Test - dalkar ninja

Prostor k diskuzi o obratných ninja bojovnících, kteří dovedou hbitě zacházet s dýkami i lukem.
Justice
Lv.23
Lv.23
Příspěvky: 438
Registrován: ned 10. črc 2011 19:43:01
Bydliště: Shinsoo
Dal poděkování: 45 poděkování
Dostal poděkování: 301 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Návrh :)

Příspěvek od Justice » pát 04. lis 2011 20:57:25

V tom případě já jako BM surka chci taky mít pověst žháře. :)
Myslím, že to neprojde ;)

Uživatelský avatar
Electrix
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 392
Registrován: pon 06. pro 2010 11:34:04
Bydliště: Invincibles
Dal poděkování: 172 poděkování
Dostal poděkování: 955 poděkování

Re: Návrh :)

Příspěvek od Electrix » pát 04. lis 2011 20:59:48

pikasek píše:ale vemte si že na offiku je u ohnivého šípu také spálení tak proč ne tady???
Vážně? A odkdy? To je nějaká novinka? No myslím, že GF metin a siNDi se moc srovnávat nedají, my tu máme mnohem rozsáhlejší možnosti ve všech ohledech. Level, výbava, kameny, elixíry, kosti...a dalo by se pokračovat ;-).
Návody: Bonusy I. | ObrázekBonusy II. | Biolog | Těžba | Vedení | Talismany
Pomocníci: Skillculator(Obrázek) | ObrázekExpulator | Lovecké(Obrázek) | Mapa pokladu | Dračí věci | Prům. & Pošk. | Dračí věci | Točení bonusů

„Pouze život, který žijeme pro ostatní, stojí za to.“ - [A. Einstein]

KapkaRosy
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 150
Registrován: ned 13. úno 2011 7:09:40
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 98 poděkování

Re: Návrh :)

Příspěvek od KapkaRosy » sob 05. lis 2011 19:38:13

Gwynbleidd píše:Je pravda, že ninja luk, je v tomto poměrně v nevýhodě.

Avšak myslím si, že na tak malý počet takovýchto ninju na serveru, včetně tebe kapko, je právě těch málo jedinců neskutečně dobře PvP oděných. A potkat je, a to si piště, je někdy potkávám, tak házím nohy na ramena a utíkám hodně daleko, neb hráči, kteří to právě za ninju archera perfektně umí jsou neskutečnými katy v oboru.

Mě osobně se ten návrh velice líbí, je možno o něm pěkně diskutovat, ale pokud by bylo zavedeno oné "zvýhodnění" skillu na ohnivý šíp, tak by to bylo dle mého názoru zase přehnané.

Ono totiž při představě, že na mě byl hozen šíp otrávený, který bere jednak za DMG čistého kouzla tak i za otravu a následně ohnivý šíp, který by si bral zb hořením, a následně otrava s hořet dohromady tak blednu a začínám se potit ;)

Čili chápu jisté znevýhodnění lukařů, ale zavedením efektu hořet u skillu ohnivý šíp mi zase přijde jako příliš radikální řešení, které by zase znevýhodnilo ostatní charaktery.
Zdravím Tě Gwinbleidde,

já osobně s tím návrhem vůbec nesouhlasím, ačkoliv by nám střelcům skutečně velmi pomohl. Reagoval jsem jen na příspěvek mého přítele ElectriXe tedy konkrétně na tu část o "křehké rovnováze". Ona je totiž ta rovnováha tak neskutečně křehká, až se jí povedlo, dle mého skromného názoru, na několika místech, a to jistě neúmyslně, dokonale prolomit.
Ale co už naděláme. Můžeme proti tomu protestovat, můžeme s tím nesouhlasit, ale to je to jediné co s tím můžeme dělat:) .
Zcela souhlasím s tím, že jakýkoliv další zásah do systému postav a skillů by jen přidal další díru do křehkého ledu.
Ono je možná dobře, že to není tak jednoduchý. To by nám pak běhalo po Sindi miliony lukostřelců a šípy by se prodávaly za nehorázné ceny :))

Ale stejně jsem zvědav jak dopadne testování Kapky fundovaným testerem ElectriXem. Možná se dočkáme nových překvapení :) A nebo taky ne:(
Doufám, že se o to s náma se všema Eloun podělí i tady na fóru.

