Stánky v modré říši - adekvátní řešení

Archív návrhů, které byly buď uzavřeny, nebo zrealizovány.

Jsem pro návrh číslo...

1
4
20%
2
7
35%
3
1
5%
4
4
20%
Žádný
4
20%
 
Celkem hlasů: 20

Uživatelský avatar
nechápavec
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 464
Registrován: čtv 20. led 2011 14:30:02
Bydliště: GY
Dostal poděkování: 95 poděkování

Stánky v modré říši - adekvátní řešení

Příspěvek od nechápavec » čtv 30. srp 2012 9:36:28

Zdravím všechny příznivce Metinu,

Myslím, že už název vypovídá své. Jedeme nakupovat a stánky v modré říši, které jsou u skladu, se nedají prohlédnout a když si popojdeme blíž, hned po nás vystartuje půlka říše ( Když nemáme PvP, výsledek si vyvodíte sami ).

Můj návrh spočívá v tom, že by se protáhla safezona o trochu dál, protože to prohlídání stánků z kruhu je docela nepřehledné a když se Vám něco líbí a chcete to koupit, musíte stejně ven z kruhu a hned po Vás vystartujou.
Náměstí:
Obrázek
Místo u skladníka:
Obrázek
Nyní k návrhům:

1) Protáhnout safezonu až po sklad, třeba jen udělat tlustý pruh podél toho "chodníčku", co vede ke skladu. Skladník by byl samozřejmě v neutrální zóně.
Udělal jsem takový návrh, kde by safezona mohla být ( nejsem malíř, pardon :lol: ).
Návrh velikosti safezony:
Obrázek
2) Zrušit možnost vytvoření stánku mimo safezonu. Tímto by se vyřešil problém úplně.

3) Zrušit možnost postavení stánku mimo tržnici ( Podle mě špatný nápad :D. Ale dám ho sem taky ).

4) Možnost postavení stánku od levelu 15, kdy už nemáte PvP ochranu. To by pak nebyl problém to čas od času pročistit a oni by si to potom rozmysleli.

A teď do mě.

S pozdravem, BaGo

[Edit: To je fajn, že by byl skladník v neutrální zóně, ale tím pádem bude u skladu ještě větší bordel :)
Téma schváleno především kvůli návrhu 2 a 3/Tryphena]


[Edit: Přidána i možnost č.4 + adekvátní úprava ankety. /Script]


[Edit: Problém vyřešen jinou úpravou ve hře. /Script][/size][/color]

Uživatelský avatar
Dakil
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 257
Registrován: ned 02. led 2011 20:36:02
Dal poděkování: 13 poděkování
Dostal poděkování: 18 poděkování

Re: Stánky v modré říši - adekvátní řešení

Příspěvek od Dakil » čtv 30. srp 2012 22:27:13

1. návrh - :omg: :normal?: .. Kravina :D
2. a 3. návrh - No, ten 2. bych zavedl na 100%.. Ten 3. bych taky bral, jenže je tu problém, že pak všechny stánky budou na tržnici :arrow: přastánkováno :arrow: hromada lidí a stánků na tržnici = Ohromné lagy :error:
Možná kdyby se zvětšila mapa na tržnici, ale ani tak nevím :)
Obrázek

HonzaM
Lv.40
Lv.40
Příspěvky: 2145
Registrován: pon 14. bře 2011 14:42:04
Bydliště: Starý Hrozenkov
Dal poděkování: 3576 poděkování
Dostal poděkování: 845 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Stánky v modré říši - adekvátní řešení

Příspěvek od HonzaM » pát 31. srp 2012 1:03:17

Mně by se líbilo, kdyby stánek mohla založit až postava s lvlem 15. By hned byl konec se stavěním mimo námko :)

Uživatelský avatar
DzugeRai
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 42
Registrován: sob 07. led 2012 11:59:00
Dal poděkování: 30 poděkování
Dostal poděkování: 25 poděkování

