Úpravy války říší

Prostor pro Vaše nápady na vylepšení hry nebo úpravy již zaběhnutých stálic.
Nutné schválení moderátorem.
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).

Líbí se vám návrh?

Ano, chtěl bych to ve hře
49
64%
Ano, ale mám k tomu výhrady, které sdělím ve svém příspěvku
2
3%
Nelíbí se mi to
25
33%
 
Celkem hlasů: 76

Uživatelský avatar
Cyklista
Lv.15
Lv.15
Příspěvky: 122
Registrován: sob 27. úno 2016 20:24:04
Dal poděkování: 64 poděkování
Dostal poděkování: 63 poděkování

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od Cyklista » pon 03. črc 2017 23:01:46

Několik takových témat tu je vždycky se to snažilo nějak oživit ale pak to stejně zase upadlo v zapomnění....
Mně se nápad líbí i přes všechny "nevýhody" co tu mnozí z vás píšou
Docela nice nápad je taky to co psal strong s možností vstupu do války na základě IP (jdeš do jedný tak nejdeš do druhý)
Co se týče počtu lidí neviděl bych v tom problém. Ještě 2 týdny zpět i do velký války chodilo 7 lidí ze žlutý a 10 z modrý a vzhledem k tomu že řezat se s lidma hlava nehlava je zábava na každym lvl tak o účast podle mě nebude nouze (minimálně taková jako je výše zmíněno...)
Mě spíš napadlo (aby si všechny 150ky neudělaly nadupaný postavy 95) udělat obě války ve stejnou dobu. Přeci jen 2 války týdně je málo.
A rozhodně bych zavedl zvláštní hodnosti aby ti co chodili do "hlavní" války měli nějakou výhodu (minimálně výše žoldu) oproti těm menším.
Malou svatou bych udělal na způsob cidonky. Nasázel bych tam bosse ze kterých by byl solidní drop, nějaký mobky (úměrně vůči lvlu hráčů), metiny, cokoliv.. Aby lidi měli důvod tam zajít.

Dets ól :heart:

Fatalist
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 33
Registrován: pon 14. led 2013 19:38:51
Dal poděkování: 13 poděkování
Dostal poděkování: 7 poděkování

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od Fatalist » úte 04. črc 2017 4:42:06

Docela nice nápad je taky to co psal strong s možností vstupu do války na základě IP (jdeš do jedný tak nejdeš do druhý)
Tohle je to, co jsem nechtěl. I já i GM team bude chtít nechat hlavní war jako tu pro velký lvly a rozhodně nikdo nechceme oslabit už tak slabou war. Navíc teď je docela in mít pvp 95 lvl :twisted: , co jsem si všiml, tak hlavně z Jinno hráči tvoří pvp 95 lvl a vypadá to, jako že se dost lidí baví, když se to docela rozmohlo.

Je to docela dlouho, co tu tohle téma leží, mohl by se vyjádřit nejlépe i někdo z teamu :come: , aby zmínil proč se popřípadě nápad nezrealizuje. dík :D

ddavidd
Lv. 18
Lv. 18
Příspěvky: 193
Registrován: stř 18. srp 2010 20:18:55
Dal poděkování: 48 poděkování
Dostal poděkování: 55 poděkování

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od ddavidd » úte 04. črc 2017 13:10:41

A čo tak obmedziť hodnosť kráľa na level 100+? Aj tak sú to väčšinou levely 150 čo majú kráľa, nič by sa vlastne nestalo, akurát by sa v tom urobil poriadok a vojna do levelu 95 by bola len pre bonusy pre ríšu a pre zábavu (a CB na nákup a žold samozrejme) a veľká by bola pre tých, ktorí chcú kráľa... teraz kráľ možno nič neznamená, ale to sa určite časom zmení a bude dôvod, prečo o ten titul bojovať a zúčastňovať sa veľkej alebo oboch
druhý pokus! (prvý vyšiel ;) )
Vytvorím logo cechu, priehľadné, hocijaké, jedinečné! :)