s veškerou úctou,

KapkaRosy
Jednou žoldák, vždycky žoldák.
Hra je skutečnou hrou teprve ve chvíli, kdy se baví všichni kdo ji hrají. Zkuste na to nezapomínat.
Prý se nehodí aby se bývalý moderátor vyjadřoval z účtu bývalého moderátora. Někdo v teamu chce z Mithry rebela. Tak mu to dopřejeme. :-)

Uživatelský avatar
Gwynbleidd
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 44
Registrován: čtv 22. zář 2011 7:16:26
Bydliště: Na slámě
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 16 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Návrh :)

Příspěvek od Gwynbleidd » ned 06. lis 2011 0:45:26

Taky mě to zajímá.

Těším se na výsledky a snad se podělíte ;)

Zatím přeji hezkou zábavu ;)
Obrázek
Kusy drahokamu: 40/60
103
Kde zřídka prošel člověk a otiskla se jeho bota, tam nejsnáze dočerpáš síly i chuť do života.

Uživatelský avatar
Electrix
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 392
Registrován: pon 06. pro 2010 11:34:04
Bydliště: Invincibles
Dal poděkování: 172 poděkování
Dostal poděkování: 955 poděkování

Re: Návrh :)

Příspěvek od Electrix » pon 07. lis 2011 0:21:44

Tak se hlásím s předběžnými výsledky ohledně PvP. Měřil jsem sílu kouzel u 7 charů (kromě mentála, kterého nemám k dispozici).

Porovnával jsem poškození kouzlem nejprve u svlečených postav (útočník i obránce) a poté s nasazenou výbavou (u útočníka součtem 100% útok na daný char, u obránce 45% na danou zbraň/magii a 40% na daný char). Zde byly výsledky celkem překvapující: Ninja s lukem má kouzla, která jsou při použití z bezprostřední blízkosti srovnatelná s kouzly všech dálkových charů. Chary na blízko mají kouzla průměrně o 20% silnější. Pracuje zde samozřejmě handicap za vzdálenost, který činí u té největší "rozumné" vzdálenosti zhruba 30%, pokud je ninja od soupeře jen několik kroků, tak zhruba 10-15%. Po tomto odpočtu se už ninjova kouzla řadí k těm nejslabším, zhruba na úrovni šamana léčitele.

Jestliže vezmu syrový poměr poškození za sekundu, vychází z něj ninja na dálku s 500 body nejhůř. V závěsu za ním pak dýkař, válečník s aurou, oba šamani a WP sura a naprostým králem této disciplíny je bezpochyby sura BM. Tady je samozřejmě potřeba říci, že je to faktor dost zkreslující, protože každé kouzlo má také určitou animaci (prodlevu mezi stiskem klávesy a sesláním poškození), ne každé kouzlo lze seslat za každé situace a žádný bojovník nemá samozřejmě rychlost kouzel na základní hodnotě.

Podrobné výsledky testu jsem pro zájemce uložil na web jako tabulku MS Excel:
http://www.uloz.to/10908880/skillpower-xls
heslo: sindicate

Tím se dostávám k samotné schopnosti distribuovat poškození . V této disciplíně mají jednoznačnou výhodu chary dálkové, tedy BM sura, oba šamani a právě ninja na dálku. Ninja s lukem má u všech 4 kouzel jistotu zásahu, v závěsu za ním jsou BM sura a šaman healer se třemi takovými kouzly a zbytek charů s jedním, nebo žádným takovým kouzlem. Tento faktor je zásadní při boji s větším množstvím nepřátel (a nutnosti mezi nimi vybrat jediný cíl).

