Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
asi chybička v novém launcheru
pokus o změnu rozlišení skončil stejnou hláškou a komplet přemazáním ekura.cfg a následným během ve fullscreenu
ruční editace rozlišení v ekura.cfg fungovala do té doby normálně
pro postižené tu mám aspoň do vydání opravy obsah svého ekura.cfg - spousta věcí je vyplých, ale aspoň vám to poběží v okně
MostEvilek nakonfiguruj si v "ekura.cfg" čo potrebuješ mne veľmi pomohol ten príspevok od JohnDoe vďaka nemu mám rozlíšenie presne také isté ako predtým
Itako píše:MostEvilek nakonfiguruj si v "ekura.cfg" čo potrebuješ mne veľmi pomohol ten príspevok od JohnDoe vďaka nemu mám rozlíšenie presne také isté ako predtým
Ahoj, mohl by jsi sem vypsat jak nastavit ten ekura.cfg já ho mám standartně prázdný
standartně ho mám prázdný a když jsem do něj zkopíroval výše uvedené hodnoty, tak mi launcher padá
a ručně při uložení změn zas vyskakuje okno chybové, proměné se sice jako by uloží, při dalším pohledu tam jsou sice hodnot, ale na herní okno nemají vliv, mám full screen, efekty, hudbu atd , které nemám nastavené?
Chyba framework po ručním nakonfigurování cfg:
Informace o vyvolání ladění JIT najdete na konci této zprávy,
nikoli v tomto dialogovém okně.
************** Text výjimky **************
System.FormatException: Vstupní řetězec nemá správný formát.
v System.Number.StringToNumber(String str, NumberStyles options, NumberBuffer& number, NumberFormatInfo info, Boolean parseDecimal)
v System.Number.ParseInt32(String s, NumberStyles style, NumberFormatInfo info)
v System.Convert.ToInt32(String value)
v ekura_launcher.Form_Launcher.nactinastaveni()
v ekura_launcher.Form_Launcher.Form1_Load(Object eventSender, EventArgs eventArgs)
v System.EventHandler.Invoke(Object sender, EventArgs e)
v System.Windows.Forms.Form.OnLoad(EventArgs e)
v System.Windows.Forms.Form.OnCreateControl()
v System.Windows.Forms.Control.CreateControl(Boolean fIgnoreVisible)
v System.Windows.Forms.Control.CreateControl()
v System.Windows.Forms.Control.WmShowWindow(Message& m)
v System.Windows.Forms.Control.WndProc(Message& m)
v System.Windows.Forms.ScrollableControl.WndProc(Message& m)
v System.Windows.Forms.ContainerControl.WndProc(Message& m)
v System.Windows.Forms.Form.WmShowWindow(Message& m)
v System.Windows.Forms.Form.WndProc(Message& m)
v System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.OnMessage(Message& m)
v System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.WndProc(Message& m)
v System.Windows.Forms.NativeWindow.Callback(IntPtr hWnd, Int32 msg, IntPtr wparam, IntPtr lparam)
************** Načtená sestavení **************
mscorlib
Verze sestavení: 2.0.0.0
Verze Win32: 2.0.50727.3655 (GDR.050727-3600)
Základ kódu: file:///C:/WINDOWS/Microsoft.NET/Framework/v2.0.50727/mscorlib.dll
----------------------------------------
ekura_launcher
Verze sestavení: 11.118.32.0
Verze Win32: 11.118.32.0
Základ kódu: file:///C:/Documents%20and%20Settings/cepekj/Plocha/Ekura/ekura_launcher.exe
----------------------------------------
Microsoft.VisualBasic
Verze sestavení: 8.0.0.0
Verze Win32: 8.0.50727.3053 (netfxsp.050727-3000)
Základ kódu: file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/Microsoft.VisualBasic/8.0.0.0__b03f5f7f11d50a3a/Microsoft.VisualBasic.dll
----------------------------------------
System
Verze sestavení: 2.0.0.0
Verze Win32: 2.0.50727.3644 (GDR.050727-3600)
Základ kódu: file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.dll
----------------------------------------
System.Windows.Forms
Verze sestavení: 2.0.0.0
Verze Win32: 2.0.50727.3645 (GDR.050727-3600)
Základ kódu: file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System.Windows.Forms/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.Windows.Forms.dll
----------------------------------------
System.Drawing
Verze sestavení: 2.0.0.0
Verze Win32: 2.0.50727.3644 (GDR.050727-3600)
