Dnešní war (zimní mapa)

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.

Líbila se vám dnešní válka? (zimní mapa)

Super
8
22%
Ušlo to
13
36%
Nic moc
10
28%
Hrůza
5
14%
 
Celkem hlasů: 36

Uživatelský avatar
Cepino
Lv.38
Lv.38
Příspěvky: 1808
Registrován: stř 14. bře 2012 10:01:55
Dal poděkování: 874 poděkování
Dostal poděkování: 1257 poděkování

Re: Kůň ve war říší - opět nádhera

Příspěvek od Cepino » pát 17. kvě 2013 9:38:28

cleo píše:YMIRe a jak se ti líbí najíždění modrého do sloupu u respawnu červených? to jsem zaregistrovala osobně, zabijou tě, dáš spustit a vzápětí se zvedáš dál, protože chytrolín na koni najíždí do sloupů. Co je takhle trestat ztrátou CB za nájezd do sloupu soupeře? Ono zvedat xkrát buffy za war není asi to pravé.
Přesně tohle nám dělal váš červený šamánek celou válku z cechu booMood. Tak netuším nad ším se tu rozčiluješ. Zřejmě to pro něj byla super zabava, pro nas již nikoliv.
ObrázekCepino19731RenegatObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Obrázek WP suraObrázek150HotovoPPPM6

Uživatelský avatar
Karl
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 393
Registrován: úte 09. lis 2010 12:55:16
Bydliště: Shinsoo-navždy
Dal poděkování: 33 poděkování
Dostal poděkování: 42 poděkování

Re: Dnešní war (zimní mapa)

Příspěvek od Karl » pát 17. kvě 2013 13:45:06

Zhodnotil bych vřerejší "zimní válku" asi takto: Bylo to super oživení hrozně dlouhé nepřetržité sňůry klasické válkové mapy na které už známe každý hrbol...ze začátku sem si tam připadal opravdu jako před 2 lety kdy byli ty šílené rubačky, sice jsme se bál že se zase budou konat ty šílené zátarasy na mostech ale nakjonec ktomu v podstatě nedošlo. Štvaly mě ale totálně koně, o5 se objevili se objevili id... :warn: co si vás hodili ke zdi a sekali do vás (srandovní natom bylo to že se mi to stalo 4x a 3x ztroho do mě sekali surové BM nebo šamani drak :D ), pak taky neustálé zabíjen bufů způsobené taky jednotlivými zaostalci ( je jedno z jaké říše, dělali to všichni), ale řekl bych že tenhle problém se ještě vychytá a bude to super mapa na války!
Nebojuji za sebe bojuji za říši Shinsoo!
Mariness
Primo Victoria

Uživatelský avatar
slusnej
Lv.36
Lv.36
Příspěvky: 1632
Registrován: pon 04. čer 2012 13:41:38
Dostal poděkování: 174 poděkování

Re: Dnešní war (zimní mapa)

Příspěvek od slusnej » pát 17. kvě 2013 13:49:07

tyranka píše:Tak co říkáte tomuto? Je toto ještě válka říší?

Edit: Přidána anketa.
/Script
Nevím proč by to neměla být war říší, když jste furt plakali že je zabité pvp tak teď se snažte to že nemáte lepší věci je váš průser, se snažte líp natočit.
Obrázek

Uživatelský avatar
tyranka
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 670
Registrován: pát 13. črc 2012 12:11:45
Bydliště: KM
Dal poděkování: 262 poděkování
Dostal poděkování: 254 poděkování

Re: Dnešní war (zimní mapa)

Příspěvek od tyranka » pát 17. kvě 2013 13:52:04

To není o talíkách to je o tom, že ve war se nejezdilo na koni a pilíře nás jako buff chránili a nezabíjeli. A ne aby barevný sedl na koně a projel přes pilíře až k nám na respawn. Proto sem tu fotku dala. Myslím si že za to CB neměl.
Majitelka cechu a pozemku DragonForce.
Obrázek fixi RenegatObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
ObrázekObrázek150Full2xPP2xPG3+

cleo
Lv.25
Lv.25
Příspěvky: 552
Registrován: úte 27. pro 2011 11:55:25
Dal poděkování: 348 poděkování
Dostal poděkování: 281 poděkování

Re: Kůň ve war říší - opět nádhera

Příspěvek od cleo » pát 17. kvě 2013 14:40:08

Cepino píše:
cleo píše:YMIRe a jak se ti líbí najíždění modrého do sloupu u respawnu červených? to jsem zaregistrovala osobně, zabijou tě, dáš spustit a vzápětí se zvedáš dál, protože chytrolín na koni najíždí do sloupů. Co je takhle trestat ztrátou CB za nájezd do sloupu soupeře? Ono zvedat xkrát buffy za war není asi to pravé.
Přesně tohle nám dělal váš červený šamánek celou válku z cechu booMood. Tak netuším nad ším se tu rozčiluješ. Zřejmě to pro něj byla super zabava, pro nas již nikoliv.
Cepino jestli sis všiml nerozčiluju se tu, jen jsem položila otázku YMIRovi a současně navrhovala potrestání ztrátou CB u těch hráčů, kteří to dělají, i když podle mě je to spíš chyba hry. Takovéto jednání odsuzuji u všech říší a ne tak, že žlutí a modří to dělat nesmějí, ale červení ano.
Clleopatra - 160 lv - šamanka drak - 12 generace (full bio, karma P, zručka P,herb P, ent full)
Claris11 - 160 lv - šamanka heal - 12 generace (full bio, karma P, zručka P, ent full)
BlackLilyth - 160 lv - BM sura - 4 generace(full bio, karma P, zručka P, ent full)
Katiee - 148 lv - sura WP (full bio, karma P)

Uživatelský avatar
Ghibli
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 479
Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
Bydliště: Chunjo - Joan
Dal poděkování: 506 poděkování
Dostal poděkování: 582 poděkování

Re: Dnešní war (zimní mapa)

Příspěvek od Ghibli » pát 17. kvě 2013 15:17:53

cleo - spíš než hledat postihy za to, že někdo najíždí záměrně do nepřátelského sloupu - radši aby se tam nedostal vubec a neměl šanci tohle udělat. :)

Jak se tam dostal? Nejspíš projel tou pěšinou k respawnu kouzlem "Boj ze hřbetu zvířete", takže je jedno, jak moc hustě byla pěšina obsazená. Tímhle kouzlem se hráč dostane téměř kamkoliv. A co s tím?

Jednoduše - pokud koně ano a já bych zkusil se držet varianty "ano", tak ale s vypnutým používáním kouzel na koni. Čili vypnout koňská kouzla: Dupnutí (i když tohle se mi líbilo), Hnutí síly a rozhodně ten Boj ze hřbetu zvířete.

A půjdeme ještě dál. Viděl jsem během války pár sekáčů, co si hupli na koně a začali z něj někoho sekat. To že někdo rube z koně druhého ve Válce říší... není to ono. Takže zase bych šel a vypnul funkci sekání u WH, MH a nových jezdeckých zvířat..

A je to - zbyde nám kůň, který slouží základní funkci ve Válkách říší = rychlému transportu z respawnu zpátky na místo bojování. :up:

:idea: TIP:
Spoiler:
bylo by fajn využít souvislost mapy s tím, jaký kůň bude přivolán = takže když jsme v zimní krajině, bylo by supr, když by kdokoliv, kdo si vyvolá koně, automaticky dostal Soba. Není v tom zlomyslnost, spíš že ten sob nám tam krásně zapadá. :) A půjdeme zase dál: když budeme na poušti, tak by to byl třeba Lev, když na sopečné krajině, tak klidně Diabolos. A zase - když dáme možnost některým hráčům si vyzkoušet jezdecké zvíře, aniž by ho osedlali, tak to může být malé lákadlo do Válek říší.
Nehledě na to, co tam ty koně můžou nebo ne - hlavní je upravit funkčnost Sloupů na respawnu, aby když už se někdo probojuje tak blízko a seká do Sloupu, tak aby to zároveň nevybíjelo hráče na respawnu. A až teď mi došlo, proč jsem tam, když jsem se oživoval, viděl tolik mrtvolek. :?