WP - ShadyBeast (160)
Buff - Assisie (157)
Šaman - StormEye (160)
Ninja - Arachgar (145)
War aura - QuuDeo (136)
Drak - Quliana (109)
BM -ZhaslaHvezda (136)

Uživatelský avatar
Minnoroth
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 92
Registrován: pát 18. bře 2016 14:29:30
Dal poděkování: 51 poděkování
Dostal poděkování: 27 poděkování

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od Minnoroth » úte 25. črc 2017 8:55:34

Předem upozorňuji, že jsem to psal jako úplně nový návrh, ale bylo mi zamítnuto přidání kvůli existenci tohoto návrhu, takže jsem to jen překopíroval :D

Dobrý den milí přátelé, rád bych přispěl svým návrhem pro znovuoživení tohoto serveru.
Dle mého názoru by značně pomohla, jak už můžete vyčíst z názvu, válka říší pro malé levely. Bylo zde rozebráno už mnohokrát, že malé levely jsou "utlačované" a je velmi těžké se prokousat hrou na herní level těch standardních válek říší.
Na druhou stranu naprosto souhlasím s četnýmy názory smetánky tohoto serveru - "Také nám to trvalo dlouho a strávili jsme nad touto hrou spoustu času a bylo by nefér to ostatním hráčům nějak usnadnit." Tedy co těm malým levelům zkusit trochu ozvláštnit ten průchod hrou a zároveň přidat více zábavy i opět zmiňované "smetánce"? Válka říší pro levely nižší než je 95 by dle mého názoru byla zajímavá pro hráče všech kategorií a nabídla by také využití už dlouho nevyužívaných zbraní. Někteří z nás mohou namítnout, že jsou zde tací, kteří nasází do výbavy 100kkk a bude to stále stejné, ovšem stále nebude mezi hráči takový rozdíl, který v standardní válce říší tvoří například karma, entariánský bilog, nebo vymaxované dračí věci. Tedy navrhuji:
- Stejné mapy a prakticky stejné nastavení až na omezení pro level <95
- Každou středu a neděli/pátek
- Odměny budou složitější:
- CB za každé zabití s tím, že by se snížil obnos o 50 - 80%
(- Něco podobného jako u OX, ale aby to mělo smysl)
- Veškeré aktivity okolo Královského systému a Války říší by se buď úplně zrušili, nebo aspoň omezili - Doplním, že se mi také moc líbí návrh již výše zmiňovaného prince/princezny!

Doufám, že jsem aspoň přispěl k znovuoživení tohoto tématu..
S pozdravem a přání pevného zdraví Minnoroth. :hello:
Minnoroth :fight:

Uživatelský avatar
Akemos
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 323
Registrován: stř 12. pro 2012 11:09:56
Dal poděkování: 97 poděkování
Dostal poděkování: 141 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od Akemos » úte 25. črc 2017 17:48:18

Minnoroth píše:Předem upozorňuji, že jsem to psal jako úplně nový návrh, ale bylo mi zamítnuto přidání kvůli existenci tohoto návrhu, takže jsem to jen překopíroval :D

Dobrý den milí přátelé, rád bych přispěl svým návrhem pro znovuoživení tohoto serveru.
Dle mého názoru by značně pomohla, jak už můžete vyčíst z názvu, válka říší pro malé levely. Bylo zde rozebráno už mnohokrát, že malé levely jsou "utlačované" a je velmi těžké se prokousat hrou na herní level těch standardních válek říší.
Na druhou stranu naprosto souhlasím s četnýmy názory smetánky tohoto serveru - "Také nám to trvalo dlouho a strávili jsme nad touto hrou spoustu času a bylo by nefér to ostatním hráčům nějak usnadnit." Tedy co těm malým levelům zkusit trochu ozvláštnit ten průchod hrou a zároveň přidat více zábavy i opět zmiňované "smetánce"? Válka říší pro levely nižší než je 95 by dle mého názoru byla zajímavá pro hráče všech kategorií a nabídla by také využití už dlouho nevyužívaných zbraní. Někteří z nás mohou namítnout, že jsou zde tací, kteří nasází do výbavy 100kkk a bude to stále stejné, ovšem stále nebude mezi hráči takový rozdíl, který v standardní válce říší tvoří například karma, entariánský bilog, nebo vymaxované dračí věci. Tedy navrhuji:
- Stejné mapy a prakticky stejné nastavení až na omezení pro level <95
- Každou středu a neděli/pátek
- Odměny budou složitější:
- CB za každé zabití s tím, že by se snížil obnos o 50 - 80%
(- Něco podobného jako u OX, ale aby to mělo smysl)
- Veškeré aktivity okolo Královského systému a Války říší by se buď úplně zrušili, nebo aspoň omezili - Doplním, že se mi také moc líbí návrh již výše zmiňovaného prince/princezny!

