Příspěvek
od Mithra » čtv 22. úno 2018 23:48:16
Oficiálně toto řeší §4 odstavec 1 Provozních podmínek společnosti Sindicate s.r.o. v tomto znění:
4.1 Uživatel nesmí Uživatelské účty, včetně všech hodnot, obsahu, prostředků, virtuálních předmětů, virtuálních služeb, licencí apod. (dále jen „Virtuální statky“) užívat, nakupovat, prodávat, darovat, přijímat nebo vyměňovat, pokud není tato skutečnost upravena nadřazenými podmínkami ve vybrané části Portálu, nebo pokud k tomu Provozovatel nedal Uživateli souhlas.
Ve výkladu to znamená, že jediný povolený způsob převodu herního účtu je přes Hero Market. Je to také zároveň jediný bezpečný způsob převodu herního účtu. Pokud se uživatel rozhodne převést účet jakýmkoliv jiným způsobem, dopouští se jednak porušení provozních podminek a může za to být potrestán, ale rovněž ztrácí jakýkoliv nárok na podporu v případě, že ho někdo podvede.
Pojem ztráta nároku si ovšem zaslouží vysvětlení.
To, že uživatel na něco ztrácí nárok v žádném případě neznamená, že mu nemůže být od GM teamu poskytnuta podpora. Pokud to lze, pak se snažíme poskytnout podporu každému uživateli, který jí potřebuje. Ztráta nároku znamená pouze to, že uživatel tuto podporu nemůže od GM teamu vymáhat.
Tolik jen pro objasnění. Stále častěji se totiž na supportu setkáváme s tím, že zlodějíčci a podvodníčci se ohánějí tím, že jsou vlastně v právu, když poruší pravidla, neboť se v nich píše, že uživatel ztrácí nárok na podporu a tím pádem oni vlastně okrádají v souladu s pravidly a GM do toho nemají co zasahovat. To je velký, opravdu fatální omyl.
Snad jsem to tedy vysvětlil dostatečně.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl