Přesně tohle nám dělal váš červený šamánek celou válku z cechu booMood. Tak netuším nad ším se tu rozčiluješ. Zřejmě to pro něj byla super zabava, pro nas již nikoliv.cleo píše:YMIRe a jak se ti líbí najíždění modrého do sloupu u respawnu červených? to jsem zaregistrovala osobně, zabijou tě, dáš spustit a vzápětí se zvedáš dál, protože chytrolín na koni najíždí do sloupů. Co je takhle trestat ztrátou CB za nájezd do sloupu soupeře? Ono zvedat xkrát buffy za war není asi to pravé.
Dnešní war (zimní mapa)
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
- Cepino
- Lv.38
- Příspěvky: 1808
- Registrován: stř 14. bře 2012 10:01:55
- Dal poděkování: 874 poděkování
- Dostal poděkování: 1257 poděkování
Re: Kůň ve war říší - opět nádhera
![]() | Cepino19731 | Renegat | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() | 150 | Hotovo | P | P | P | M6 |
- Karl
- Lv.22
- Příspěvky: 393
- Registrován: úte 09. lis 2010 12:55:16
- Bydliště: Shinsoo-navždy
- Dal poděkování: 33 poděkování
- Dostal poděkování: 42 poděkování
Re: Dnešní war (zimní mapa)
Zhodnotil bych vřerejší "zimní válku" asi takto: Bylo to super oživení hrozně dlouhé nepřetržité sňůry klasické válkové mapy na které už známe každý hrbol...ze začátku sem si tam připadal opravdu jako před 2 lety kdy byli ty šílené rubačky, sice jsme se bál že se zase budou konat ty šílené zátarasy na mostech ale nakjonec ktomu v podstatě nedošlo. Štvaly mě ale totálně koně, o5 se objevili se objevili id... :warn: co si vás hodili ke zdi a sekali do vás (srandovní natom bylo to že se mi to stalo 4x a 3x ztroho do mě sekali surové BM nebo šamani drak
), pak taky neustálé zabíjen bufů způsobené taky jednotlivými zaostalci ( je jedno z jaké říše, dělali to všichni), ale řekl bych že tenhle problém se ještě vychytá a bude to super mapa na války!

Nebojuji za sebe bojuji za říši Shinsoo!
Mariness
Primo Victoria
- slusnej
- Lv.36
- Příspěvky: 1632
- Registrován: pon 04. čer 2012 13:41:38
- Dostal poděkování: 174 poděkování
Re: Dnešní war (zimní mapa)
Nevím proč by to neměla být war říší, když jste furt plakali že je zabité pvp tak teď se snažte to že nemáte lepší věci je váš průser, se snažte líp natočit.tyranka píše:Tak co říkáte tomuto? Je toto ještě válka říší?
Edit: Přidána anketa.
/Script