Co se animací kouzel týče, zde se asi nedá moc porovnávat kvůli odlišenému stylu boje. Faktem je, že animace u kouzla Opakované výstřely je opravdu přehnaně dlouhá a celkově to ninjovi znemožňuje praktikovat dálkový styl boje. To mu ale vzhledem ke zmíněnému handicapu nemusí zase tak vadit tolik, jako další související problém. Ninjovi stačí rychlost kouzel kolem 190, aby prakticky nepřestal nikdy střílet, bohužel dlouhé animace spolu nesou také neschopnost způsobení nějaké kritické škody v krátkém čase. Toto je zásadní faktor pro zabití nepřítele v souboji 1 na 1. Otrávený šíp poskytuje vysokou šanci na omráčení protivníka, avšak doba omráčení někdy sotva stačí k jeho doběhnutí (pokud utíká) a seslání jednoho kouzla. Podobně, jako BM sura a healer tak ninja hodně ztrácí efektivitu proti utíkajícím soupeřům. U něj je to ale asi nejvíce znatelné, je téměř nemožné zabít hráče, který před kouzly utíká a má alespoň minimální obrany na ninju. Na druhou stranu delší animace je výhodná proti charům na blízko, protože díky ní prakticky pořád stojí ninja "na nohou" a z jednoho kouzla přejde plynule na druhé, aniž by ho protivník svalil na zem.

Pak je zde samozřejmě boj ve skupině a tady bych chtěl ninju hodně vyzdvihnout. Při boji 4 a více hráčů se totiž odbíhání zdaleka tolik nepraktikuje, tam už jde hlavně o útok/čas. Ohnivý a má poměrně slušnou plošnost, otrávený navíc k tomu jed a odhození soupeřů (k tomu se váže i jejich chvilková nepohyblivost). V tomto postava dálkaře exceluje.

Ninja nikdy nebude velkým sběračem CB, ale jeho užitečnost v PvP bojích je nesporná. Poškozením kouzel nijak nezaostává za ostatními, obzvláště silný je pak při boji ve skupině, kdy se plně projeví jeho schopnost distribuce poškození. Jako samostatná postava je spíše průměrný (pořád je zde ale možnost použití medúz, pokud má nepřítel příliš mnoho obran).

Co tuto postavu opravdu sráží na kolena, je obrovsky stížené PvM. Ninja s lukem nejen že nemá možnost expení v jakékoli lokaci, ale je pro něj dokonce i velmi obtížné zabít většinu bossů. PvM se tak omezuje pouze na dýky bez kouzel a proměnu, případně meč z koně. Ne, že by to nebyly efektivní metody, ale určitě to není nic zajímavého, ani levného a spoustu hráčů to dokáže odradit. Obzvlášť, pokud to srovnají s jinými chary. Do levelu 100 je to hodně znatelné, pak už má dálkař podobné možnosti jako ninja na blízko, nebo BM sura. Swamp zvládá jen s velkými obtížemi, s buffem je to o poznání lepší, ale pořád daleko za možnostmi auráků a WP surů. Na expení to ovšem stačí. V Kerindoru je nadprůměrný jedině při použití proměny, s dýkami nijak nevybočuje z řady a luk je tam, stejně jako ve všech PvM lokacích, téměř k ničemu.

Uznávám, že pokud by měl být ninja tak dobrý v PvP, jak nepoužitelný je v PvM, byl by to bezpochyby nejlepší PvP char. Že to tak je, lze ale říct jen s opravdu velkou porcí nadsázky. Mezi nejslabší PvP chary bych ho ale rozhodně neřadil. Pokud má někdo dost času a nervů dostat ninju na vysoký level, dokončit mu biologické úkoly a natočit kvalitní PvP výbavu, získává postavu s obrovskou užitečností a silou v PvP. A nutno dodat, že za současného stavu bude velká spousta hráčů nucena na něj nasadit minimálně štít, ne-li full výbavu, protože jen málokdo má v "každodenní" PvP výbavě nějaké větší procento na šípy. Ne každému ale samozřejmě jeho styl boje sedí...
Návody: Bonusy I. | ObrázekBonusy II. | Biolog | Těžba | Vedení | Talismany
Pomocníci: Skillculator(Obrázek) | ObrázekExpulator | Lovecké(Obrázek) | Mapa pokladu | Dračí věci | Prům. & Pošk. | Dračí věci | Točení bonusů

„Pouze život, který žijeme pro ostatní, stojí za to.“ - [A. Einstein]

Uživatelský avatar
Gwynbleidd
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 44
Registrován: čtv 22. zář 2011 7:16:26
Bydliště: Na slámě
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 16 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Návrh :)

Příspěvek od Gwynbleidd » pon 07. lis 2011 12:35:53

Zajímavé, poučné a vyčerpávající čtení, moc dobrá práce ;)

Celkem mě i překvapilo, že si počítal i s animací, klobouk dolů ;)

Jinak kdyby to bylo možné a měl někdy čas a chuť propočítat takhle metloše, rád posloužím jako pokusný králík ;) :)

A ještě dodatečně děkuji za výsledky ;)
Obrázek
Kusy drahokamu: 40/60
103
Kde zřídka prošel člověk a otiskla se jeho bota, tam nejsnáze dočerpáš síly i chuť do života.

