Test - dalkar ninja

Prostor k diskuzi o obratných ninja bojovnících, kteří dovedou hbitě zacházet s dýkami i lukem.
Justice
Lv.23
Lv.23
Příspěvky: 438
Registrován: ned 10. črc 2011 19:43:01
Bydliště: Shinsoo
Dal poděkování: 45 poděkování
Dostal poděkování: 301 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Návrh :)

Příspěvek od Justice » pát 04. lis 2011 20:57:25

V tom případě já jako BM surka chci taky mít pověst žháře. :)
Myslím, že to neprojde ;)

Uživatelský avatar
Electrix
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 392
Registrován: pon 06. pro 2010 11:34:04
Bydliště: Invincibles
Dal poděkování: 172 poděkování
Dostal poděkování: 956 poděkování

Re: Návrh :)

Příspěvek od Electrix » pát 04. lis 2011 20:59:48

pikasek píše:ale vemte si že na offiku je u ohnivého šípu také spálení tak proč ne tady???
Vážně? A odkdy? To je nějaká novinka? No myslím, že GF metin a siNDi se moc srovnávat nedají, my tu máme mnohem rozsáhlejší možnosti ve všech ohledech. Level, výbava, kameny, elixíry, kosti...a dalo by se pokračovat ;-).
Návody: Bonusy I. | ObrázekBonusy II. | Biolog | Těžba | Vedení | Talismany
Pomocníci: Skillculator(Obrázek) | ObrázekExpulator | Lovecké(Obrázek) | Mapa pokladu | Dračí věci | Prům. & Pošk. | Dračí věci | Točení bonusů

„Pouze život, který žijeme pro ostatní, stojí za to.“ - [A. Einstein]

KapkaRosy
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 150
Registrován: ned 13. úno 2011 7:09:40
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 98 poděkování

Re: Návrh :)

Příspěvek od KapkaRosy » sob 05. lis 2011 19:38:13

Gwynbleidd píše:Je pravda, že ninja luk, je v tomto poměrně v nevýhodě.

Avšak myslím si, že na tak malý počet takovýchto ninju na serveru, včetně tebe kapko, je právě těch málo jedinců neskutečně dobře PvP oděných. A potkat je, a to si piště, je někdy potkávám, tak házím nohy na ramena a utíkám hodně daleko, neb hráči, kteří to právě za ninju archera perfektně umí jsou neskutečnými katy v oboru.

Mě osobně se ten návrh velice líbí, je možno o něm pěkně diskutovat, ale pokud by bylo zavedeno oné "zvýhodnění" skillu na ohnivý šíp, tak by to bylo dle mého názoru zase přehnané.

Ono totiž při představě, že na mě byl hozen šíp otrávený, který bere jednak za DMG čistého kouzla tak i za otravu a následně ohnivý šíp, který by si bral zb hořením, a následně otrava s hořet dohromady tak blednu a začínám se potit ;)

Čili chápu jisté znevýhodnění lukařů, ale zavedením efektu hořet u skillu ohnivý šíp mi zase přijde jako příliš radikální řešení, které by zase znevýhodnilo ostatní charaktery.
Zdravím Tě Gwinbleidde,

já osobně s tím návrhem vůbec nesouhlasím, ačkoliv by nám střelcům skutečně velmi pomohl. Reagoval jsem jen na příspěvek mého přítele ElectriXe tedy konkrétně na tu část o "křehké rovnováze". Ona je totiž ta rovnováha tak neskutečně křehká, až se jí povedlo, dle mého skromného názoru, na několika místech, a to jistě neúmyslně, dokonale prolomit.
Ale co už naděláme. Můžeme proti tomu protestovat, můžeme s tím nesouhlasit, ale to je to jediné co s tím můžeme dělat:) .
Zcela souhlasím s tím, že jakýkoliv další zásah do systému postav a skillů by jen přidal další díru do křehkého ledu.
Ono je možná dobře, že to není tak jednoduchý. To by nám pak běhalo po Sindi miliony lukostřelců a šípy by se prodávaly za nehorázné ceny :))

Ale stejně jsem zvědav jak dopadne testování Kapky fundovaným testerem ElectriXem. Možná se dočkáme nových překvapení :) A nebo taky ne:(
Doufám, že se o to s náma se všema Eloun podělí i tady na fóru.

s veškerou úctou,

KapkaRosy
Jednou žoldák, vždycky žoldák.
Hra je skutečnou hrou teprve ve chvíli, kdy se baví všichni kdo ji hrají. Zkuste na to nezapomínat.
Prý se nehodí aby se bývalý moderátor vyjadřoval z účtu bývalého moderátora. Někdo v teamu chce z Mithry rebela. Tak mu to dopřejeme. :-)

Uživatelský avatar
Gwynbleidd
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 44
Registrován: čtv 22. zář 2011 7:16:26
Bydliště: Na slámě
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 16 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Návrh :)

Příspěvek od Gwynbleidd » ned 06. lis 2011 0:45:26

Taky mě to zajímá.

