Jak využívat tiketní systém

Informace o vybraných událostech ve hře. Pro kompletní informace o novinkách sledujte web.
Užitečné odkazy: Pravidla, Seznam změn, Tým Ekura
Zamčeno
Motji
Lv.1
Lv.1
Příspěvky: 1
Registrován: sob 24. črc 2010 15:05:58
Kontaktovat uživatele:

Jak využívat tiketní systém

Příspěvek od Motji » stř 04. srp 2010 22:07:05

Pokusila jsem se sestavit jednoduchý návod, jak bez problému využívat náš nový tiketní systém.

Kde váš tiketní systém najdu? Proč bych měl(a) tiketní systém využívat?
  • • Vaše dotazy budou vyřizovány s maximální rychlostí. Náš tým bude po odeslání tiketu ihned upozorněn a začne se Vám věnovat. Eliminujete tak časové ztráty na obou stranách
K čemu mohu tiketní systém využít?
  • • Ke všemu. Jakmile budete mít nějaké potíže, využijte tiketního systému.
Je složité napsat tiket? Obávám se, že to nezvládnu.
  • • Není čeho se bát. Je to velmi jednoduché, zvládně to opravdu každý.

    Otevřete si stránku dostupnou na adrese http://support.sindicate.cz a v horním menu stránky klikněte na Kontaktovat podporu. Objeví se Vám formulář s několika kolonkami: Přezdívka (jméno postavy ve hře), E-mailová adresa + potvrzení e-mailové adresy (2x zadáte stejnou e-mailovou adresu, aby se provedla kontrola, že jste neudělali překlep. Zadaná e-mailová adresa musí korespondovat s adresou zadanou při registraci Metin2 účtu), poté z rozbalovacího menu vyberte, čeho se Váš problém týká. Je to opravdu jednoduché a rychlé - nezabere Vám to více jak 20 vteřin.

    V následujícím textovém poli je nutné co nejlépe a nejpodrobněji Váš problém popsat. Na neúplné či špatně specifikované problémy nebude brán zřetel.

    Můžete přidat i přílohy ve formě obrázků, vedoucí k rychlejšímu vyřešení problému.
Jak dlouho budu čekat na odpověď?
  • • Popíšete-li svůj problém opravdu znamenitě a formulář vyplníte korektně, odpověď se Vám dostaví během několika málo minut. V opačném případě bude tiket ihned zamítnut.
Jak poznám, že mi na tiket někdo odpověděl?
  • • V případě učinění odpovědi bude kontaktováni e-mailem na zadanou adresu při vytváření tiketu. V e-mailu bude obsažena odpověď vč. dalších důležitých informací
Mohu k tiketu přidat svůj komentář?
  • • Samozřejmě. Ihned při vytvoření tiketu Vám na e-mail jsou odeslány důležité informace, jako je klíč a kontrolní součet. V horním menu stránky stačí kliknout na Historie tiketu. Objeví se Vám formulář se 2 poli, které když vyplníte, zobrazíte historii tiketu. Uvidíte veškterou předchozí komunikaci s týmem a možnost přidání odpovědi.
Nahrál(a) jsem ve hře video, které chci připojit k tiketu. Jak na to?

[BA]GeekGF

Re: Jak využívat tiketní systém

Příspěvek od [BA]GeekGF » pát 01. říj 2010 10:15:30

No..A také když si ho odeslal, napsalo ti to kolik ticketů je před tebou..

Uživatelský avatar
Saggitarius
Game Administrator
Game Administrator
Příspěvky: 1148
Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 2825 poděkování

Re: Jak využívat tiketní systém

Příspěvek od Saggitarius » ned 10. říj 2010 19:18:09

uprava pravidel tiket systemu :

Ticket systém
V každé hře jsou chyby a problémy a proto byl zřízen ticket systém, který zabezpečí komunikaci mezi vámi a námi. Nicméně pro správnou komunikaci a urychlené vyřízení je nutno dodržet následující pravidla.