Re: Stánky v modré říši - adekvátní řešení

Příspěvek od DzugeRai » pát 31. srp 2012 11:36:37

Já souhlasím jen s 2. návrhem, už by se s tím mohlo taky něco dělat.. já moc do cizích říší nechodím a v :chunjo: to tak divoké není, ale když je teď v kruhu dost místa díky tržnici, tak by lidi mohli dělat stánky tam a nemuseli se cpát mimo.
Mohlo by to být jako s meteory, akorát s možností stánku jen v kruhu nebo na tržnici. Kdyby někdo postavil stánek mimo, zobrazila by se mu věta: ,,Tady nemůžeš postavit stánek!" a to by člověka donutilo jít právě do kruhu (nebo na tržnici).

Takže 2. návrh PRO, ostatní PROTI
Blébleblé

Uživatelský avatar
Wenneis
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 207
Registrován: čtv 31. kvě 2012 7:47:13
Bydliště: Praha
Dal poděkování: 4 poděkování
Dostal poděkování: 33 poděkování

Re: Stánky v modré říši - adekvátní řešení

Příspěvek od Wenneis » pát 31. srp 2012 12:21:55

Rozhodně PRO!
Nikde jinde to není až tak moc. V žluté je tak maximálně 5 stánku a v červené to samé. Ale v modré je u skladu více jak polovina stánku u skladu.

To, že je to u sklad by mi vůbec nevadilo, ale vadí mi ti hráči tam...
Chápu, že říše jsou od toho aby jsme se zabíjeli, ale aby na mě bylo 20 hráčů a do chatu psali "lama", "vipadni"...
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Teensaver
Lv.28
Lv.28
Příspěvky: 882
Registrován: ned 28. srp 2011 12:30:58
Bydliště: Slovensko, Šurany
Dal poděkování: 265 poděkování
Dostal poděkování: 149 poděkování

Re: Stánky v modré říši - adekvátní řešení

Příspěvek od Teensaver » pát 31. srp 2012 14:04:46

1. Návrh - proti .. ich vec kde to postavia a kto/čo im to zničí + skladníka by potom ani vidno nebolo :D
2. Návrh - tož tenhle vypadá zajimave.. pro
3. Navrh - zrušit mimo tržnici? Si představ ten masakr stánků :D by si se nedostal ani na druhej roh :D proti.. :D

Uživatelský avatar
nechápavec
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 464
Registrován: čtv 20. led 2011 14:30:02
Bydliště: GY
Dostal poděkování: 95 poděkování

Re: Stánky v modré říši - adekvátní řešení

Příspěvek od nechápavec » pát 31. srp 2012 15:35:27

Je tady ještě možnost přidat jedno řešení:

4) Možnost postavení stánku od levelu 15, kdy už nemáte PvP ochranu. To by pak nebyl problém to čas od času pročistit a oni by si to potom rozmysleli.

Uživatelský avatar
Dakil
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 257
Registrován: ned 02. led 2011 20:36:02
Dal poděkování: 13 poděkování
Dostal poděkování: 18 poděkování

Re: Stánky v modré říši - adekvátní řešení

Příspěvek od Dakil » sob 01. zář 2012 18:30:42

nechápavec píše:Je tady ještě možnost přidat jedno řešení:

4) Možnost postavení stánku od levelu 15, kdy už nemáte PvP ochranu. To by pak nebyl problém to čas od času pročistit a oni by si to potom rozmysleli.
Kdepak, oni si to nerozmyslí, to se neboj :D
Ale 2. návrh bych rozhodně zavedl ! :up:
Obrázek

lordsword
Lv.36
Lv.36
Příspěvky: 1604
Registrován: čtv 17. bře 2011 7:05:42
Dal poděkování: 39 poděkování
Dostal poděkování: 332 poděkování