Těším se na výsledky a snad se podělíte ;)

Zatím přeji hezkou zábavu ;)
Obrázek
Kusy drahokamu: 40/60
103
Kde zřídka prošel člověk a otiskla se jeho bota, tam nejsnáze dočerpáš síly i chuť do života.

Uživatelský avatar
Electrix
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 392
Registrován: pon 06. pro 2010 11:34:04
Bydliště: Invincibles
Dal poděkování: 172 poděkování
Dostal poděkování: 956 poděkování

Re: Návrh :)

Příspěvek od Electrix » pon 07. lis 2011 0:21:44

Tak se hlásím s předběžnými výsledky ohledně PvP. Měřil jsem sílu kouzel u 7 charů (kromě mentála, kterého nemám k dispozici).

Porovnával jsem poškození kouzlem nejprve u svlečených postav (útočník i obránce) a poté s nasazenou výbavou (u útočníka součtem 100% útok na daný char, u obránce 45% na danou zbraň/magii a 40% na daný char). Zde byly výsledky celkem překvapující: Ninja s lukem má kouzla, která jsou při použití z bezprostřední blízkosti srovnatelná s kouzly všech dálkových charů. Chary na blízko mají kouzla průměrně o 20% silnější. Pracuje zde samozřejmě handicap za vzdálenost, který činí u té největší "rozumné" vzdálenosti zhruba 30%, pokud je ninja od soupeře jen několik kroků, tak zhruba 10-15%. Po tomto odpočtu se už ninjova kouzla řadí k těm nejslabším, zhruba na úrovni šamana léčitele.

Jestliže vezmu syrový poměr poškození za sekundu, vychází z něj ninja na dálku s 500 body nejhůř. V závěsu za ním pak dýkař, válečník s aurou, oba šamani a WP sura a naprostým králem této disciplíny je bezpochyby sura BM. Tady je samozřejmě potřeba říci, že je to faktor dost zkreslující, protože každé kouzlo má také určitou animaci (prodlevu mezi stiskem klávesy a sesláním poškození), ne každé kouzlo lze seslat za každé situace a žádný bojovník nemá samozřejmě rychlost kouzel na základní hodnotě.

Podrobné výsledky testu jsem pro zájemce uložil na web jako tabulku MS Excel:
http://www.uloz.to/10908880/skillpower-xls
heslo: sindicate

Tím se dostávám k samotné schopnosti distribuovat poškození . V této disciplíně mají jednoznačnou výhodu chary dálkové, tedy BM sura, oba šamani a právě ninja na dálku. Ninja s lukem má u všech 4 kouzel jistotu zásahu, v závěsu za ním jsou BM sura a šaman healer se třemi takovými kouzly a zbytek charů s jedním, nebo žádným takovým kouzlem. Tento faktor je zásadní při boji s větším množstvím nepřátel (a nutnosti mezi nimi vybrat jediný cíl).

Co se animací kouzel týče, zde se asi nedá moc porovnávat kvůli odlišenému stylu boje. Faktem je, že animace u kouzla Opakované výstřely je opravdu přehnaně dlouhá a celkově to ninjovi znemožňuje praktikovat dálkový styl boje. To mu ale vzhledem ke zmíněnému handicapu nemusí zase tak vadit tolik, jako další související problém. Ninjovi stačí rychlost kouzel kolem 190, aby prakticky nepřestal nikdy střílet, bohužel dlouhé animace spolu nesou také neschopnost způsobení nějaké kritické škody v krátkém čase. Toto je zásadní faktor pro zabití nepřítele v souboji 1 na 1. Otrávený šíp poskytuje vysokou šanci na omráčení protivníka, avšak doba omráčení někdy sotva stačí k jeho doběhnutí (pokud utíká) a seslání jednoho kouzla. Podobně, jako BM sura a healer tak ninja hodně ztrácí efektivitu proti utíkajícím soupeřům. U něj je to ale asi nejvíce znatelné, je téměř nemožné zabít hráče, který před kouzly utíká a má alespoň minimální obrany na ninju. Na druhou stranu delší animace je výhodná proti charům na blízko, protože díky ní prakticky pořád stojí ninja "na nohou" a z jednoho kouzla přejde plynule na druhé, aniž by ho protivník svalil na zem.

