Zaseknutí obrazu/ pád hry

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Giant
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 754
Registrován: stř 29. čer 2011 0:47:09
Bydliště: Holice
Dal poděkování: 133 poděkování
Dostal poděkování: 114 poděkování

Zaseknutí obrazu/ pád hry

Příspěvek od Giant » úte 21. kvě 2013 20:54:38

Zdravím komunito, poslední týden se mě neustale zasekáva obraz, hlavně když schodím metin na lištu a opět otevřu, obraz poskočí a zasekne se na dobro, a musim relog.

Často se mě také stáva při přechodu přes teleporty či relogu, že při načítaní se to vypne komplet celý, už jsem zkoušel reinstalovat hru, net frame work 4.5, ted ještě jdu zkusil dát frame work 4 a furt stejný :ouch:

Výpis z syserr:
Spoiler:
0520 21:27:06615 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/hit/percent_damage1.mse) Error
0520 21:27:06615 :: CInstanceBase::RegisterEffect(eEftType=264, c_szEftAttachBone=, c_szEftName=d:/ymir work/effect/hit/percent_damage1.mse, isCache=1) - Error
0520 21:27:06615 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/hit/percent_damage2.mse) Error
0520 21:27:06615 :: CInstanceBase::RegisterEffect(eEftType=265, c_szEftAttachBone=, c_szEftName=d:/ymir work/effect/hit/percent_damage2.mse, isCache=1) - Error
0520 21:27:06615 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/hit/percent_damage3.mse) Error
0520 21:27:06615 :: CInstanceBase::RegisterEffect(eEftType=266, c_szEftAttachBone=, c_szEftName=d:/ymir work/effect/hit/percent_damage3.mse, isCache=1) - Error
0520 21:27:14183 :: GRANNY: r:/granny/rt/granny_file_info.cpp(145): File has run-time type tag of 0x8000000f, which doesn't match this version of Granny (0x80000010). Automatic conversion will be attempted.
0520 21:27:14948 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(D:/ymir work/pc/common/effect/armor/armor-4-2-1.mse) Error
0520 21:27:14948 :: CInstanceBase::RegisterEffect(eEftType=248, c_szEftAttachBone=Bip01, c_szEftName=D:/ymir work/pc/common/effect/armor/armor-4-2-1.mse, isCache=0) - Error
0520 21:27:14948 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(D:/ymir work/pc/common/effect/armor/armor-4-2-2.mse) Error
0520 21:27:14948 :: CInstanceBase::RegisterEffect(eEftType=249, c_szEftAttachBone=Bip01, c_szEftName=D:/ymir work/pc/common/effect/armor/armor-4-2-2.mse, isCache=0) - Error
0520 21:27:23309 :: GRANNY: r:/granny/rt/granny_file_info.cpp(145): File has run-time type tag of 0x80000015, which doesn't match this version of Granny (0x80000010). Automatic conversion will be attempted.
0520 21:27:23436 :: GRANNY: r:/granny/rt/granny_file_info.cpp(145): File has run-time type tag of 0x80000015, which doesn't match this version of Granny (0x80000010). Automatic conversion will be attempted.
0520 21:27:24748 :: GRANNY: r:/granny/rt/granny_file_info.cpp(145): File has run-time type tag of 0x80000015, which doesn't match this version of Granny (0x80000010). Automatic conversion will be attempted.
0520 21:27:25330 :: GRANNY: r:/granny/rt/granny_file_info.cpp(145): File has run-time type tag of 0x80000015, which doesn't match this version of Granny (0x80000010). Automatic conversion will be attempted.
0520 21:27:25889 :: GRANNY: r:/granny/rt/granny_file_info.cpp(145): File has run-time type tag of 0x80000015, which doesn't match this version of Granny (0x80000010). Automatic conversion will be attempted.
0520 21:27:25912 :: GRANNY: r:/granny/rt/granny_file_info.cpp(145): File has run-time type tag of 0x80000015, which doesn't match this version of Granny (0x80000010). Automatic conversion will be attempted.
0520 21:27:25990 :: Hair number 3012 is not exist.
0520 21:27:25997 :: GRANNY: r:/granny/rt/granny_file_info.cpp(145): File has run-time type tag of 0x80000015, which doesn't match this version of Granny (0x80000010). Automatic conversion will be attempted.
0520 21:27:26007 :: Hair number 3007 is not exist.
0520 21:27:26151 :: GRANNY: r:/granny/rt/granny_file_info.cpp(145): File has run-time type tag of 0x80000015, which doesn't match this version of Granny (0x80000010). Automatic conversion will be attempted.
0520 21:27:26165 :: GRANNY: r:/granny/rt/granny_file_info.cpp(145): File has run-time type tag of 0x80000015, which doesn't match this version of Granny (0x80000010). Automatic conversion will be attempted.
0520 21:27:26448 :: GRANNY: r:/granny/rt/granny_file_info.cpp(145): File has run-time type tag of 0x80000015, which doesn't match this version of Granny (0x80000010). Automatic conversion will be attempted.
0520 21:27:27093 :: GRANNY: r:/granny/rt/granny_file_info.cpp(145): File has run-time type tag of 0x80000015, which doesn't match this version of Granny (0x80000010). Automatic conversion will be attempted.
0520 21:27:27115 :: GRANNY: r:/granny/rt/granny_file_info.cpp(145): File has run-time type tag of 0x80000015, which doesn't match this version of Granny (0x80000010). Automatic conversion will be attempted.
0520 21:27:27127 :: GRANNY: r:/granny/rt/granny_file_info.cpp(145): File has run-time type tag of 0x80000015, which doesn't match this version of Granny (0x80000010). Automatic conversion will be attempted.
0520 21:27:27130 :: Hair number 4003 is not exist.
0520 21:27:28039 :: GRANNY: r:/granny/rt/granny_file_info.cpp(145): File has run-time type tag of 0x80000015, which doesn't match this version of Granny (0x80000010). Automatic conversion will be attempted.
0520 21:27:28462 :: Hair number 1011 is not exist.
0520 21:27:28521 :: GRANNY: r:/granny/rt/granny_file_info.cpp(145): File has run-time type tag of 0x80000015, which doesn't match this version of Granny (0x80000010). Automatic conversion will be attempted.
0520 21:27:28530 :: GRANNY: r:/granny/rt/granny_file_info.cpp(145): File has run-time type tag of 0x80000015, which doesn't match this version of Granny (0x80000010). Automatic conversion will be attempted.
0520 21:27:28686 :: Hair number 2006 is not exist.
0520 21:27:28929 :: GRANNY: r:/granny/rt/granny_file_info.cpp(145): File has run-time type tag of 0x80000015, which doesn't match this version of Granny (0x80000010). Automatic conversion will be attempted.
0520 21:27:28957 :: GRANNY: r:/granny/rt/granny_file_info.cpp(145): File has run-time type tag of 0x80000015, which doesn't match this version of Granny (0x80000010). Automatic conversion will be attempted.
0520 21:26:18965 :: Hair number 2006 is not exist.