vždy je nutno uvést EMAIL, který je majitelem dotyčného účtu, nikdo jiný nedostane na tiket odpověd než majitel a dále nelze řešit jakékoliv problémy za cizí účty

možné problémy k hlášení + požadavky co je nutno uvést
- zmizlé peníze / předměty po vykopnutí ze hry (těsně po uzavření obchodu vás to vykopne a po nalogování zpět vám chybí peníze za prodej, předmět je vždy na postavě kupujícího) = zde je nutno napsat vždy jméno postavy, kde chybí peníze a dále je nutno uvést přibližný čas (datum + hodina)
- zablokovaný účet (při přihlášení to píše konto zablokováno) = pokud chcete řešit důvod zablokování svého účtu je nutno uvést ID účtu
- vulgarismy, nadávky, vyhrožování = zde je nutno doložit svá tvrzení screenem ze hry (žádné focení mobilem), kde bude uvedena kompletní komunikace, stím, že neuznáváme pokud bude na screenu jedno slovo či jen krátká zpráva se sprostým slovem, screen se vytváří tlačítkem PRINT SCREEN a ten je uložen ve složce s hrou (SCREENSHOT) výsledný soubor neupravujte (musí také zůstat ve formátu JPG)
- hlášení cheatru, podvodníka - cheatra je možno nahlásit pouze s důkazním materiálem (video - pro speed hack, port hack, wall hack., screenshost - pro damage hack) atd. u některých typu podvodu není tento důkaz povinný, ale pomůže proto pokud možno jej dodejte, pro screeny platí stejná pravidla jako u vulgarismu (JPG, neupravovaný, přímo ze hry, žádný mobil)
- podvody v obchodu - pokud vás někdo podvede, kdy vás naláká na výhodnou výměnu předmětu, pak je nutno si nafotit (screenshot - opět stejná pravidla jako v předcházejících případech) dohodu o výměně. Bez této dokumentace nebude předmět vrácen + podvodník zabanován.
- neobdržení SD při sponzoringu - nutno uvést ID (variabilní symbol), bez něj není možno řešit (informovat) o stavu
- změny nastavení účtu - pokud je problém s nastavením údajů na účtu (heslo, email, sklad, kod pro smazaní postavy) pak se připravte na doplňující otázky (nejčastěji při změně emailu) pro ověření majitele účtu
- žádost o post GM - ucelenou žádost s informacemi o sobě a vašimi zkušenostmi si vždy ponecháváme, pro případné rozšíření teamu (žádosti o 5ti slovech, ve kterých je 6 chyb jsou okamžitě vymazány)
- hlášení chyby hry - co nejlépe popsat za jakých okolností se daná chyba stane, stala, chyby překladu ap. (vhodné doplnit screeny)
- vykradení/ukradení účtu - pokud někomu dáte heslo ani nepiště tyto tikety, vše jde dohledat kolik lidí hrálo na daném účtu, jen v případě, kdy je zřejmé že došlo k vykradení účtu neznámým způsobem je problém řešen, ale ne vždy jsou vráceny všechny předměty (uvedení údajů na podvodný web je také detekováno a okamžitě skartováno)

Při nedodání příslušných informací budete pravděpodobně upozorněni o nedostatečnosti informaci, v tomto případě použijte volbu HISTORIE TIKETU, kdy informace doplníte. Novým tiketem pouze přidáte práci navíc, a tím i prodloužíte dobu reakce na daný problém.
Při uvedení falešných údajů (za účelem obohacení se) se vystavujete riziku zablokování herního účtu v případech jasného podvodu zablokování cele IP adresy.

problémy, které se neřeší na tiket systemu, ale patří na forum
- nefukčnost hry - návody jsou na webu jak postupovat (sekce DOWNLOAD) + jistě se stejný problém řešil na foru, pokud ne tak jej není problém založit a jistě někdo z řad teamu či i ostatních hráčů na webu rádi pomohou se sprovozněním
- nemožnost připojení / porucha / výpadek serveru - mnohdy víme o problému dříve než vy, ale i v případě že tomu tak není, tak ničemu nepomůžete spamováním TICKETU hlášením o poruše na serveru
- vysvětlování že nám někdo napíše že vás máme zabanovat - nepiště nám dopředu, že vás chce někdo nahlásit, aby byl váš účet zablokován, těmto tiketům se nikdo nevěnuje, řešíme až případný BAN / potažmo UnBAN
- návrhy změn - ty patří automaticky na forum (do správné sekce)


PREMIUM SUPPORT - v současné době není aktivován
hráči kteří zasponzorovali náš server mají možnost využít tlačítka v nastavení účtu, který je odkáže na support, kdy po jeho odeslání bude TICKET označen jako premiovy (přednostní) a bude vyřízen přednostně před ostatními, ale má stejnou váhu jako by to byl normání ticket, žádné jiné výhody se nedostává.

