Oživení Cidonie

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.

Líbí?

Ano
15
43%
Ano, ale pouze za podmínky, kterou jsem právě napsal do diskuze
3
9%
Ne
15
43%
Chci si jen kliknout
2
6%
 
Celkem hlasů: 35

Mithra
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 489
Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
Dal poděkování: 99 poděkování
Dostal poděkování: 1047 poděkování

Re: Oživení Cidonie

Příspěvek od Mithra » sob 21. čer 2014 12:59:03

male3D píše:Pro me byl celkove majovy event zklamani. Cekal jsem, ze po zabiti hrace s pilou z nej tato pila vypadne a bude tim moznost utocit i na jinou majku. Pokud by mel tento navrh kopirovat tento evetnt tak v nem nevidim zaden potencial.
Zajímavá myšlenka. Nicméně se obávám, že by boj o Májku v tom případě sestával především z přejezdů od hradu ke hradu. Toto by bylo samozřejmě zajímavé pokud by Májky stály blízko u sebe na jedné mapě. To už by ale zase ztratil celý Májový event pointu. Nicméně pokud bychom to udělali takovým způsobem, že by na palouku v Cidonii stálo uprostřed jedno vejce a kolem něj v trojúhelníku 3 Májky, pak je to určitě dobrý nápad. Zkusím prověřit možnosti realizace. Každopádně bych podobnou "zábavu" nejprve "otestoval" formou ohlášeného minieventu.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl

Neos
Lv.17
Lv.17
Příspěvky: 175
Registrován: pon 23. led 2012 18:56:48
Dal poděkování: 80 poděkování
Dostal poděkování: 311 poděkování

Re: Oživení Cidonie

Příspěvek od Neos » sob 21. čer 2014 15:20:29

Cidonie me vubec, ale vubec nicim neoslovila. Mapa je strasne obrovska, lehce se tam da zabloudit, ted si nejsem jistej, pokud tam vubec existuje mala mapka, jelikoz tam vubec nechodim. Dale ta mapa je docela dost takova nevesela, barvy hodne tmave a mapa je taky neprehledna. Priser tam je jak premnozeno, ze tam clovek nemuze ani chvili stat, kdyby si clovek potreboval nekam odbehnout.

Napad je to zajimavy, mozna asi jediny, jak vskrisit po mrtvici svatou risi, ale ruku do ohne bych za to nedal. Kdyby se tenhle napad realizoval v mape stare svate, tak by to bylo pekne. Ja osobne bych se do te stare svate mapy docel arad sel podivat, kdybych mel cas, ale toho casu moc nemivam.

Stara svata byla na vrcholu slavy, protoze tam byl meteor do keri a pak taky vstup do keri, tzn. snadne CB body pro lovce droperu a pak take LEGENDARNI Tanakove, ktere byli unikatni !!! Vzpominam si, ze sem obcas chodival lovit jen piraty Tanaky :)
Tim, ze ve stare svate byl vstup do keri, tak se zarucovalo pvp hracum, ze tam budou snadne koristi a proto tam bylo zivo porad. Jenze to bylo zas spatne pro ty chudaky dropery, co se tam nervovali a tim padem spousty emoci, sprostejch slov a TB bodu. Jinak ta mapa byla super.
Kazdej mel moznost, kdyz se odhlasoval buzer plac, tak najednou pvp hraci se prestali mlatit, jednoduse tam prestali chodit. V te mape musi byt trochu lovne zvere, ale neprehanet to se vstupem do nektere mapy s velice frekventovanym poctem hracu.
Obrázek
Become one of us and help us to create the most powerful guild on this server !!! -------> click viewtopic.php?f=34&t=97497

Uživatelský avatar
peryos
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 114
Registrován: úte 06. srp 2013 14:50:24
Dal poděkování: 36 poděkování
Dostal poděkování: 15 poděkování

Re: Oživení Cidonie

Příspěvek od peryos » sob 21. čer 2014 16:43:16

Já osobně bych z Cidonie udělal samostatnou expící mapu a přidal starou svatou jako samostatnou pvp mapu s bossama jak to bylo. Minimálně by se mohl upravit ten způsob získání CB. S postaovu 120 sem zabil postavu 135 a dostal najednou 25 CB. Naopak když lvl 135 sundá lvl 96 tak mu veme i 11 CB. Kdyby to bylo po 3 tak se to ještě dá, ale takhle zajdete válku kvůli CB, jdete expit, jednou vás sundají a musíte čekat do další války.