A už jen pro zopakování připomínám, že by měl ve Válkách po hráčově sesednutí Kůň automaticky zmizet. Pokud teda to zvíře není součástí bojové strategie "Blokování koněm"... ale nejsou to už spíš šachy? :D

A prosím i o opravení kopečků, co jsou na začátku pěšiny u Bitevního pole - třikrát jsem se tam zasekl (viz obrázek) a pokaždé jsem se musel nechat potupně zabít. Vyhnout se jim nejde, protože vás tam může někdo hodit (sek, kouzlo). A nebo, jak jsem viděl u jiného hráče, tak tam jde vyskočit s koněm. Dejme tam třeba obyčejný bílý mantinel nebo nějaký zátaras a je to. :up:
ObrázekYMIRObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
+200k min.
Chunjo
ReLions
141
6P
full
P
P
P
Meripa

lordsword
Lv.36
Lv.36
Příspěvky: 1604
Registrován: čtv 17. bře 2011 7:05:42
Dal poděkování: 39 poděkování
Dostal poděkování: 332 poděkování

Re: Dnešní war (zimní mapa)

Příspěvek od lordsword » sob 18. kvě 2013 1:01:33

Ghibli píše:cleo - spíš než hledat postihy za to, že někdo najíždí záměrně do nepřátelského sloupu - radši aby se tam nedostal vubec a neměl šanci tohle udělat. :)

Jak se tam dostal? Nejspíš projel tou pěšinou k respawnu kouzlem "Boj ze hřbetu zvířete", takže je jedno, jak moc hustě byla pěšina obsazená. Tímhle kouzlem se hráč dostane téměř kamkoliv. A co s tím?

Jednoduše - pokud koně ano a já bych zkusil se držet varianty "ano", tak ale s vypnutým používáním kouzel na koni. Čili vypnout koňská kouzla: Dupnutí (i když tohle se mi líbilo), Hnutí síly a rozhodně ten Boj ze hřbetu zvířete.

A půjdeme ještě dál. Viděl jsem během války pár sekáčů, co si hupli na koně a začali z něj někoho sekat. To že někdo rube z koně druhého ve Válce říší... není to ono. Takže zase bych šel a vypnul funkci sekání u WH, MH a nových jezdeckých zvířat..

A je to - zbyde nám kůň, který slouží základní funkci ve Válkách říší = rychlému transportu z respawnu zpátky na místo bojování. :up:

:idea: TIP:
Spoiler:
bylo by fajn využít souvislost mapy s tím, jaký kůň bude přivolán = takže když jsme v zimní krajině, bylo by supr, když by kdokoliv, kdo si vyvolá koně, automaticky dostal Soba. Není v tom zlomyslnost, spíš že ten sob nám tam krásně zapadá. :) A půjdeme zase dál: když budeme na poušti, tak by to byl třeba Lev, když na sopečné krajině, tak klidně Diabolos. A zase - když dáme možnost některým hráčům si vyzkoušet jezdecké zvíře, aniž by ho osedlali, tak to může být malé lákadlo do Válek říší.
Nehledě na to, co tam ty koně můžou nebo ne - hlavní je upravit funkčnost Sloupů na respawnu, aby když už se někdo probojuje tak blízko a seká do Sloupu, tak aby to zároveň nevybíjelo hráče na respawnu. A až teď mi došlo, proč jsem tam, když jsem se oživoval, viděl tolik mrtvolek. :?

A už jen pro zopakování připomínám, že by měl ve Válkách po hráčově sesednutí Kůň automaticky zmizet. Pokud teda to zvíře není součástí bojové strategie "Blokování koněm"... ale nejsou to už spíš šachy? :D

A prosím i o opravení kopečků, co jsou na začátku pěšiny u Bitevního pole - třikrát jsem se tam zasekl (viz obrázek) a pokaždé jsem se musel nechat potupně zabít. Vyhnout se jim nejde, protože vás tam může někdo hodit (sek, kouzlo). A nebo, jak jsem viděl u jiného hráče, tak tam jde vyskočit s koněm. Dejme tam třeba obyčejný bílý mantinel nebo nějaký zátaras a je to. :up:
A co proste kone zase vypnout ve war risi? To by pomohlo nejlepe a boje by se postupne prelevaly tak jako driv.
Smrt vždycky stojí po boku bojovníka,
jídá s ním u stolu a uléhá s ním na lože.
Smrt je ta nejvěrnější milenka.
Ale je zbytečné si jí všímat,
dokuď vás nepožádá o polibek.