Doufám, že jsem aspoň přispěl k znovuoživení tohoto tématu..
S pozdravem a přání pevného zdraví Minnoroth. :hello:
Já bych navrhl aby se na týden(snad to ta smetánka vydrží)omezil vstup omezil do 110 lvl myslím že by to nebyl moc velký zásah...a vidělo by se zda maj takové války smysl.

CaptainFt
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 36
Registrován: pát 10. čer 2016 12:52:51
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 15 poděkování

Války říší

Příspěvek od CaptainFt » čtv 01. bře 2018 18:40:03

Čágo, napadl mě takový návrh pro zlepšení hratelnosti a vyrovnanosti válek říší. Jedná se o to, v momentální situaci že hodně lidí útočí na nepřátelskou říši ze spawnu, kde jsou naprosto v bezpečí a můžou si na sebe nasadit výbavu s kompletními útoky a brát kotle případně vás nepřátelská říše natáhne k nim na spawn a tam už není jiné východisko než se nechat zabít. Proto návrh vytvářím je prostý a unikátní nic podobného jsem nezažil že by na ekuře bylo. Takže k návrhu jedná se o to, že když hráč ze spawnu napadne kohokoliv z nepřátelské říše ze safe zóny zruší se mu PvP ochrana po dobu dejme tomu 10ti sekund a stane se tak možným cílem pro nepřátelskou říši. Hráči, kteří toto útočení ze safe zóny praktikují budou sice brečet, ale konečně se ty války stanou hratelnými. Když s něčím kdokoliv nebude souhlasit má možnost to napsat pod toto téma.

Sloučení dvou témat a příspěvků v jeden.
/Willy

Mithra
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 489
Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
Dal poděkování: 99 poděkování
Dostal poděkování: 1049 poděkování

Re: Války říší

Příspěvek od Mithra » sob 03. bře 2018 9:34:06

Také je možnost se k respawnu nepřibližovat. To je ta nejjednodušší. Pokud by se toto zavedlo, došlo by opět k tzv. obléhání respů tak, že by slabší říše neměla ani možnost vylézt ven a začít efektivně bojovat. Jednoduše by se protivníci natlačili až k respawnu a nenechali by nikoho vylézt. To už tu v minulosti bylo a byly na to rovněž stížnosti. Současný systém sice nahrává obráncům, ale pouze v určitém dosahu od respawnu. Takže osobně nevidím důvod ho nějak měnit.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl

CaptainFt
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 36
Registrován: pát 10. čer 2016 12:52:51
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 15 poděkování

Re: Války říší

Příspěvek od CaptainFt » sob 03. bře 2018 9:52:10

S tímto bych úplně tak nesouhlasil, vždy se dá vylézt ikdyž ta přesila je 2 až 3 násobná já osobně klidně chodím mezi ně i sám sice, ale nedělat nic není řešení. Toto je alternativní možnost která tu ještě nebyla. Ono k respawnům se musí jestli si chce člověk zaválčit píšu to jako hráč, který ty války chodí a ví jak to tam vypadá. Ale momentálně většina lidí si naleze na spawn a v klídku si válčí aniž by byli ohroženi, proto tato možnost by ty války udělal tím stylem. Klidně si buď na spawnu a útoč, ale počítej s tím že ti to protihráči budou moci vrátit né li tě dokonce zabít. Né jak je to nyní prakticky si na spawnu nasadí věci na útok schop, útok na postavy a mají z toho jen prospěch ti, kteří praktikují útočení z respů.