Pak je zde samozřejmě boj ve skupině a tady bych chtěl ninju hodně vyzdvihnout. Při boji 4 a více hráčů se totiž odbíhání zdaleka tolik nepraktikuje, tam už jde hlavně o útok/čas. Ohnivý a má poměrně slušnou plošnost, otrávený navíc k tomu jed a odhození soupeřů (k tomu se váže i jejich chvilková nepohyblivost). V tomto postava dálkaře exceluje.

Ninja nikdy nebude velkým sběračem CB, ale jeho užitečnost v PvP bojích je nesporná. Poškozením kouzel nijak nezaostává za ostatními, obzvláště silný je pak při boji ve skupině, kdy se plně projeví jeho schopnost distribuce poškození. Jako samostatná postava je spíše průměrný (pořád je zde ale možnost použití medúz, pokud má nepřítel příliš mnoho obran).

Co tuto postavu opravdu sráží na kolena, je obrovsky stížené PvM. Ninja s lukem nejen že nemá možnost expení v jakékoli lokaci, ale je pro něj dokonce i velmi obtížné zabít většinu bossů. PvM se tak omezuje pouze na dýky bez kouzel a proměnu, případně meč z koně. Ne, že by to nebyly efektivní metody, ale určitě to není nic zajímavého, ani levného a spoustu hráčů to dokáže odradit. Obzvlášť, pokud to srovnají s jinými chary. Do levelu 100 je to hodně znatelné, pak už má dálkař podobné možnosti jako ninja na blízko, nebo BM sura. Swamp zvládá jen s velkými obtížemi, s buffem je to o poznání lepší, ale pořád daleko za možnostmi auráků a WP surů. Na expení to ovšem stačí. V Kerindoru je nadprůměrný jedině při použití proměny, s dýkami nijak nevybočuje z řady a luk je tam, stejně jako ve všech PvM lokacích, téměř k ničemu.

Uznávám, že pokud by měl být ninja tak dobrý v PvP, jak nepoužitelný je v PvM, byl by to bezpochyby nejlepší PvP char. Že to tak je, lze ale říct jen s opravdu velkou porcí nadsázky. Mezi nejslabší PvP chary bych ho ale rozhodně neřadil. Pokud má někdo dost času a nervů dostat ninju na vysoký level, dokončit mu biologické úkoly a natočit kvalitní PvP výbavu, získává postavu s obrovskou užitečností a silou v PvP. A nutno dodat, že za současného stavu bude velká spousta hráčů nucena na něj nasadit minimálně štít, ne-li full výbavu, protože jen málokdo má v "každodenní" PvP výbavě nějaké větší procento na šípy. Ne každému ale samozřejmě jeho styl boje sedí...
Návody: Bonusy I. | ObrázekBonusy II. | Biolog | Těžba | Vedení | Talismany
Pomocníci: Skillculator(Obrázek) | ObrázekExpulator | Lovecké(Obrázek) | Mapa pokladu | Dračí věci | Prům. & Pošk. | Dračí věci | Točení bonusů

„Pouze život, který žijeme pro ostatní, stojí za to.“ - [A. Einstein]

Uživatelský avatar
Gwynbleidd
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 44
Registrován: čtv 22. zář 2011 7:16:26
Bydliště: Na slámě
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 16 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Návrh :)

Příspěvek od Gwynbleidd » pon 07. lis 2011 12:35:53

Zajímavé, poučné a vyčerpávající čtení, moc dobrá práce ;)

Celkem mě i překvapilo, že si počítal i s animací, klobouk dolů ;)

Jinak kdyby to bylo možné a měl někdy čas a chuť propočítat takhle metloše, rád posloužím jako pokusný králík ;) :)

A ještě dodatečně děkuji za výsledky ;)
Obrázek
Kusy drahokamu: 40/60
103
Kde zřídka prošel člověk a otiskla se jeho bota, tam nejsnáze dočerpáš síly i chuť do života.

