Opakovaně ve válce žíly

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Uživatelský avatar
Cepino
Lv.38
Lv.38
Příspěvky: 1808
Registrován: stř 14. bře 2012 10:01:55
Dal poděkování: 868 poděkování
Dostal poděkování: 1230 poděkování

Re: Opakovaně ve válce žíly

Příspěvek od Cepino » úte 04. zář 2012 12:00:50

mám pocit, že většině se tato čuňačinka s žílami nezamlouvá, ovšem je tu pár individuí, kteří jsou patrně ze stejné říše, ba asi i znají původce, kteří si tuto prasárničku musí obhájit stůj co stůj. Co pro příště zaházet celou mapu a vůbec nebojovat? Vice se k tomu už asi vyjadřovat nebudu. Je to váš boj, vaše svědomí.
ObrázekCepino19731RenegatObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Obrázek WP suraObrázek150HotovoPPPM6

TenNejlepsi
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 108
Registrován: čtv 02. srp 2012 20:27:42
Dal poděkování: 16 poděkování
Dostal poděkování: 21 poděkování

Re: Opakovaně ve válce žíly

Příspěvek od TenNejlepsi » úte 04. zář 2012 12:33:39

Cepino píše:mám pocit, že většině se tato čuňačinka s žílami nezamlouvá, ovšem je tu pár individuí, kteří jsou patrně ze stejné říše, ba asi i znají původce, kteří si tuto prasárničku musí obhájit stůj co stůj. Co pro příště zaházet celou mapu a vůbec nebojovat? Vice se k tomu už asi vyjadřovat nebudu. Je to váš boj, vaše svědomí.
Už se mi to hromadí zatím jsem stihl nakoupit okolo 200 žil. Ještě párkrát zajdu draka pro přivolávače a bude to super ;)
Momentálně už jen malý levl.
Apollyon - 95Lv - BM sura
Obrázek

Obrázek

Dragon eye
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 234
Registrován: stř 28. pro 2011 21:50:17
Bydliště: Humaja
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 20 poděkování

Re: Opakovaně ve válce žíly

Příspěvek od Dragon eye » úte 04. zář 2012 14:23:23

Zdarec, nevím rpoč se to netrestá. Pamatuju si, že byly potrestaní ti co množily jezdeckou zvěř a toto je na stejné úrovni :down: .
Většinu informaci je třeba dělit třemi nebo násobit nulou, aby se daly považovat za pravdivé. Magnus W. Obrázek


lordsword
Lv.36
Lv.36
Příspěvky: 1604
Registrován: čtv 17. bře 2011 7:05:42
Dal poděkování: 38 poděkování
Dostal poděkování: 314 poděkování

Re: Opakovaně ve válce žíly

Příspěvek od lordsword » úte 04. zář 2012 16:11:41

Renegade2 píše:V pravé war, jakou pravou war myslíš. Dobu kamenou?, Středověk...... Když jde o to zachránit si život tak čest jde stranou.
Tu se o zivot nebojuje:)) Jen o ty CB a nekterym o ne jde vic nez o zazitek,ze hry a to je to co kazi war:)
A nekteri,proste jen kazi hru naschval:)

Ale abys nerekl.))

https://www.youtube.com/watch?v=UT9Zmqb ... re=related

https://www.youtube.com/watch?v=xbaVEOn ... re=related


https://www.youtube.com/watch?v=WdUyHe7 ... re=related

https://www.youtube.com/watch?v=vhRNVAy ... re=related

I kdyz filmy,stavalo se to:)) Taky si tam žíly nehazely do cesty :lol:
Smrt vždycky stojí po boku bojovníka,
jídá s ním u stolu a uléhá s ním na lože.
Smrt je ta nejvěrnější milenka.
Ale je zbytečné si jí všímat,
dokuď vás nepožádá o polibek.

