Odebírání pozemků neaktivním cechů.

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Ghibli
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 479
Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
Bydliště: Chunjo - Joan
Dal poděkování: 506 poděkování
Dostal poděkování: 582 poděkování

Re: Odebírání pozemků neaktivním cechů.

Příspěvek od Ghibli » sob 06. říj 2012 23:19:23

LOCO30 - tohle je dlouhé - tak to taky schovám
Spoiler:
podle mě je "problémové" PvP na Ekuře ve dvou rovinách - hráčů a herních možností.

Z pohledu hráčů v tom, že PvP je tady ostatními trošku "ocejchováno" jako zábava TOP hráčů s natočenými maximálními bonusy. Ještě k tomu přidáme "nezdravé" chování některých ve Válkách nebo Svaté a "vystupování" některých i velkých bojovníků na fóru - a - z PvP je "bubák", kam se hráči moc nehrnou.

Já se nedivím - nikdo si nechce nechat nadávat, nikdo si nechce nechat mluvit do toho, jestli Dýky nebo Luk a nebo jen Zruško. Je tu i zbytečně zakořeněná představa, že bez maximálních obran a dodělaného biologa to prostě nejde. Ale jde to - jen nesmí dotyčný jít hlavou proti zdi a postavit se doprostřed prvního chumlu nebo bojovat s TOP hráči.

Co s tímhletím vším? No nejde s tím moc dělat - každý musí začít u sebe a přijít na to, že když si kromě zabití ještě nad druhým slovně ulevíme, že jsme sice DNESKA vyhráli - ale ZÍTRA už nemusí nikdo přijít, proti komu budeme moct znova bojovat. Atd. atd. - ale to ty sám víš a není třeba to rozepisovat. ;)

Z pohledu hry je problém v tom, že tu není žádná PvP aktivita, co by hráče motivovala na sobě pracovat už počátku hraní. Hráči se musí proexpit a vydělat tolik, aby se mohli aspoň trošku vyrovnat ostatním, pokud chtějí obstát (podle jejich měřítek). Pak si spočítá, za kolik dní je hotový biolog a... vydrží jen ti nejodolnější. A přitom nejvíc, co PvP potřebuje, je nová krev.

Chtělo by to, aby se hra těm novým PvP hráčům víc věnovala a dávala jim větší prostor. Je fajn, že se hodnotí špičky každé říše - ale je důležité motivovat vhodným hodnocením i ty "spodní" řady. A možná je to mnohem důležitější.

Líbí se mi nápad od Band Simulant, že aktivně vyhledávají cechy, které by přijali výzvu si zabojovat. Tohle už je ale jen pro ty, co rozvinuli své PvP na dostatečně dobré úrovni. Teď by to chtělo, aby přišel podobný cech s hráči na střední úrovni s PvP, který by vyhledával další jemu rovné cechy na výzvu si zabojovat. A pak ještě jeden cech s hráči, co začínají s PvP, co by byl podobně aktivní a vyhledával další cechy se stejně začínajícími hráči s PvP. Ve finále by to hra "zastřešila" tím, že by vytvořila dvě ligy (superligu a ligu mistrů dohromady všechny tři říše) a v každé říši ještě extra ligu (každá říše zvlášť).

Jen nevím, jestli máme tolik aktivních cechů. :D ALE - dokud tomuhle nedáme šanci, tak se to NIKDY nedozvíme. ;)

Každopádně tenhle princip je univerzální a platí jak na úrovni jednotlivce (duely), tak cechu (cechovní bitky), tak i říše (Války říší) = prostě aby i ti nejslabší měli šanci ochutnat pocit vítězství a stali se z nich "držáci", co ustojí to vydělávání a biologa až po úroveň, kdy se můžou postavit těm nejsilnějším - jak v duelu, tak v cechovních bitkách, tak i ve Válkách. :up:

Trenérsky řečeno: "hra musí hodně pracovat s mládeží, aby bylo s kým hrát". :)
lordsword - a tady? Tady mi nějak ujela ruka :)
Spoiler:
"KDYBY" to tu mělo být víc o levelování a hromadění yangů, tak každá postava má tak jedno dvě tři kouzla. Na co víc, když na PvM toho tolik neupotřebíš. Čili máme 5-6 kouzel a budeme si zakládat na PvM? To doufám ne.

Jednou všechno doděláme - doexpíme, dobiologujeme, domakamitujeme, dokarmujeme a já nevím, co ještě a nahrabeme si tolik, že nám nebudou stačit šeky - a co dál? To jako přestaneme hrát a budeme čekat, co bude a nebo dokonce půjdeme pryč? Jasně, proč by to nemohl být něčí cíl. Já ho klidně respektuju. Ale ber, že tu jsou i tací, co chtějí porci zábavy navíc, aby to vylepšování postavy a peněženky mělo pro ně větší smysl. Aby vydělávání nebylo jen pro vydělávání. Proto je tu dost těch, co rádi seknou do druhého. Jen je potřeba jim dát větší prostor a možnosti.

Projdi si hlavní město každé říše za skladem, co se tam děje. Projdi si respawn Přitažlivky.... dost - určitě víš, kam mířím = všude se najde někdo, co se s někým tluče. A asi proč? Určitě tím neexpí ani nevydělávají - spíš trénují s postavou v umění bojovat a používat kouzla.