Re: Stánky v modré říši - adekvátní řešení

Příspěvek od lordsword » pon 03. zář 2012 22:10:48

Prodlouzeni zony je zbytecnost.Jak uz tu Saggi psal tak se chysta udelat,ze stanek nepujde postavit mimo safe zonu.Pak bude klid.Asi na to nejak zapomel ci co:) Prece jen ma ted dost prace.)
Smrt vždycky stojí po boku bojovníka,
jídá s ním u stolu a uléhá s ním na lože.
Smrt je ta nejvěrnější milenka.
Ale je zbytečné si jí všímat,
dokuď vás nepožádá o polibek.

Uživatelský avatar
Belhor
Lv.2
Lv.2
Příspěvky: 5
Registrován: sob 07. dub 2012 1:01:02
Bydliště: Praha
Dal poděkování: 2 poděkování

Re: Stánky v modré říši - adekvátní řešení

Příspěvek od Belhor » pon 03. zář 2012 22:48:49

No já si myslim, že by to mělo zůstat vše tak jak to je. Prostě vždy když jsem šel nakupoval do modrý, tak jsem se obrnil PvP výbavou, je to hodl riziko podnikání. Lezeš do cizí říše, tak s tím, musíš počítat, že se najde někdo kdo si přijde praštit. Já posledně v modrý měl na noze přilepený 3 nadržený modráky. To by rovnou mohly uděla to, že všechny hlavní města by byly zony, kde by jsi se nemohl napadat. A to buď rád, že tady nemáte mód volný jako na ofiku. Tam když jsem hrál za modrou tak tě sem tam někdo jen tam ze srandy přes volný sejmu u skladu nebo ti tam ničily stánky přes volný a pokud ti ho nezničily tak ti ho zastrkaly někam do.....
Ale nad čím, by se dalo uvažovat je, jak jsi navrhoval, že by se nedaly tvořit stánky mimo safezónu. Jako chvílí by to asi bylo nepřehladný na námku, ale pak by si lidi uvědomily, že tu máme čupr tržiště a přesouvaly by se tam.