Délka odezvy ze supportu
Tikety jsou vyřizovány v tomto pořadí + informace o přiližných časech
Informace o platbě SD - 24 h., ve výjmečných případech 48h.
Problém s nastavením účtu - 24 h.
Nahlášení hacker / bota / scriptů - 48h.
Nadávky / vyhrožování - 48 h.
Informace k zablokování mého účtu - 48h., pokud bude nutná konzultace více GM pak max 96 h.
Ztráta peněz / itemu po vykopnutí ze hry - dle aktuální fronty požadavků, vyřizování postupně od nejstarších po nejnovější
Krádež účtu / vykradení účtu / podvod při obchodu - dle aktuální fronty požadavků, vyřizování postupně od nejstarších po nejnovější
Nahlášení BUGu ve hře - jen pokud je nutné zjištění dalších informací, co bug způsobuje
Chci být GM - pokud nás zaujme žádost pak 48 h., nepřibíráme však pořád, žádosti uchováváme dle další potřeby
(Pokud bude tiket uveden ve špatné sekci, či uvedeny nekompletní informace, může být uzavřen bez odezvy)

Citováno z nových pravidel
[GA]Saggi
Ekura tým

Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support

Uživatelský avatar
Mystery
Lv.10
Lv.10
Příspěvky: 61
Registrován: úte 15. čer 2010 13:00:23
Dal poděkování: 21 poděkování
Dostal poděkování: 107 poděkování

Re: Jak využívat tiketní systém

Příspěvek od Mystery » sob 08. led 2011 21:27:14

...i když nerada,ale musím to sem napsat! Všichni si umíte jen stěžovat ohledně supportu,ale zadělit svůj problém do správné sekce je asi neskutečný problém pro většinu z vás:-(
A vážení! Nejsme jasnovidci!!! Pište laskavě HERNÍ NICK POSTAVY která má být na tiketu řešena!
děkuji za celý team ;-)
[GM]Mystery
Ekura Team

Uživatelský avatar
Max
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 31
Registrován: ned 13. čer 2010 5:23:27
Dal poděkování: 24 poděkování
Dostal poděkování: 53 poděkování

Re: Jak využívat tiketní systém

Příspěvek od Max » úte 08. úno 2011 14:50:22

DODATEK K SUPPORTU

Pokud nebude Vaše reakce na Naší odpověď do 10dnů, tak bude tiket automaticky uzavírán.
Neúplné a nesmyslné tikety budou uzavírány bez řádné odpovědi.
Spamování supportu či neodpovídání na otevřený tiket bude postihováno BANem dle závažnosti prohřešku.



[GM]Max
siNDiCATE Team
[GM]Max
siNDiCATE Team


Včerejšek je minulostí, zítřek je obestřen tajemstvím a dnešek je darem ...

Uživatelský avatar
Mystery
Lv.10
Lv.10
Příspěvky: 61
Registrován: úte 15. čer 2010 13:00:23
Dal poděkování: 21 poděkování
Dostal poděkování: 107 poděkování

Re: Jak využívat tiketní systém

Příspěvek od Mystery » pon 02. kvě 2011 0:10:49

Je mooc hezké od vás,jak si pořád stěžujete na support a podobně...Ale vážení,zkuste konečně taky hnout rozumem!!! Napíšete svůj problém-co je "hezké",ale my opravdu nejsme jasnovidci,abychom věděli o jakou vaši herní postavu[ (tedy jméno ve hře)-už nevím jak blíže to definovat :x ] se vůbec jedná! Takže NAPOSLED a to mluvím snad za všechny členy teamu - bez jména herní postavy uvedené v tiketu bude daný tiket UZAVŘEN! Taky částky do 10kk vracet nehodláme a to si poděkujte samy sobě za to,jak se snažíte obohacovat tímhle způsobem :(
děkuji za vaše pochopení ;)
[GM]Mystery
Ekura Team

Uživatelský avatar
Mystery
Lv.10
Lv.10
Příspěvky: 61
Registrován: úte 15. čer 2010 13:00:23
Dal poděkování: 21 poděkování
Dostal poděkování: 107 poděkování

Re: Jak využívat tiketní systém

Příspěvek od Mystery » ned 10. črc 2011 18:17:20

Vulgarita vs.support
Milá komunito, nezatěžujte support tiketama ohledně vulgarity ve stylu:
- posílám nadávky..........screen -> ******
- screen -> krávo
- screen -> běž do pr...
- lamo
a pod.
Snad po nás nechcete abychom tohle řešili? Nejsme výchovní ústav a každý hráč snad zná míru kde začíná opravdu "hustá" vulgarita ....tedy boužel
dík za pochopení ;)
[GM]Mystery
Ekura Team