Uživatelský avatar
Nagashek
Lv.5
Lv.5
Příspěvky: 24
Registrován: ned 06. kvě 2012 7:13:15
Dal poděkování: 34 poděkování
Dostal poděkování: 120 poděkování

Re: Dnešní war (zimní mapa)

Příspěvek od Nagashek » sob 18. kvě 2013 1:59:10

Jasně, koně tam nemaj co dělat ;)
Narodil sem se, abych zaplatil složenky a umřel :roll:
Sem starej, sem negativní, sem svůj, sem nasranej... a hlavně ste mi ukradený :shoot:

Nepremozitelnyyy
Lv.10
Lv.10
Příspěvky: 63
Registrován: sob 27. dub 2013 0:14:07
Dal poděkování: 7 poděkování
Dostal poděkování: 14 poděkování

Re: Dnešní war (zimní mapa)

Příspěvek od Nepremozitelnyyy » sob 18. kvě 2013 2:35:45

Zrušit koně a opravit ty sloupy, protože jsem toho buffa zvedl snad 100x za war, přitom ty lidi co to dělají za to nemají nic. Hrozná zábava nabíhat do sloupů. Pokud se tohle opraví tak to nemusí být špatná mapa.
Obrázek
Spoiler:
Obrázek
Klárka <3

Uživatelský avatar
Ghibli
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 479
Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
Bydliště: Chunjo - Joan
Dal poděkování: 506 poděkování
Dostal poděkování: 582 poděkování

Re: Dnešní war (zimní mapa)

Příspěvek od Ghibli » sob 18. kvě 2013 3:33:34

lordsword - nejsi ty ze "starý školy" bojovníků, co neuznávají boj z koně? :D No já ho taky moc nemusím - ale proč si nezkusit něco, co můžeme zrušit vždycky. ;)

Ostatní
- problém jsou sloupy nebo jezdci na koních? Já myslím, že ty sloupy, protože když už to nebude jezdec na koni, tak tam někdo přijde po svých a udělá stejné kamikaze do Sloupu - a takže zrušíme i chození pěšky, aby nám někdo do toho Sloupu "omylem" nevrazil? :D

Takže HLAVNĚ ty Sloupy, pak ty "mantinely", aby se nám nezasekávali hráči na specifických místech a nakonec uvidíme, jak moc velké rodeo budou dělat jezdci na koních bez kouzel. :up:
ObrázekYMIRObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
+200k min.
Chunjo
ReLions
141
6P
full
P
P
P
Meripa