Uživatelský avatar
Ghibli
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 479
Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
Bydliště: Chunjo - Joan
Dal poděkování: 506 poděkování
Dostal poděkování: 582 poděkování

Re: Oživení Cidonie

Příspěvek od Ghibli » sob 21. čer 2014 18:45:34

Lois a xBarix - ahoj, nápad se soutěží se mi líbí, jenže...

1.) Aktivita říší
Spoiler:
Když připomenu a zevšeobecním aktivitu každé z říší u Májky, tak Červená říše hrála víc na pasivní obranu (když Máju neaktivujeme, nemusíme nic bránit), Žlutá naopak hodně útočila, ale někdy až hyperaktivně, kdy daný den zaskórovala a navíc zablokovala jakékoliv další akce posbíráním všech Pil, co šly a Modrá byla aktivní skoro jako Žlutá - jen kdyby se víc rozehrála, bylo by to ještě zajímavější.

Tohle celé by chtělo rozhýbat, aby si na "balón" sáhla každá říše a hlavně ta, které se dostalo té cti, že dostala "gól". Chunjo sice nemohlo za to, že Shinsoo ignorovalo májkování - ale nechtějme stejný průběh v opakování, kdy dávno tomu ve Svaté dominovala jedna říše (počtem, kvalitou) a ostatní tam postupně přestali chodit i proto, že nikoho nebaví hrát pořád v "oslabení". Nakonec to skončí jako tenkrát = nezájmem a upadáním.
2.) Místo provedení
Spoiler:
Kolonie Cidonia. Pěkná mapa a příšery, co dost hráčů ani nezná a Bosse, co jen tak nikdo nedá. Bohužel, pro 4/5 hráčů (a to ještě ubírám) zavřeno. Ano, běž si udělat CB a dostaneš se tam. A že jsi čistě PvM, to nevadí, ve Válce tě sice zabijí nepočítaně, ale i tak se tam dá urvat nějaké to CB... Ale tudy cesta k vyšší návštěvnosti Cidonie popřípadě soutěže nevede.

Budeme li chtít tu soutěž dělat nejen pro válkaře (CéBéčkáře) a "PvM kamikadze", tak buď vystoupíme do jiné, hráčské komunitě přívětivější mapy a nebo si Cidonii necháme předělat. A stačí jen rozhrabat systém pro vstup, kde se vás hra zeptá, jestli chcete být na dané mapě PvP nebo PvM aktivní, neboli máte dost CB nebo yangů na vstupa, neboli jestli za kill dostanete/zaplatíte v CB nebo v yangách.

Osobně bych si pro tuhle akci představoval ještě jinou mapu - nějakou užší obdélníkovou nudli, protože velká mapa svádí k nebojování, ale k lítání (na koních).
3.) Odměna bonus do Války říší.
Spoiler:
Války říší jsou díky aktuálně nízkému počtu bojujících dost "křehké" a stačí, když přijde/nepřijde jeden TOP PvP cech nebo několik TOP PvP jednotlivců a už se to skóre točí jinak. A i když fandím válkám, kde se dá, tak zcela výjimečně bych nepřidával možnost si před Válkou díky vítězství ve Svaté vybrat bonus - aby nám to nerozhodilo ještě víc skóre v případě větší dominance jedné říše obecně v PvP.

Ale zadarmo ve svaté nikdo nebudeme. Chtělo by to systémově "zachytit" a odměnit ty, co jsou při akci na místě a zároveň stojí na nohách při skórování. A buď na úrovni jednotlivce nebo jeho cechu.

