
Útok příšer po zamaskování
Pravidla fóra
• Témata v této sekci jsou pouze pro hlášení chyby ve hře (bugu).
• Patří sem mimo jiné: překlepy v názvech, textech, chyby systému hry, nefunkční části hry.
Nepatří sem problémy se spuštěním hry, zaseknutím postavy, či nepřipsané SD na účet (s těmi se obraťte na support).
• Témata a příspěvky schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).
• Témata v této sekci jsou pouze pro hlášení chyby ve hře (bugu).
• Patří sem mimo jiné: překlepy v názvech, textech, chyby systému hry, nefunkční části hry.
Nepatří sem problémy se spuštěním hry, zaseknutím postavy, či nepřipsané SD na účet (s těmi se obraťte na support).
• Témata a příspěvky schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).
-
- Lv.26
- Příspěvky: 614
- Registrován: pon 02. led 2012 18:27:52
- Bydliště: Bratislava
- Dal poděkování: 72 poděkování
- Dostal poděkování: 129 poděkování
Útok příšer po zamaskování
Keď ninju naháňajú príšery a dá si zamaskovanie tak sekajú aj do neviditeľného objektu nemali by v tedy prestať? a však keď pride do davu so zamaskovaním tak ho naháňať nezačnú čiže predpokladám že v prvom prípade ide o bug 

Oxymoron (z gréckeho oxys = ostrý, inteligentný + moros = tupý, pomalý, hlúpy) je spojenie slov protirečiaceho si významu, obyčajne podstatného mena a prídavného mena.
Možností je vždy viac, dôležitá je len naša voľba.
Talízman účesu
Zvýšme rozmanitosť zvierat na Ekure
Talízman účesu
Zvýšme rozmanitosť zvierat na Ekure
- Cepino
- Lv.38
- Příspěvky: 1808
- Registrován: stř 14. bře 2012 10:01:55
- Dal poděkování: 874 poděkování
- Dostal poděkování: 1257 poděkování
Re: Zamaskovanie
Řekl bych, že toto není chyba. Když si WP sura dá strach mezi agresivními moby, tak po něm také jdou, ale pokud tam naběhne již se strachem, tak ne. Řekl bych že je to tak zamýšleno.
![]() | Cepino19731 | Renegat | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() | 150 | Hotovo | P | P | P | M6 |
-
- Lv.26
- Příspěvky: 614
- Registrován: pon 02. led 2012 18:27:52
- Bydliště: Bratislava
- Dal poděkování: 72 poděkování
- Dostal poděkování: 129 poděkování
Re: Zamaskovanie
je to podla mňa potom oslabenie schopnosí charakteru, a keď sa to deje aj u suru WP tak dakujem že si to nahlásil lebo si myslim že je to také chyba alebo sa mýlim? 