Uživatelský avatar
MostEVILEK
Lv.31
Lv.31
Příspěvky: 1177
Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
Dal poděkování: 335 poděkování
Dostal poděkování: 310 poděkování

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od MostEVILEK » sob 03. bře 2018 11:19:00

Měl jsem tu dlouhý sloh ale vzhledem k tomu že se to přesunulo mezitím co jsem to psal tak to zmizelo a znovu to psát nehodlám . V rychlejší verzi - možnost
a) zrušit spawny s tím že by ses objevil po 10s na nahodnem místě s full zb
b) portovaní na spawn ze seřadiště a pokaždé když by jsi umřel hodilo by tě to na seřadiště (žadny spawn v aréně ale byl by jsi 5s neviditelny a nemohl utočit)
c) zrušit války říší a nahradit je výlovem ( stím že by se zrušila cidonie,cb )
d)10sekundový stun pro toho kdo zautočí ze spawnu
Navždy legendou...

Už jen forum..

Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Obrázek

Uživatelský avatar
Spartaa16
Lv.25
Lv.25
Příspěvky: 522
Registrován: ned 17. lis 2013 20:07:12
Bydliště: Kroměříž
Dal poděkování: 215 poděkování
Dostal poděkování: 197 poděkování

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od Spartaa16 » sob 03. bře 2018 11:32:17

Připomíná mi tahle situace fotbal, kde slabší tým prostě jen brání, betonuje a čeká na brejky. :)

Osobně nechápu, proč když někdo útočí ze spawnu automaticky ty nemůžeš útočit na něj.

Tak to bylo i ve staré svaté pak zavedeno, jakmile vstoupíš do svaté, už nemůžeš nikde na spawn, něco jako aréna, není kam útect, žádný spawn.

Tímto momentálně systém nahrává těm průnikařům, co to pálí ze spawnu, spíš se divím, že jich není ještě více, protože stačí udělat vše full prům, max. na průnik jen z pohodlí domova(spawnu) střílet lukem, nehledě na to, že to může dělat jak dagger tak archer. :)


Nechal bych buffy na spawnu a automaticky, kdo vystřelí šíp, či začne střílet kouzla by ho to koplo do války za nějakou bránu(schody) a problem solved. Když to tak fungovalo dřív ve svaté, nevím proč by to tak nemohlo fungovat i ve válce.
P1P097 ©

Moje experimenty aneb kdo si hraje, nezlobí. :heart: 8-)
viewtopic.php?f=56&t=122291&p=1271816#p1271816

Četl jsem tak strašné věci o hraní na počítači, že jsem se raději rozhodl přestat číst.

