Přehlednost stánků v tržnici
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).
- reeenda
- Lv.15
- Příspěvky: 133
- Registrován: ned 09. led 2011 21:18:30
- Dal poděkování: 82 poděkování
- Dostal poděkování: 39 poděkování
Re: Přehlednost stánků v tržnici
Za sebe, bych vrátila starou mapu tržnice. Ne všechny inovace musí mít vždy pozitivní účinek.
Není pravda, že kdysi bylo všechno lepší. Pravda je, že jsme byli mladší a měli jsme to všechno u p....e“
Existuje tisíce způsobů, jak zabít čas, ale žádný, jak ho vzkřísit.
Lenost je zvyk odpočívat dřív, než se člověk unaví
Existuje tisíce způsobů, jak zabít čas, ale žádný, jak ho vzkřísit.
Lenost je zvyk odpočívat dřív, než se člověk unaví
- Sabousek
- Lv.26
- Příspěvky: 663
- Registrován: pát 24. pro 2010 13:49:54
- Bydliště: Plzeň
- Dal poděkování: 942 poděkování
- Dostal poděkování: 482 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přehlednost stánků v tržnici
Chci jen podotknout, že návrh autora byl zalozen již za doby předchozí tržnice. Tudíž jistě nezamyslel návrat původní tržnice, která mě osobně přisla stejně nepřehledná jako nynější. Nepřehledný z toho důvodu, že se dají stavět stánky těsně u sebe.
Hra je pro lidi duchaplné rozptýlení, pro hlupáky vášní. - Dumas
- Chyu
- Lv.39
- Příspěvky: 1906
- Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
- Dal poděkování: 2969 poděkování
- Dostal poděkování: 1179 poděkování
Re: Přehlednost stánků v tržnici
Mně by se také líbila tržnice, která by měla nějaký spořádaný systém. Vše by bylo úhledně naskládáno vedle sebe a hráčům by se lépe vyhledávalo zboží, které chtějí vyhledávat. Základním stavebním blokem by mohl být systém, který znázorňuje obrázek.
Ihned se ale nabízí několik otázek, kterou mohou tuto myšlenku zbořit.
Co když nebude volné místo a hráč si bude chtít otevřít stánek?
Prakticky by tato možnost nastat neměla, kdybychom vzali v potaz, že by tržnice měla rozlohu jako třeba Kerindor. Na druhou stranu, komu by se chtělo běžet několik tisíců kroků na druhý konec, když to teď může mít skoro hned (avšak se nahledá). Pokud je dostupný údaj a počtu vytvoření stánku za den, tak by se k ní mohlo přičíst ještě třeba 35 % z ní - to by byl počet míst pro postavení stánků.
Jaké je východisko pro obchodníky, kteří úspěch slaví na své známe poloze?
Jistě všichni znáte obchodníky, kteří své stánky staví na svém místě ať se děje co se děje a slaví na tom úspěch. Tato symbióza mezi kupujícími a těmito obchodníky funguje naprosto dokonale, jak by se to ale řešilo v tomto novém systému? Udělat možnost koupení/pronájmu místa na jméno postavy? Kdo by ale chtěl platit za to, že může prodávat?
Nenastal by místo všeho zmatek a chaos?
Představa, že se všichni hráči mačkají v uličkách na jednom centimetru čtverečním je děsná. Stejně tak by se neustále mohly některé stánky rušit a zakládat. Jak už padlo v tomto tématu, byl bych určitě rád za možnost procházení ostatních hráčů (stánky by byly opět neprůchozí), barevné odlišení stánků, které již byly zobrazeny a aktuálně otevřeného stánku.
Pokud by se vyřešily všechny výše zmíněné problémy, nebylo by na škodu také změnit model stánku a celou mapu předělat do stylu nějakého globálního tržiště. Která by na hráče působila uvolněně (aby se lépe nakupovalo) ale zároveň aby nebyla přeplácaná (způsobovala problémy s FPS). Mapu bych si představoval ve slunečném prostředí (myslím tím nasvícení - takže pravý opak druhých měst). Na okraji by se vybudoval nějaký obdélník ze silných hradeb. Uvnitř vlajky všech tří říší (jako symbol míru na této mapě), objekty spojené s obchodováním a ekonomikou (nabuzení pocitu neustálého ruchu). No a na večer by mapa ulehla do krásného ticha, kde by se potulovali noční obchodníci. Tvorba mapy si myslím je ale to nejmenší...
Koncepty modelů stánků:
Toť můj názor, co nosím již dlouho v hlavě. 
Obrázek:
Červený čtvereček: Zabrané místo
Zelený čtvereček: Volné místo
Žlutá plocha: Prostor k pohybu
Černý rám: Hranice mapy