A o bonusky před Válkou nepřijdeme. Sebereme PvM hráčům privilegium mít Kerindorium jen pro sebe a uděláme si na Seřadišti vlastní = PvP Oltář, kam budeme moct dávat za CB nakoupené lístečky s přáním o požehnání od Boha Války. Civilové max. dva, Hodnosti tři, Vojevůdce čtyři a Král pět. Malé procento náhodně na ZB/MB/Kritik/Průnik/Vyhnutí/Rychlost kouzla apod., takže by to byla spíš "utrácírna" CB (...ale co jiného zatím s CB).
4.) Co to rozjet třeba takhle
Spoiler:
Do každé z říší se odstěhuje jeden z meteorů (= to proto, aby nerozehrávala jen nejsilnější říše u společného meteoru a účelem není bitka s PvM hráči při rozbíjení meteoru vsedě na koni ale boj ve svaté viz dále), v určitou dobu proběhne respawn a následné rozbití a drop Pily. Poté se Pilkař spolu s ostatními odebere do Svaté, kde se bude snažit "fiknout" jeden ze dvou nepřátelských stožárů s vlajkou na zeleném plácku. Jeho říše mu čistí cestu, léčí ho nebo brání druhým Pilkařům a říším, aby zaskórovali. Na skórování je max. 10 minut (čas kdy Pila zmizí), poté následuje hned další kolo a to samé - s tím rozdílem, že pokud např. žlutá zařízne Stožár s Vlajkou Modré, tak v druhém kole MUSÍ zařezávat Červený (aby se nám neútočilo dokola jen na nejslabší).

Hraje se na čas, body a kola = první říše, co přeřízne, dostává 2b, každá další říše 1b a říše, co nezařízne nic, tak 0b. Proběhne 6 kol po deseti minutách (17-18h), po každém kole se upravuje skóre a výsledek po šesti kolech určí vítěze.

Vítězí říše s největším skóre a odměnou je teleportování všech účastníků (aktivních) do kovářské zóny = mapa s triem Kovářů, co umí kovat o trošku líp, než ti v Rokli (...že by nastoupil na scénu můj oblíbený Magický kovář, co nic nerozbije, i když se mu to nepovede?).
ObrázekYMIRObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
+200k min.
Chunjo
ReLions
141
6P
full
P
P
P
Meripa