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Tomori « sob 12:04 pm »
Tomas142 píše: Bude soutez stepp. Nekdy
Dobrý den, steeple byla minulou neděli. Kdykoliv bude nějaká soutěž pořádána, dám předem informace do hry i zde na fórum.
@ Tomas142 « sob 11:35 am »
Bude soutez stepp. Nekdy
@ Revus « pát 8:44 pm »
Dekuji. preji hezky vecer.
@ Tomori « pát 7:06 pm »
Revus píše: Ono se už nedají zjistit všechny účty na emailu když se člověk přihlásí?
Dobrý den, teď jsem to zkoušela a funguje. Musíte do herní účet- nastavení- další účty (a zadat heslo na účet z kterého jste přihlášen)
@ Revus « pát 6:53 pm »
Ono se už nedají zjistit všechny účty na emailu když se člověk přihlásí?
@ Tomori « pát 1:02 pm »
Dobrý den,
chtěla bych vás informovat, že testovací války dnes 1. 8. 2025 neproběhnou. Místo nich bude jako obvykle spuštěna malá válka, na kterou jste zvyklí.
Důvodem je vyhodnocování dotazníku, který jste vyplňovali. Velmi děkujeme za vaše odpovědi! Na základě výsledků plánujeme úpravy systému testovacích válek, o kterých vás budeme včas informovat.
@ Mionix « pát 8:42 am »
@Revus,  mohu prosím jméno postavy do SZ, děkuji.
@ Revus « čtv 10:39 pm »
a více lidem
@ Revus « čtv 10:05 pm »
Mě to píše při každým nasednutí. Navíc ta puma má být na 5 hodin a já tam jsem třeba 5 minut a už to píše že bonusy vyprchaly...
@ Revus « čtv 10:05 pm »
Mě to píše při každým nasednutí. Navíc ta puma má být na 5 hodin a já tam jsem třeba 5 minut a už to píše že bonusy vyprchaly...
@ ChunjoKing « čtv 1:10 pm »
Mne to píše správne.
@ Mionix « čtv 11:23 am »
@Revus,  Dobrý den, to je divné. Nyní jsem na ní nasedl, na čerstvou tento den a nic mi to nepíše?
@ Revus « čtv 11:00 am »
Ještě je potřeba upravit ten dialog u pumy. Píše to že je puma unavená a že bonusy vyprchaly - jenže to píše i když na tom člověk vubec ten den neseděl. A je to každé nasednutí
@ Mionix « stř 7:37 am »
@cleo,  bude doufám vypnuto při údržbě.
@ PanNikdo « úte 8:57 pm »
ChunjoKing píše: @PanNikdo, Link na Ekura discord: https://discord.gg/qCE6TGPf
Děkuji ti
@ ChunjoKing « úte 8:38 pm »
@PanNikdo, Link na Ekura discord: https://discord.gg/qCE6TGPf
@ Suko201 « úte 6:43 pm »
ChunjoKing píše: Mne sa zdá, že tie arény sa začali vcelku hojne chodiť ešte týždeň pred zrušením otázok. Vyhajpovalo sa to na discorde. Každopádne, kto vie, aký bude mať dopad na dochádzanie, keď sa otázky obnovia.
přesně tak, vyhypoval to ten typek na dc, jen diky němu se to rozjelo ve velkem
@ PanNikdo « úte 6:34 pm »
I když máš nakliknuté není 100%šance že se dosteněs zaleží na pripojení atd..můžu poprosit o DC ? na ekuru dekuji
@ ChunjoKing « úte 6:22 pm »
Mne sa zdá, že tie arény sa začali vcelku hojne chodiť ešte týždeň pred zrušením otázok. Vyhajpovalo sa to na discorde. Každopádne, kto vie, aký bude mať dopad na dochádzanie, keď sa otázky obnovia.
@ cleo « úte 6:02 pm »
@Mionix,  zdravím, šlo by prosím odstranit z chatu po přihlášení hlášku o testovací válce dne 11.7.
@ Suko201 « úte 5:58 pm »
Vy se zase nezlobte na mě, ale problém určitě nebyl v otázkách, ale v tom, že prostě v létě nejsou lidi a že některé vlny jsou velmi těžké, jelikož když je málo lidí, není dmg a navíc někteří nemají výbavy, takže například takové golemy bych nerfnul a ještě nějaké asi 2-3 vlny. To je problém, nikoliv otázky :D
@ Fakr « úte 5:50 pm »
