Přehlednost stánků v tržnici

Prostor pro Vaše nápady na vylepšení hry nebo úpravy již zaběhnutých stálic.
Nutné schválení moderátorem.
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).

Vyhovovala by vám tato možnost?

Ano
104
83%
Ne
16
13%
Nevím
5
4%
 
Celkem hlasů: 125

Uživatelský avatar
reeenda
Lv.15
Lv.15
Příspěvky: 134
Registrován: ned 09. led 2011 21:18:30
Dal poděkování: 82 poděkování
Dostal poděkování: 39 poděkování

Re: Přehlednost stánků v tržnici

Příspěvek od reeenda » čtv 20. říj 2016 13:21:23

Za sebe, bych vrátila starou mapu tržnice. Ne všechny inovace musí mít vždy pozitivní účinek.
Není pravda, že kdysi bylo všechno lepší. Pravda je, že jsme byli mladší a měli jsme to všechno u p....e“

Existuje tisíce způsobů, jak zabít čas, ale žádný, jak ho vzkřísit.



Uživatelský avatar
Sabousek
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 663
Registrován: pát 24. pro 2010 13:49:54
Bydliště: Plzeň
Dal poděkování: 942 poděkování
Dostal poděkování: 482 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Přehlednost stánků v tržnici

Příspěvek od Sabousek » čtv 20. říj 2016 13:29:52

Chci jen podotknout, že návrh autora byl zalozen již za doby předchozí tržnice. Tudíž jistě nezamyslel návrat původní tržnice, která mě osobně přisla stejně nepřehledná jako nynější. Nepřehledný z toho důvodu, že se dají stavět stánky těsně u sebe.
Hra je pro lidi duchaplné rozptýlení, pro hlupáky vášní. - Dumas

Uživatelský avatar
Chyu
Lv.39
Lv.39
Příspěvky: 1906
Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
Dal poděkování: 2969 poděkování
Dostal poděkování: 1179 poděkování

Re: Přehlednost stánků v tržnici

Příspěvek od Chyu » úte 25. říj 2016 14:40:31

Mně by se také líbila tržnice, která by měla nějaký spořádaný systém. Vše by bylo úhledně naskládáno vedle sebe a hráčům by se lépe vyhledávalo zboží, které chtějí vyhledávat. Základním stavebním blokem by mohl být systém, který znázorňuje obrázek.
Obrázek:
Červený čtvereček: Zabrané místo
Zelený čtvereček: Volné místo
Žlutá plocha: Prostor k pohybu
Černý rám: Hranice mapy
Obrázek
Ihned se ale nabízí několik otázek, kterou mohou tuto myšlenku zbořit.

Co když nebude volné místo a hráč si bude chtít otevřít stánek?
Prakticky by tato možnost nastat neměla, kdybychom vzali v potaz, že by tržnice měla rozlohu jako třeba Kerindor. Na druhou stranu, komu by se chtělo běžet několik tisíců kroků na druhý konec, když to teď může mít skoro hned (avšak se nahledá). Pokud je dostupný údaj a počtu vytvoření stánku za den, tak by se k ní mohlo přičíst ještě třeba 35 % z ní - to by byl počet míst pro postavení stánků.

Jaké je východisko pro obchodníky, kteří úspěch slaví na své známe poloze?
Jistě všichni znáte obchodníky, kteří své stánky staví na svém místě ať se děje co se děje a slaví na tom úspěch. Tato symbióza mezi kupujícími a těmito obchodníky funguje naprosto dokonale, jak by se to ale řešilo v tomto novém systému? Udělat možnost koupení/pronájmu místa na jméno postavy? Kdo by ale chtěl platit za to, že může prodávat?