Výpis z ErrorLog:
Spoiler:
Module Name: C:\Program Files (x86)\Ekura\client.bin
Time Stamp: 0x4db00b41 - Thu Apr 21 12:47:29 2011


Exception Type: 0xc0000005

eax: 0x00000000 ebx: 0x0018edd0
ecx: 0x00000000 edx: 0x00000000
esi: 0x617e7930 edi: 0x50c1f2f0
ebp: 0x0018ed74 esp: 0x0018ece4

0x56731f90 C:\Windows\system32\nvd3dum.dll
0x56a0fa72 C:\Windows\system32\nvd3dum.dll
0x56a0f989 C:\Windows\system32\nvd3dum.dll
0x5699ca5c C:\Windows\system32\nvd3dum.dll
0x5f6566c2 C:\Windows\system32\nvumdshim.dll
0x5f65620a C:\Windows\system32\nvumdshim.dll
0x5f655bbe C:\Windows\system32\nvumdshim.dll
0x5f6559c3 C:\Windows\system32\nvumdshim.dll
0x588f9a41 C:\Windows\system32\d3d8.dll
0x58940db0 C:\Windows\system32\d3d8.dll
0x5893635c C:\Windows\system32\d3d8.dll
0x00526403 C:\Program Files (x86)\Ekura\client.bin
0x4d8e7bc0
0x8b077588
0xfe2fe8ce
0x5b5effff
0xc240c483
0xcccc0004
0xcccccccc
0x0c0d8bcc
0x6a007ce0
0xe8006a00
0xffffafb1
0xe00c0d8b
0x006a007c C:\Program Files (x86)\Ekura\client.bin
0x006a026a C:\Program Files (x86)\Ekura\client.bin
0x04c483ff
0x18244c8b
0x645ec68b
Naposledy upravil(a) Giant dne úte 21. kvě 2013 21:36:36, celkem upraveno 1 x.
ObrázekGiantObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Lv.148.Aura__P__P__P__37k+

Uživatelský avatar
Giant
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 754
Registrován: stř 29. čer 2011 0:47:09
Bydliště: Holice
Dal poděkování: 133 poděkování
Dostal poděkování: 114 poděkování

Re: Zaseknutí obrazu/ pád hry

Příspěvek od Giant » úte 21. kvě 2013 21:19:42

Ted jsem odinstaloval AVG 2013, je možné že to dělal antivir.