Zelený čtvereček: Volné místo
Žlutá plocha: Prostor k pohybu
Černý rám: Hranice mapy

Co když nebude volné místo a hráč si bude chtít otevřít stánek?
Prakticky by tato možnost nastat neměla, kdybychom vzali v potaz, že by tržnice měla rozlohu jako třeba Kerindor. Na druhou stranu, komu by se chtělo běžet několik tisíců kroků na druhý konec, když to teď může mít skoro hned (avšak se nahledá). Pokud je dostupný údaj a počtu vytvoření stánku za den, tak by se k ní mohlo přičíst ještě třeba 35 % z ní - to by byl počet míst pro postavení stánků.
Jaké je východisko pro obchodníky, kteří úspěch slaví na své známe poloze?
Jistě všichni znáte obchodníky, kteří své stánky staví na svém místě ať se děje co se děje a slaví na tom úspěch. Tato symbióza mezi kupujícími a těmito obchodníky funguje naprosto dokonale, jak by se to ale řešilo v tomto novém systému? Udělat možnost koupení/pronájmu místa na jméno postavy? Kdo by ale chtěl platit za to, že může prodávat?
Nenastal by místo všeho zmatek a chaos?
Představa, že se všichni hráči mačkají v uličkách na jednom centimetru čtverečním je děsná. Stejně tak by se neustále mohly některé stánky rušit a zakládat. Jak už padlo v tomto tématu, byl bych určitě rád za možnost procházení ostatních hráčů (stánky by byly opět neprůchozí), barevné odlišení stánků, které již byly zobrazeny a aktuálně otevřeného stánku.

Pokud by se vyřešily všechny výše zmíněné problémy, nebylo by na škodu také změnit model stánku a celou mapu předělat do stylu nějakého globálního tržiště. Která by na hráče působila uvolněně (aby se lépe nakupovalo) ale zároveň aby nebyla přeplácaná (způsobovala problémy s FPS). Mapu bych si představoval ve slunečném prostředí (myslím tím nasvícení - takže pravý opak druhých měst). Na okraji by se vybudoval nějaký obdélník ze silných hradeb. Uvnitř vlajky všech tří říší (jako symbol míru na této mapě), objekty spojené s obchodováním a ekonomikou (nabuzení pocitu neustálého ruchu). No a na večer by mapa ulehla do krásného ticha, kde by se potulovali noční obchodníci. Tvorba mapy si myslím je ale to nejmenší...
Koncepty modelů stánků:
Model 1:

Model 2:


-
- Lv.13
- Příspěvky: 92
- Registrován: stř 10. lis 2010 18:20:32
- Bydliště: Bánovce nad Bebravou
- Dal poděkování: 5 poděkování
- Dostal poděkování: 14 poděkování
Re: Přehlednost stánků v tržnici
Určite by to veľmi pomohlo pri nakupovaní.
Možno by to mohlo byť riešené formou NPC stánku. (rozmiestnené po tržnici vopred) t.j. po kliknutí na stánok by sa dal prenajať.
Nemusela by sa možno meniť ani mapa, len by sa to nejako pekne porozhadzovalo už po existujúcej (aby to pripomínalo tržnicu).
Ak má niekto svoje miesto, kde si pravidelne vytvára stánok, mohla by tam byť možnosť časového prenájmu. Aby sa zabránilo tomu, že by si hráči pokupovali miesta a zaberali by zbytočne čas, tak v prípade že toto miesto nebude využité po dobu 24h, prenájom by prepadol.
Taktiež by mohli byť luxusnejšie miesta drahšie (v blízkosti portov, v altánku, aťď...).
Čo sa označovanie týka, ak budú stánky usporiadané, tak označovanie už otvorených stánkov je podla mňa zbytočné. Skôr by som tu videl ako lepšiu možnosť označiť si stánky, ktoré ma zaujali. V okne s obchodom by mohla pribudnúť možnosť označenia stánku a tým pádom by sa rozblikal na mape a nad ním by sa objavila levitujúca šípka (Ako keď máte označenú NPC). Prípadne alternatívou je chytiť papier, pero a napísať si súradnice stánku, ktorý ma zaujal
Možno by to mohlo byť riešené formou NPC stánku. (rozmiestnené po tržnici vopred) t.j. po kliknutí na stánok by sa dal prenajať.
Nemusela by sa možno meniť ani mapa, len by sa to nejako pekne porozhadzovalo už po existujúcej (aby to pripomínalo tržnicu).
Ak má niekto svoje miesto, kde si pravidelne vytvára stánok, mohla by tam byť možnosť časového prenájmu. Aby sa zabránilo tomu, že by si hráči pokupovali miesta a zaberali by zbytočne čas, tak v prípade že toto miesto nebude využité po dobu 24h, prenájom by prepadol.
Taktiež by mohli byť luxusnejšie miesta drahšie (v blízkosti portov, v altánku, aťď...).
Čo sa označovanie týka, ak budú stánky usporiadané, tak označovanie už otvorených stánkov je podla mňa zbytočné. Skôr by som tu videl ako lepšiu možnosť označiť si stánky, ktoré ma zaujali. V okne s obchodom by mohla pribudnúť možnosť označenia stánku a tým pádom by sa rozblikal na mape a nad ním by sa objavila levitujúca šípka (Ako keď máte označenú NPC). Prípadne alternatívou je chytiť papier, pero a napísať si súradnice stánku, ktorý ma zaujal

-
- Lv.8
- Příspěvky: 48
- Registrován: sob 22. led 2011 22:05:27
- Dal poděkování: 29 poděkování
- Dostal poděkování: 8 poděkování
Re: Přehlednost stánků v tržnici
Take se zapojim.
Rozhodne by to bylo fajn, ale prijde mi to preplacane z dvou duvodu.
1) stanky jsou az priliz vedle sebe, coz vede k neprehlednosti. To by se dalo resit tim, ze by se dal urcity okruh kde by se dal otevri stanek jiz vedle urciteho stanku.
V praxi by to vypadalo tak, ze kdyby jste prisli vedle stanku X a chteli otevri ranecek, vyskocila by hlaska: "v tvem dosahu je jiz otevren jiny stanek, zkus to jinde". Otazka je, jestli by to bylo mozne z hlediska velikosti mapy.
2) Dalsi problem vsech co prodavaji je to, ze stanek ma omezenou kapacitu a lide si logicky zakladaji nove obchodni ucty aby to prodali co nejrychleji. To by se dalo resit zvetsenim kapacity slotu ve stanku. Myslim ze takovy navrh tady jiz byl, ale mozna se pletu
Kdyby bylo v planu rozsirit sloty ve stanku, tak by nebylo od veci povolit o trochu vice znaku do popisku stanku...samozrejme ne aby se po najeti na jmeno rozbalil nazev pres pul obrazovky
Dekuji za pozornost damy a panove, preji krasny zbytek dne/vecera
Rozhodne by to bylo fajn, ale prijde mi to preplacane z dvou duvodu.
1) stanky jsou az priliz vedle sebe, coz vede k neprehlednosti. To by se dalo resit tim, ze by se dal urcity okruh kde by se dal otevri stanek jiz vedle urciteho stanku.
V praxi by to vypadalo tak, ze kdyby jste prisli vedle stanku X a chteli otevri ranecek, vyskocila by hlaska: "v tvem dosahu je jiz otevren jiny stanek, zkus to jinde". Otazka je, jestli by to bylo mozne z hlediska velikosti mapy.
2) Dalsi problem vsech co prodavaji je to, ze stanek ma omezenou kapacitu a lide si logicky zakladaji nove obchodni ucty aby to prodali co nejrychleji. To by se dalo resit zvetsenim kapacity slotu ve stanku. Myslim ze takovy navrh tady jiz byl, ale mozna se pletu

Kdyby bylo v planu rozsirit sloty ve stanku, tak by nebylo od veci povolit o trochu vice znaku do popisku stanku...samozrejme ne aby se po najeti na jmeno rozbalil nazev pres pul obrazovky