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Suko201 « ned 11:52 am »
Mionix píše: @Suko201,  Nebylo, upravovali se interní systémy pro nás GM. Tickety máme hlášené, trošku to nefunguje. Pracujeme na tom.
oki díky za info :-)
@ Bisky « sob 9:44 pm »
@ Mionix « sob 7:05 pm »
Dnes jsme rozsekali Kazachy na součástky. Večer budu sledovat Kanadu.
@ Mionix « sob 7:03 pm »
@Suko201,  Nebylo, upravovali se interní systémy pro nás GM. Tickety máme hlášené, trošku to nefunguje. Pracujeme na tom.
@ Suko201 « sob 4:29 pm »
A v patchlogu nejsou informace o minulé čtvrteční údržbě. Bylo něco? Díky
@ TomasFoxx « sob 3:58 pm »
@Tomori,  neni zac, mohlo by tu padnout echo až budou fungovat? diky
@ Tomori « sob 3:39 pm »
TomasFoxx píše: prej vám nefungujou tikety
Dobrý den, děkujeme za upozornění, danou situaci již prověřujeme.
@ TomasFoxx « sob 3:23 pm »
prej vám nefungujou tikety
@ Hakan « úte 6:14 pm »
@TomasFoxx,  Můžu si vybrat místo kam?
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
kdo ho najde, dostane pusinku
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
to musel schovávat nějakej borec, 3x projetej ent a nic
@ TomasFoxx « úte 5:20 pm »
@Azaril,  super díky, tak my uspořádáme výpravu na hledání keskira :D
@ Azaril « úte 5:17 pm »
@TomasFoxx Dobrý den, na základě vašeho dotazu jsem požádal Saggiho o prověření situace. Potvrdil, že se Keskiro nachází na Ch4 a žádný problém nezaznamenal.
@ Hakan « úte 4:47 pm »
@TomasFoxx,  Nebreč
@ TomasFoxx « úte 4:23 pm »
mohl by někdo z týmu prosím zkontrolovat keskira na ch4? nespawnul se nám ráno ani teď, projeli jsme celý ent, jestli ho nějaký trupík neodtáhnul ale nic jsme nenašli
@ Suko201 « úte 12:42 pm »
Nonepovideeej píše: Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
supr, aspoň bude co dělat o čtvrteční údržbě :-)
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
chybu*
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
@ Vydesenej « ned 3:24 pm »
Přemýšlel tady někdo už o tom že by se zavedly šeky na XP? Které by se prodávaly třeba pouze na BM, když už jsou ty generace a někdo nemá čas/chuť něbo cokoliv furt dávat postavu/údaje neustále na expení třena 0-96 pak za 96-120 pak 120-160. Možná by to i pomohlo k dohnání těch co už jsou daleko předaleko.
@ Makarov « ned 2:57 pm »
Bisky píše: Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
yoyopinx nejsem ale odměnu bych si klidně za něj přebral :-))))
@ Bisky « ned 2:06 pm »
Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
@ TomasFoxx « ned 8:41 am »
a kazuro
@ Hakan « sob 10:23 am »
Wellcome to the deadzone
@ TomasFoxx « sob 10:21 am »
ahoj azaril a tomori
@ Mionix « pát 7:34 am »
@Borda91,  tak prý je to jen špatné info, mělo by být funkční
@ Borda91 « čtv 3:09 pm »
A ukazatel boje o ugoroh nějak nefunguje.... další boj za 20216 dní to budeme čekat ještě pár let :D
@ Borda91 « čtv 2:21 pm »
Dobrý den, jen takový detail. Hledání čtyřlístků mělo být o hodnotné ceny nebo se mýlím? Ostatní soutěže tu na webu už jsou vyhodnocené. Děkuji
@ Suko201 « čtv 5:10 pm »
diver píše:
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
@ TomasFoxx « čtv 4:05 pm »
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
@ diver « čtv 3:34 pm »
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
@ Suko201 « čtv 3:07 pm »
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
@ diver « čtv 2:01 pm »
Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
@ Suko201 « čtv 11:21 am »
Mionix píše: @Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@ neasy « čtv 9:59 am »
:heart:
@ VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »
@neasy uz to bezi :D
@ neasy « čtv 9:41 am »
tak napiste az to půjde :fight:
@ p4tresss « čtv 9:39 am »
dneska by to šlo :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »
no jasneee v poho :-) :D
@ neasy « čtv 9:32 am »
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
@ p4tresss « čtv 9:31 am »
konečne trochu oddych od prace
@ VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »
joooo jde to :-) a co ty ? :D
@ neasy « čtv 9:31 am »
je to tak
@ p4tresss « čtv 9:30 am »
Sviatočne :D
@ neasy « čtv 9:30 am »
a jak se mate?
@ p4tresss « čtv 9:29 am »
Ako dlho bude údržba prosim ? :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »
ahoj, predpokladany konec udrzby ? :D
@ TomasFoxx « čtv 9:23 am »
@neasy,  čaaau kamo
@ neasy « čtv 9:17 am »
CUS CUS
@ Vydesenej « čtv 9:06 am »
hh a stánky zas dole :(
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10
@ TomasFoxx « stř 4:05 pm »
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
@ TomasFoxx « stř 1:50 pm »
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
@ Suko201 « stř 1:03 pm »
Narsi píše: Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
aha, tak to si asi pamatuji špatně, dobře. Díky :-D
@ Narsi « stř 1:02 pm »
Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.

Who is chatting

offline Bisky 
offline Leorio 
offline Mionix 
offline TomasFoxx