Uživatelský avatar
Saggitarius
Game Administrator
Game Administrator
Příspěvky: 1148
Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 2825 poděkování

Re: Jak využívat tiketní systém

Příspěvek od Saggitarius » pát 16. zář 2011 14:07:08

Odednešního dne, při vytvoření tiketu vám dorazí email, tak jako obvykle.
Nicméně je upraven odkaz Historie Tiketu, který předvyplní zadaný klíč a kontrolní kod.

Další změnou je, aby jsme měli jistotu, že jste opravdu dostali tyto 2 kody (v podstatě celý email) je nutno ještě tiket aktivovat dalším odkazem.
Takto budeme vědět, že v případě nutnosti dodatečně s vámi komunikovat nad daným problémem, neskončí v koši, ale bude doručen Vám.
Bez aktivace nebude tiket řešen (neobjeví se na seznamu). Aktivaci je možno udělat do 24 hodin od vytvoření tiketu.


Příklad Emailu :

Vytvořil jste tiket v 2011-xx-xx xx:xx:xx s následujícím obsahem:
________________________________________
Přihlašovací jméno: vaše jméno které jste uvedli (login)

Popis problému:
Kompletní text, který jste uvedli při vytvoření v kolonce popis problému.
________________________________________
Pro aktivaci je nutno použít následující odkaz : Aktivace tiketu<<<<odkaz pro Aktivaci !!!
Bez aktivace není tiket zařazen do řešení, neboť nemáme jistotu zpětné vazby,
v případě nutnosti zjišťovaní dodatečných informací.
________________________________________
Na našem webu můžete zobrazit Historii tiketu<<<odkaz pro zobrazení historie a možnost dodání dalších informaci

Klíč: ZdeJeUvedenKlíčProPřípadRučníhoZadáníNaWebu
Kontrolní součet: ZdeJeUvedenSoučetProPřípadRučníhoZadání
Po vyřízení Vašeho tiketu budete upozornění e-mailem.
[GA]Saggi
Ekura tým

Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support

Zamčeno

  • You do not have permission to post in chat.
@ Mionix « pon 6:16 pm »
Poprosil bych všechny, ať tuto informaci předají všem výhercům. Je potřeba ty odměny vybrat co nejdříve. Kdy prémka aktivujete, už bude na vás.
@ Mionix « pon 4:40 pm »
@gagefranjo,  Vybrat by jste si odměnu měli co nejdříve. Kdy ji pak použijete je na vás.
@ gagefranjo « pon 3:14 pm »
Je casove omezen vyber balicku u velitele za podzemi ?
@ Mionix « sob 2:29 pm »
@Trubice,  ticket, nahradíme.
@ Trubice « sob 1:16 pm »
@Mionix Ahoj, včera jsem letmo klikl na postavě na stání do HG talisman a zase zmizel, tak jen informuji
@ Trubice « sob 1:16 pm »
test
@ Akemos « pát 8:27 pm »
kdy budou odměny za podzemí?
@ Mionix « pát 4:08 pm »
@noxforko,  Víme o tom, GA se rozhoduje, co s ním.
@ noxforko « pát 2:45 pm »
ahoj jak se zbavím toho klíče světla? vyhodit nejde ani prodat ani hodit do skladu ...
@ Mionix « čtv 2:52 pm »
@MrDzenda,  GA dělal ještě nutné opravy.
@ MrDzenda « čtv 11:41 am »
Ahoj, tak copak se děje s údržbou, hra fungovala, a najednou mě to kicklo a nejde se přihlásit? :D Ne, spíš mě zajímá, kdy server zase pojede, cca? :D Děkuji
@ TomasFoxx « stř 8:01 pm »
fnuk
@ Akemos « stř 1:30 pm »
ne nemusíš dělat zas
@ TritonX « stř 12:04 pm »
Ahoj když jsem před generací měl úkol co Cidonie, nemusím jej po generaci dělat znovu?
@ kovardominik « pon 10:25 pm »
Děkujeme za prodloužení sněhuláků :)
@ Mionix « ned 5:37 pm »
@Gulik,  Co zatím vím, tak by měly zůstat tak jak jsou. Ale nikdy samozřejmě nevidím do hlavy majitele a GA. :-D
@ Gulik « ned 5:17 pm »
Ahoj @mionix, rád bych se zeptal na obchodovatelnost skinů Dies Lucis po údržbě - bude to stále možné? Mockrát děkuji!
@ dD420 « sob 7:10 pm »
no jasně, jenomže nikdy nepadne jenom 13 kousků, proto jsem se ptal. Zapnul jsem cidonku asi po 2 letech, ale vždycky jsem odcházel minimálně s 40 kouskama a to to dělám pořád stejným způsobem. Takže proto tohle u mě vyvalalo otázku. Prostě jenom smůla
@ Mionix « sob 6:03 pm »
@dD420:up:
@ Mionix « sob 6:03 pm »
@dD420,  A jen na vysvětlení. Koukáme na drop yangů někdy a někde, ale rozhodně se za poslední rok, dva nic ani tam neměnilo. Proč by nás mělo zajímata, zda někde na nějaké mapě padá hráči za hodinu 300, 100 nebo 50 kousků chitinu? Pro nás naprosto nepodstatné. Nejsou to yangy, tudíž nám je to naprosto jedno. Hledejte opravdu chybu jen u sebe.
@ dD420 « sob 6:02 pm »
právě mě jen zajímalo jestli to byla prostě smůla, nebo se něco změnilo. Mapy mi nepadají vůbec, to já vůbec neřeším :D Dnešní cidonka mi potvrdila že to byla spíše jen ta smůla
@ Mionix « sob 5:55 pm »
@dD420,  žádný problém není. A znova opakuji, nic se neměnilo. Problém je jen u vaší postavy, respektive není, jen vy ho vidíte. ;-) A pokud si myslíte, že je něco špatně, napište mi jméno postavy a já se na ní podívám do logů. Můžeme lehce vše dohledat. ;-)
@ dD420 « sob 3:42 pm »
@Mionix, ptám se, protože za celé dvě hodiny padlo 13 chitinů. Moje myšlenkové pochody? Jakože ptát se když vidím problém? AHA
@ Mionix « sob 11:52 am »
@JIGsaw1,  leda zatím prodat. Možná něco s tím v budoucnu.
@ JIGsaw1 « sob 11:50 am »
Existuje nějaké využití pečetí skladu získaných v eventech na účtě, který má již full sklad? V tromto případě je prodejnost omezená a jen se mi to hromadí...
@ Mionix « pát 6:00 pm »
@dD420,  neměnil. Opravdu zírám, jak někdo na něco takové vůbec přijde? Že vám jednou místo 5 map nepadne ani jedna? Nechápu tyto myšlenkové pochody.
@ dD420 « čtv 8:10 pm »
Nevíte náhodou, jestli se měnil drop rate v cidonce?
@ Dejvx « čtv 11:17 am »
@Akemos,  Já si myslím, že ano.
@ Akemos « čtv 10:41 am »
Podzemní arénu bude možno procházet až do 5. 1 . Znamená to že výsledky jde zlepšit až do páteho místo druhého ledna?
@ NedGabriel « úte 9:27 pm »
Suko201 píše: : bylo to asi na 5 účtech a s odstupem času a nedávno to manželka zas zkusila zda to funguje...
