Script píše:Před malou chvílí proběhla mimořádná údržba, při které byly vydány opravné patche na následující chyby.
- příliš rychlý útok u některých monster (například Kolonie Cidonia, Entarian, ...)
- příliš vysoká rychlost pohybu některých monster v Kerindoru
- vracení zpět při jízdě na poníkovi, začátečnickém koni, nebo kohoutovi
Téma tedy opět odemykám a prosím diskutující, aby se drželi pravidel fóra a nevyvolávali zbytečné hádky. Děkuji.
Entarian - nedokáži posoudit zda stoupla síla útoku monster vzhledem k opravdu rychlím úmrtím i pod jednou skupinou
Nicméně dle mého chyba v projekci útoku monster. Graficky dochází k pravidelnosti útoku jako dříve, nicméně inkasujeme dva zásahy. Velmi destruktivní je tak například setkání se zaříkávači, na kterých bych i doporučil o ozkoušení. Vizuálně vykouzlí a sešle jeden útok, nicméně ubere dvakrát, což většinu jedincu (i s kostmi na obranu schopky) pošle pod drn. O to zábavnější je po zmíněném "IK" sledovat získaný debuff, který zaříkávač dookáže též zakomponovat do stále omýlaného jednoho útoku.
Identický problém je i s lučištnicemi a vrahy (kapitáni nejspíš záhadně bez ovlivnění)
U lučistnic však s výjimkou, že jeden útok nemá za následek dva zásahy, nicméně dmg je dvojnásobný.
K potvrzení rád pořídím záznam z boje, nicméně věřím že zkusíte na vlastní kůži. Nestěžoval bych si, že je to nehratelné, ale určitě bych avizoval fakt ohledně spotřeby kuliček, jež byla včera na jeden metin identická, jako týden zpátky na 2hodiny
Krásný start nového týdne !
S pozdravem
teď už jen lump loupitel