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Mionix « čtv 7:42 pm »
@gagefranjo,  Mělo by být přegenerováno. Pokud se zobrazuje stará mapa, F5 by mělo pomoci.
@ Mionix « čtv 7:29 pm »
@gagefranjo,  co konkrétně? Změnil se snad jen hrad.
@ gagefranjo « čtv 2:18 pm »
Kdy bude hotový nový atlas pro entarian už se vi?
@ Mionix « čtv 11:30 am »
@Elear,  víme. :-D @Hakan,  prověříme. Případně na příště upravíme.
@ Hakan « čtv 10:15 am »
A sice jste oddělali plto u veteše ale zapomněli jste na jeho místě neviditelnou zeď :think:
@ Elear « čtv 10:01 am »
Zabudli ste pridaŤ brany do hradu :)
@ KerkyzAfterky « stř 2:34 pm »
už to jde, díky
@ KerkyzAfterky « stř 2:26 pm »
díky bohu, už sem myslel, že sem jediný :D
@ TomasFoxx « stř 2:18 pm »
https://ctrlv.link/pMrm hazi to toto a prej nejsem jediny
@ TomasFoxx « stř 2:17 pm »
nejdou logovat postavy, help
@ Pajik « pon 7:53 pm »
jojo, přesně ten ;)
@ Trubice « pon 7:08 pm »
@Pajik,  Myslíš tenhle ? Smluvní strany se dohodly, že ozbrojený útok proti jedné nebo více z nich v Evropě nebo Severní Americe bude považován za útok proti všem
@ TomasFoxx « ned 10:58 pm »
@Mionix,  to já nepoznám, nevim kolik jsem jich měl :D
@ Pajik « ned 10:45 pm »
@Ezzo95, v 99,9% půjde o článek 5
@ kovardominik « ned 10:01 pm »
je jich hodně no
@ Ezzo95 « ned 9:22 pm »
co si predstavit pod porusenim podminek pouziti. za co ti lidi dostavaj bany? :D
@ Ezzo95 « ned 9:22 pm »
ahoj
@ Medvidek « ned 2:11 pm »
Ahoj, slang - u každého vlákna pod jeho nadpisem je ikonka odpovědet. Klikněte na ní a zjeví se textové okno, kam můžete psát. :-)
@ Mionix « ned 10:34 am »
@TomasFoxx,  Ale huš. Radši si zkontroluj, zda máš bod do hodnosti na foru. ;-)
@ TomasFoxx « sob 6:53 pm »
@Mionix,  na forum přeci
@ Mionix « sob 6:28 pm »
@slang,  To záleží, kam ho chcete vložit? :-)
@ slang « sob 2:54 pm »
potřebuji poradit jak napíšu přispěvek na forum děkuji
@ Annatar « sob 1:04 pm »
A kdy zase zprovozníte arénu? Protože při téhle obtížnosti tam nikdo nebude chodit dalšího pul roku
@ Mionix « pát 12:29 pm »
@cleo,  Mělo by být opraveno při dnešní ranní údržbě.
@ MoCKeR « čtv 10:20 pm »
😎
@ cleo « čtv 7:54 pm »
@Mionix,  nefunguje ducha plamene
@ Mionix « čtv 6:43 pm »
:lol: tak kdo tipoval vítězství Rakouska nad Finskem 3:2? Koukám, že Loupežník byl kousíček. :up:
@ TomasFoxx « čtv 3:54 pm »
@Mionix,  vpohode, ja vam to pro tentokrat odpustim
@ Mionix « čtv 11:36 am »
Tak snad opraveno. Omlouváme se.
@ ShienZhao « čtv 10:44 am »
Děkujeme
@ Mionix « čtv 10:37 am »
Jasné. Děkuji všem. Naháním GA. - dohnal. GA už na tom pracuje.
@ Hugolaus22 « čtv 10:33 am »
Nefunguje vôbec sekanie, tak ako noach napísal žiadne DMG
@ NOACH « čtv 10:32 am »
Fyzické seky nefungujú, ani promena nefunguje. Nedá sa sekať. Len kúzliť
@ Mionix « čtv 10:28 am »
@NOACH,  Můžete to nějak rozvést?
@ Mionix « čtv 10:27 am »
@ NOACH « čtv 10:09 am »
Mobky sa nedaju sekať
@ Lejno « čtv 9:36 am »
Za mňa veľmi slušne nájdená alternatíva pre spawny vo war, good job
@ RAMHH « stř 11:45 pm »
Kdy půjde kupovat karmy za CB na úrovni P1 a dále? V návrhu úprav karem to bylo slíbeno..
@ Pajik « stř 5:12 pm »
@ddavidd,  jono, zrušil bych to
@ Mionix « stř 4:54 pm »
Hrozný ten hokej naši. :-(
@ gagefranjo « pon 7:42 pm »
Klobouky v IS budou do dnešní, nebo zítřejší pulnoci?