Dekuji za pozornost damy a panove, preji krasny zbytek dne/vecera

-
- Lv.26
- Příspěvky: 691
- Registrován: ned 20. úno 2011 11:53:04
- Dal poděkování: 72 poděkování
- Dostal poděkování: 278 poděkování
Re: Přehlednost stánků v tržnici
Podľa mňa, to že sú stánky vedľa seba problém nie je, skôr ide o to, že niesu nijak logicky usporiadané a stoja jeden cez druhý a vytvárajú všelijaké útvary a tým sa tá tržnica stáva úplne neprehľadnou a teda hlavne aj z toho dôvodu, že niektoré miesta sú napráskané stánkami a na iných miestach sú nezaplnené plochy, preto by podľa mňa bolo najlepšie vytvoriť nejakú šachovnicu, skrátka nejaký "štvorček" alebo malú plochu, kam bude umožnené postaviť stánok tým pádom pôjdu tie stánky pekne jeden vedľa druhého, alebo teda vytvoria nejakú logickú plochu, v ktorej sa dá orientovať. netreba vymeniť celú mapu, stačilo by ju len trošku pozmeniť a vytvoriť tam inú, lepšie využiteľnú plochu, na ktorej by bolo viacmenej lepšie vytvoriteľné šachovnicové prostredie
ende
-
- Čestný člen
- Příspěvky: 489
- Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
- Dal poděkování: 99 poděkování
- Dostal poděkování: 1047 poděkování
Re: Přehlednost stánků v tržnici
Mno čistě teoreticky by šlo ještě více prodloužit minimální vzdálenost mezi jednotlivými stánky. Čímž se prostor mezi nimi zvětší. Tím pádem se i více zaplní prostor tržnice, neboť stánky se budou muset roztáhnout po větší ploše. To je poměrně jednoduché řešení, které nezabere tolik času a alespoň trochu pomůže.
Nějakou kompletní předělávku systému stavby stánků jako prioritu číslo 1 rozhodně nevidím. Myslím, že naši programátoři toho mají i tak dost na práci.
Nějakou kompletní předělávku systému stavby stánků jako prioritu číslo 1 rozhodně nevidím. Myslím, že naši programátoři toho mají i tak dost na práci.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl
-
- Lv.8
- Příspěvky: 40
- Registrován: pon 15. srp 2016 12:39:11
- Bydliště: Zubří
- Dal poděkování: 28 poděkování
- Dostal poděkování: 5 poděkování
Re: Přehlednost stánků v tržnici
Ahojte
k příspěvku bych chtěl dodat :
Bylo by úplně super a extrémně luxusní ,a prosím o to případně i s dalšími hráči ,dát Jonahovi schopnost koupit a prodat
Jednalo by se třeba o podobný měšec co je na náměstí , společně s Elikama a podobně.
Každý celý týden po výplatě splašeně pobíhám po tržce , najdu něco co se mi líbí , honem na BM koupit pruty , a musím zpátky do města vyměnit za hotové abych měl co do huby .


Bylo by úplně super a extrémně luxusní ,a prosím o to případně i s dalšími hráči ,dát Jonahovi schopnost koupit a prodat
Jednalo by se třeba o podobný měšec co je na náměstí , společně s Elikama a podobně.
Každý celý týden po výplatě splašeně pobíhám po tržce , najdu něco co se mi líbí , honem na BM koupit pruty , a musím zpátky do města vyměnit za hotové abych měl co do huby .