ANO, díky té úpravě se uvolnily nějaké pozemky - ale už při vzniku se mi tohle pravidlo NELÍBILO. Mlčel jsem, lepší něco, než-li nic. Ale na druhou stranu proč to neudělat zajímavější? Herně zajímavější = zábavnější? Nebo je něco zábavného na tom, čekat, až někdo přestane hrát - nebo shánět někoho, kdo by ten pozemek prodal? A přidávat nové pozemky? Na co? Aby je zabrali součastné cechy nebo veleschopní hráči pro "co kdyby" nebo pro "případného známého"? Není to škoda místa na mapě nebo celé mapy? :(

Nevytvářím žádné nové věci - spíš si z těch, co už máme ve hře, bych rád udělal ukazatele cechovní aktivity. Máme tu už Věhlas a nikomu to žádnou "újmu" nezpůsobilo. Takže není ani v tomhle případě potřeba žádné paniky. :inlove:

Ale nevím, jaké povinnosti chci vytvořit do hry - co máš na mysli? To že jsem tu nadhodil, že do Haegeronu bude potřeba třeba Zručnost na 5? Tohle? Tak se chytněte všichni za nos, protože Saggi si to moje "měřítko aktivity hráče" vzal z ještě těžšího konce a - tramtadadáááá :fight: - máme tu Věhlas. A nikdo neprotestuje a je to divné, protože se věřím shodneme, že je časově podstatný rozdíl splnit něco jednorázově (Zručnost 5) a plnit něco opakovaně (Věhlas = Biolog, Zručnost, Pěstování bylinek atd.). Já jsem se při prvotním dívání na Věhlas musel smát :lol: - chtěli jste to mít lehčí - a máme to ještě těžší. Mě to nevadí, protože mám rád výzvy, ale jsem zvědavý na ostatní a jsem natěšený, co všechno ještě Věhlas bude ovlivňovat. :up:

Souhlasím, že do PvP se nemá a nesmí nikdo nutit. Taky nikoho nechci nutit - ale musíš nebo musí mi někdo prozradit, co použít z PvM jako ukazatel cechovní aktivity? Splněné knihy misí všech hráčů v cechu? Počet udělaných tavenin u cechovního Alchymisty? Nebo množství odevzdaných expů do Cechovní Banky?

Plus bude i v tom, až se začneme dívat, jak se který cech snaží, že ty cechy se pak budou muset snažit být aktivní. A aktivita nikoho nezabila - možná jen ty, co už jsou herně "přizabitý" (myslím tím hráče, co už nejsou aktivní nebo jsou za herním zenitem či míří do herního důchodu apod.). Navíc se hrou toulá tolik roninů (dobrých PvP i PvM hráčů bez cechu) - jen je najít a zaměstnat. Ale to zase "smrdí" aktivitou, že. To už si radši lidi udělají vlastního dropa, než aby někoho hledali, s kým by se mohli kamarádit. :omg: :down: :help:

Závěr - na co mají cechy cechovní pozemky? Spíš se ptej, proč se jich nepustí, když si myslíš, že nejsou tak důležité. Já myslím, že jsou důležité a stačil by jediný PvM bonus do hry, který by nesla jakákoliv cechovní stavba a který by se vztahoval na členy konkrétního cechu a prestiž být v cechu s pozemkem by vzrostla 1000násobně. :) ;)

PS: červený :shinsoo: TOP PvP poslat k vodě (tj. na vlastní server) nemůžeme - pokud se ve žluté :chunjo: někdo chce zlepšovat v PvP a já doufám, že jsou tu tací. No proč - prostě proto, aby když už má žlutá někam v PvP růst, tak musí mít před sebou nějakou laťku, kterou bude nucená překonávat - jedině tak se zlepší - a kdo jiný jí líp nastaví, než dostatečně silný protivník. Mimochodem po dnešní Válce říší mám pocit, že to bude Modrá laťka :jinno: , kterou budeme muset překonávat, jelikož jsem už dlouho neviděl tak dobře sehrané boje před žlutým respawnem. Ale ať se těší na odvetu. :yeah: :fight:
ObrázekYMIRObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
+200k min.
Chunjo
ReLions
141
6P
full
P
P
P
Meripa

lordsword
Lv.36
Lv.36
Příspěvky: 1604
Registrován: čtv 17. bře 2011 7:05:42
Dal poděkování: 39 poděkování
Dostal poděkování: 332 poděkování

Re: Odebírání pozemků neaktivním cechů.

Příspěvek od lordsword » ned 07. říj 2012 3:21:16

Ghibli píše:LOCO30 - tohle je dlouhé - tak to taky schovám
Spoiler:
podle mě je "problémové" PvP na Ekuře ve dvou rovinách - hráčů a herních možností.

Z pohledu hráčů v tom, že PvP je tady ostatními trošku "ocejchováno" jako zábava TOP hráčů s natočenými maximálními bonusy. Ještě k tomu přidáme "nezdravé" chování některých ve Válkách nebo Svaté a "vystupování" některých i velkých bojovníků na fóru - a - z PvP je "bubák", kam se hráči moc nehrnou.

Já se nedivím - nikdo si nechce nechat nadávat, nikdo si nechce nechat mluvit do toho, jestli Dýky nebo Luk a nebo jen Zruško. Je tu i zbytečně zakořeněná představa, že bez maximálních obran a dodělaného biologa to prostě nejde. Ale jde to - jen nesmí dotyčný jít hlavou proti zdi a postavit se doprostřed prvního chumlu nebo bojovat s TOP hráči.

Co s tímhletím vším? No nejde s tím moc dělat - každý musí začít u sebe a přijít na to, že když si kromě zabití ještě nad druhým slovně ulevíme, že jsme sice DNESKA vyhráli - ale ZÍTRA už nemusí nikdo přijít, proti komu budeme moct znova bojovat. Atd. atd. - ale to ty sám víš a není třeba to rozepisovat. ;)

Z pohledu hry je problém v tom, že tu není žádná PvP aktivita, co by hráče motivovala na sobě pracovat už počátku hraní. Hráči se musí proexpit a vydělat tolik, aby se mohli aspoň trošku vyrovnat ostatním, pokud chtějí obstát (podle jejich měřítek). Pak si spočítá, za kolik dní je hotový biolog a... vydrží jen ti nejodolnější. A přitom nejvíc, co PvP potřebuje, je nová krev.

Chtělo by to, aby se hra těm novým PvP hráčům víc věnovala a dávala jim větší prostor. Je fajn, že se hodnotí špičky každé říše - ale je důležité motivovat vhodným hodnocením i ty "spodní" řady. A možná je to mnohem důležitější.