Uživatelský avatar
Ghibli
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 479
Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
Bydliště: Chunjo - Joan
Dal poděkování: 366 poděkování
Dostal poděkování: 528 poděkování

Re: Opakovaně ve válce žíly

Příspěvek od Ghibli » úte 04. zář 2012 16:21:15

Žíly mě a nejen mě ve Válkách moc srandovní nepřijdou. :down:

A pak se nemůžeme divit, proč už tu není Haegeron, když Saggi místo tvorby nových věcí musí na ty stávající dodatečně přidávat "děstské zábrany a pojistky". :cry:
ObrázekYMIRObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
+200k min.
Chunjo
ReLions
141
6P
full
P
P
P
Meripa

Uživatelský avatar
Electrix
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 392
Registrován: pon 06. pro 2010 11:34:04
Bydliště: Invincibles
Dal poděkování: 172 poděkování
Dostal poděkování: 956 poděkování

Re: Opakovaně ve válce žíly

Příspěvek od Electrix » úte 04. zář 2012 16:38:27

Ahoj, možná si teď někteří budete klepat na čelo, ale kdykoli byly ve válce žíly, nebo nějaký ten boss, tak mi to přišlo jenom jako příjemné zpestření bitevní vřavy a tak trošku už i válečné rutiny. V rozumném množství, které nezablokuje všechny přístupové cesty, proti tomu nic nemám. Klidně by se tam podobné věci mohly generovat i čas od času skriptem, ať se trošku změní to konstantní proudění "po přímce od spawnu ke spawnu" :).

A jestli je to výhoda pro tu či onu říši by se dalo spekulovat. Výhoda je to především pro ty hráče, kteří se tomu dokáží přizpůsobit.
Nápad:
Představte si, že by si hra při započetí války zjistila, který hráč z každé říše v bitvě má nejvyšší hodnost. Tento hráč by pak mohl 1x za válku použít určitou "podporu dračího boha". Jednoduše by klikl na nějaké NPC na spawnu a pomocí nej by podporu spustil. Mohlo by to být cokoli, třeba náhodně naspawnovaný boss útočící jenom proti dvěma zbylým říším, zesílení obranných věží o 200% na 10 minut, zpomalení pohybu cizích říší na X minut o 20%, nebo třeba zvýšení útoku celé říši na 10 minut o 10%. Dovedl bych si představit i aktivní skill třeba ve stylu naspawnování nějaké "obranné věžičky" na určité místo, ta by pak léčila spolubojovníky (stejné kouzlo, jako ošetřit). A mohlo by to být náhodně, nebo třeba (na základě něčeho) i volitelné. Fantazii se meze nekladou. To je to tak špatný nápad? Já si myslím, že čím bude válka variabilnější, tím bude zábavnější ;-).
P.S.: V téhle válce 1.9. jsem byl a žádné nesnesitelné množství jich nebylo. Dalo se to bez problému oběhnout po východní straně a při troše šikovnosti se dalo proběhnout i skrz.
EDIT-Ghibli:
A není to spíš tím, že když se někde objeví hromada žil, všichni hráči se stáhnou a ty pak nesleduješ tolik bitvu a všímáš si podobných detailů? Ono asi záleží na výkonu PC, ale já mám mlhu poměrně blízko po celou dobu války a pár stojících objektů na tom nic nezmění - právě naopak. Rozhodně je to nesrovnatelné s tou změnou mezi bitevní vřavou a relativně opuštěnými částmi mapy. Připouštím ale, že ne u každého to tak musí fungovat, i když mám zkušenost se siNDi na čtyřech různých strojích. I já bych byl radši jen za systémovou, ale ovlivnitelnou změnu, ale zatím to myslím nikdy hranice nepřekročilo. Pokud mám lagy u modrých poblíž spawnu, tak se prostě přesunu o kus dál, nevím co je na tom tak omezujícího hratelnost. Mapa je velká dost.
Naposledy upravil(a) Electrix dne úte 04. zář 2012 17:09:12, celkem upraveno 1 x.
Návody: Bonusy I. | ObrázekBonusy II. | Biolog | Těžba | Vedení | Talismany
Pomocníci: Skillculator(Obrázek) | ObrázekExpulator | Lovecké(Obrázek) | Mapa pokladu | Dračí věci | Prům. & Pošk. | Dračí věci | Točení bonusů

