Jsem amatér , ale strašně jsem se nudil tak jsem zkusil něco vymyslet.
Předem se omlouvám za pravopisné chyby. (ty mi můžete psát do PM a já je pak upravím) Pokud by se ale příběh líbil tak bych pokračoval dál

------------------------------------------------------------------------------------------------
Neočekávané věci
Ležel jsem na bitevním poli , vše mě bolelo nemohl jsem se ani hnout . Bolest byla tak silná že jsem se nemohl ani zvednout. V dálce jsem něco uviděl , že by nepřátelské vojsko ? Nebo nějaké jiné stvoření ? Pomyslel jsem si , měl jsem strach nemohl jsem se totiž ani hnout . Budu dělat mrtvého a oni si mě nevšimnou. Jenže si mě všimli ale nemusel jsem mít vůbec strach bylo to královské vojsko za které jsem bojoval ve válce. Uslyšel jsem jen jak někdo volá „přineste nosítka“ , dál si nic nepamatuju jen to že jsem se probudil až zde.
Uběhlo pár týdnu a já pořád ležel v posteli a nemohl jsem se uzdravit. Říkal jsem si to je to semnou až tak zlé ? Už nebudu moc jezdit na koni ? Už nebudu moc zvednout meč ? Měl jsem stres a obával se toho nejhoršího. V tom ale přišel starý muž a držel v ruce elixír.
"Hochu víš co mám v téhle ruce ?"
Nevydal jsem ani ze sebe hlásek nevím čím to bylo , neměl jsem žádnej strach tak čím to bylo že jsem nemohl vydat ani jedno slovo ? "To co mám v ruce to je kouzelný elixír mohlo by ti to vrátit tvé zdraví a mohl bys dělat vše co jsi dělal než si šel do války."
"Ale nedám ti ho jen tak ?" "A a za co by jste mi ho dal ?" Vykoktal jsem ze sebe.
"Už jsem starý a mám doma jednoho kluka který ztratil oba rodiče když byl hodně malý."
"A já už jsem starý a moc času mi nezbývá. A proto bych tě chtěl poprosit jako zkušeného vojáka aby sis ho vzal do péče až nastane můj čas." "Naoplátku ti dám tenhle kouzelný elixír."
"A to vám mám věřit že tenhle elixir mě dokáže uzdravit ?" "Dám ti tenhle elixír a uvidíš sám zda funguje pak je to jen na tobě zda si ho vezmeš do péče až nastane můj čas."