Líbí se mi nápad od Band Simulant, že aktivně vyhledávají cechy, které by přijali výzvu si zabojovat. Tohle už je ale jen pro ty, co rozvinuli své PvP na dostatečně dobré úrovni. Teď by to chtělo, aby přišel podobný cech s hráči na střední úrovni s PvP, který by vyhledával další jemu rovné cechy na výzvu si zabojovat. A pak ještě jeden cech s hráči, co začínají s PvP, co by byl podobně aktivní a vyhledával další cechy se stejně začínajícími hráči s PvP. Ve finále by to hra "zastřešila" tím, že by vytvořila dvě ligy (superligu a ligu mistrů dohromady všechny tři říše) a v každé říši ještě extra ligu (každá říše zvlášť).

Jen nevím, jestli máme tolik aktivních cechů. :D ALE - dokud tomuhle nedáme šanci, tak se to NIKDY nedozvíme. ;)

Každopádně tenhle princip je univerzální a platí jak na úrovni jednotlivce (duely), tak cechu (cechovní bitky), tak i říše (Války říší) = prostě aby i ti nejslabší měli šanci ochutnat pocit vítězství a stali se z nich "držáci", co ustojí to vydělávání a biologa až po úroveň, kdy se můžou postavit těm nejsilnějším - jak v duelu, tak v cechovních bitkách, tak i ve Válkách. :up:

Trenérsky řečeno: "hra musí hodně pracovat s mládeží, aby bylo s kým hrát". :)
lordsword - a tady? Tady mi nějak ujela ruka :)
Spoiler:
"KDYBY" to tu mělo být víc o levelování a hromadění yangů, tak každá postava má tak jedno dvě tři kouzla. Na co víc, když na PvM toho tolik neupotřebíš. Čili máme 5-6 kouzel a budeme si zakládat na PvM? To doufám ne.

Jednou všechno doděláme - doexpíme, dobiologujeme, domakamitujeme, dokarmujeme a já nevím, co ještě a nahrabeme si tolik, že nám nebudou stačit šeky - a co dál? To jako přestaneme hrát a budeme čekat, co bude a nebo dokonce půjdeme pryč? Jasně, proč by to nemohl být něčí cíl. Já ho klidně respektuju. Ale ber, že tu jsou i tací, co chtějí porci zábavy navíc, aby to vylepšování postavy a peněženky mělo pro ně větší smysl. Aby vydělávání nebylo jen pro vydělávání. Proto je tu dost těch, co rádi seknou do druhého. Jen je potřeba jim dát větší prostor a možnosti.

Projdi si hlavní město každé říše za skladem, co se tam děje. Projdi si respawn Přitažlivky.... dost - určitě víš, kam mířím = všude se najde někdo, co se s někým tluče. A asi proč? Určitě tím neexpí ani nevydělávají - spíš trénují s postavou v umění bojovat a používat kouzla.

ANO, díky té úpravě se uvolnily nějaké pozemky - ale už při vzniku se mi tohle pravidlo NELÍBILO. Mlčel jsem, lepší něco, než-li nic. Ale na druhou stranu proč to neudělat zajímavější? Herně zajímavější = zábavnější? Nebo je něco zábavného na tom, čekat, až někdo přestane hrát - nebo shánět někoho, kdo by ten pozemek prodal? A přidávat nové pozemky? Na co? Aby je zabrali součastné cechy nebo veleschopní hráči pro "co kdyby" nebo pro "případného známého"? Není to škoda místa na mapě nebo celé mapy? :(

Nevytvářím žádné nové věci - spíš si z těch, co už máme ve hře, bych rád udělal ukazatele cechovní aktivity. Máme tu už Věhlas a nikomu to žádnou "újmu" nezpůsobilo. Takže není ani v tomhle případě potřeba žádné paniky. :inlove:

Ale nevím, jaké povinnosti chci vytvořit do hry - co máš na mysli? To že jsem tu nadhodil, že do Haegeronu bude potřeba třeba Zručnost na 5? Tohle? Tak se chytněte všichni za nos, protože Saggi si to moje "měřítko aktivity hráče" vzal z ještě těžšího konce a - tramtadadáááá :fight: - máme tu Věhlas. A nikdo neprotestuje a je to divné, protože se věřím shodneme, že je časově podstatný rozdíl splnit něco jednorázově (Zručnost 5) a plnit něco opakovaně (Věhlas = Biolog, Zručnost, Pěstování bylinek atd.). Já jsem se při prvotním dívání na Věhlas musel smát :lol: - chtěli jste to mít lehčí - a máme to ještě těžší. Mě to nevadí, protože mám rád výzvy, ale jsem zvědavý na ostatní a jsem natěšený, co všechno ještě Věhlas bude ovlivňovat. :up:

Souhlasím, že do PvP se nemá a nesmí nikdo nutit. Taky nikoho nechci nutit - ale musíš nebo musí mi někdo prozradit, co použít z PvM jako ukazatel cechovní aktivity? Splněné knihy misí všech hráčů v cechu? Počet udělaných tavenin u cechovního Alchymisty? Nebo množství odevzdaných expů do Cechovní Banky?