Základ kódu: file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System.Drawing/2.0.0.0__b03f5f7f11d50a3a/System.Drawing.dll
----------------------------------------
System.Runtime.Remoting
Verze sestavení: 2.0.0.0
Verze Win32: 2.0.50727.3053 (netfxsp.050727-3000)
Základ kódu: file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System.Runtime.Remoting/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.Runtime.Remoting.dll
----------------------------------------
System.Configuration
Verze sestavení: 2.0.0.0
Verze Win32: 2.0.50727.3654 (GDR.050727-3600)
Základ kódu: file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System.Configuration/2.0.0.0__b03f5f7f11d50a3a/System.Configuration.dll
----------------------------------------
System.Xml
Verze sestavení: 2.0.0.0
Verze Win32: 2.0.50727.3654 (GDR.050727-3600)
Základ kódu: file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System.Xml/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.Xml.dll
----------------------------------------
ZipForge
Verze sestavení: 3.0.2.0
Verze Win32: 3.0.2.0
Základ kódu: file:///C:/Documents%20and%20Settings/cepekj/Plocha/Ekura/ZipForge.DLL
----------------------------------------
System.Windows.Forms.resources
Verze sestavení: 2.0.0.0
Verze Win32: 2.0.50727.3053 (netfxsp.050727-3000)
Základ kódu: file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System.Windows.Forms.resources/2.0.0.0_cs_b77a5c561934e089/System.Windows.Forms.resources.dll
----------------------------------------
mscorlib.resources
Verze sestavení: 2.0.0.0
Verze Win32: 2.0.50727.3655 (GDR.050727-3600)
Základ kódu: file:///C:/WINDOWS/Microsoft.NET/Framework/v2.0.50727/mscorlib.dll
----------------------------------------
************** Ladění JIT **************
Aby bylo povoleno ladění JIT, musí konfigurační soubor
pro tuto aplikaci nebo počítač (machine.config) mít
v oddílu system.windows.forms nastavenou hodnotu njitDebugging.
Aplikace rovněž musí být kompilována s povoleným
laděním.
Je-li ladění JIT povoleno, budou všechny neošetřené výjimky
odeslány ladicímu programu JIT, který je registrován v počítači,
a nebudou zpracovány tímto dialogovým oknem.
Týme pracuje se prosím na nápravě?
Děkuji
Cepino
Naposledy upravil(a) Cepino dne čtv 02. čer 2016 16:44:50, celkem upraveno 1 x.
Cepino súbor "ekura.cfg" tvor pomocou F4 (ako textový blok), do neho skopíruj presne to čo napísal johndoe a len pomocou skratky CTRL + S to ulož to som spravil ja a bez problémov mi to ide samozrejme ja som si rozlíšenie upravil na 1440x900 a mená som vypol (nastavil hodnotu na 0)
Také se připojím .. I když jsem s mnohým co jsi kdy napsal nesouhlasila úplně.. I tak díky za odvedenou práci a přeji Ti mnoho úspěchů v tom fungování v reálném životě
Ano, nějaká úprava Arény před nějakou dobou proběhla. Nyní je drop rovnoměrnější. Mylseli jsme i na bufující dračí šamany, bez kterých by se to nedalo. Na druhou stranu ti, co jsou AFK závěrečný certifikát nedostanou.
Přesně, už před pár dny jsem se chtěla zeptat na odměňovací systém v aréně....jak je možné, že trofeje a další odměny padají i těm, kteří za celou arenu ani nesekli do mobky a jen trolili? Nebyli ani s nikým ve skup a trofejí jim padalo nejvíce. Byl to největší lvl v té místnosti.... Možná by nebylo na škodu na drop předmětů v aréně mkrnout
@TomasFoxx, Abych to upřesnil, dává to, když jste slečený, bez jakéhokoliv elíku nakliklého, bez bufů a bez bonusů ze skupin nebo jezdeckých zvířat. Tudíž jak píše Foxx, je to ze základního stavu.
Můžu se zeptat jak je možný že mi kosti na 30% bonusové hp přidají 3K hp když mám celkové HP 23tisíc? co to má znamenat? Mi to má dát okolo 6ti tisíc..
mentál je fajn. jak píše fox, nemajú ludia také obrany war, dalšia vec on útočí schopkou a každý má bs, čiže ďalšia výhoda. no voči bmku, základ do války je asi 65mag a už to je slušná obrana sama o sebe
To je asi o jedincích no .. však se podívej do žluté kolik včera sekl Bentyaga a taky to nemusí být heal ani BMKO .. modrák a další taky dávají s mentálem pecky ...