Ono spousty lidí to mají předem u strážce nakliknuté a tím pádem jsou v aréně rychleji.Takže pokud čekáš na chat až se vyhlasí vstup a pak klikneš na stražce tak je pozdě.
@ Mionix « úte 1:10 pm »
Nezlobte se na mě, ale to je stále dokola. Nedochází se, špatně, udělejte změnu. Dochází se, špatně, udělejte změnu. Ať uděláme cokoliv, pořád je to špatně.
@ Suko201 « úte 7:43 am »
Ok však jen můj názor, pokud je to pro většinu lepší, tak ok :-)
@ Revus « úte 2:40 am »
Je to daleko lepsi nez to bylo predtim
@ gagefranjo « pon 11:02 pm »
@Suko201,  atd. co? Slabší reflexy? XD
@ Suko201 « pon 9:52 pm »
Jako můj názor je ten, že se začala docházet kvůli tomu, že několik lidí bylo ohledně toho dost aktivní na DC a zkoušeli to rozjet a když lidi viděli snahu, tak se chodí pravidelně, nemyslím si, že to zrušení těch otázek přitáhlo lidi a pokud jo, tak 2 z 25ti. Dal bych je tam zpět, jelikož dost ovlivňuje teď, kdo jaký má net atd.
@ PanNikdo « pon 9:26 pm »
já sem něřekl že není něco fer pouze sem se ptal .
@ Revus « pon 9:26 pm »
neni na tom nic co by nebylo fér pro všechny
@ Revus « pon 9:26 pm »
si moc pomalý no
@ Tomori « pon 9:26 pm »
PanNikdo píše: Chápu jak to myslíte,ale ted jsem se tam dostal jednou ze 4 pokusů a to jen náhodou.Tato změna bude trvalá ?děkuji za odpovědi a přeji hezký zbytek večera :)
Testuje se to. Upravovali se i golemové, jak již hráči psali. A tak dostal jste se 1 z 4, ale došla se ne? Předtím se došla 1 z xy.
@ Revus « pon 9:26 pm »
čekáš? tak kde je problém
@ PanNikdo « pon 9:25 pm »
čekám tam stejně jako ostatní připravěný to odkliknout tak prosím komenty nefnukej si nechej.
@ Revus « pon 9:23 pm »
Kdo driv prijde ten driv mele, nefnukej
@ PanNikdo « pon 9:18 pm »
Chápu jak to myslíte,ale ted jsem se tam dostal jednou ze 4 pokusů a to jen náhodou.Tato změna bude trvalá ?děkuji za odpovědi a přeji hezký zbytek večera :)
@ Tomori « pon 9:16 pm »
PanNikdo píše:
Tomori píše:
PanNikdo píše: Chci se zeptat proč se odstranily otázky z arény?Stojí to fakt za prd..
Dobrý den, stalo se tak, aby se ozkoušelo zda se budou arénky docházet či ne.
to ano areny se docházeji,ale je problém se tam vubec dostat ted
A předtím byl problém tam někoho vůbec dostat. Nedocházela se i kvůli počtům. Zatím se to zkouší. A uvidí se jak to bude dále.
@ PanNikdo « pon 9:13 pm »
Tomori píše:
PanNikdo píše: Chci se zeptat proč se odstranily otázky z arény?Stojí to fakt za prd..
Dobrý den, stalo se tak, aby se ozkoušelo zda se budou arénky docházet či ne.
to ano areny se docházeji,ale je problém se tam vubec dostat ted
@ Tomori « pon 9:09 pm »
PanNikdo píše: Chci se zeptat proč se odstranily otázky z arény?Stojí to fakt za prd..
Dobrý den, stalo se tak, aby se ozkoušelo zda se budou arénky docházet či ne.
@ PanNikdo « pon 9:04 pm »
Chci se zeptat proč se odstranily otázky z arény?Stojí to fakt za prd..
@ Tomori « ned 1:02 pm »
Dobrý den, plán na dnešní večer, jak jsem slíbila, je tedy následující: 20:05 -> Soutěž OX 20:55-> Soutěž „Sběr bylin“ 21:40 (+- po aréně) -> Soutěž „Steeplechase“ A kotlík do každé říše, v průběhu večera.
@ ChunjoKing « sob 6:29 am »
@PanNikdo,  rado sa stalo.
@ ChunjoKing « sob 6:28 am »
@BlowBM,  všetci sme ten problém mali. Už by to malo byť v poriadku. Funguje všetko tak, ako má?
@ PanNikdo « pát 8:52 pm »
ChunjoKing píše: @PanNikdo, posledný patch - odstránenie otázok pri vstupe a ďalšie drobné úpravy arény