E: Tak to nepomohlo :cry:
ObrázekGiantObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Lv.148.Aura__P__P__P__37k+

SvetaPan
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 490
Registrován: úte 15. led 2013 14:11:38
Dal poděkování: 13 poděkování
Dostal poděkování: 119 poděkování

Re: Zaseknutí obrazu/ pád hry

Příspěvek od SvetaPan » úte 21. kvě 2013 21:36:25

spis bych rekl ze to bude grafikou
Sieg oder Valhöll

Anfalas
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 205
Registrován: čtv 12. črc 2012 5:35:43
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 107 poděkování

Re: Zaseknutí obrazu/ pád hry

Příspěvek od Anfalas » úte 21. kvě 2013 21:37:04

Tady už byl smuteční obřad jak končíš s hrou, jako čestný pěšák a najednou řešíš problémy s klientem, tímpádem nechápu proč zbytečně spamuješ fórum uplně zbytečnými tématy.

viewtopic.php?f=19&t=101058

A abych ti taky poradil, zkus si koupit lepší ramky a nemít jen 512MB. :up: To občas taky pomáhá.
Kotvim buzny.

Metin2 - Grafika jak Mario

Uživatelský avatar
Giant
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 754
Registrován: stř 29. čer 2011 0:47:09
Bydliště: Holice
Dal poděkování: 133 poděkování
Dostal poděkování: 114 poděkování

Re: Zaseknutí obrazu/ pád hry

Příspěvek od Giant » úte 21. kvě 2013 21:37:54

Ostatné hry jsou ale bez problémů. To je právě ono, že i jiné hry přes net fungují normálně.


E: Reinstalace grafických ovladaču a problém setrváva.
ObrázekGiantObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Lv.148.Aura__P__P__P__37k+

Uživatelský avatar
Giant
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 754
Registrován: stř 29. čer 2011 0:47:09
Bydliště: Holice
Dal poděkování: 133 poděkování
Dostal poděkování: 114 poděkování

Re: Zaseknutí obrazu/ pád hry

Příspěvek od Giant » úte 21. kvě 2013 22:40:25

Anfalas píše:Tady už byl smuteční obřad jak končíš s hrou, jako čestný pěšák a najednou řešíš problémy s klientem, tímpádem nechápu proč zbytečně spamuješ fórum uplně zbytečnými tématy.

viewtopic.php?f=19&t=101058

A abych ti taky poradil, zkus si koupit lepší ramky a nemít jen 512MB. :up: To občas taky pomáhá.
:spam:

Mám 8gb, silácky řeči si nech. Navíc končím s hrou, ale bio či zručnost mužu dávat :-) OFF TOPIC je o toho aby se tam řešily "blbosti" :-)
ObrázekGiantObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Lv.148.Aura__P__P__P__37k+

