Dnes přicházím s návrhem, který mě náhodou napadl.

Takže navrhuji zavést novou schopnost, která by se jmenovala např. specializace, nebo zaměření (na názvu nezáleží). Také mě napadlo, že by to i mohlo nahradit současné hodnosti, ale není to nutné.
No šlo by o to, že každý by si mohl zvolit svou specializaci např. Zabiják orků, díky ní by hráč získal větší sílu proti orkům, tzn. jakoby další procenta do útoku vůči orkům, případně i odolnost vůči ním. Tato schopnost by se dala vylepšovat a s ní by vzrůstala síla proti orkům.
Nejdříve by se to trénovalo třeba knihami, na M - P např. zabíjením daného typu monstra (postav).
To vylepšování by se taky muselo ještě trochu promyslet.
Nejspíš by bylo dobré zavést na to npc, kteří by vypadali jako učitelé v 1. městech, nebo zavést pouze jednoho nového npc pro tohle.
Příklady specializací:
Spoiler:
- Zabiják orků ( % na orky)
- Zabiják příšer (% na příšery, u dalších to už nebudu psát, snad jste to pochopili)
- Zabiják válečníků (% na válečníky + % odolnost vůči válečníkům)
- Zabiják surů
- Zabiják šamanů
- Zabiják ninjů
- Zabiják ezoteriků
- Zabiják zvířat
- Zabiják nemrtvých
- Zabiják ďáblů
- Zabiják lidí
- Zabiják příšer (% na příšery, u dalších to už nebudu psát, snad jste to pochopili)
- Zabiják válečníků (% na válečníky + % odolnost vůči válečníkům)
- Zabiják surů
- Zabiják šamanů
- Zabiják ninjů
- Zabiják ezoteriků
- Zabiják zvířat
- Zabiják nemrtvých
- Zabiják ďáblů
- Zabiják lidí
Proč sem dávám takový návrh ?
Spoiler:
Myslím, že by to zase trochu přidalo na originalitě tohoto serveru, jelikož jsem něco podobného na žádném jiném neviděl.
Omlouvám se za případné pravopisné chyby, neměl jsem čas si to po sobě číst.