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Revus « úte 10:25 pm »
80 pozehu za kerindor :D
@ Revus « úte 9:19 pm »
ulet
@ Revus « úte 9:19 pm »
xddd
@ Revus « úte 9:19 pm »
Kerindor paráda ty mobky no xD Ted už ani nefunguje 2K hp z vedení který včera šlo, :D
@ Nonepovideeej « úte 8:13 pm »
Také Ti za vše moc děkuji, Mio! Užívej volnosti a sem tam se stav na pokec na hře. ;)
@ LittleNessa « úte 4:56 pm »
Také se připojím .. I když jsem s mnohým co jsi kdy napsal nesouhlasila úplně.. I tak díky za odvedenou práci a přeji Ti mnoho úspěchů v tom fungování v reálném životě :up:
@ Grout « úte 1:01 am »
Díky Mio, měj se hezky! :)
@ kovardominik « pon 8:29 pm »
Díky za vše co jsi pro nás udělal :up:
@ Mionix « ned 10:24 am »
Ano, nějaká úprava Arény před nějakou dobou proběhla. Nyní je drop rovnoměrnější. Mylseli jsme i na bufující dračí šamany, bez kterých by se to nedalo. Na druhou stranu ti, co jsou AFK závěrečný certifikát nedostanou.
@ Euphoria « sob 9:06 pm »
@TomasFoxx:D :D :D :D já nepsala schválně jmenovitě
@ TomasFoxx « sob 8:52 pm »
@Euphoria,  hele co mě práskáš
@ Euphoria « sob 8:47 pm »
Přesně, už před pár dny jsem se chtěla zeptat na odměňovací systém v aréně....jak je možné, že trofeje a další odměny padají i těm, kteří za celou arenu ani nesekli do mobky a jen trolili? Nebyli ani s nikým ve skup a trofejí jim padalo nejvíce. Byl to největší lvl v té místnosti.... Možná by nebylo na škodu na drop předmětů v aréně mkrnout :)
@ asdis « pát 6:33 pm »
dakto daco robil s Arenov?neexist aby som mal uz pri golemo 24 trofeji a neviem kolko zacarka ktomu co popadalo.Vecsinov je to okolo 20+- na Arenku
@ Mionix « čtv 6:40 pm »
@TomasFoxx:up: Abych to upřesnil, dává to, když jste slečený, bez jakéhokoliv elíku nakliklého, bez bufů a bez bonusů ze skupin nebo jezdeckých zvířat. Tudíž jak píše Foxx, je to ze základního stavu.
@ TomasFoxx « čtv 5:22 pm »
@Revus,  dává to ze základu zb, né z celkovýho (bonusy ve věcech atd)
@ Revus « čtv 4:56 pm »
Elík na 30% totěž, jen 3K :D :D :D co to je za vtip?
@ Revus « čtv 4:42 pm »
Co to je za vtip :D
@ Revus « čtv 4:38 pm »
Můžu se zeptat jak je možný že mi kosti na 30% bonusové hp přidají 3K hp když mám celkové HP 23tisíc? co to má znamenat? Mi to má dát okolo 6ti tisíc..
@ Saggitarius « čtv 12:53 pm »
@ Fogru « čtv 12:31 pm »
TomasFoxx píše: https://ctrlv.cz/EWAd už to fachá, dejte odkaz
odkaz je už dávno https://www.ekura.cz/discord
@ TomasFoxx « čtv 12:30 pm »
https://ctrlv.cz/EWAd už to fachá, dejte odkaz
@ Messenger « čtv 12:29 pm »
Odkaz na dc oficiální ?
@ TomasFoxx « čtv 11:31 am »
@Mionix,  díky
@ Mionix « čtv 11:29 am »
@TomasFoxx,  Ga řeší, pár minut.
@ TomasFoxx « čtv 11:27 am »
@ OrangEE « čtv 10:57 am »
mentál je fajn. jak píše fox, nemajú ludia také obrany war, dalšia vec on útočí schopkou a každý má bs, čiže ďalšia výhoda. no voči bmku, základ do války je asi 65mag a už to je slušná obrana sama o sebe
@ OrangEE « čtv 10:55 am »
@TomasFoxx,  postavu mám, musim zohnat bs :D
@ LittleNessa « čtv 10:53 am »
To je asi o jedincích no .. však se podívej do žluté kolik včera sekl Bentyaga a taky to nemusí být heal ani BMKO .. modrák a další taky dávají s mentálem pecky ...
@ TomasFoxx « čtv 10:53 am »
ale zkus, až ho postavíš, pujčim si :3
@ TomasFoxx « čtv 10:52 am »
@OrangEE,  tak aurák ve střední žije asi jen proto, že lidi právě nosí 10 war :D ale mentál fakt tak lehkej není
