Rada kerrindor

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
MakerS
Lv. 11
Lv. 11
Příspěvky: 77
Registrován: pon 02. črc 2012 18:15:35
Bydliště: Shinsoo
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 3 poděkování

Re: Rada kerrindor

Příspěvek od MakerS » pon 21. led 2013 17:51:07

thomas9 píše:dej 75... koli jedaku
a do keri plati MAGIA ...
Ale prd , magie ani výhyb neplatí :omg: :normal?:
NOVÝ ZAČÁTEK !

Uživatelský avatar
CreepiXx
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 147
Registrován: čtv 24. úno 2011 18:50:52
Bydliště: Skotnice
Dal poděkování: 190 poděkování
Dostal poděkování: 32 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Rada kerrindor

Příspěvek od CreepiXx » pon 21. led 2013 19:26:52

Všichni rozumbradové... :ugeek:

Magie neplatí, výhyb platí jen na jejich seky. Ale pokud máš aspoň 80% buffa, tak ti na sek vemou nějak 400-500 (odzkoušeno). Seky neřeš, spíš ty skilly.. Kdyžtak si vem požehy, double hitům se nedá zabránit, leda ještě prapory, ale tobě jako warovi stačí když utečeš a doplníš.

Jejich DMG skillem se doopravdy jinak než biologem a obranou na schopku nedá snížit. Když budeš mít kosti vemou nějakých 8-9k na double a na normál tak 4-5k. Pokud i biologa hrubým odhadem tipnu asi 7-8k a 3-4k.. Moná o něco víc.
Obrázek


Hra skončila, dřív než začla :D

Bye, bye :)

Odpovědět