Nenastal by místo všeho zmatek a chaos?
Představa, že se všichni hráči mačkají v uličkách na jednom centimetru čtverečním je děsná. Stejně tak by se neustále mohly některé stánky rušit a zakládat. Jak už padlo v tomto tématu, byl bych určitě rád za možnost procházení ostatních hráčů (stánky by byly opět neprůchozí), barevné odlišení stánků, které již byly zobrazeny a aktuálně otevřeného stánku. :up:

Pokud by se vyřešily všechny výše zmíněné problémy, nebylo by na škodu také změnit model stánku a celou mapu předělat do stylu nějakého globálního tržiště. Která by na hráče působila uvolněně (aby se lépe nakupovalo) ale zároveň aby nebyla přeplácaná (způsobovala problémy s FPS). Mapu bych si představoval ve slunečném prostředí (myslím tím nasvícení - takže pravý opak druhých měst). Na okraji by se vybudoval nějaký obdélník ze silných hradeb. Uvnitř vlajky všech tří říší (jako symbol míru na této mapě), objekty spojené s obchodováním a ekonomikou (nabuzení pocitu neustálého ruchu). No a na večer by mapa ulehla do krásného ticha, kde by se potulovali noční obchodníci. Tvorba mapy si myslím je ale to nejmenší...

Koncepty modelů stánků:
Model 1:
Obrázek
Model 2:
Obrázek
Toť můj názor, co nosím již dlouho v hlavě. :D

SurWarrior
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 92
Registrován: stř 10. lis 2010 18:20:32
Bydliště: Bánovce nad Bebravou
Dal poděkování: 5 poděkování
Dostal poděkování: 14 poděkování

Re: Přehlednost stánků v tržnici

Příspěvek od SurWarrior » čtv 27. říj 2016 11:23:30

Určite by to veľmi pomohlo pri nakupovaní.

Možno by to mohlo byť riešené formou NPC stánku. (rozmiestnené po tržnici vopred) t.j. po kliknutí na stánok by sa dal prenajať.
Nemusela by sa možno meniť ani mapa, len by sa to nejako pekne porozhadzovalo už po existujúcej (aby to pripomínalo tržnicu).
Ak má niekto svoje miesto, kde si pravidelne vytvára stánok, mohla by tam byť možnosť časového prenájmu. Aby sa zabránilo tomu, že by si hráči pokupovali miesta a zaberali by zbytočne čas, tak v prípade že toto miesto nebude využité po dobu 24h, prenájom by prepadol.
Taktiež by mohli byť luxusnejšie miesta drahšie (v blízkosti portov, v altánku, aťď...).

Čo sa označovanie týka, ak budú stánky usporiadané, tak označovanie už otvorených stánkov je podla mňa zbytočné. Skôr by som tu videl ako lepšiu možnosť označiť si stánky, ktoré ma zaujali. V okne s obchodom by mohla pribudnúť možnosť označenia stánku a tým pádom by sa rozblikal na mape a nad ním by sa objavila levitujúca šípka (Ako keď máte označenú NPC). Prípadne alternatívou je chytiť papier, pero a napísať si súradnice stánku, ktorý ma zaujal ;)

souky95
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 48
Registrován: sob 22. led 2011 22:05:27
Dal poděkování: 29 poděkování
Dostal poděkování: 8 poděkování

Re: Přehlednost stánků v tržnici

Příspěvek od souky95 » pon 31. říj 2016 23:19:15

Take se zapojim.
Rozhodne by to bylo fajn, ale prijde mi to preplacane z dvou duvodu.

1) stanky jsou az priliz vedle sebe, coz vede k neprehlednosti. To by se dalo resit tim, ze by se dal urcity okruh kde by se dal otevri stanek jiz vedle urciteho stanku.
V praxi by to vypadalo tak, ze kdyby jste prisli vedle stanku X a chteli otevri ranecek, vyskocila by hlaska: "v tvem dosahu je jiz otevren jiny stanek, zkus to jinde". Otazka je, jestli by to bylo mozne z hlediska velikosti mapy.