Plus bude i v tom, až se začneme dívat, jak se který cech snaží, že ty cechy se pak budou muset snažit být aktivní. A aktivita nikoho nezabila - možná jen ty, co už jsou herně "přizabitý" (myslím tím hráče, co už nejsou aktivní nebo jsou za herním zenitem či míří do herního důchodu apod.). Navíc se hrou toulá tolik roninů (dobrých PvP i PvM hráčů bez cechu) - jen je najít a zaměstnat. Ale to zase "smrdí" aktivitou, že. To už si radši lidi udělají vlastního dropa, než aby někoho hledali, s kým by se mohli kamarádit. :omg: :down: :help:

Závěr - na co mají cechy cechovní pozemky? Spíš se ptej, proč se jich nepustí, když si myslíš, že nejsou tak důležité. Já myslím, že jsou důležité a stačil by jediný PvM bonus do hry, který by nesla jakákoliv cechovní stavba a který by se vztahoval na členy konkrétního cechu a prestiž být v cechu s pozemkem by vzrostla 1000násobně. :) ;)

PS: červený :shinsoo: TOP PvP poslat k vodě (tj. na vlastní server) nemůžeme - pokud se ve žluté :chunjo: někdo chce zlepšovat v PvP a já doufám, že jsou tu tací. No proč - prostě proto, aby když už má žlutá někam v PvP růst, tak musí mít před sebou nějakou laťku, kterou bude nucená překonávat - jedině tak se zlepší - a kdo jiný jí líp nastaví, než dostatečně silný protivník. Mimochodem po dnešní Válce říší mám pocit, že to bude Modrá laťka :jinno: , kterou budeme muset překonávat, jelikož jsem už dlouho neviděl tak dobře sehrané boje před žlutým respawnem. Ale ať se těší na odvetu. :yeah: :fight:
Takze jeste jednou Ghibliku.Zatim sem nejak nepochopil,co si myslel tim,ze se modra trosku probrala.
Z pohledu hráčů v tom, že PvP je tady ostatními trošku "ocejchováno" jako zábava TOP hráčů s natočenými maximálními bonusy. Ještě k tomu přidáme "nezdravé" chování některých ve Válkách nebo Svaté a "vystupování" některých i velkých bojovníků na fóru - a - z PvP je "bubák", kam se hráči moc nehrnou.
Tohle je bohuzel moc velka pravda(holt rust serveru)
"KDYBY" to tu mělo být víc o levelování a hromadění yangů, tak každá postava má tak jedno dvě tři kouzla. Na co víc, když na PvM toho tolik neupotřebíš. Čili máme 5-6 kouzel a budeme si zakládat na PvM? To doufám ne.
U tohodle si mi jen potvrdil moji teori.Dekuju.

Ghibli a LOCOLíbí se mi nápad od Band Simulant, že aktivně vyhledávají cechy, které by přijali výzvu si zabojovat. Tohle už je ale jen pro ty, co rozvinuli své PvP na dostatečně dobré úrovni. Teď by to chtělo, aby přišel podobný cech s hráči na střední úrovni s PvP, který by vyhledával další jemu rovné cechy na výzvu si zabojovat. A pak ještě jeden cech s hráči, co začínají s PvP, co by byl podobně aktivní a vyhledával další cechy se stejně začínajícími hráči s PvP. Ve finále by to hra "zastřešila" tím, že by vytvořila dvě ligy (superligu a ligu mistrů dohromady všechny tři říše) a v každé říši ještě extra ligu (každá říše zvlášť).
Spoiler:
No zrovna cech co nabira a ma ve svych radach,presne tY co tu hru delaji horsi?
Smrt vždycky stojí po boku bojovníka,
jídá s ním u stolu a uléhá s ním na lože.
Smrt je ta nejvěrnější milenka.
Ale je zbytečné si jí všímat,
dokuď vás nepožádá o polibek.

Uživatelský avatar
Ghibli
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 479
Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
Bydliště: Chunjo - Joan
Dal poděkování: 506 poděkování
Dostal poděkování: 582 poděkování

Re: Odebírání pozemků neaktivním cechů.

Příspěvek od Ghibli » ned 07. říj 2012 14:37:44

lordsword - přijď v úterý do Války, ať to můžeš vidět Blue Commandos na vlastní oči a aspoň nám pomůžeš při bránění respawnu. :wannafight:

Růst serveru nemůže za to, jak se k sobě chováme. To už si sem přineseme každý v sobě (výchovou, prostředím apod.) a jen to tady pak dál ukazujeme (nebo neukazujeme). Je fakt, že PvP hráči, když se nudí, tak můžou "blbnout", ale netýká se to všech a pokaždé. Růst serveru (jako přibývání nových předmětů, map, možností vylepšování postavy apod.) je fajn. - bylo by dobré myslet na zábavu i "směrem dozadu". ;)
ObrázekYMIRObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
+200k min.
Chunjo
ReLions
141
6P
full
P
P
P
Meripa

Uživatelský avatar
slusnej
Lv.36
Lv.36
Příspěvky: 1632
Registrován: pon 04. čer 2012 13:41:38
Dostal poděkování: 174 poděkování

Re: Odebírání pozemků neaktivním cechů.

Příspěvek od slusnej » ned 07. říj 2012 14:39:17

Ano funguje to.
Obrázek

Sotyk
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 44
Registrován: úte 02. lis 2010 22:04:41
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 6 poděkování

Re: Odebírání pozemků neaktivním cechů.

Příspěvek od Sotyk » ned 07. říj 2012 15:14:18

jojo včera to byla dobrá bitka před :chunjo: respawnem :)

jinak těším se na úterní údržbu komu seberou pozemek a esik budou nějaký novinky k datadisku :P
BM Sotyk 141 lvl :-P

Invincible
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 39
Registrován: sob 15. zář 2012 0:12:06
Dal poděkování: 3 poděkování

Re: Odebírání pozemků neaktivním cechů.

Příspěvek od Invincible » ned 07. říj 2012 23:13:05

A zase se do někoho navezu.
@Loco
Musíš brát v potaz, že lidi musí dělat PvM aby pak mohli mít to PvP a zabojovat si s Vámi. Sám víš jak moc je to nákladné a kolik času zabere celý biolog, ono co si budeme povídat lézt dneska do války bez biologa a talismanů je sebevražda. Jedna PvP věc stojí xxkkk a na ty hráč prostě nějak musí vydělat.