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Symbio « úte 5:58 am »
Dokáže mi prosím někdo poradit s cenou vrány 43+10ork+3stun+8síla? Ať neprodám zbytečně pod cenou? Díky :D
@ angrylunaxx « sob 11:00 pm »
je to mrtvé nebo né... ?
@ Nonepovideeej « čtv 6:02 pm »
Vyhrajeme, musíme! :)
@ Mionix « čtv 5:47 pm »
Tak dneska fandíme. :-) :up:
@ Mionix « úte 7:17 pm »
Tak jsme si opět sedli zpět na zadečky. Doufejme, že se z dnešního výprasku ponaučíme. :-) Budu fandit dál.
@ p4tresss « úte 3:56 pm »
Bisky píše: Opraveno :hello: https://www.ekura.cz/novinky/1455
Bisky píše: Opraveno :hello: https://www.ekura.cz/novinky/1455
kedy budu prosim vysledky sutaže ?
@ Suko201 « ned 11:52 am »
Mionix píše: @Suko201,  Nebylo, upravovali se interní systémy pro nás GM. Tickety máme hlášené, trošku to nefunguje. Pracujeme na tom.
oki díky za info :-)
@ Bisky « sob 9:44 pm »
@ Mionix « sob 7:05 pm »
Dnes jsme rozsekali Kazachy na součástky. Večer budu sledovat Kanadu.
@ Mionix « sob 7:03 pm »
@Suko201,  Nebylo, upravovali se interní systémy pro nás GM. Tickety máme hlášené, trošku to nefunguje. Pracujeme na tom.
@ Suko201 « sob 4:29 pm »
A v patchlogu nejsou informace o minulé čtvrteční údržbě. Bylo něco? Díky
@ TomasFoxx « sob 3:58 pm »
@Tomori,  neni zac, mohlo by tu padnout echo až budou fungovat? diky
@ Tomori « sob 3:39 pm »
TomasFoxx píše: prej vám nefungujou tikety
Dobrý den, děkujeme za upozornění, danou situaci již prověřujeme.
@ TomasFoxx « sob 3:23 pm »
prej vám nefungujou tikety
@ Hakan « úte 6:14 pm »
@TomasFoxx,  Můžu si vybrat místo kam?
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
kdo ho najde, dostane pusinku
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
to musel schovávat nějakej borec, 3x projetej ent a nic
@ TomasFoxx « úte 5:20 pm »
@Azaril,  super díky, tak my uspořádáme výpravu na hledání keskira :D
@ Azaril « úte 5:17 pm »
@TomasFoxx Dobrý den, na základě vašeho dotazu jsem požádal Saggiho o prověření situace. Potvrdil, že se Keskiro nachází na Ch4 a žádný problém nezaznamenal.
@ Hakan « úte 4:47 pm »
@TomasFoxx,  Nebreč
@ TomasFoxx « úte 4:23 pm »
mohl by někdo z týmu prosím zkontrolovat keskira na ch4? nespawnul se nám ráno ani teď, projeli jsme celý ent, jestli ho nějaký trupík neodtáhnul ale nic jsme nenašli
@ Suko201 « úte 12:42 pm »
Nonepovideeej píše: Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
supr, aspoň bude co dělat o čtvrteční údržbě :-)
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
chybu*
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
@ Vydesenej « ned 3:24 pm »
Přemýšlel tady někdo už o tom že by se zavedly šeky na XP? Které by se prodávaly třeba pouze na BM, když už jsou ty generace a někdo nemá čas/chuť něbo cokoliv furt dávat postavu/údaje neustále na expení třena 0-96 pak za 96-120 pak 120-160. Možná by to i pomohlo k dohnání těch co už jsou daleko předaleko.
@ Makarov « ned 2:57 pm »
Bisky píše: Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
yoyopinx nejsem ale odměnu bych si klidně za něj přebral :-))))
@ Bisky « ned 2:06 pm »
Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
@ TomasFoxx « ned 8:41 am »
a kazuro
@ Hakan « sob 10:23 am »
Wellcome to the deadzone
@ TomasFoxx « sob 10:21 am »
ahoj azaril a tomori
@ Mionix « pát 7:34 am »
@Borda91,  tak prý je to jen špatné info, mělo by být funkční
@ Borda91 « čtv 3:09 pm »
A ukazatel boje o ugoroh nějak nefunguje.... další boj za 20216 dní to budeme čekat ještě pár let :D
@ Borda91 « čtv 2:21 pm »
Dobrý den, jen takový detail. Hledání čtyřlístků mělo být o hodnotné ceny nebo se mýlím? Ostatní soutěže tu na webu už jsou vyhodnocené. Děkuji
@ Suko201 « čtv 5:10 pm »
diver píše:
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
@ TomasFoxx « čtv 4:05 pm »
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
@ diver « čtv 3:34 pm »
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
@ Suko201 « čtv 3:07 pm »
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
@ diver « čtv 2:01 pm »
Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
@ Suko201 « čtv 11:21 am »
Mionix píše: @Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@ neasy « čtv 9:59 am »
:heart:
@ VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »
@neasy uz to bezi :D
@ neasy « čtv 9:41 am »
tak napiste az to půjde :fight:
@ p4tresss « čtv 9:39 am »
dneska by to šlo :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »
no jasneee v poho :-) :D
@ neasy « čtv 9:32 am »
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
@ p4tresss « čtv 9:31 am »
konečne trochu oddych od prace
@ VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »
joooo jde to :-) a co ty ? :D
@ neasy « čtv 9:31 am »
je to tak
@ p4tresss « čtv 9:30 am »
Sviatočne :D
@ neasy « čtv 9:30 am »
a jak se mate?
@ p4tresss « čtv 9:29 am »
Ako dlho bude údržba prosim ? :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »
ahoj, predpokladany konec udrzby ? :D
@ TomasFoxx « čtv 9:23 am »
@neasy,  čaaau kamo
@ neasy « čtv 9:17 am »
CUS CUS
@ Vydesenej « čtv 9:06 am »
hh a stánky zas dole :(
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."

Who is chatting

offline Mionix