2) Dalsi problem vsech co prodavaji je to, ze stanek ma omezenou kapacitu a lide si logicky zakladaji nove obchodni ucty aby to prodali co nejrychleji. To by se dalo resit zvetsenim kapacity slotu ve stanku. Myslim ze takovy navrh tady jiz byl, ale mozna se pletu :)
Kdyby bylo v planu rozsirit sloty ve stanku, tak by nebylo od veci povolit o trochu vice znaku do popisku stanku...samozrejme ne aby se po najeti na jmeno rozbalil nazev pres pul obrazovky :D

Dekuji za pozornost damy a panove, preji krasny zbytek dne/vecera :)

Anderson
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 691
Registrován: ned 20. úno 2011 11:53:04
Dal poděkování: 72 poděkování
Dostal poděkování: 278 poděkování

Re: Přehlednost stánků v tržnici

Příspěvek od Anderson » úte 01. lis 2016 9:22:58

Podľa mňa, to že sú stánky vedľa seba problém nie je, skôr ide o to, že niesu nijak logicky usporiadané a stoja jeden cez druhý a vytvárajú všelijaké útvary a tým sa tá tržnica stáva úplne neprehľadnou a teda hlavne aj z toho dôvodu, že niektoré miesta sú napráskané stánkami a na iných miestach sú nezaplnené plochy, preto by podľa mňa bolo najlepšie vytvoriť nejakú šachovnicu, skrátka nejaký "štvorček" alebo malú plochu, kam bude umožnené postaviť stánok tým pádom pôjdu tie stánky pekne jeden vedľa druhého, alebo teda vytvoria nejakú logickú plochu, v ktorej sa dá orientovať. netreba vymeniť celú mapu, stačilo by ju len trošku pozmeniť a vytvoriť tam inú, lepšie využiteľnú plochu, na ktorej by bolo viacmenej lepšie vytvoriteľné šachovnicové prostredie
ende

Mithra
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 489
Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
Dal poděkování: 99 poděkování
Dostal poděkování: 1047 poděkování

Re: Přehlednost stánků v tržnici

Příspěvek od Mithra » úte 01. lis 2016 11:08:42

Mno čistě teoreticky by šlo ještě více prodloužit minimální vzdálenost mezi jednotlivými stánky. Čímž se prostor mezi nimi zvětší. Tím pádem se i více zaplní prostor tržnice, neboť stánky se budou muset roztáhnout po větší ploše. To je poměrně jednoduché řešení, které nezabere tolik času a alespoň trochu pomůže.
Nějakou kompletní předělávku systému stavby stánků jako prioritu číslo 1 rozhodně nevidím. Myslím, že naši programátoři toho mají i tak dost na práci.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl

tEK23
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 40
Registrován: pon 15. srp 2016 12:39:11
Bydliště: Zubří
Dal poděkování: 28 poděkování
Dostal poděkování: 5 poděkování

Re: Přehlednost stánků v tržnici

Příspěvek od tEK23 » úte 08. lis 2016 9:10:20

Ahojte :hello: k příspěvku bych chtěl dodat :
Bylo by úplně super a extrémně luxusní ,a prosím o to případně i s dalšími hráči ,dát Jonahovi schopnost koupit a prodat
Jednalo by se třeba o podobný měšec co je na náměstí , společně s Elikama a podobně.
Každý celý týden po výplatě splašeně pobíhám po tržce , najdu něco co se mi líbí , honem na BM koupit pruty , a musím zpátky do města vyměnit za hotové abych měl co do huby .
:chunjo: :chunjo: :ugeek: :chunjo: :chunjo:

Mithra
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 489
Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
Dal poděkování: 99 poděkování
Dostal poděkování: 1047 poděkování