Zamčeno

  • You do not have permission to post in chat.
@ Mionix « pát 7:34 am »
@Borda91,  tak prý je to jen špatné info, mělo by být funkční
@ Borda91 « čtv 3:09 pm »
A ukazatel boje o ugoroh nějak nefunguje.... další boj za 20216 dní to budeme čekat ještě pár let :D
@ Borda91 « čtv 2:21 pm »
Dobrý den, jen takový detail. Hledání čtyřlístků mělo být o hodnotné ceny nebo se mýlím? Ostatní soutěže tu na webu už jsou vyhodnocené. Děkuji
@ Suko201 « čtv 5:10 pm »
diver píše:
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
@ TomasFoxx « čtv 4:05 pm »
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
@ diver « čtv 3:34 pm »
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
@ Suko201 « čtv 3:07 pm »
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
@ diver « čtv 2:01 pm »
Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
@ Suko201 « čtv 11:21 am »
Mionix píše: @Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@ neasy « čtv 9:59 am »
:heart:
@ VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »
@neasy uz to bezi :D
@ neasy « čtv 9:41 am »
tak napiste az to půjde :fight:
@ p4tresss « čtv 9:39 am »
dneska by to šlo :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »
no jasneee v poho :-) :D
@ neasy « čtv 9:32 am »
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
@ p4tresss « čtv 9:31 am »
konečne trochu oddych od prace
@ VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »
joooo jde to :-) a co ty ? :D
@ neasy « čtv 9:31 am »
je to tak
@ p4tresss « čtv 9:30 am »
Sviatočne :D
@ neasy « čtv 9:30 am »
a jak se mate?
@ p4tresss « čtv 9:29 am »
Ako dlho bude údržba prosim ? :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »
ahoj, predpokladany konec udrzby ? :D
@ TomasFoxx « čtv 9:23 am »
@neasy,  čaaau kamo
@ neasy « čtv 9:17 am »
CUS CUS
@ Vydesenej « čtv 9:06 am »
hh a stánky zas dole :(
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10
@ TomasFoxx « stř 4:05 pm »
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
@ TomasFoxx « stř 1:50 pm »
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
@ Suko201 « stř 1:03 pm »
Narsi píše: Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
aha, tak to si asi pamatuji špatně, dobře. Díky :-D
@ Narsi « stř 1:02 pm »
Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
@ Suko201 « stř 12:58 pm »
Mě by zajímalo, kdo jako vymyslel ty časy těch válek. Však to normální pracující člověk, co má aspoň trochu i život tam venku, nemůže stihnout. Max tak jeden ten čas a to je dobrá bída. Bylo by dobré to doupravit.
@ TomasFoxx « stř 12:44 pm »
u tech kosti musi byt jmeno dyl, realne jsem ted v zamasku jen behal kolem zlute a cervene a kradl jim to ze zeme
@ Mionix « stř 12:41 pm »
@Valkaryan,  budou. Vyčkejte prosím do zítra.
@ Vydesenej « stř 12:40 pm »
Já teda čekal že to bude 15min jedna 15min druha 15min 3 a dál :D a ne že dropnu všechny naráz ale ok no
@ Relly « stř 12:30 pm »
@TomasFoxx,  To je záměr. Vracíme se do starých časů.
@ TomasFoxx « stř 12:25 pm »
a ent je prej nejakej buglej, ze ukazuje chx
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
1v1 poust ch3
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
@Vydesenej,  tak pod
@ Narsi « stř 12:21 pm »
Zdravím, je to v řešení. Děkujeme za trpělivost.
@ Vydesenej « stř 12:03 pm »
Tak já tě tímto vyhlašuju
@ TomasFoxx « stř 12:01 pm »
nefunguje vam vyhlaseni boha, tu cekame zbytecne
@ Valkaryan « stř 10:07 am »
Kdy budou v prodeji kloubouky?
@ Mionix « stř 7:39 am »
@Nonepovideeej,  Nejdou, jediné co jdou jsou z truhel. Ty co jsou z kalendáře se nově nastavovali neprodejné. Aby si nedělali hráči 100vky účtů a pak to neprodávali.
@ Vydesenej « stř 7:00 am »
Díky že jste udělali nějaký zajimavý vstup do Ugorohu a není to zas to stejné :)
@ Nonepovideeej « úte 11:38 pm »
Může mi někdo říct, proč nejdou dát do shopu zahradnická povolení z eventu a ani s nimi obchodovat? :(
@ Vydesenej « úte 5:47 pm »
Se to dostane ta údržba až na čtvrtek možná
@ gagefranjo « úte 4:11 pm »
Přicházejí velký změny (korektury)
@ Hakan « úte 12:53 pm »
To posouvání údržby je fakt parádní :lol:
@ Nonepovideeej « čtv 8:55 pm »
@Mionix,  Krásná práce :)
@ Mionix « čtv 6:57 pm »
@Nonepovideeej,  proto jsem to psal. GA byl tak šikovný, že to dokázal opravit bez údržby. :-)
@ Nonepovideeej « čtv 4:35 pm »
Mně se meteory dneska už spawnují celý den normálně :)
@ Mionix « čtv 7:48 am »
Tak chyba se spawnem meteorů snad opravena. Vyzkoušejte.
@ kovardominik « stř 9:55 pm »
když tu máme soutěž ke dni tance, všimnul si někdo že není ani jeden tanec při kterém by si postava s mečem v ruce neusekla hlavu a všechny ostatní části těla (kdyby to šlo samozřejmě)?
@ Mionix « stř 7:31 pm »
Ráno bude chviličková mimořádná údržba kvůli spawnu meteorů. Omlouváme se, GA hledá chybu.

Who is chatting

offline Mionix 
offline marexanax