@ OrangEE « čtv 10:51 am »
@TomasFoxx,  mentála som nehral, no s aurou som vedel uhrať to čo za bm. s healom som dával najviac
@ TomasFoxx « čtv 10:50 am »
já ti třeba na ferovku řeknu, že ať jsem nesmrtelnej nebo ne, za daggera/mentála v životě nedám to, co za bmko/healera :D
@ OrangEE « čtv 10:50 am »
@TomasFoxx,  si na ekure, tu vela veci nevychadza
@ OrangEE « čtv 10:50 am »
@TomasFoxx,  je to tak :D
@ TomasFoxx « čtv 10:48 am »
@OrangEE,  takže bmko je shit a lidi na něj nosí 70 sura a war je OP a lidi na něj nosí 10? mi nevychadza
@ Vydesenej « čtv 10:43 am »
Z recese bych byl pro aby se pvp kameny daly přidávat jen do dračích a chitinových zbraní. To ty lidi odnaučí si dělat jiné pvp :D
@ LittleNessa « čtv 10:43 am »
U ninji je to alespoň vidět.. ale když si dá mentál nesmrtelnost co má stejné barvy jak buff tak kolikrát v tom houfu ani není poznat, že tu nesmrtelnost má :D
@ OrangEE « čtv 10:39 am »
Ninja je o niečo lepšie na tom :D ale aj to zamrzí keď dáš niekomu 48k kámen a on si odcupitá preč :D
@ OrangEE « čtv 10:38 am »
@LittleNessa,  na šamana si už ľudia zvykli za tie roky, je to jeho súčasť, no urobiť z mentála totálny tank, za ten čas dostane snáď aj 300k od všetkých a on si nahádže kúzla a ešte veselo zdrhne preč
@ OrangEE « čtv 10:36 am »
No, ja kašlem celé bmko, idem postaviť mentála s útokmi, hodím nesmrtelnosť a budem to kosiť :D a nie utekať pred zruškom stále, bmko dosah kúzla dosť bieda, všetci tí čo nemajú útoky tak majú 70 sura 65 mag :D treba to zobrať teraz z opačnej strany
@ LittleNessa « čtv 10:35 am »
OrangEE píše: Ono celkovo či už tie assisty alebo nesmrtelnosť mentálov, to je úplne nedomyslené :D myšlienka síce pekná, no chýba tomu trošku logiky
Jo tady souhlasím ... jedna věc je bezruký šaman a druhá věc mentál co si dá trvko a pokud nedostane zruško může 10s vraždit bez milosti a postihu :D to je funny
@ Vydesenej « čtv 10:35 am »
OrangEE píše: Ono celkovo či už tie assisty alebo nesmrtelnosť mentálov, to je úplne nedomyslené :D myšlienka síce pekná, no chýba tomu trošku logiky
Nesmrtelnost a milion hp u ninje. Pravda pravda :D ale nakonec si na to očividně lidi zvykli asi teda
@ OrangEE « čtv 10:34 am »
Ono celkovo či už tie assisty alebo nesmrtelnosť mentálov, to je úplne nedomyslené :D myšlienka síce pekná, no chýba tomu trošku logiky
@ TomasFoxx « čtv 10:33 am »
LittleNessa píše: No jak jsem řekla..je škoda že velká war nefrčí .. nedávno na mě vyskočilo na YT video od Lukase z 2020 kde v té war bylo tak 25 lidi každá říše ... tam by bylo za zvážení znovu přemýšlet, ale bojím se že ta doba je pryč a žádná změna už tohle nevrátí prostě :-)
takový čísla už nebudou nikdy, to byl covid
@ LittleNessa « čtv 10:32 am »
Vydesenej píše:
LittleNessa píše: No jak jsem řekla..je škoda že velká war nefrčí .. nedávno na mě vyskočilo na YT video od Lukase z 2020 kde v té war bylo tak 25 lidi každá říše ... tam by bylo za zvážení znovu přemýšlet, ale bojím se že ta doba je pryč a žádná změna už tohle nevrátí prostě :-)
Co kecáš. Teď se tam všichni nahrnou
Tak šup, ty první :D :P
@ Vydesenej « čtv 10:31 am »
LittleNessa píše: No jak jsem řekla..je škoda že velká war nefrčí .. nedávno na mě vyskočilo na YT video od Lukase z 2020 kde v té war bylo tak 25 lidi každá říše ... tam by bylo za zvážení znovu přemýšlet, ale bojím se že ta doba je pryč a žádná změna už tohle nevrátí prostě :-)