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Grout « ned 7:41 am »
Jak to je s tím dortem? je stařenka někdy spokojená?? Donesl jsem ji vše dokud neřekla, že toho má dost a mám se soustředit na další ingredience, ale pořád ji můžu nosit další a ona si je bere? .. neřekne něco jako "dneska máš splňeno"? jak to funguje prosím.
@ Grout « sob 11:22 pm »
anyone píše: hraji po delší době a zkouším odevzdat :) písmenka opilci...ale vůbec to nejde kde dělám chybu?
Protože už se nedávájí opilcovi, ale Benediktovi v Dongji.
@ anyone « sob 9:41 pm »
hraji po delší době a zkouším odevzdat :) písmenka opilci...ale vůbec to nejde kde dělám chybu?
@ anyone « sob 9:41 pm »
Ahojte,
@ Grout « sob 8:50 pm »
to je v háji s tím OX ... zrovna noční :D
@ TomasFoxx « sob 6:48 pm »
@cervik1234,  diky
@ cervik1234 « sob 12:08 pm »
Fox je krásnej
@ Mionix « pát 9:17 am »
@asdis,  máte ode mě sz zde na foru
@ asdis « pát 7:43 am »
tam ma hned po portnuti vykopne
@ Mionix « pát 7:36 am »
@asdis,  přes Yonaha
@ asdis « pát 7:08 am »
Ahoj,nejak nefunguje Talisman/port do Dongji.Alebo len mne?
@ Dsurman « pát 12:32 am »
Zdravím, ty stránky knih, skládadá se z nich něco ?
@ RoxBorn « čtv 7:51 pm »
Ahoj, drop písmenek je náhodný nebo padá nějak pravidelně?
@ Tomori « čtv 2:54 pm »
ChunjoKing píše: Zdravim. Mám len takú malú námietku voči tej výročnej tipovačke. Pokiaľ sa nechá dátum tipovania až do 6.7., bude to skôr sledovačka ako tipovačka. Stav splnených výziev sa dá pozrieť priamo v hre a nie je problém si to každý deň odsledovať a jednotlivé počty zapisovať
Dobrý den, určitě se na to podíváme, probereme a případně poupravíme. Děkuji za námitku a přeji hezký den. :)
@ Hakan « čtv 2:49 pm »
Mělo tam být do konce eventu získat, ale pokud se to bude přidávat postupně pak ok
@ Tomori « čtv 2:48 pm »
Hakan píše: Hmm, tipovačka i kreativní soutěž je do 6.7. Event končí 7.7. Dílek na pumu ze soutěže z forka jde získat tudíž když dobře 7.7. (protože známe dobu vyhodnocování soutěží) Z toho mi vyplývá, že je nereálné pumu získat :lol:
Dobrý den, jak už bylo uvedeno v novince: „Amulet lze složit i po skončení oslav – čas vás tedy netlačí.“ Nemusíte se tedy obávat, že by to bylo nereálné. Navíc plánujeme jednotlivé části amuletu za soutěže na fóru předávat postupně – takže vše zvládnete v klidu a bez stresu. Přeji krásný den :lol:
@ Hakan « čtv 2:40 pm »
Hmm, tipovačka i kreativní soutěž je do 6.7. Event končí 7.7. Dílek na pumu ze soutěže z forka jde získat tudíž když dobře 7.7. (protože známe dobu vyhodnocování soutěží) Z toho mi vyplývá, že je nereálné pumu získat :lol:
@ ChunjoKing « čtv 11:31 am »
Zdravim. Mám len takú malú námietku voči tej výročnej tipovačke. Pokiaľ sa nechá dátum tipovania až do 6.7., bude to skôr sledovačka ako tipovačka. Stav splnených výziev sa dá pozrieť priamo v hre a nie je problém si to každý deň odsledovať a jednotlivé počty zapisovať
@ ChunjoKing « pon 12:02 am »