Bez PvM se neobejdeš, ale bez PvP víceméně ano. Hráči musí sami chtít ne je nutit do PvP. Neber to ve zlém vím, že tobě herbaření taky dalo dost práce, ale né každý sklidí pár bylinek a je z něho miliardář. Teď jsem koukal na tržnici a je tam plný stánek run, že by Trol či někdo jiný začal překovávat? Tohle prostě všechno je běh na dlouhou trať takže se nedá jen tak ze dne na den stát PvP hráčem. Ty miliardy se sami nevydělají. Vím, že melu pátý přes devátý a úplný nesmysly, ale podle mě v tom dotyčný najde odpověď.

Pardon za odbočení tématu. Jinak bych dobu stáhl tak na 30-40 dní.

Dragon eye
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 234
Registrován: stř 28. pro 2011 21:50:17
Bydliště: Humaja
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 22 poděkování

Re: Odebírání pozemků neaktivním cechů.

Příspěvek od Dragon eye » ned 07. říj 2012 23:34:32

Zdarec a co takhle aby cech co má pozemek musle nahrát určitý počet hodin? např. 10 hodin měsíčně na člena? Pozemek by měli mít pouze aktivníc cechy a myslím, že 2,5 hodin týdně na jednoho člověka není moc. I dkyž yb se to dalo očůrat pomocí toho, že si přes noc naloguju postavu a budu afk.
Většinu informaci je třeba dělit třemi nebo násobit nulou, aby se daly považovat za pravdivé. Magnus W. Obrázek


LOCO30
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 333
Registrován: stř 29. zář 2010 12:09:54
Dal poděkování: 27 poděkování
Dostal poděkování: 236 poděkování

Re: Odebírání pozemků neaktivním cechů.

Příspěvek od LOCO30 » pon 08. říj 2012 11:56:32

Invicible
Spoiler:
Invincible píše:A zase se do někoho navezu.
@Loco
Musíš brát v potaz, že lidi musí dělat PvM aby pak mohli mít to PvP a zabojovat si s Vámi. Sám víš jak moc je to nákladné a kolik času zabere celý biolog, ono co si budeme povídat lézt dneska do války bez biologa a talismanů je sebevražda. Jedna PvP věc stojí xxkkk a na ty hráč prostě nějak musí vydělat.

Bez PvM se neobejdeš, ale bez PvP víceméně ano. Hráči musí sami chtít ne je nutit do PvP. Neber to ve zlém vím, že tobě herbaření taky dalo dost práce, ale né každý sklidí pár bylinek a je z něho miliardář. Teď jsem koukal na tržnici a je tam plný stánek run, že by Trol či někdo jiný začal překovávat? Tohle prostě všechno je běh na dlouhou trať takže se nedá jen tak ze dne na den stát PvP hráčem. Ty miliardy se sami nevydělají. Vím, že melu pátý přes devátý a úplný nesmysly, ale podle mě v tom dotyčný najde odpověď.

Pardon za odbočení tématu. Jinak bych dobu stáhl tak na 30-40 dní.
Nvm, já to beru podle sebe. První co jsem měl vždy hotové bylo PVP. Na Pvm stačí průměrná výbava a dá se s ní vždy dost vydělat. PVM je pro mě osobně nuda. Příšerky jsou neustále stejný a hloupý :lol:
Za dobu co tady hraju je zde spousta hráčů, kteří mají vše hotové(biolog,karma atd), ale nikde jinde je bojovat nevidím, než zde na fórku. Takže to je asi v něčem jiném.
Ymirovo návrh zase zapojuje PVP prvek a už se jim to nelíbí. Tak jsk se má PVP oživit, když cokoliv co by do PVP hráče malinko tlačilo, je zde špatně?
Mě osobně přijde, že ideální řešení pro ně je, spojit všechny říše do jedné a udělat ze hry obchodní strategii. Vyhrává ten co má nejvíce yang ;)
Obrázek
Pomalinku a jistě! Do měsíce snad

Uživatelský avatar
slusnej
Lv.36
Lv.36
Příspěvky: 1632
Registrován: pon 04. čer 2012 13:41:38
Dostal poděkování: 174 poděkování

Re: Odebírání pozemků neaktivním cechů.

Příspěvek od slusnej » pon 08. říj 2012 12:21:50

LOCO30 píše:Invicible
Spoiler:
Invincible píše:A zase se do někoho navezu.
@Loco
Musíš brát v potaz, že lidi musí dělat PvM aby pak mohli mít to PvP a zabojovat si s Vámi. Sám víš jak moc je to nákladné a kolik času zabere celý biolog, ono co si budeme povídat lézt dneska do války bez biologa a talismanů je sebevražda. Jedna PvP věc stojí xxkkk a na ty hráč prostě nějak musí vydělat.

Bez PvM se neobejdeš, ale bez PvP víceméně ano. Hráči musí sami chtít ne je nutit do PvP. Neber to ve zlém vím, že tobě herbaření taky dalo dost práce, ale né každý sklidí pár bylinek a je z něho miliardář. Teď jsem koukal na tržnici a je tam plný stánek run, že by Trol či někdo jiný začal překovávat? Tohle prostě všechno je běh na dlouhou trať takže se nedá jen tak ze dne na den stát PvP hráčem. Ty miliardy se sami nevydělají. Vím, že melu pátý přes devátý a úplný nesmysly, ale podle mě v tom dotyčný najde odpověď.