Oxymoron (z gréckeho oxys = ostrý, inteligentný + moros = tupý, pomalý, hlúpy) je spojenie slov protirečiaceho si významu, obyčajne podstatného mena a prídavného mena.
Možností je vždy viac, dôležitá je len naša voľba.
Talízman účesu
Zvýšme rozmanitosť zvierat na Ekure
Talízman účesu
Zvýšme rozmanitosť zvierat na Ekure
- Akemos
- Lv.21
- Příspěvky: 329
- Registrován: stř 12. pro 2012 11:09:56
- Dal poděkování: 100 poděkování
- Dostal poděkování: 142 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zamaskovanie
Podle mě to není chyba.I v PVP pokud si ninju označím a střílím do něj lukem kouzla tak i po zamaskování mohu stále utočit.tak to bylo už kdysi.
- Saito
- Lv.7
- Příspěvky: 30
- Registrován: úte 21. čer 2011 19:58:10
- Dal poděkování: 11 poděkování
- Dostal poděkování: 44 poděkování
Re: Zamaskovanie
Vážení čtenáři, :Hello:
sice je pravdou, že schopnost zamaskování nedopomůže k ochraně před monstry, pokud již jsou ve stavu agresivity vůči hráči, ale při PvP je jeho funkce nastavena tak, aby krátce před uvedením do stavu zamaskování tato schopnost protihráči či protihráčům zrušila označení ninje (červený kruh) a tedy do jisté míry zamezila možným útokům ze strany protihráčů. To, že protihráč může útočit na dotyčného i během zamaskování, je otázkou především štěstí, leč by se dala zmínit i škodolibost, která může hráčům bránit bojovat se ctí.
Uvažoval jsem o tom, co vlastně způsobuje, že se některým hráčům podaří útočit i nadále, a napadly mě dvě teorie.
Teorie č. 1: Je nutné ninju trefit ihned po momentu, kdy systém má rušit označení, a před stavem, který má ninju ochránit. Dalo by se tedy říci, že se jedná o určitou prodlevu, ve které lze doslova retardovat možnosti ninje.
Teorie č. 2: Je potřeba vyslat kouzlo nebo seknutí/šíp těsně předtím, než ninja udeří do klávesy, která má vyvolat zamaskování, a ubrat mu až po aktivaci maskovacího režimu, což opětovně označí ninju.
PS: Já osobně jsem na ninju v zamaskování vždy útočil pouze plošnými kouzly (dupnutí) či sekáním, i když se mi ho podařilo zaměřit.
S pozdravem
Saito
sice je pravdou, že schopnost zamaskování nedopomůže k ochraně před monstry, pokud již jsou ve stavu agresivity vůči hráči, ale při PvP je jeho funkce nastavena tak, aby krátce před uvedením do stavu zamaskování tato schopnost protihráči či protihráčům zrušila označení ninje (červený kruh) a tedy do jisté míry zamezila možným útokům ze strany protihráčů. To, že protihráč může útočit na dotyčného i během zamaskování, je otázkou především štěstí, leč by se dala zmínit i škodolibost, která může hráčům bránit bojovat se ctí.
Uvažoval jsem o tom, co vlastně způsobuje, že se některým hráčům podaří útočit i nadále, a napadly mě dvě teorie.
Teorie č. 1: Je nutné ninju trefit ihned po momentu, kdy systém má rušit označení, a před stavem, který má ninju ochránit. Dalo by se tedy říci, že se jedná o určitou prodlevu, ve které lze doslova retardovat možnosti ninje.
Teorie č. 2: Je potřeba vyslat kouzlo nebo seknutí/šíp těsně předtím, než ninja udeří do klávesy, která má vyvolat zamaskování, a ubrat mu až po aktivaci maskovacího režimu, což opětovně označí ninju.
PS: Já osobně jsem na ninju v zamaskování vždy útočil pouze plošnými kouzly (dupnutí) či sekáním, i když se mi ho podařilo zaměřit.
S pozdravem
Saito
Ve hře mě můžete nalézt pod jmény Saito, Raikage, Erethiel a Sukisora. Pokud byste tedy měli jakýkoliv dotaz, neváhejte napsat, rád odpovím.
-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.


@
Vydesenej « ned 3:24 pm »


@
Makarov « ned 2:57 pm »


@
Bisky « ned 2:06 pm »


@
TomasFoxx « ned 8:41 am »


@
Hakan « sob 10:23 am »


@
TomasFoxx « sob 10:21 am »


@
Mionix « pát 7:34 am »


@
Borda91 « čtv 3:09 pm »


@
Borda91 « čtv 2:21 pm »


@
Suko201 « čtv 5:10 pm »


@
TomasFoxx « čtv 4:05 pm »


@
diver « čtv 3:34 pm »


@
Suko201 « čtv 3:07 pm »


@
diver « čtv 2:01 pm »


@
Suko201 « čtv 11:21 am »


@
neasy « čtv 9:59 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »


@
neasy « čtv 9:41 am »


@
p4tresss « čtv 9:39 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »


@
neasy « čtv 9:32 am »


@
p4tresss « čtv 9:31 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »


@
neasy « čtv 9:31 am »


@
p4tresss « čtv 9:30 am »


@
neasy « čtv 9:30 am »


@
p4tresss « čtv 9:29 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »


@
TomasFoxx « čtv 9:23 am »


@
neasy « čtv 9:17 am »


@
Vydesenej « čtv 9:06 am »


@
Hakan « stř 11:44 pm »


@
MastnyRozek « stř 7:44 pm »


@
Narsi « stř 7:43 pm »


@
MastnyRozek « stř 7:41 pm »


@
Mionix « stř 5:46 pm »


@
Suko201 « stř 5:04 pm »


@
Narsi « stř 4:09 pm »


@
TomasFoxx « stř 4:05 pm »


@
TomasFoxx « stř 1:50 pm »


@
Suko201 « stř 1:03 pm »


@
Narsi « stř 1:02 pm »


@
Suko201 « stř 12:58 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:44 pm »


@
Mionix « stř 12:41 pm »


@
Vydesenej « stř 12:40 pm »


@
Relly « stř 12:30 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:25 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:24 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:24 pm »


@
Narsi « stř 12:21 pm »


@
Vydesenej « stř 12:03 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:01 pm »


@
Valkaryan « stř 10:07 am »


@
Mionix « stř 7:39 am »


@
Vydesenej « stř 7:00 am »


@
Nonepovideeej « úte 11:38 pm »


@
Vydesenej « úte 5:47 pm »


@
gagefranjo « úte 4:11 pm »


@
Hakan « úte 12:53 pm »