Hakan píše: A já bych si zase rád přečetl vyhodnocení posledních dvou eventů. konkrétně oslav jara a pálení čarodějnic. Zase se od vyhodnocování upustilo? Důvod?
tiež by som si rád prečítal ;)
@ Hakan « ned 6:04 pm »
A já bych si zase rád přečetl vyhodnocení posledních dvou eventů. konkrétně oslav jara a pálení čarodějnic. Zase se od vyhodnocování upustilo? Důvod?
@ Suko201 « ned 6:02 pm »
A navíc zas tolik jich tam není :-)
@ Suko201 « ned 6:01 pm »
Jde o ten čas, za který to ten cech dává. A nejsem jediný, komu to přijde sus. Dneska to vyhrál chiz. Jsem rád.
@ Mionix « ned 6:00 pm »
@Suko201,  Prosím vás a vám to nedochází? Když je v cechu aktinvích xy postav, hráčů, tak je asi naprosto jednoduché pokrýt 5 map nebo kolik to je? Ano, soutěž je dělaná hlavně pro aktivní cechy.
@ Suko201 « ned 5:57 pm »
Proč bychom měli psát ze dvou nicku, když každý reagujeme jinak? Navíc já to psal ještě před vlajkama, snad každou neděli to měla hned fuerza a když tady na to upozornim, tak najednou to vyhraje chizfen? Trošičku sus ne?
@ Mionix « ned 5:56 pm »
:-D
@ Vydesenej « ned 5:51 pm »
Mionix píše: @Vydesenej@Suko201,  chcete mi říci, že píšete ze dvou nicků naráz?
Ne :D akorát jsem to špatně pochopil když je to vykání a tykání. Ale už jsem si to přečetl znova a už jsem tomu porozuměl :D :D (moje chyba já to jen nepochopil)
@ Mionix « ned 5:48 pm »
@Vydesenej@Suko201,  chcete mi říci, že píšete ze dvou nicků naráz?
@ Vydesenej « ned 5:42 pm »
Mionix píše: @Suko201,  Teď jsem zareagoval, aniž bych si to ověřil. Proč rýpete, když to vyhrál cech chizfen?
Nerejpu jen jsem napsal jak jsem to pochopil já. Že za nalezenou vlajku bodíky za všechny kus amuletu :D jestli to tak není tak pardon ale nechaly se tu otevřená vrátka pro takovéto spekulace.
@ Mionix « ned 5:38 pm »
@cleo:up:
@ cleo « ned 5:26 pm »
@Suko201,  ono jich to hledá poměrně dost, ale tentokrát nás bylo také dost a měli jsme větší štěstí
@ Mionix « ned 4:52 pm »
@Suko201,  Teď jsem zareagoval, aniž bych si to ověřil. Proč rýpete, když to vyhrál cech chizfen?
@ Vydesenej « ned 4:41 pm »
Suko201 píše: Zajímala by mě jedna věc. Jak chcete určit, že někdo hledá vlajky, když cech la fuerza to má vždy do 3-5ti minut vše? Tím nerypu, jen prostě oni to mají až moc rychle a dost lidí nestihne ani najít tu 1. Dík za info
Prostě kdo nic nenašel nemá bodíky
@ Suko201 « ned 2:40 pm »
Zajímala by mě jedna věc. Jak chcete určit, že někdo hledá vlajky, když cech la fuerza to má vždy do 3-5ti minut vše? Tím nerypu, jen prostě oni to mají až moc rychle a dost lidí nestihne ani najít tu 1. Dík za info
@ Mionix « sob 6:57 pm »
@ChunjoKing,  Ne. Pouze jedna postava. Za prvé jsou tam kontroly a za druhé, i kdyby to nějak prošlo a my se to dozvěděli, tak je to na TB.
@ ChunjoKing « sob 6:48 pm »
Neplačte toľko, veď na to máte celý mesiac. Mám otázku milý tím. Môžem ísť na OX s 2 postavami?
@ Suko201 « sob 10:37 am »