- tyranka
- Lv.26
- Příspěvky: 670
- Registrován: pát 13. črc 2012 12:11:45
- Bydliště: KM
- Dal poděkování: 262 poděkování
- Dostal poděkování: 254 poděkování
Re: Dnešní war (zimní mapa)
To není o talíkách to je o tom, že ve war se nejezdilo na koni a pilíře nás jako buff chránili a nezabíjeli. A ne aby barevný sedl na koně a projel přes pilíře až k nám na respawn. Proto sem tu fotku dala. Myslím si že za to CB neměl.
Majitelka cechu a pozemku DragonForce.
![]() | fixi | Renegat | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() | 150 | Full | 2xP | P | 2xP | G3+ |
-
- Lv.25
- Příspěvky: 549
- Registrován: úte 27. pro 2011 11:55:25
- Dal poděkování: 346 poděkování
- Dostal poděkování: 280 poděkování
Re: Kůň ve war říší - opět nádhera
Cepino jestli sis všiml nerozčiluju se tu, jen jsem položila otázku YMIRovi a současně navrhovala potrestání ztrátou CB u těch hráčů, kteří to dělají, i když podle mě je to spíš chyba hry. Takovéto jednání odsuzuji u všech říší a ne tak, že žlutí a modří to dělat nesmějí, ale červení ano.Cepino píše:Přesně tohle nám dělal váš červený šamánek celou válku z cechu booMood. Tak netuším nad ším se tu rozčiluješ. Zřejmě to pro něj byla super zabava, pro nas již nikoliv.cleo píše:YMIRe a jak se ti líbí najíždění modrého do sloupu u respawnu červených? to jsem zaregistrovala osobně, zabijou tě, dáš spustit a vzápětí se zvedáš dál, protože chytrolín na koni najíždí do sloupů. Co je takhle trestat ztrátou CB za nájezd do sloupu soupeře? Ono zvedat xkrát buffy za war není asi to pravé.
Clleopatra - 160 lv - šamanka drak (full bio, karma P, zručka P,herb P, ent full)
Claris11 - 160 lv - šamanka heal (full bio, karma P, zručka P, ent full)
BlackLilyth - 160 lv - BM sura (full bio, karma P, zručka P, ent full)
Katiee - 148 lv - sura WP (full bio, karma P)
Claris11 - 160 lv - šamanka heal (full bio, karma P, zručka P, ent full)
BlackLilyth - 160 lv - BM sura (full bio, karma P, zručka P, ent full)
Katiee - 148 lv - sura WP (full bio, karma P)
- Ghibli
- Lv.24
- Příspěvky: 479
- Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
- Bydliště: Chunjo - Joan
- Dal poděkování: 506 poděkování
- Dostal poděkování: 582 poděkování
Re: Dnešní war (zimní mapa)
cleo - spíš než hledat postihy za to, že někdo najíždí záměrně do nepřátelského sloupu - radši aby se tam nedostal vubec a neměl šanci tohle udělat.
Jak se tam dostal? Nejspíš projel tou pěšinou k respawnu kouzlem "Boj ze hřbetu zvířete", takže je jedno, jak moc hustě byla pěšina obsazená. Tímhle kouzlem se hráč dostane téměř kamkoliv. A co s tím?
Jednoduše - pokud koně ano a já bych zkusil se držet varianty "ano", tak ale s vypnutým používáním kouzel na koni. Čili vypnout koňská kouzla: Dupnutí (i když tohle se mi líbilo), Hnutí síly a rozhodně ten Boj ze hřbetu zvířete.
A půjdeme ještě dál. Viděl jsem během války pár sekáčů, co si hupli na koně a začali z něj někoho sekat. To že někdo rube z koně druhého ve Válce říší... není to ono. Takže zase bych šel a vypnul funkci sekání u WH, MH a nových jezdeckých zvířat..
A je to - zbyde nám kůň, který slouží základní funkci ve Válkách říší = rychlému transportu z respawnu zpátky na místo bojování.
TIP:
Nehledě na to, co tam ty koně můžou nebo ne - hlavní je upravit funkčnost Sloupů na respawnu, aby když už se někdo probojuje tak blízko a seká do Sloupu, tak aby to zároveň nevybíjelo hráče na respawnu. A až teď mi došlo, proč jsem tam, když jsem se oživoval, viděl tolik mrtvolek.
A už jen pro zopakování připomínám, že by měl ve Válkách po hráčově sesednutí Kůň automaticky zmizet. Pokud teda to zvíře není součástí bojové strategie "Blokování koněm"... ale nejsou to už spíš šachy?
A prosím i o opravení kopečků, co jsou na začátku pěšiny u Bitevního pole - třikrát jsem se tam zasekl (viz obrázek) a pokaždé jsem se musel nechat potupně zabít. Vyhnout se jim nejde, protože vás tam může někdo hodit (sek, kouzlo). A nebo, jak jsem viděl u jiného hráče, tak tam jde vyskočit s koněm. Dejme tam třeba obyčejný bílý mantinel nebo nějaký zátaras a je to.