„Pouze život, který žijeme pro ostatní, stojí za to.“ - [A. Einstein]

Uživatelský avatar
Ghibli
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 479
Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
Bydliště: Chunjo - Joan
Dal poděkování: 366 poděkování
Dostal poděkování: 528 poděkování

Re: Opakovaně ve válce žíly

Příspěvek od Ghibli » úte 04. zář 2012 16:55:57

ElectriX - já v tom nevidím otázku přizpůsobivosti - spíš hratelonosti. Nevím, čím to je, ale když se kdekoliv objeví neskromné množství Žil, tak už je jedno jestli mám vypnuté názvy, chat a nevidím, kolik komu beru - já pak jen koukám, jak se to celé krásně zpomalý, zahalí mlhou a rozkouskuje na jednotlivé "diáky". To místo pak obíhám obloukem - což je nejspíš hlavní účel těch Žil. :(

Kdyby se na té mapě cokoliv dělo - nejsem vůbec proti - ale ze zkušeností bych radši, aby to byla "náhodná událost systému" než "dobrá vůle" kohokoliv z hráčů.

Ta mapa je plochá jak obsahem tak i "fyzicky" - nevadilo by ani, když by tam její tvůrce dolepil nějaké "terénní nerovnosti" nebo přidal "náhodnou událost". ;)

EDIT - nápad.
Spoiler:
Tvůj nápad se mi moc líbí. Když jsem si dávno tomu hrál s myšlenkou, co by všechno mohlo být na Seřadišti, tak mě napadla představa, že by Vojevůdce měl možnost před Válkou pomocí nějaké NPC dát svým spolubojovníkům nějaký bonus. Něco ve stylu těch cechovních. Dál jsem to už moc nerozvíjel.

Představa Bosse spolubojovníka - to je hooodně dobrá myšlenka. :)

A s tou variabilností Válek taky souhlasím - vyprodukuje to větší zábavu a to je plus. A je jen škoda, že tu nemáme GM čistě pro Válku. Někoho, kdo by měnil mapy a i scénáře.
EDIT - ElectriX -
Spoiler:
Dvě tři Války zpátky někdo zasypal modrý resp opravdu hodně Žílama - tuším někdy v její poslední čtvrtině. Stál jsem někde u epicentra a bylo to - nebylo to dobré. Něco jako když vběhneš hned na začátku do Války. Mě se při prvním vběhnutí Válka strašně zpomalý a zasekává plus zamlží. V průběhu je to o něco lepší. Ale ty Žíly, když se k nim přiblížíš, jsou pak znát.

Přesun v rámci mapy někam jinam není problém - bohužel potom nemůžu být nablízku lidem z cechu, který bojují právě v těch místech. Ne že bych se sám bál - ale ztrácím týmovou podporu a naopak. :)

Žíly a počet. Není problém, když jich někdo vyhodí 5-10. I když nevím, jestli tak malé množství splní nějaký účel. Problém bude, až si někdo zkusí, co si ve Válkách může dovolit a zasype respawn.

Možná nějak upravit jejich používání (omezený počet vyvolání, omezené místa pro vyvolání) - i když - já bych, pokud jsou tu další hráči, kterým se při Válkách "vaří" PC, ty Žíly přeci jen nevyvolával.

Zbyde tu pak právě prostor pro řízené "sabotáže" pomocí Vojevůdce, který buď kouzlem nebo přivolaným Bossem znepříjemní protistranám Válku. Samozřejmě pokud by se ten nápad zrealizoval. ;)
ObrázekYMIRObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
+200k min.
Chunjo
ReLions
141
6P
full
P
P
P
Meripa

Odpovědět