Celá sranda je v tom, že v proměně prostě zabiješ mnohem víc mobek.
Pokud trváš na tom, že to budeš jak otrok sekat z koně/země s kombem, tak výbava bude celá 75/10, zbraň, helma, štít, náramek, naušnice 20% ještěr, nějaký základní převzít ZB, v naušnicích a náramku 20% drop (nedělá to divy, ale něco malinko asi jo), jinak úplně všechno do DMG. Talíky prumky/příšery/HÚ/síla, kdekoliv ve statech budeš mít navíc sílu/pohyblivost, tak to je taky super.
Obranný staty žádný na ještěry neplatí. Na orky platí odolnost proti šípům, ale na orky nikdo nechodí, protože z nich je drop horší (a mně se cidonka brutálně u orků laguje). Do cidonky sebou nos opravdu hodně červených elixírů, plášťů a zlodějky (nebo drop premko). Za mě je VIP zbytečný, protože těch yangů na yang bombách není moc, ale pokud už budeš nosit postavu, co má VIP, tak je to fajn.
Buff stačí 100%, cokoliv navíc a nevidím rozdíl. Dá se chodit i s menším buffem, než 100, jen nemůžeš alt tabovat, musíš si furt hlídat HPka.
Závěrem bych ti asi řekl, abys od toho nečekal nic extra. Je to nuda jak hovado tam ty 2 hodiny bejt, bez proměny to moc neponese, ale je to změna oproti tomu příšernýmu swampu. Za mě zlatý HG a Entarian.