-
- Čestný člen
- Příspěvky: 489
- Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
- Dal poděkování: 99 poděkování
- Dostal poděkování: 1047 poděkování
Re: Přehlednost stánků v tržnici
Předpokládám, že by se mělo jednat o nákup a prodej za SD (případně BSD). Tady vás zklamu, ale tato varianta obchodu není zatím online ve hře možná. Ačkoliv bych se vůbec nebránil tomu, kdyby ve stáncích bylo možné zvolit jako platidlo i SD, kombinaci yang + SD, případně možnost výběru zda předmět bude obchodován za yang nebo SD s uvedením ceny pro obě měny.tEK23 píše:Ahojtek příspěvku bych chtěl dodat :
Bylo by úplně super a extrémně luxusní ,a prosím o to případně i s dalšími hráči ,dát Jonahovi schopnost koupit a prodat
Jednalo by se třeba o podobný měšec co je na náměstí , společně s Elikama a podobně.
Každý celý týden po výplatě splašeně pobíhám po tržce , najdu něco co se mi líbí , honem na BM koupit pruty , a musím zpátky do města vyměnit za hotové abych měl co do huby .
![]()
![]()
![]()
![]()
Jenže v tomhle zatím narážíme na možnosti systému.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl
-
- Lv.8
- Příspěvky: 40
- Registrován: pon 15. srp 2016 12:39:11
- Bydliště: Zubří
- Dal poděkování: 28 poděkování
- Dostal poděkování: 5 poděkování
Re: Přehlednost stánků v tržnici
Odpověď pro : MithraTakhle jsem to nemyslel
, ale přece jenom je to dobrý nápad
ačkoli to není ve vaši moci .
K tématu :
Omlouvám se špatně jsem se vyjádřil .
Jednoduše , jen by bylo lepsi aby jonah v tržnici měl obchůdek , stejně tak jak třeba obchodnice , bylo by to celkové myslím významné plus .
Kdyz hráč přes web nakoupí pruty , a ve hře je na tržnici , tak jde za Jonahem do Item-skladu si jej vyzvednout , a poté musí musí do města prodat a poté zase na tržku
. Třeba například .




K tématu :
Omlouvám se špatně jsem se vyjádřil .
Jednoduše , jen by bylo lepsi aby jonah v tržnici měl obchůdek , stejně tak jak třeba obchodnice , bylo by to celkové myslím významné plus .

Kdyz hráč přes web nakoupí pruty , a ve hře je na tržnici , tak jde za Jonahem do Item-skladu si jej vyzvednout , a poté musí musí do města prodat a poté zase na tržku



-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.


@
Suko201 « čtv 5:10 pm »


@
TomasFoxx « čtv 4:05 pm »


@
diver « čtv 3:34 pm »


@
Suko201 « čtv 3:07 pm »


@
diver « čtv 2:01 pm »


@
Suko201 « čtv 11:21 am »


@
neasy « čtv 9:59 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »


@
neasy « čtv 9:41 am »


@
p4tresss « čtv 9:39 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »


@
neasy « čtv 9:32 am »


@
p4tresss « čtv 9:31 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »


@
neasy « čtv 9:31 am »


@
p4tresss « čtv 9:30 am »


@
neasy « čtv 9:30 am »


@
p4tresss « čtv 9:29 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »


@
TomasFoxx « čtv 9:23 am »


@
neasy « čtv 9:17 am »


@
Vydesenej « čtv 9:06 am »


@
Hakan « stř 11:44 pm »


@
MastnyRozek « stř 7:44 pm »


@
Narsi « stř 7:43 pm »


@
MastnyRozek « stř 7:41 pm »


@
Mionix « stř 5:46 pm »


@
Suko201 « stř 5:04 pm »


@
Narsi « stř 4:09 pm »


@
TomasFoxx « stř 4:05 pm »


@
TomasFoxx « stř 1:50 pm »


@
Suko201 « stř 1:03 pm »


@
Narsi « stř 1:02 pm »


@
Suko201 « stř 12:58 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:44 pm »


@
Mionix « stř 12:41 pm »


@
Vydesenej « stř 12:40 pm »


@
Relly « stř 12:30 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:25 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:24 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:24 pm »


@
Narsi « stř 12:21 pm »


@
Vydesenej « stř 12:03 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:01 pm »


@
Valkaryan « stř 10:07 am »


@
Mionix « stř 7:39 am »


@
Vydesenej « stř 7:00 am »


@
Nonepovideeej « úte 11:38 pm »


@
Vydesenej « úte 5:47 pm »


@
gagefranjo « úte 4:11 pm »


@
Hakan « úte 12:53 pm »


@
Nonepovideeej « čtv 8:55 pm »


@
Mionix « čtv 6:57 pm »


@
Nonepovideeej « čtv 4:35 pm »


@
Mionix « čtv 7:48 am »


@
kovardominik « stř 9:55 pm »


@
Mionix « stř 7:31 pm »


@
Mionix « stř 6:00 pm »


@
Nonepovideeej « stř 5:39 pm »


@
Mionix « stř 4:52 pm »