Re: Přehlednost stánků v tržnici

Příspěvek od Mithra » úte 08. lis 2016 10:38:21

tEK23 píše:Ahojte :hello: k příspěvku bych chtěl dodat :
Bylo by úplně super a extrémně luxusní ,a prosím o to případně i s dalšími hráči ,dát Jonahovi schopnost koupit a prodat
Jednalo by se třeba o podobný měšec co je na náměstí , společně s Elikama a podobně.
Každý celý týden po výplatě splašeně pobíhám po tržce , najdu něco co se mi líbí , honem na BM koupit pruty , a musím zpátky do města vyměnit za hotové abych měl co do huby .
:chunjo: :chunjo: :ugeek: :chunjo: :chunjo:
Předpokládám, že by se mělo jednat o nákup a prodej za SD (případně BSD). Tady vás zklamu, ale tato varianta obchodu není zatím online ve hře možná. Ačkoliv bych se vůbec nebránil tomu, kdyby ve stáncích bylo možné zvolit jako platidlo i SD, kombinaci yang + SD, případně možnost výběru zda předmět bude obchodován za yang nebo SD s uvedením ceny pro obě měny.

Jenže v tomhle zatím narážíme na možnosti systému.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl

tEK23
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 40
Registrován: pon 15. srp 2016 12:39:11
Bydliště: Zubří
Dal poděkování: 28 poděkování
Dostal poděkování: 5 poděkování

Re: Přehlednost stánků v tržnici

Příspěvek od tEK23 » úte 08. lis 2016 12:45:44

Odpověď pro : MithraTakhle jsem to nemyslel :) , ale přece jenom je to dobrý nápad :clap: ačkoli to není ve vaši moci . :think:

K tématu :

Omlouvám se špatně jsem se vyjádřil .
Jednoduše , jen by bylo lepsi aby jonah v tržnici měl obchůdek , stejně tak jak třeba obchodnice , bylo by to celkové myslím významné plus . :up:
Kdyz hráč přes web nakoupí pruty , a ve hře je na tržnici , tak jde za Jonahem do Item-skladu si jej vyzvednout , a poté musí musí do města prodat a poté zase na tržku :ouch: . Třeba například .
:hello: :chunjo:

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Aylia « stř 8:46 pm »
@TomasFoxx,  díky za sdělení tohoto neuvěřitelného skillu, hned si věřim na víc
@ TomasFoxx « stř 8:33 pm »
@Aylia,  vsak jasny, dam, staci hazet drap do chumlu cervenych, s timto neuveritelnym skillem se ti cb zvednou hned o 200
@ Aylia « stř 8:28 pm »
@TomasFoxx,  dej mi trochu toho skillu, já šla war po 4 letech a jen 271 assist neassist
@ Relly « stř 8:17 pm »
@TomasFoxx,  Je to trochu nedořešené, ale na to už jsme tu zvyklí :D
@ TomasFoxx « stř 8:10 pm »
(byl jsem healera ve strednich poprve btw, healera celkove po fakt hodne dlouhy dobe, takze extrem)
@ TomasFoxx « stř 8:09 pm »
assisty ve stredni valce za healera je fakt nechutnej vtip 😂 v pulce valky jsem si uvedomil ze se vlastne ani nemusim snazit lidi zabijet, staci pres pul mapy hazet drap do nejvetsiho chumlu lidi a on mi ten assist pak padne az proste umrou xddd 531cb z toho 272 z killu a 259 z assistu😂😂
@ TomasFoxx « pon 6:57 pm »
@Suko201, takhle to nefunguje, nastavuje se to podle těch nahoře :D ti dole se můžou zlepšit, nemůžeš podle nich dělat "průměr" :D
@ Suko201 « pon 6:31 pm »
TomasFoxx píše: @Suko201,  cože
výjimky tam jsou, ale když si to takt spočítáš, tak většina má těm průměr, co sem psal.. Mimo ten průměr jsou akorát ti úplně nahoře, ale těch je kolik? 6? To je zanedbatelné si myslím.. Když se to sníží, ve výsledku stejně nejvíc trpí ti, co jsou low, nebo středně dobří. Ty topky nahoře si to doženou jinak..
@ TomasFoxx « pon 5:53 pm »
@Suko201,  cože
@ OrangEE « pon 11:02 am »
@ChunjoKing,  to som zvedavý :D
@ Suko201 « pon 10:00 am »
No nevím, kdes na to přišel, ale já se teď na to díval a průměrně ty topky nahoře mají za asisty o cca 100cb více a ti dole kolem 50-70cb, což za asisty mi přijde naprosto adekvátní.
@ ChunjoKing « pon 8:10 am »
@OrangEE,  však tak by to malo byť. Možno to ešte doladia.
@ OrangEE « ned 9:58 pm »
assisty su aj tak napi**, dáš mu predposledné kuzlo a dostaneš cb, ale ďalší mu tam dá dmg za 15-20k, mentalovi aj 70 :D a nedostane nič, mohli dať assist za sposobene dmg a nie že ja mu dám hit šípom predtým než skape a woala mam cb
@ TomasFoxx « ned 8:54 pm »
myslim nohu samozrejme
@ TomasFoxx « ned 8:53 pm »
jednou z tech variant bych si rozmlatil klavesnici, takze to nic
@ Relly « ned 8:50 pm »
@TomasFoxx,  O nic jakože nepřicházíš. Nedávno ještě před updatem na asisty jsem byl darkblonde...300-400 dáš i prstama u nohou. Jestli chceš těžší obtížnost, tak stačí na 200 penis. A dalších 200 uděláš na asistech teď. Nemáš zač.
@ TomasFoxx « ned 8:26 pm »
nesso lasko pujc
@ TomasFoxx « ned 8:26 pm »
pujcte nekdo healera s gen tvl ja to fakt chci zkusit
@ TomasFoxx « ned 8:24 pm »
a co jsem koukal tak dost lidi tam proste pomalu vic cb z assistu nez killu😂
@ TomasFoxx « ned 8:23 pm »
no tak ja to pisu z pohledu co jsem byl ted wp, jsem dal 180cb a celkove mam 348😂 sileny
@ Relly « ned 8:12 pm »
@TomasFoxx,  No nepovídej, ale pro křivoruké bmka a heal je to značka ideál.
@ TomasFoxx « ned 8:10 pm »
nevim jak vy, ale podle me jsou ty assisty ve stredni war trosku overpowered
@ Revus « ned 10:07 am »
Zdravím, poradí někdo kdo chodí ninju do kerindoru - jsou potřeba šípy?nebo je to v proměně nebere- díky.
@ TomasFoxx « pát 10:01 pm »
ona je slunicko
@ TomasFoxx « pát 10:01 pm »
ale ja ji mam rad
@ TomasFoxx « pát 10:01 pm »
vklidu
@ TomasFoxx « pát 10:01 pm »
@OrangEE,  vsak pockej, zachvili dostanem zprdnuto, ze nema na blbosti cas a mela toho hodne a ted uz to nemuze najit
@ OrangEE « pát 9:59 pm »
@TomasFoxx,  "tady si všichni všechno pamatují a ví" tento citát úplne sedí na Nessu :D