U ninji je to alespoň vidět.. ale když si dá mentál nesmrtelnost co má stejné barvy jak buff tak kolikrát v tom houfu ani není poznat, že tu nesmrtelnost má
@LittleNessa, na šamana si už ľudia zvykli za tie roky, je to jeho súčasť, no urobiť z mentála totálny tank, za ten čas dostane snáď aj 300k od všetkých a on si nahádže kúzla a ešte veselo zdrhne preč
No, ja kašlem celé bmko, idem postaviť mentála s útokmi, hodím nesmrtelnosť a budem to kosiť a nie utekať pred zruškom stále, bmko dosah kúzla dosť bieda, všetci tí čo nemajú útoky tak majú 70 sura 65 mag treba to zobrať teraz z opačnej strany
OrangEE píše: Ono celkovo či už tie assisty alebo nesmrtelnosť mentálov, to je úplne nedomyslené myšlienka síce pekná, no chýba tomu trošku logiky
Jo tady souhlasím ... jedna věc je bezruký šaman a druhá věc mentál co si dá trvko a pokud nedostane zruško může 10s vraždit bez milosti a postihu to je funny
LittleNessa píše: No jak jsem řekla..je škoda že velká war nefrčí .. nedávno na mě vyskočilo na YT video od Lukase z 2020 kde v té war bylo tak 25 lidi každá říše ... tam by bylo za zvážení znovu přemýšlet, ale bojím se že ta doba je pryč a žádná změna už tohle nevrátí prostě
LittleNessa píše: No jak jsem řekla..je škoda že velká war nefrčí .. nedávno na mě vyskočilo na YT video od Lukase z 2020 kde v té war bylo tak 25 lidi každá říše ... tam by bylo za zvážení znovu přemýšlet, ale bojím se že ta doba je pryč a žádná změna už tohle nevrátí prostě
LittleNessa píše: No jak jsem řekla..je škoda že velká war nefrčí .. nedávno na mě vyskočilo na YT video od Lukase z 2020 kde v té war bylo tak 25 lidi každá říše ... tam by bylo za zvážení znovu přemýšlet, ale bojím se že ta doba je pryč a žádná změna už tohle nevrátí prostě
No jak jsem řekla..je škoda že velká war nefrčí .. nedávno na mě vyskočilo na YT video od Lukase z 2020 kde v té war bylo tak 25 lidi každá říše ... tam by bylo za zvážení znovu přemýšlet, ale bojím se že ta doba je pryč a žádná změna už tohle nevrátí prostě
TomasFoxx píše: @LittleNessa, ale gene přece skoro nic nepřidává!
Neřekla jsem nic, řekla jsem že je to v téhle war kde lítají taková čísla je to věc, která ti nedá nějako extra výhodu .. nebo se mi nezdá když jdu s postavou bez biologa jako poslední war neberu o nic moc méně jak když byla heal nesa s gene
TomasFoxx píše: @LittleNessa, no vidíš já si myslim že uplně každej si hned uvědomil, že to je hrozná blbost prostě jen to většina nepřizná, komu by se nelíbilo mít navíc 200cb za "nic"
Tak ale to bude stejná blbosti i ve velké ta blbost z toho nezmizí jen protože to jsou jiné války
zmizí, protože ve velký se i ve velkých počtech tolik neumírá, ve střední se hraje kamikaze
Tak to se mohlo nechat i v malých tam se taky neumírá A podle logické nelogičnosti by to dávalo absolutně neabsolutní smysl
TomasFoxx píše: @LittleNessa, no vidíš já si myslim že uplně každej si hned uvědomil, že to je hrozná blbost prostě jen to většina nepřizná, komu by se nelíbilo mít navíc 200cb za "nic"
Tak ale to bude stejná blbosti i ve velké ta blbost z toho nezmizí jen protože to jsou jiné války
zmizí, protože ve velký se i ve velkých počtech tolik neumírá, ve střední se hraje kamikaze
TomasFoxx píše: @LittleNessa, no vidíš já si myslim že uplně každej si hned uvědomil, že to je hrozná blbost prostě jen to většina nepřizná, komu by se nelíbilo mít navíc 200cb za "nic"
Tak ale to bude stejná blbosti i ve velké ta blbost z toho nezmizí jen protože to jsou jiné války
Tak ono to ve finále není úplně za nic .. hrál jsi heala aj s gene .. tak i ten dráp dává dmg prostě a jelikož na té postavě co jsi byl jsou snad jen utoky .. tak víš kolik ten dráp bral... ubral jsi část HP protivníka tak ten asist je logický