Jak se tam dostal? Nejspíš projel tou pěšinou k respawnu kouzlem "Boj ze hřbetu zvířete", takže je jedno, jak moc hustě byla pěšina obsazená. Tímhle kouzlem se hráč dostane téměř kamkoliv. A co s tím?
Jednoduše - pokud koně ano a já bych zkusil se držet varianty "ano", tak ale s vypnutým používáním kouzel na koni. Čili vypnout koňská kouzla: Dupnutí (i když tohle se mi líbilo), Hnutí síly a rozhodně ten Boj ze hřbetu zvířete.
A půjdeme ještě dál. Viděl jsem během války pár sekáčů, co si hupli na koně a začali z něj někoho sekat. To že někdo rube z koně druhého ve Válce říší... není to ono. Takže zase bych šel a vypnul funkci sekání u WH, MH a nových jezdeckých zvířat..
A je to - zbyde nám kůň, který slouží základní funkci ve Válkách říší = rychlému transportu z respawnu zpátky na místo bojování.


Spoiler:
bylo by fajn využít souvislost mapy s tím, jaký kůň bude přivolán = takže když jsme v zimní krajině, bylo by supr, když by kdokoliv, kdo si vyvolá koně, automaticky dostal Soba. Není v tom zlomyslnost, spíš že ten sob nám tam krásně zapadá.
A půjdeme zase dál: když budeme na poušti, tak by to byl třeba Lev, když na sopečné krajině, tak klidně Diabolos. A zase - když dáme možnost některým hráčům si vyzkoušet jezdecké zvíře, aniž by ho osedlali, tak to může být malé lákadlo do Válek říší.


A už jen pro zopakování připomínám, že by měl ve Válkách po hráčově sesednutí Kůň automaticky zmizet. Pokud teda to zvíře není součástí bojové strategie "Blokování koněm"... ale nejsou to už spíš šachy?

A prosím i o opravení kopečků, co jsou na začátku pěšiny u Bitevního pole - třikrát jsem se tam zasekl (viz obrázek) a pokaždé jsem se musel nechat potupně zabít. Vyhnout se jim nejde, protože vás tam může někdo hodit (sek, kouzlo). A nebo, jak jsem viděl u jiného hráče, tak tam jde vyskočit s koněm. Dejme tam třeba obyčejný bílý mantinel nebo nějaký zátaras a je to.