Mionix píše:: nahradit není třeba stejně si nepamatujeme kdy a kde :D a zas tak velká škoda to není já mám raději dráčka a toho ještě mám :D
@ kovardominik « úte 9:21 pm »
Vše nejlepší do nového roku, hodně zdraví a úspěchů v reálném životě i na ekuře všem přeje kovardominik
@ Mionix « úte 2:25 pm »
A jak píše Suko201. Koupit plato 30 vajec pukavců a sežrat je všechny, co kdyby jedno bylo dobré? To je na hodně silný žaludek. :-D
@ Mionix « úte 2:21 pm »
@NedGabriel,  Opravit to bez údržby nejde. Proto píšu, nahradíme po napsání ticketu a kdy se to stalo. V logách to vidíme. Givlé už fungují.
@ Suko201 « úte 2:19 pm »
NedGabriel píše:
Mionix píše: @Trubice,  víme o tom. Blbne to jen u části lidí. Napiš ticket, nahradíme.
jde spíš o to to opravit s manželkou už jsme přišli asi o 15 talismanů zimní laně a zimního soba. Ještě několik jich máme a bojíme se je použít...
jako promiň, že rypu, ale když vidím, že 2-3 nefungují, tak nebudu zkoušet dál a napíšu tiket, ne? Proboha.. Co vy jste za lidi :-D
@ NedGabriel « úte 2:17 pm »
Mionix píše: @Trubice,  víme o tom. Blbne to jen u části lidí. Napiš ticket, nahradíme.
jde spíš o to to opravit s manželkou už jsme přišli asi o 15 talismanů zimní laně a zimního soba. Ještě několik jich máme a bojíme se je použít...
@ Suko201 « úte 12:09 pm »
Valkaryan píše: Do kdy jsou sněhuláci?
do tří králů byli vždy
@ Mionix « úte 8:14 am »
@Trubice,  víme o tom. Blbne to jen u části lidí. Napiš ticket, nahradíme.
@ Valkaryan « pon 10:28 pm »
Do kdy jsou sněhuláci?
@ Trubice « pon 9:27 pm »
TomasFoxx píše: @Trubice,  je to bug, napiš si ticket, vrátí ti ho
Ok, díky. Asi psát nebudu jen aby o tom lidi věděli
@ TomasFoxx « pon 9:15 pm »
@Trubice,  je to bug, napiš si ticket, vrátí ti ho
@ Trubice « pon 9:04 pm »
Ahoj, mam dotaz chtěl jsem dneska aktivovat talisman vánoční laně (z denních dárků) a napsalo mi to, že talisman ztratil kouzelnou moc a že už nejde použít přitom jsem jej ještě neaktivoval. Něco se měnilo ? Děkuji
@ NedGabriel « pon 12:39 pm »
Velice moc děkujem :D
@ Mionix « pon 8:50 am »
@NedGabriel,  Sněhulákům bylo důrazně domluveno.
@ NedGabriel « pon 12:46 am »
Prosím pomoc, máme problémek na louce, 4 sněhuláci se tak velice moc objímají, že nejdou umlátit...
@ Trubice « ned 11:12 am »
@kovardominik,  Jde to taky, ale musíš ty okna přehazovat přes TAB
@ kovardominik « ned 9:04 am »
ale v okně, fullscreen jsem nezkoušel
@ kovardominik « ned 9:00 am »
jo bez problému, klidně 10 účtů když ti to utáhne pc
@ ByFizel « sob 11:36 pm »
teda účtov *
@ ByFizel « sob 11:34 pm »
čaute, je možné nejako cez launcher prihlásiť viac postáv naraz ?
@ Mionix « sob 4:00 pm »
@TomasFoxx,  byl v potoce :-D netuším, jak ho tam kdo dostal. Ale pro GM otázka 30 vteřin nápravy.
@ TomasFoxx « sob 11:21 am »
asi nejaka nova technika na selase, utopit :D
@ Mionix « sob 10:16 am »
@TomasFoxx,  Odtáhli ho, utopit. Zabil jsem ho.
@ TomasFoxx « sob 1:33 am »
mohl by nekdo z tymu mrknout, jestli je selas vpohode? to vypada ze zmizel
@ MilaRocky « čtv 4:06 pm »
Leorio píše:
TomasFoxx píše: @MilaRocky si zaslouží dárek za zlatý prase, jinak to je celý podplacený
Pokus to byl dobrý, ale neúspěšný. :)
Musel jsem to zkusit no :D :D Ale sám jsem nevěřil, že mi to projde :D
@ Lelaion « čtv 11:08 am »
Od kdy nejdou vip pečetě použít na na další odevzdávání věcí na zručku ? pamatuju si že to dříve šlo
@ Leorio « stř 3:03 pm »
TomasFoxx píše: @MilaRocky si zaslouží dárek za zlatý prase, jinak to je celý podplacený
Pokus to byl dobrý, ale neúspěšný. :)
@ TomasFoxx « stř 2:28 pm »
@MilaRocky si zaslouží dárek za zlatý prase, jinak to je celý podplacený
@ Mionix « stř 10:13 am »
Děkujeme také.
@ kovardominik « úte 8:58 pm »
též se přidám. Veselé vánoce všem hráčům i členům týmu přeje kovardominik :)
@ Dejvx « úte 2:39 pm »
Mionix píše: Za celý tým Ekury přeji všem hráčům krásné Vánoční svátky, zdraví a šťastný Nový rok.
Děkujeme 🤗 Vám taky 🐒🥳

Who is chatting

offline Fogru 
offline Mionix 
offline TomasFoxx 
offline dD420 
offline iceblood 
offline yukiyuki