Pardon za odbočení tématu. Jinak bych dobu stáhl tak na 30-40 dní.
Nvm, já to beru podle sebe. První co jsem měl vždy hotové bylo PVP. Na Pvm stačí průměrná výbava a dá se s ní vždy dost vydělat. PVM je pro mě osobně nuda. Příšerky jsou neustále stejný a hloupý :lol:
Za dobu co tady hraju je zde spousta hráčů, kteří mají vše hotové(biolog,karma atd), ale nikde jinde je bojovat nevidím, než zde na fórku. Takže to je asi v něčem jiném.
Ymirovo návrh zase zapojuje PVP prvek a už se jim to nelíbí. Tak jsk se má PVP oživit, když cokoliv co by do PVP hráče malinko tlačilo, je zde špatně?
Mě osobně přijde, že ideální řešení pro ně je, spojit všechny říše do jedné a udělat ze hry obchodní strategii. Vyhrává ten co má nejvíce yang ;)
Tjn hodně lidí,moc řve na fóru ale aby šly svatou nebo někam se ukázat jak jim to jde když maj hotového biologa,karmu,zručnost,atd tak stejně jen moc mluví na fóru ale ve hře jsou jinčí
Obrázek

Uživatelský avatar
Ghibli
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 479
Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
Bydliště: Chunjo - Joan
Dal poděkování: 506 poděkování
Dostal poděkování: 582 poděkování

Re: Odebírání pozemků neaktivním cechů.

Příspěvek od Ghibli » pon 08. říj 2012 12:51:23

LOCO30 - Metin jako obchodní strategie? Zajímavý nápad... :lol:
Spoiler:
..ale vem si, máme tu pozemky, na kterých už stojí nevyužitá "manufaktura" v podobě cechovního kováře a alchymisty. Teď bysme snížili vylepšovací schopnost pergamenů na vylepšování a napálili cenu u měststkého kováře. Tím by hráč víc vylepšoval za dobrý poplatek u toho cechovního. Tavbu už mám na místě, ještě přidáme možnost přivolat konkrétní žílu, ať to máme hezky pohromadě. Přidáme na pozemek ještě Zahrádku s větší šancí něco vypěstovat a Jezírko s možností dát libovolnou násadu ryb a za 24 hodin udělat výlov. Ideální by bylo, když by šlo nakupovat nemovitosti v prvním a druhém městě a ty pak dál pronajímat. Běžní hráči by chodili bud kopat do dolů nebo lovit ryby nebo dropovat vybrané suroviny. Yangy by nepadali - to by každý dostával jako mzdu od svého zaměstnavatele (cechu) nebo za to, co by prodal. Kůň by byl vymoženost jen pro nejbohatší a teleportování by neexistovalo - na co, když by nebyl čas na nic jiného, než vydělávat a čas jsou yangy (peníze). Expení by neexistovalo - na co, když ostatní budou potřebovat maximálně krumpáč nebo prut.... doóóóst. Neberte to vážně. :lol: :lol:
Co s tím PvP?

Ano, nikdo nesmí nikoho do ničeho nutit - na druhou stranu tady MUSÍ BÝT PŘÍLEŽITOSTI k tomu, aby měl hráč šanci se vydat PvP cestou. Něco, co bude hráče MOTIVOVAT jít dělat i to PvP ve hře.

A bohužel, jinak, než že přiděláme něco z PvP do hry, to nepůjde.

I Statistiky na webu jsou součást PvP a nevím o nikom, kdo by byl proti nim, protože ho nutí do PvP.

Mám obavy - že některé navrhované věci "stojí a padají" na tom, že někteří z nás by tu rádi stihli "všechno na P", ale přitom k některým věcem nemají vztah, k jiným čas, k dalším vlastní schopnosti apod. - ALE - stejně se do nich sami nutí a pak to bohužel vypadá tak jak to vypadá. Znechucení. Rozčarování. A ve finále odpor k čemukoliv, co budeme chtít upravit, přidat nebo změnit. ;)
ObrázekYMIRObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
+200k min.
Chunjo
ReLions
141
6P
full
P
P
P
Meripa