![]() | YMIR | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() ![]() | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
+200k min. | Chunjo | ReLions | 141 | 6P | full | P | P | P | Meripa |
-
- Lv.36
- Příspěvky: 1604
- Registrován: čtv 17. bře 2011 7:05:42
- Dal poděkování: 39 poděkování
- Dostal poděkování: 332 poděkování
Re: Dnešní war (zimní mapa)
A co proste kone zase vypnout ve war risi? To by pomohlo nejlepe a boje by se postupne prelevaly tak jako driv.Ghibli píše:cleo - spíš než hledat postihy za to, že někdo najíždí záměrně do nepřátelského sloupu - radši aby se tam nedostal vubec a neměl šanci tohle udělat.![]()
Jak se tam dostal? Nejspíš projel tou pěšinou k respawnu kouzlem "Boj ze hřbetu zvířete", takže je jedno, jak moc hustě byla pěšina obsazená. Tímhle kouzlem se hráč dostane téměř kamkoliv. A co s tím?
Jednoduše - pokud koně ano a já bych zkusil se držet varianty "ano", tak ale s vypnutým používáním kouzel na koni. Čili vypnout koňská kouzla: Dupnutí (i když tohle se mi líbilo), Hnutí síly a rozhodně ten Boj ze hřbetu zvířete.
A půjdeme ještě dál. Viděl jsem během války pár sekáčů, co si hupli na koně a začali z něj někoho sekat. To že někdo rube z koně druhého ve Válce říší... není to ono. Takže zase bych šel a vypnul funkci sekání u WH, MH a nových jezdeckých zvířat..
A je to - zbyde nám kůň, který slouží základní funkci ve Válkách říší = rychlému transportu z respawnu zpátky na místo bojování.
TIP:
Nehledě na to, co tam ty koně můžou nebo ne - hlavní je upravit funkčnost Sloupů na respawnu, aby když už se někdo probojuje tak blízko a seká do Sloupu, tak aby to zároveň nevybíjelo hráče na respawnu. A až teď mi došlo, proč jsem tam, když jsem se oživoval, viděl tolik mrtvolek.Spoiler:bylo by fajn využít souvislost mapy s tím, jaký kůň bude přivolán = takže když jsme v zimní krajině, bylo by supr, když by kdokoliv, kdo si vyvolá koně, automaticky dostal Soba. Není v tom zlomyslnost, spíš že ten sob nám tam krásně zapadá.A půjdeme zase dál: když budeme na poušti, tak by to byl třeba Lev, když na sopečné krajině, tak klidně Diabolos. A zase - když dáme možnost některým hráčům si vyzkoušet jezdecké zvíře, aniž by ho osedlali, tak to může být malé lákadlo do Válek říší.
![]()
A už jen pro zopakování připomínám, že by měl ve Válkách po hráčově sesednutí Kůň automaticky zmizet. Pokud teda to zvíře není součástí bojové strategie "Blokování koněm"... ale nejsou to už spíš šachy?
A prosím i o opravení kopečků, co jsou na začátku pěšiny u Bitevního pole - třikrát jsem se tam zasekl (viz obrázek) a pokaždé jsem se musel nechat potupně zabít. Vyhnout se jim nejde, protože vás tam může někdo hodit (sek, kouzlo). A nebo, jak jsem viděl u jiného hráče, tak tam jde vyskočit s koněm. Dejme tam třeba obyčejný bílý mantinel nebo nějaký zátaras a je to.
Smrt vždycky stojí po boku bojovníka,
jídá s ním u stolu a uléhá s ním na lože.
Smrt je ta nejvěrnější milenka.
Ale je zbytečné si jí všímat,
dokuď vás nepožádá o polibek.
jídá s ním u stolu a uléhá s ním na lože.
Smrt je ta nejvěrnější milenka.
Ale je zbytečné si jí všímat,
dokuď vás nepožádá o polibek.
- Nagashek
- Lv.5
- Příspěvky: 24
- Registrován: ned 06. kvě 2012 7:13:15
- Dal poděkování: 34 poděkování
- Dostal poděkování: 120 poděkování
Re: Dnešní war (zimní mapa)
Jasně, koně tam nemaj co dělat 

Narodil sem se, abych zaplatil složenky a umřel
Sem starej, sem negativní, sem svůj, sem nasranej... a hlavně ste mi ukradený

Sem starej, sem negativní, sem svůj, sem nasranej... a hlavně ste mi ukradený

-
- Lv.10
- Příspěvky: 63
- Registrován: sob 27. dub 2013 0:14:07
- Dal poděkování: 7 poděkování
- Dostal poděkování: 14 poděkování
Re: Dnešní war (zimní mapa)
Zrušit koně a opravit ty sloupy, protože jsem toho buffa zvedl snad 100x za war, přitom ty lidi co to dělají za to nemají nic. Hrozná zábava nabíhat do sloupů. Pokud se tohle opraví tak to nemusí být špatná mapa.
- Ghibli
- Lv.24
- Příspěvky: 479
- Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
- Bydliště: Chunjo - Joan
- Dal poděkování: 506 poděkování
- Dostal poděkování: 582 poděkování
Re: Dnešní war (zimní mapa)
lordsword - nejsi ty ze "starý školy" bojovníků, co neuznávají boj z koně?
No já ho taky moc nemusím - ale proč si nezkusit něco, co můžeme zrušit vždycky.
Ostatní - problém jsou sloupy nebo jezdci na koních? Já myslím, že ty sloupy, protože když už to nebude jezdec na koni, tak tam někdo přijde po svých a udělá stejné kamikaze do Sloupu - a takže zrušíme i chození pěšky, aby nám někdo do toho Sloupu "omylem" nevrazil?
Takže HLAVNĚ ty Sloupy, pak ty "mantinely", aby se nám nezasekávali hráči na specifických místech a nakonec uvidíme, jak moc velké rodeo budou dělat jezdci na koních bez kouzel.