Tomino26 píše: Ale ako vidím konsolidácia prišla aj na ekuru :D Ten drop z tých truhiel je z roka na rok biednejší...
jako Real no, z 20ti ks jen zacarka, požehnané pergy a zbytečnosti na zrucku xD
@ Tomino26 « pát 8:55 pm »
Ale ako vidím konsolidácia prišla aj na ekuru :D Ten drop z tých truhiel je z roka na rok biednejší...
@ noxforko « pát 8:29 pm »
cleo píše: a zase jako loni o tomto eventu se velmi špatně dá najít žíla uhlí, před war jsem projela celou bakru, všechna ch a ani 1 žíla....
Souhlas
@ cleo « čtv 8:30 pm »
a zase jako loni o tomto eventu se velmi špatně dá najít žíla uhlí, před war jsem projela celou bakru, všechna ch a ani 1 žíla....
@ Suko201 « čtv 7:30 pm »
Mionix píše: @Suko201,  Bude novinka.
oki
@ TOXIX « čtv 3:18 pm »
Novinka je, jak minuly rok ze kotel v osade chce 100ks uhli na podpal misto 10ks :)))
@ Mionix « čtv 2:28 pm »
@Suko201,  Bude novinka.
@ Suko201 « čtv 2:25 pm »
Zdravíčko, budou v patchlogu informace o dnešním updatu? :-))
@ Vydesenej « čtv 2:22 pm »
Bude možnost zakoupit ten klobouk s těmi sobími rohy za sd? :O
@ Mionix « čtv 1:53 pm »
@VOJTTANOOO,  Dobrý den, dle GA by to mohl být problém s grafikou. Zkuste vypnout okno hry a pak v launcheru přepnout na DX8 a znova pustit hru a zkusit mapu Donji. Dejte prosím vědět, zda jste uspěl.
@ VOJTTANOOO « čtv 1:25 pm »
ani pres prsten , mi to nefunguje :( kliknu ze se portnu, a naskocí to do cerne obrazovky :(
@ VOJTTANOOO « čtv 1:08 pm »
zdravím, nevím zdali je chyba v mem pocitaci, ale kdyz jsem se portnul pres Yonaha do Dongji, po loading obrazovce mi zčerná obrazovka a nic se neděje. někdo mi s tím poradit prosím ? )
@ NOACH « čtv 1:03 pm »
Zdravím, bude tento týždeň aj bonus na sd ?
@ Mionix « čtv 12:47 pm »
Už to frčí. :-)
@ Tomori « čtv 12:36 pm »
Čekání si můžete zkrátit tipováním nejlepších úlovků našeho Mionixe v Rybářské tipovačce. Třeba se vám to vyplatí a něco vyhrajete! :P :D
@ Vydesenej « čtv 12:33 pm »
Nonepovideeej píše: A jestli ne, tak hlavně z toho nebuď Vyděšenej :D
To nedokážu slíbit :D
@ Marph « čtv 12:27 pm »
Jsem si chtěl aspoň odevzdat bio a zručku, než půjdu do práce :D
@ Nonepovideeej « čtv 12:26 pm »
A jestli ne, tak hlavně z toho nebuď Vyděšenej :D
@ Vydesenej « čtv 12:10 pm »
To bude big update uvidíte
@ Nonepovideeej « čtv 11:58 am »
Možná už nám zapnou event, tak nechtějí, aby se hned muselo něco opravovat :)
@ YanLuo « čtv 11:02 am »
Údržba do odpoledne znovu ..gg :)
@ Symbio « úte 5:58 am »
Dokáže mi prosím někdo poradit s cenou vrány 43+10ork+3stun+8síla? Ať neprodám zbytečně pod cenou? Díky :D
@ angrylunaxx « sob 11:00 pm »
je to mrtvé nebo né... ?
@ Nonepovideeej « čtv 6:02 pm »
Vyhrajeme, musíme! :)
@ Mionix « čtv 5:47 pm »
Tak dneska fandíme. :-) :up:

Who is chatting

offline Adriana 
offline DarkB 
offline Kacii 
offline Makarov 
offline Mionix 
offline Nebiros 
offline Tomori 
offline creeew 
offline matesWSW 
offline osadnik