@ ddavidd « sob 10:27 pm »
Teoreticky tu offline stánky sú... Za SDčka. :)
@ Suko201 « sob 3:39 pm »
Kdybyste ještě přidali offline stánky, tak by to bylo top, ale chápu, že nemůžeme být nenažraní 😆
@ Suko201 « sob 3:39 pm »
Díky za update těch karem. Je to opravdu skvělá věc pro lidi, co si nemohou dovolit klikat každých 6h. Za to obrovské díky.
@ Sirrey « pát 9:44 pm »
@Mionix,  nedá se nic dělat, tak zase za rok 😇
@ TomasFoxx « pát 6:30 pm »
@Mionix,  tak nám domluv zapnutí eventu ještě na den <3
@ Mionix « pát 4:45 pm »
@Sirrey,  i pro nás to bylo překvápko, také jsme včetně našeho cechu počítali, že ještě dnes budeme do půlnoci dělat vagtru.
@ Sirrey « pát 8:45 am »
Zdravíčko :D , pokud to dobře chápeme, tak event měl skončit s dnešní půlnocí, ,,Ty potrvají až do 10. května." ale asi to každý chápeme jinak. :D hezký den přeji
@ Sirrey « pon 3:41 pm »
@NikolAstrid,  Ano nelze, jak píše @Narumikazuchi,  postavu lze zabít přímo ve městě, pro splnění úkolu. Děkuji za radu. ♥
@ NikolAstrid « sob 10:19 pm »
@Sirrey,  Souboj tam dát nejde? Myslím, že tak to dříve fungovalo... Ale jistá si nejsem
@ Narumikazuchi « sob 6:33 pm »
@Sirrey,  Zkus to normálně ve městě :)
@ Sirrey « sob 3:39 pm »
Zdravím, zdravím... Malý dotaz, jak zabít v Ugorohu vlastní mužskou postavu, pro získání tajného úkolu, když to píše neustále a všude hlášku ,,Nepřítel je na daném místě chráněn." děkuji za kloudné odpovědi. ;) :)
@ Akemos « sob 5:59 am »
U Wp ti síla zvedá základní dmg a int hu na kouzlo začarovaná čepel. Takže int a sílu určitě. Na sekání ze země alespoň 79 pohyblivost,pokus sekas z koně tak je poh jedno jelikož ti ji zvedne kůň.
@ goddamnbary « pát 12:16 pm »
Sup, našiel som starú tabuľku “útočne bonusy” sú tam rozpísané všetky postavy a status body ktoré pridávajú hodnotu útoku postave. Sura WP ma písanú silu nie int. (Viem že int pridáva magickú hodnotu útoku). Postava šaman to má rozdelené do sily aj int. Chcem sa spýtať prečo? A u WP je dobre kombinovať int+silu?
@ gagefranjo « pát 8:31 am »
👍🏼
@ Mionix « pát 7:51 am »
@gagefranjo,  GA:"staci kdyz dokonci uroven a dostanou to na tyden (to je max delka bonusu), maximalne to ale muzou protahovat do toho 11.5 do zhruba 9 ráno"
@ JIGsaw1 « čtv 9:26 pm »
@noxforko,  a nebo vytvotiř nějakou "databázi", kde by tito lidi co si změmili jméno byli uvedení, kde by se dalo dohledat kdo se jak kdy jmenoval... Když si dnes postava pamatuje jakou měla v předchozí generaci karmu, kouzla atd. nevím proč by si nemohla pamatovat jména.
@ noxforko « čtv 8:56 pm »
jo však v pohodě, jen říkám když už teda něco takového jde, a dokonce je, proč se to prostě nehodí třeba do IS za 500, u změny jména hodně lidí namítalo, že lidé se špatnou pověstí by tak lehce "vymazali svou minulost" tak proč alespon neudělat změnu charakteru, nebo ještě jednodušeji prostě alespon možnost smazání postavy pro možnost založení nové...
@ Obter!vr « čtv 8:51 pm »
jen jsem opravoval tvé sdělení, jinak se nehádám :)
@ noxforko « čtv 8:42 pm »
změna povolání? jasně, naexpit lv 160 u charakteru který chci v podstatě změnit kvůli jména, takže z BM udělat šamana... proč to dělat lehce když to jde složitě

Who is chatting

offline Deven 
offline Elear 
offline Mionix 
offline Obter!vr 
offline WopeArch