Ostatní - problém jsou sloupy nebo jezdci na koních? Já myslím, že ty sloupy, protože když už to nebude jezdec na koni, tak tam někdo přijde po svých a udělá stejné kamikaze do Sloupu - a takže zrušíme i chození pěšky, aby nám někdo do toho Sloupu "omylem" nevrazil?

Takže HLAVNĚ ty Sloupy, pak ty "mantinely", aby se nám nezasekávali hráči na specifických místech a nakonec uvidíme, jak moc velké rodeo budou dělat jezdci na koních bez kouzel.

![]() | YMIR | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() ![]() | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
+200k min. | Chunjo | ReLions | 141 | 6P | full | P | P | P | Meripa |
-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.


@
Suko201 « čtv 5:10 pm »


@
TomasFoxx « čtv 4:05 pm »


@
diver « čtv 3:34 pm »


@
Suko201 « čtv 3:07 pm »


@
diver « čtv 2:01 pm »


@
Suko201 « čtv 11:21 am »


@
neasy « čtv 9:59 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »


@
neasy « čtv 9:41 am »


@
p4tresss « čtv 9:39 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »


@
neasy « čtv 9:32 am »


@
p4tresss « čtv 9:31 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »


@
neasy « čtv 9:31 am »


@
p4tresss « čtv 9:30 am »


@
neasy « čtv 9:30 am »


@
p4tresss « čtv 9:29 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »


@
TomasFoxx « čtv 9:23 am »


@
neasy « čtv 9:17 am »


@
Vydesenej « čtv 9:06 am »


@
Hakan « stř 11:44 pm »


@
MastnyRozek « stř 7:44 pm »


@
Narsi « stř 7:43 pm »


@
MastnyRozek « stř 7:41 pm »


@
Mionix « stř 5:46 pm »


@
Suko201 « stř 5:04 pm »


@
Narsi « stř 4:09 pm »


@
TomasFoxx « stř 4:05 pm »


@
TomasFoxx « stř 1:50 pm »


@
Suko201 « stř 1:03 pm »


@
Narsi « stř 1:02 pm »


@
Suko201 « stř 12:58 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:44 pm »


@
Mionix « stř 12:41 pm »


@
Vydesenej « stř 12:40 pm »


@
Relly « stř 12:30 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:25 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:24 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:24 pm »


@
Narsi « stř 12:21 pm »


@
Vydesenej « stř 12:03 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:01 pm »


@
Valkaryan « stř 10:07 am »


@
Mionix « stř 7:39 am »


@
Vydesenej « stř 7:00 am »


@
Nonepovideeej « úte 11:38 pm »


@
Vydesenej « úte 5:47 pm »


@
gagefranjo « úte 4:11 pm »


@
Hakan « úte 12:53 pm »


@
Nonepovideeej « čtv 8:55 pm »


@
Mionix « čtv 6:57 pm »


@
Nonepovideeej « čtv 4:35 pm »


@
Mionix « čtv 7:48 am »


@
kovardominik « stř 9:55 pm »


@
Mionix « stř 7:31 pm »


@
Mionix « stř 6:00 pm »


@
Nonepovideeej « stř 5:39 pm »


@
Mionix « stř 4:52 pm »