Co kecáš. Teď se tam všichni nahrnou
@ LittleNessa « čtv 10:30 am »
No jak jsem řekla..je škoda že velká war nefrčí .. nedávno na mě vyskočilo na YT video od Lukase z 2020 kde v té war bylo tak 25 lidi každá říše ... tam by bylo za zvážení znovu přemýšlet, ale bojím se že ta doba je pryč a žádná změna už tohle nevrátí prostě :-)
@ TomasFoxx « čtv 10:27 am »
když se zas rozjedou trošku, tak poexpím, ale to hádám že minimálně do zimy nebude
@ TomasFoxx « čtv 10:26 am »
@LittleNessa, poslední velká válka mě zlomila, už nejsem nejmladší, nemůžu takhle pokoušet nervy, ještě mě trefí pepka
@ LittleNessa « čtv 10:26 am »
Takže zůstaneš ve střední ? nebo půjdeš zpět do velké plnit nové výzvy za asistence ? :D
@ TomasFoxx « čtv 10:24 am »
třeba mě to i donutí se ti omluvit, to je dost rare
@ TomasFoxx « čtv 10:24 am »
@LittleNessa,  brzo bude vyexpenej foxík, ti dám přesný čísla :3
@ LittleNessa « čtv 10:22 am »
TomasFoxx píše: @LittleNessa,  ale gene přece skoro nic nepřidává!
Neřekla jsem nic, řekla jsem že je to v téhle war kde lítají taková čísla je to věc, která ti nedá nějako extra výhodu .. :D nebo se mi nezdá když jdu s postavou bez biologa jako poslední war neberu o nic moc méně jak když byla heal nesa s gene :D
@ Vydesenej « čtv 10:22 am »
TomasFoxx píše:
Vydesenej píše:
TomasFoxx píše: @LittleNessa,  no vidíš :D já si myslim že uplně každej si hned uvědomil, že to je hrozná blbost prostě :D jen to většina nepřizná, komu by se nelíbilo mít navíc 200cb za "nic" :D
Tak ale to bude stejná blbosti i ve velké :D ta blbost z toho nezmizí jen protože to jsou jiné války
zmizí, protože ve velký se i ve velkých počtech tolik neumírá, ve střední se hraje kamikaze :D
Tak to se mohlo nechat i v malých tam se taky neumírá :D A podle logické nelogičnosti by to dávalo absolutně neabsolutní smysl
@ TomasFoxx « čtv 10:21 am »
Vydesenej píše:
TomasFoxx píše: @LittleNessa,  no vidíš :D já si myslim že uplně každej si hned uvědomil, že to je hrozná blbost prostě :D jen to většina nepřizná, komu by se nelíbilo mít navíc 200cb za "nic" :D
Tak ale to bude stejná blbosti i ve velké :D ta blbost z toho nezmizí jen protože to jsou jiné války
zmizí, protože ve velký se i ve velkých počtech tolik neumírá, ve střední se hraje kamikaze :D
@ TomasFoxx « čtv 10:21 am »
@LittleNessa,  ale gene přece skoro nic nepřidává!
@ Vydesenej « čtv 10:20 am »
TomasFoxx píše: @LittleNessa,  no vidíš :D já si myslim že uplně každej si hned uvědomil, že to je hrozná blbost prostě :D jen to většina nepřizná, komu by se nelíbilo mít navíc 200cb za "nic" :D
Tak ale to bude stejná blbosti i ve velké :D ta blbost z toho nezmizí jen protože to jsou jiné války
@ LittleNessa « čtv 10:20 am »
Tak ono to ve finále není úplně za nic .. hrál jsi heala aj s gene .. tak i ten dráp dává dmg prostě a jelikož na té postavě co jsi byl jsou snad jen utoky .. tak víš kolik ten dráp bral... ubral jsi část HP protivníka tak ten asist je logický
@ TomasFoxx « čtv 10:20 am »
i já si tu válku včera užil, takhle jsem se u války nenasmál už fakt dlouho :D člověk se jde buffnout a padne mu 3-5x 1cb :D :D :D
@ TomasFoxx « čtv 10:19 am »
@LittleNessa,  no vidíš :D já si myslim že uplně každej si hned uvědomil, že to je hrozná blbost prostě :D jen to většina nepřizná, komu by se nelíbilo mít navíc 200cb za "nic" :D

Who is chatting

offline Fogru 
offline Mionix