše na PvP. Perfektní PvM server už tu přeci máme že? Tak proč neudělat i kvalitní PvP server, když se to jednoduše vše v jednom nepovedlo. Na nějaký úpravy je moc pozdě a i kdyby se na pár let zastavil vývoj, stejně nebude mít většina lidí chuť tohle všechno dělat. Vezměte si, že metin už je (já nevím cca) 5 let stará online hra. Když to srovnám s ostatníma MMORPG, tak tu vidím jeden rozdíl. Na ostatní hry pořád vycházej nový patche, vylepšení grafiky, oprava chyb ve hře, přidání věcí atd. Tady se dočkáme nových map, okopírovaných věcí z jiných her a možná nějaké té opravy. Vidíte, že grafika se nezlepšuje, protože výrobce tu hru prostě dělat dále nechtěl. Metin prostě stárne díky tomu rychleji a kdyby se lidem nelíbila na té hře jednoduchost, tak už tu asi moc lidí nehraje. Nový hráči by měli mít chuť hrát a bavit se nejlépe po celou dobu hraní. Jenomže teďka to tu vypadá tak, že nový hráč začne vydělávat a když už něčeho dosáhne uvědomí si, že musí dělat i ostatní činnosti. Řekněme, že 2 roky bude dělat ty ostatní aktivity, aby mohl být mezi nejlepšíma. To znamená že se bude 2 roky "nudit" ostatníma činnostma aby si hru potom mohl užít? Není to trochu padlý na hlavu? Proč by si hráč nemohl užívat hru pořád? Aha, kvůli ostatním lidem, se kterými se bez těchto možností nemůže rovnat. Oni se mu budou posmívat jaká je lamka a on se na PvP vykašle a bude jen odevzdávat. Po 2 letech se vrátí a všechny PvP oblasti jsou prázdný. A proč? Protože tito nejlepší hráči vymlátili slabší komunitu hráčů. Někteří přešli už jen na PvM v domění, že až udělají karmu a biologa, tak se vrátí a ostatní se na to vykašlali úplně. Teď mi můžete říct, že se hra dá užít vždycky na což vám řeknu, že to není pravda. Je to přeci MMORPG hra - což je onlinovka na hrdiny. Každej si přeje bejt hrdina, bejt nejlepší a nebo mezi ty lepší alespoň patřit aby se dočkal zaslouženého uznání. Nebo si myslíte že dropení je zábava a děláte to jen proto, že vás to baví? Ano, velice vtipné...
Chtěl jsem do 3 pokračování mého povídání na toto téma přidat i moje názory na některé činnosti ve hře, a jak bych tyto problémy vyřešil. Opět je to jen můj názor a tak vás nenutím semnou souhlasit. Mě stačí jen když se nad tím zamyslíte a pokusíte se to pochopit nebo alespoň přečíst, což většinou ti, pro které je to směřováno ani neudělají.
CB - Toto je katastrofa sama o sobě. Porovnávat hráče podle bodů, které mají z měsíce na měsíc úplně jinou váhu. Určitě si přejete být v Topce a přitom začínáte hrát. Juknete na Rusilku a už vám je jasný, že ani za 50let jí nedoženete, protože v tuto chvíli už skoro nemáte šanci CB získat (narážím spíše na počet lidí v těchto zónách). Kdyby tu byl na každej měsíc přehled nejlepších hráčů, tak byjste si mohli říct: Dobře, je to pro mě výzva. Za prosinec budu nejlepší! (něco jako přehled nejlepších 50hráčů od každého povolání za každý měsíc) A určitě by vás to lákalo více, než když vidíte 130 000 CB před sebou
Biolog - Tady vidím problém v časových intervalech a v celkovém čase. Předměty by se mohly odevzdávat 2 najednou každý den. S výzkumákem to máte na 247 dní což si myslím, že je přiměřeně dlouhý rozdíl. No a ještě se vás biolog při prvním úkolu zeptá, jaké si přejete mít zaměření - PvP nebo PvM. Vaše volba pouze přehází pořadí úkolů. Takže nejprve budou odměny jako rychlost pohybu a útoku, ZB a takovéto věci potřebné pro obě zaměření a potom (aby to trvalo tak půl roku) bude následovat vaše zaměření PvP nebo PvM odměny a až nakonec budou odměny pro vaše sekundární zaměření, o které vám vlastně tolik nejde a klidně si na to počkáte o něco déle
Karma - Dle mého názoru největší problém. Tato činnost vás vlastně nutí každý den trávit určitý čas (kolem 1,5h) činností, kterou vy třeba rádi nemáte. Dalo by se to vyřešit třeba formou úkolů opět rozdělených dle zaměření postavy. Pro některé by to znamenalo zabít X určitých potvor ve swampu a pro ty ostatní zabít X hráčů ve svaté. Nějak to vyvážit aby to oboum zaměření s průměrnou výbavou trvalo přibližně stejnou dobu. U každého odevzdávání by jste si mohli opět vybrat zaměření, takže když nebude mít chuť jít do svatý, můžete si to zadat na swamp. Nebo by se to dalo udělat jednodušeji a to tak, že by se esence nerozplývaly. Za swamp si jich dropnete řekněme 9, schováte je a každej den 3odevzdáte opět nejlépe najednou. Takto by vás to neomezovalo a když třeba budete celý týden dropit ve swampu, další 2 týdny můžete krásně PvPčkařit a vlastně vás to nijak omezovat také nebude
Zručnost - K této činnosti bych měl taky nápad jak by se to dalo trochu zpříjemnit. Někdy se tam objeví předměty, které třeba není problém dropnout, akorát že na vašem levelu ano. Když od NPC dostanete úkol ty předměty sehnat, co kdyby se vám na ně obnovil drop po dobu, co je budete chtít sehnat. Proč mít desítky postav na dropnutí té a té věci když na to stačí zrušit omezení dropu s levelem jako třeba u biologa a je po starostech? Jinak nad tímto problémem jsem se ani moc nezamýšlel, takže to není promyšlené jinak než PvM cestou a také jsem nepřemýšlel jaký dopad mají talismany na PvP a co by se s nima dalo udělat, ale na tohle zase může mít zajímavý nápad někdo jiný![]()
Herbaření - Tady na této aktivitě mě vždycky štvaly ty intervaly. Jste vlastně nuceni každou hodinu sázet a sklízet. Pokud zapomenete kytka vám uschne a pokud sklidíte ze 60% se vám to stejně pokazí. Ovšem v této aktivitě nevidím nevýhodu pro PvP komunitu. Trpělivý hráč co má čas si to dá na P a potom na tom velice krásně vydělá. PvP hráč zase zajde párkrát swamp a těch bylin si koupí pěknou zásobu a potom je tedy spokojenost na obou stranách. Ovšem dalo by se to maličko zpříjemnit. Zasadíte určitý počet bylin 1-5 a podle toho, kolik těch bylin zasadít vám to bude dlouho růst. 1bylina - 1hodina X 5bylin - 5hodin. Toto omezení by bylo abyste vlastně nezasadily třeba 100 bylin najednou, ale musely se taky snažit. No a kdyby třeba nebyl čas to sklidit, bylinky by na vás čekaly ještě 24hodin od doby, co by vyrostly
Mohl bych psát klidně dále, třeba o systému expení - od levelu 85 do 100 máte prakticky jedno kvalitní místo, kde se nedá expit přes den, ale musíte v noci. Nebo bych maličko rozšířil systém vydělávání i v PvP oblastech. Zadáte si úkol třeba zabít 100 hráčů a po splnění dostanete například 100kk nebo tak něco. Celkově se s tím dá krásně pohrát, možností je opravdu hodně a jak vidíte vymyslet se to dá, stačí se nas tím jen pořádně zamyslet...
-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.


@
Suko201 « čtv 5:10 pm »


@
TomasFoxx « čtv 4:05 pm »


@
diver « čtv 3:34 pm »


@
Suko201 « čtv 3:07 pm »


@
diver « čtv 2:01 pm »


@
Suko201 « čtv 11:21 am »


@
neasy « čtv 9:59 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »


@
neasy « čtv 9:41 am »


@
p4tresss « čtv 9:39 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »


@
neasy « čtv 9:32 am »


@
p4tresss « čtv 9:31 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »


@
neasy « čtv 9:31 am »


@
p4tresss « čtv 9:30 am »


@
neasy « čtv 9:30 am »


@
p4tresss « čtv 9:29 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »


@
TomasFoxx « čtv 9:23 am »


@
neasy « čtv 9:17 am »


@
Vydesenej « čtv 9:06 am »


@
Hakan « stř 11:44 pm »


@
MastnyRozek « stř 7:44 pm »


@
Narsi « stř 7:43 pm »


@
MastnyRozek « stř 7:41 pm »


@
Mionix « stř 5:46 pm »


@
Suko201 « stř 5:04 pm »


@
Narsi « stř 4:09 pm »


@
TomasFoxx « stř 4:05 pm »


@
TomasFoxx « stř 1:50 pm »


@
Suko201 « stř 1:03 pm »


@
Narsi « stř 1:02 pm »


@
Suko201 « stř 12:58 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:44 pm »


@
Mionix « stř 12:41 pm »


@
Vydesenej « stř 12:40 pm »


@
Relly « stř 12:30 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:25 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:24 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:24 pm »


@
Narsi « stř 12:21 pm »


@
Vydesenej « stř 12:03 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:01 pm »


@
Valkaryan « stř 10:07 am »


@
Mionix « stř 7:39 am »


@
Vydesenej « stř 7:00 am »


@
Nonepovideeej « úte 11:38 pm »


@
Vydesenej « úte 5:47 pm »


@
gagefranjo « úte 4:11 pm »


@
Hakan « úte 12:53 pm »


@
Nonepovideeej « čtv 8:55 pm »


@
Mionix « čtv 6:57 pm »


@
Nonepovideeej « čtv 4:35 pm »


@
Mionix « čtv 7:48 am »


@
kovardominik « stř 9:55 pm »


@
Mionix « stř 7:31 pm »


@
Mionix « stř 6:00 pm »


@
Nonepovideeej « stř 5:39 pm »


@
Mionix « stř 4:52 pm »