děkuji za info
@ BlowBM « pát 6:06 pm »
Ma niekto podobný problém s ekurou? Píše mi to že nelze se spojiť s aktualizačnim serverem… na pc mi neotovori ani web ekury. Takže reinstall nemám ako urobiť.
@ Ashen « pát 4:10 pm »
A kdy půjde arénka?
@ Tomori « pát 3:21 pm »
Dobrý den, chtěla bych vás informovat, že testovací války ve dnech 25. 7. 2025 a 1. 8. 2025 neproběhnou. Místo nich bude jako obvykle spuštěna malá válka, na kterou jste zvyklí. Důvodem je vyhodnocování dotazníku, který jste v posledním týdnu vyplňovali. Velmi děkujeme za vaše odpovědi! Na základě výsledků plánujeme úpravy systému testovacích válek, o kterých vás budeme včas informovat.
@ libast « pát 9:26 am »
Co stím je nelze se připojit k aktuálnímu servru.
@ Tomori « čtv 10:26 pm »
MladejKozel píše: Proč nejde arena ?
Dobrý večer, o problému víme. Již se pracuje na jeho odstranění.
@ ChunjoKing « čtv 9:20 pm »
@PanNikdo, posledný patch - odstránenie otázok pri vstupe a ďalšie drobné úpravy arény
@ MladejKozel « čtv 9:10 pm »
Proč nejde arena ?
@ PanNikdo « čtv 8:17 pm »
Omlouvám se ,ale ono je to teď možné jít bez otázek?
@ ChunjoKing « čtv 7:12 pm »
Také prepnuté BMko sa tam môže napchať tak, či tak, keď bude chcieť.
@ Nonepovideeej « čtv 9:31 am »
A přesně to je ono.. zruší se otázky, nacpe se tam několik takových individuí a pak to takto dopadá, že tam běhá kolem dokola přepnuté BMko a tahá to vše kolem..
@ Grout « čtv 2:27 am »
Spíš aréna v 6 co byla.. nějaký BM to tam tahalo všude možně, jen ne do středu. Padlo to kvůli němu v 17. kole, protože jsme nestíhali běhat za ním a zabíjet to...
@ PanNikdo « stř 9:02 pm »
Co to bylo dneska ta arena 15 vteřin a hned plno a pak bylo teprve vyhlášení zkoušky
@ ChunjoKing « pon 9:38 am »
Ja som tiež minule točil a neznížil sa mi stupeň talizmanov
@ Revus « sob 1:08 pm »
Jinak, jak jsem řešil to točení talismanů +4, ted jsem akorát točil a z 25 toček to ani jednou nezhoršilo.. tak bud mam ultra štěstí a nebo to je upravené že to kvalitu nezhorší
@ Revus « sob 12:40 pm »
.
@ noxforko « pát 10:09 pm »
LittleNessa píše: Ahoj .. chci se zeptat komu se líbilo to dnešní testování střední války ? .. Upřímně zvednout HP skoro o 20K nebo o kolik na úkor dmg z L kouzla které je v horní hranici max 5k mi přijde jako totální ústřel .. To raději zrušit ty Lka ve střední úplně než takové experimenty... Ve finále co se stane při tomhle pokusu .. lidi zruší odolnosti a dají si utoky :-) takže to nebude one shot 25k ale one shot 50 ... Vím, že je to jen pokus, ale tohle je podle mého hodně vedle tolik HP.
Za mě, by lidi s gen více jak 1 stejně neměli mít možnost vůbec být ve středních.
@ Vydesenej « pát 8:01 pm »
LittleNessa píše: Ahoj .. chci se zeptat komu se líbilo to dnešní testování střední války ? .. Upřímně zvednout HP skoro o 20K nebo o kolik na úkor dmg z L kouzla které je v horní hranici max 5k mi přijde jako totální ústřel .. To raději zrušit ty Lka ve střední úplně než takové experimenty... Ve finále co se stane při tomhle pokusu .. lidi zruší odolnosti a dají si utoky :-) takže to nebude one shot 25k ale one shot 50 ... Vím, že je to jen pokus, ale tohle je podle mého hodně vedle tolik HP.
Je to přesně tak jak říkáš :D

Who is chatting

offline Akyl26 
offline Cassper17 
offline Compucion 
offline Mionix 
offline OrangEE 
offline Tomas142