Ahoj, nejsem si jistý, jak by to bylo technicky náročné, nicméně jsem pro. Na druhou stranu musím ovšem dodat, že i nyní mají healeři a dálkaři výhodu a to v podobě možnosti osadit do brnění místo spěchu jiný kámen.
Pro žádnou postavu to velkou výhodu znamenat nebude, vysokou rychlost pohybu má přeci možnost udělat každý a to včetně buffu
Běžet. A zruško by se tím stalo zase o kousek užitečnějším.
xR3Dx: Vyrušení vlivu zpomalení mi osobně připadá jako bug hry (proč by jinak existovala proti zpomalení odolnost), ale kdybys ho za každou cenu chtěl zachovat, dalo by se to řešit například tím, že by se ten limit rychlost úplně neodstranil, pouze změnil na vyšší hodnotu (např. 250? 300?).

Edit@
Ghibli: V návrhu se nejedná o plošné zvýšení rychlosti, ale o navýšení limitu 200 na vyšší číslo. To, jestli jej ta nebo ta postava dosáhne, je už jiná záležitost. Nikde není přeci dáno, že se zároveň s tím musí dodělat výbava, aby každý snadno té rychlosti dosáhl, tak jak je to dnes při pouhém osazení spěchu +6.