Možnost vypnout větší efekty ve hře/zobrazení
Napsal: čtv 02. úno 2023 23:05:03
Ahoj,
Přemýšlel jsem jak zvýšit výkonnost hry na mém stařečkovi bez nutnosti upgradu, prošel jsem většinu starých i novych návrhu/témat ohledně mé myšlenky a nenašel jsem nic krom par náznaků tématu o kterém bych se chtěl pobavit
Rad bych podotkl že, netuším zda nějaké tyto funkce/úpravy mám já sám možnost přímo ve hře nastavit(nenašel jsem)
Primárně mluvím o swampu ale tyto funkce by se určitě dali využít i jinde
1) efekt zásahu, netuším jak přesněji bych to popsal, musel bych být u PC, každopádně při hitnutí mobky vidíte už intuitivně ze ji hitujete (možnost vypnout)
2) kriticky zásah, možnost vypnout animaci kritického zásahu, troufám si říct ze i to má nějaký efekt na celkový běh hry, při těch vyšších desítkách mobek někdy i lehkých stovkách, animace kritu ukazuje v jeden moment tolikrát ze si opravdu myslím ze by to odlehčilo(redukce animaci nebo přímo možnost vypnout)
3) poletující expy, občas to sleduji a přijde mi ze se to začíná podobat komedii o vzniku novorozence(žlutý spermie útočí na moji buffku) (vypnout)
Nevím jak moc to je komplexní problém co se týká zavedení do hry, ale za me tato možnost, vypnout si v launcheru nebo ještě lépe přímo hře, která ovlivňuje jen a jen moji postavu by nemusela na skodu
Nechtěl jsem sem přijít z prázdnými tématy k podmětu, ale opravdu jsem se nad tím zamyslel, uškodit hře jako takové to snad nemůže, snad jen ten vizuál který nebude vypadat tak působivě ale to už, jak jsem zmínil výše by byla jen možnost hráče (stejně tak už to máme dx8,9, vyhlazení, dohled
Jediné zápory které k tomu mám jsou jen ohledně ekonomiky pokud se ji to týká a jestli vůbec ji to nějak zasáhlo(hráčům to poběží lépe a vydělají více) - (už tu máme hráče kterým to běží dobře i když se to při množení zvrtne), já osobně jsem nezaznamenal nějaký enormní rozdíl jestli klasická množka a nebo přemnožení s extrémními laggy, případně drop hry, výdělek byl téměř stejný
Rad si vyslechnu názory ostatních lidi proč ne, nemam s kým vést tuto diskuzi takže se klidně do toho oprate, nebo naopak co napadne v souvislosti s tímto tématem vás
/edit - Chtěl jsem tím říct méně efektů=menší zátěž za cenu vizuálu, přesto jako volitelná možnost
Přemýšlel jsem jak zvýšit výkonnost hry na mém stařečkovi bez nutnosti upgradu, prošel jsem většinu starých i novych návrhu/témat ohledně mé myšlenky a nenašel jsem nic krom par náznaků tématu o kterém bych se chtěl pobavit
Rad bych podotkl že, netuším zda nějaké tyto funkce/úpravy mám já sám možnost přímo ve hře nastavit(nenašel jsem)
Primárně mluvím o swampu ale tyto funkce by se určitě dali využít i jinde
1) efekt zásahu, netuším jak přesněji bych to popsal, musel bych být u PC, každopádně při hitnutí mobky vidíte už intuitivně ze ji hitujete (možnost vypnout)
2) kriticky zásah, možnost vypnout animaci kritického zásahu, troufám si říct ze i to má nějaký efekt na celkový běh hry, při těch vyšších desítkách mobek někdy i lehkých stovkách, animace kritu ukazuje v jeden moment tolikrát ze si opravdu myslím ze by to odlehčilo(redukce animaci nebo přímo možnost vypnout)
3) poletující expy, občas to sleduji a přijde mi ze se to začíná podobat komedii o vzniku novorozence(žlutý spermie útočí na moji buffku) (vypnout)
Nevím jak moc to je komplexní problém co se týká zavedení do hry, ale za me tato možnost, vypnout si v launcheru nebo ještě lépe přímo hře, která ovlivňuje jen a jen moji postavu by nemusela na skodu
Nechtěl jsem sem přijít z prázdnými tématy k podmětu, ale opravdu jsem se nad tím zamyslel, uškodit hře jako takové to snad nemůže, snad jen ten vizuál který nebude vypadat tak působivě ale to už, jak jsem zmínil výše by byla jen možnost hráče (stejně tak už to máme dx8,9, vyhlazení, dohled
Jediné zápory které k tomu mám jsou jen ohledně ekonomiky pokud se ji to týká a jestli vůbec ji to nějak zasáhlo(hráčům to poběží lépe a vydělají více) - (už tu máme hráče kterým to běží dobře i když se to při množení zvrtne), já osobně jsem nezaznamenal nějaký enormní rozdíl jestli klasická množka a nebo přemnožení s extrémními laggy, případně drop hry, výdělek byl téměř stejný
Rad si vyslechnu názory ostatních lidi proč ne, nemam s kým vést tuto diskuzi takže se klidně do toho oprate, nebo naopak co napadne v souvislosti s tímto tématem vás
/edit - Chtěl jsem tím říct méně efektů=menší zátěž za cenu vizuálu, přesto jako volitelná možnost