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ inddi « pon 5:52 am »
Ano koukala jsem i do IS skladu není nikde.
@ ChunjoKing « pon 12:42 am »
Pozerali ste v IS sklade?
@ inddi « ned 11:55 pm »
ve hře v oznámeni jste psaly, že jste přidělily kousek amuletu za účast na fóru u postavy Purpura jsem bohužel nic nenašla
@ Tomori « ned 9:00 pm »
breberak1234 píše: jen teoreticka, jakto kdyz sem byl v patek na zkusebni velke valce , tak po ukonceni jsem mel knihu misi misto dotazniku a dotaznik se jiz neobjevil. je chyba u me ??
Dobrý den, je možné, že se Vám dotazník neukázal. U některých tento problém nastal. Pokud nám budete chtít poskytnout zpětnou vazbu napište mi sz, nebo zašlete ticket. Mockrát děkuji a omlouvám se za komplikace.
@ breberak1234 « ned 8:53 pm »
jen teoreticka, jakto kdyz sem byl v patek na zkusebni velke valce , tak po ukonceni jsem mel knihu misi misto dotazniku a dotaznik se jiz neobjevil. je chyba u me ??
@ asdis « ned 3:39 pm »
opacne.Levy horní-drop
@ Marph « ned 2:30 pm »
Děkuji
@ Tomori « ned 2:06 pm »
Dobrý den, levý horní = drop, pravý horní= OX, levý dolní= fórum a pravý dolní= pečení dortu.
@ asdis « ned 2:00 pm »
lavy dolny je za Pečení dortu
@ diver « ned 1:53 pm »
@Marph,  z fóra by měl být levý dolní tuším
@ Marph « ned 1:43 pm »
Mám 2 horní, s tím, že levý je z ohnivé a pravý by měl být z OX, které jsem dokončil, ale někdo mi psal, že ten je z fóra
@ Marph « ned 1:41 pm »
Jaký dílek je z fóra?
@ Revus « ned 9:54 am »
Jourdonais nebo tak nějak,dobrej ubožák. Ze žluté, 130 lvl. Přijde zničehonic a nonstop zabijí 20 min v kuse, krade drop.
@ Mionix « sob 6:45 pm »
@Uncut69,  všechny části se dají, daly získat ze hry.
@ Uncut69 « sob 5:44 pm »
děkují, a dá se ten amulet co se dostává z OX získat i jinak neví někdo?, popřípadě poslední OX asi nebude že? :D
@ Tomori « sob 5:29 pm »
Uncut69 píše: dostává se amulet ještě za přání k výročí ?
Do 6. 7. 2025 do 20:00 se může přáníčko posílat.
@ Uncut69 « sob 5:20 pm »
dostává se amulet ještě za přání k výročí ?
@ Mionix « sob 4:55 pm »
@Grout,  Tam se vypisují jen restarty kol ryb. To znamená, když chytnete takovou délku ryby, že dostanete Velkou eventovku a restartuje se kolo.
@ Grout « sob 3:53 pm »
Jak často se na web dopisují statistiky za nejdelší ryby? Včera jsem vylovil dva rekordy a pořád nejsem slavný.. :( :D
@ Mionix « sob 3:52 pm »
@Revus,  Dobrý den, se hrou nic není. Běží. Nyní jsem vypl okno a znova zapl a jsem ve hře. Pravděpodobně budete mít problémy s konektivitou někde na trase do datového centra ve FRA.
@ Revus « sob 2:16 pm »
Nedá se dostat do hry, bud ani nepustí to výběru postav nebo jak vyberu postavu, spadne. Internet mi jde
@ Revus « sob 2:12 pm »
vim o 3 Lidech kterym to nejde a ted uz ani me:D
@ Revus « sob 2:12 pm »
šílený
@ Revus « sob 2:08 pm »
tpc co stou hrou je zase.. :D
@ SELDA « sob 1:42 pm »
Tomori píše: Dobrý den, jak jsem již psala, většinou se čeká na více lidí (např. i ty kteří neuvedli jméno nebo uvedli duplicitní a mají sz) dále se předává i univerzální dílek za soutěžní týden (ten končil včera). Jak je psáno v novince, nemusíte se bát, že dílek nesložíte. Jde to i po eventu. A případně duši lze získat i když nemáte kompletní amulet. V případě dalších dotazů mne neváhejte kontaktovat do sz.
takže i když nemám kompletní amulet, ale mám duši černé pumy - tak mi jí přetvoří na trvalou? :-) díky za info.
@ libast « sob 11:34 am »
Potřebuji levej dolní nebo pravej horní dílek amuletu to už se asi nedá sehnad že ?
@ Tomori « sob 11:27 am »
asdis píše: Ten dielik za tipovacku dostane kazdy za ucast alebo len za vyhru?dakujem
Dílek za tipovačku i přáníčko dostane "každý". S tím, že výhra správného tipu či nejlepšího přáníčka bude vyhodnoceno po eventu.
@ asdis « sob 11:03 am »
Ten dielik za tipovacku dostane kazdy za ucast alebo len za vyhru?dakujem
@ ChunjoKing « sob 10:36 am »
Ďakujeme
@ Tomori « sob 10:34 am »
Ano, půjde změnit strakatá na černou. Vše tak jak je možné teď.
@ ChunjoKing « sob 10:22 am »
Len taká kontrolná otazočka :D
@ ChunjoKing « sob 10:21 am »
@Tomori,  a dá sa po konci eventu aj zmeniť strakata Puma na čiernu, prosím Vás?
@ Tomori « sob 10:11 am »
Dobrý den, jak jsem již psala, většinou se čeká na více lidí (např. i ty kteří neuvedli jméno nebo uvedli duplicitní a mají sz) dále se předává i univerzální dílek za soutěžní týden (ten končil včera). Jak je psáno v novince, nemusíte se bát, že dílek nesložíte. Jde to i po eventu. A případně duši lze získat i když nemáte kompletní amulet. V případě dalších dotazů mne neváhejte kontaktovat do sz.
@ jogurd007 « sob 9:50 am »
Ahoj. Bude o víkendu OX? Docela by se hodila :)
@ SELDA « sob 9:15 am »
ChunjoKing píše: @SELDA,  pozerali ste v IS sklade?
ano.... Koukal jsem a nic tam není :-(
@ asdis « sob 9:13 am »
Niekto dostal a niekto nie a tiez nedokoncil OX.Tak neviem .
@ ChunjoKing « sob 4:53 am »
@SELDA,  pozerali ste v IS sklade?
@ SELDA « pát 11:02 pm »
Ahoj, nezapomněli jste na mě s kouskem amuletu ? :-)
@ D3rmott « pát 7:23 pm »
D3rmott
@ Mionix « pát 7:09 pm »
Na testovací válku prosím chviličku vydržte. GA pracuje na nápravě. A omlouváme se za zdržení.
@ ChunjoKing « pát 11:24 am »
@Mionix,  veľa premýšľania, ale pre istotu tak spravím. Ďakujem za odpoveď:)
@ Mionix « pát 10:58 am »
@ChunjoKing,  ozdobte je nyní a máte po starostech.
@ 07lukasek071 « pát 10:27 am »
silouette
@ ChunjoKing « pát 9:35 am »
daju sa dorty ozdobit aj po evente, prosim vas?