@ TomasFoxx « pát 9:58 pm »
:D :D
@ OrangEE « pát 9:56 pm »
@LittleNessa,  to je moc dlhý nadčas v práci
@ TomasFoxx « čtv 8:37 pm »
@miselnovakova,  vporadku smudlo
@ miselnovakova « čtv 8:33 pm »
dobre dobre prepáč :D
@ TomasFoxx « čtv 8:31 pm »
@miselnovakova,  ja pocitat umim, neboj 😂 ale obcas je ten assist jen za 1cb, takze to neni presny
@ miselnovakova « čtv 8:26 pm »
TomasFoxx píše: jinak muzete nam pridat do statistik z valky assisty? hezky smutne koukam
88 si mal dnes, ved si len zrátaj killy x8 a odčítaj od celkového a dostaneš počet cb za asisty :D či to podrobnejšie chceš?
@ TomasFoxx « čtv 8:09 pm »
jinak muzete nam pridat do statistik z valky assisty? hezky smutne koukam
@ TomasFoxx « čtv 8:09 pm »
@LittleNessa,  porad cekame hej
@ OrangEE « čtv 12:48 pm »
@TomasFoxx,  tady si všichni všechno pamatají a ví
@ TomasFoxx « čtv 12:46 pm »
LittleNessa píše: Mě by se líbilo, kdyby šla generace zobrazit jinak než 10. Lv 160 např .. kdyby to mohlo být součet všech lvlu generací .. Např. Delian ( 3340 ) :D
mne*
@ LittleNessa « čtv 12:46 pm »
TomasFoxx píše: ty beres vsechno hned agresivne
Neberu ... jen mi moc hlava nebere jak tu někteří reagovali na mojí adresu, přitom to bylo úplně mimo a ukazuje se to ve hře více a více :D
@ LittleNessa « čtv 12:44 pm »
Mě by se líbilo, kdyby šla generace zobrazit jinak než 10. Lv 160 např .. kdyby to mohlo být součet všech lvlu generací .. Např. Delian ( 3340 ) :D
@ OrangEE « čtv 12:40 pm »
bolo to super.. toto je také, že si to človek nevšimne tie hodnosti
@ LittleNessa « čtv 12:39 pm »
Já to někde tuším i psala .. mě se líbilo v úplném počátku hry, kdy byly pvp hodnosti jen textově a byly odlišeny barvou .. to bylo pěkny
@ OrangEE « čtv 12:38 pm »
Vojevudce vošlo :D
@ LittleNessa « čtv 12:38 pm »
Tak nezní to marně úplně .. ale chápu že se to zarazilo v úplném počátku, protože např mít vedle nicku Lepší než Agamemnón .. nevím kam by se to vlezlo :D
@ OrangEE « čtv 12:35 pm »
čo by bolo? Zachránce oblohy lv 3? :D to nedáva nejak zmysel
@ OrangEE « čtv 12:34 pm »
@LittleNessa,  čo ja viem pamätám si len to, že išli z vehlasu a z války.
@ TomasFoxx « čtv 12:34 pm »
ty beres vsechno hned agresivne
@ TomasFoxx « čtv 12:34 pm »
tvl ja v ty dobe snad ani nehral, to chci jen videt, klid
@ LittleNessa « čtv 12:33 pm »
Hned ze začatku co ty výzvy přidali šlo mít čudlaře a další ale nevadí :D tady si všichni všechno pamatují a ví
@ OrangEE « čtv 12:32 pm »
Teším sa
@ LittleNessa « čtv 12:32 pm »
Oka, NP :-D tak odpoledne až budu doma z práce klidně pošlu ..
@ TomasFoxx « čtv 12:32 pm »
@LittleNessa,  uka
@ OrangEE « čtv 12:31 pm »
@LittleNessa,  chcem, pretože keď som hrával predtým to tak nebolo, tak ma to veru zaujíma
@ LittleNessa « čtv 12:30 pm »
Chceš vidět screen jak mám textovou hodnost z první výzvy u rybaření? ty nesmysle ;-)
@ OrangEE « čtv 12:27 pm »
@LittleNessa,  btw hodnosti z výzev boli len grafické, hodnosti z vehlasu a války boli textové. čiže nezmysel :D
@ OrangEE « čtv 12:26 pm »
@LittleNessa,  och, textové som mal radšej než tieto hviezdičky
@ LittleNessa « čtv 11:39 am »
Textové hodnosti už nejdou nějaký ten rok. Myslím, že tenkrát se to zrušilo, protože některé názvy hodností z výzev byly moc dlouhé na to aby byly slovně vedle nicku postavy.
@ Revus « čtv 11:29 am »
Je tu někdo kdo přidával 3 talík skrz raznici? Na kolik pokusu vyšla?DÍk.
@ OrangEE « stř 11:58 pm »
@ChunjoKing,  by malo, maš pravdu :D ale nejde
@ ChunjoKing « stř 10:56 pm »
@OrangEE@OrangEE,  v launcheri hry v nastaveniach by to malo ísť

Who is chatting