@ Suko201 « čtv 9:40 pm »
A mohli by to udělat třeba jako premka. Že bys mohl mít ten offline stánek na měsíc za třeba 200-300sd, vedení by vydělalo a lidi by byli spokojeni, že prodali pvm či pvp po roce :D
@ Suko201 « čtv 9:38 pm »
Pokud chcete offline stánky, tak na to jít lépe než finančně přes elektriku, například, že v offline stáncích nebude spotřebak, ale jen pvm a pvp hadry, či eliky max. To si myslím, že by šlo.
@ Suko201 « čtv 9:36 pm »
ChunjoKing píše:
Suko201 píše:
jsemlamka33 píše: Dobrý den. Vím,že se vám do toho asi pouštět nechce ale nebylo by od věci se na jednu věc zaměřit?. :)) Offline stánky? Já jen,že by to ocenil uplně každý hráč už jen kvůli učtu za elektřinu a v dnešní době je to fakt znát navíc i zbytečné opotřebení počítače. :) Je to jen návrh ale každý hráč by to ocenil :)) a zase takový problém to udělat nemůže být.
a docela by mě zajímalo, kolik teda platíš za elektriku, já mam herní pc, který při největší zátěži bere cca 145W a mam ho zapnutý denně klidně 7h a při plné zátěži 3-5h, víkend i klidně 10-12h s tím,že na plný výkon cca 7-8h výkon + jiné spotřebiče atd a měsíčně mám zálohy 420kč a nedoplácím nikdy nic :-)
veď si napísal, že ti herný PC pri najväčšej záťaži žere 145W, tak ja moc nerozumiem teraz
jo moje chyba, já myslel grafiku, nečekal sem, že zbytek bere kolem 40-50w dalších. Každopádně nové grafiky 40tky ti berou jen kolem 100w a to jsou 8gb, co zvládají full HD :-) takže nemusí to brát tolik, pokud nemáš 90tky verzi, tam už je to jiná, ale reálně ruku na srdce. Na ekuře takovou grafiku má tak 10% lidi, možná ani to ne. Takže ikdyby mu to bralo mnohem víc než mě, třebas 300,tak určitě měsíčně nedá za elektriku víc jak litr a co je litr v dnešní době? Za mě furt levná částka za elektriku.
@ ChunjoKing « čtv 9:14 pm »
Suko201 píše:
jsemlamka33 píše: Dobrý den. Vím,že se vám do toho asi pouštět nechce ale nebylo by od věci se na jednu věc zaměřit?. :)) Offline stánky? Já jen,že by to ocenil uplně každý hráč už jen kvůli učtu za elektřinu a v dnešní době je to fakt znát navíc i zbytečné opotřebení počítače. :) Je to jen návrh ale každý hráč by to ocenil :)) a zase takový problém to udělat nemůže být.
a docela by mě zajímalo, kolik teda platíš za elektriku, já mam herní pc, který při největší zátěži bere cca 145W a mam ho zapnutý denně klidně 7h a při plné zátěži 3-5h, víkend i klidně 10-12h s tím,že na plný výkon cca 7-8h výkon + jiné spotřebiče atd a měsíčně mám zálohy 420kč a nedoplácím nikdy nic :-)
veď si napísal, že ti herný PC pri najväčšej záťaži žere 145W, tak ja moc nerozumiem teraz
@ Suko201 « čtv 8:22 pm »
ChunjoKing píše: @Suko201,  150 watov mi žere notebook, tak to nemáš moc herný PC :D na stánky je si dobre kúpiť starší ntb/low PC
nevím no, moje grafika žere víc než 40tky od nvidie a to asi o 1/3, takže nesmysl co píšeš dle mě :D
@ ChunjoKing « čtv 7:47 pm »
@Suko201,  150 watov mi žere notebook, tak to nemáš moc herný PC :D na stánky je si dobre kúpiť starší ntb/low PC
@ Cassper17 « čtv 7:05 pm »
Proism date men medailon na samnaku Tingra dekuji
@ Tomori « čtv 6:43 pm »
libast píše: někde sem čet že při piňatě bude bloknuto PvP a je vydět že nic
Dobrý den, PVP zóna kolem piňat je. Včera se to kontrolovalo skrze námitku jednoho hráče :hello:
@ Suko201 « čtv 6:40 pm »
jsemlamka33 píše: Dobrý den. Vím,že se vám do toho asi pouštět nechce ale nebylo by od věci se na jednu věc zaměřit?. :)) Offline stánky? Já jen,že by to ocenil uplně každý hráč už jen kvůli učtu za elektřinu a v dnešní době je to fakt znát navíc i zbytečné opotřebení počítače. :) Je to jen návrh ale každý hráč by to ocenil :)) a zase takový problém to udělat nemůže být.
a docela by mě zajímalo, kolik teda platíš za elektriku, já mam herní pc, který při největší zátěži bere cca 145W a mam ho zapnutý denně klidně 7h a při plné zátěži 3-5h, víkend i klidně 10-12h s tím,že na plný výkon cca 7-8h výkon + jiné spotřebiče atd a měsíčně mám zálohy 420kč a nedoplácím nikdy nic :-)
@ libast « čtv 6:39 pm »
někde sem čet že při piňatě bude bloknuto PvP a je vydět že nic
@ Suko201 « čtv 6:37 pm »
jsemlamka33 píše: Dobrý den. Vím,že se vám do toho asi pouštět nechce ale nebylo by od věci se na jednu věc zaměřit?. :)) Offline stánky? Já jen,že by to ocenil uplně každý hráč už jen kvůli učtu za elektřinu a v dnešní době je to fakt znát navíc i zbytečné opotřebení počítače. :) Je to jen návrh ale každý hráč by to ocenil :)) a zase takový problém to udělat nemůže být.
vedení už několkrát řeklo, že offline stánky nechce kvůli ekonomice, takže bohužel.
@ Relly « čtv 6:03 pm »
@jsemlamka33, Problém technický to určitě není. Ale ekonomicky, to už ano. Například co se spotřebáků týče, to by šlo rapidně dolů atp. Osobně třeba offline stánky tu vůbec nechci.
@ Grout « čtv 5:43 pm »
Jako ty ceny energií, to je hnus, pak si člověk fakt rozmýšlí jestli má ten stánek dělat nebo počká až stánku bude mít 10, aby se mu to "vyplatilo" :D
@ jsemlamka33 « čtv 5:38 pm »
Dobrý den. Vím,že se vám do toho asi pouštět nechce ale nebylo by od věci se na jednu věc zaměřit?. :)) Offline stánky? Já jen,že by to ocenil uplně každý hráč už jen kvůli učtu za elektřinu a v dnešní době je to fakt znát navíc i zbytečné opotřebení počítače. :) Je to jen návrh ale každý hráč by to ocenil :)) a zase takový problém to udělat nemůže být.
@ SELDA « čtv 5:34 pm »
Malé války
@ Revus « čtv 5:21 pm »
čus, nevíte o někom kdo kupuje chitin?

Who is chatting

offline IngJayce 
offline OUTWAR