Cechovní lv110+
Počet členů minimum 25-30
Výzva k válce při 8 hráčích+vůdce nebo zástupce, je automaticky přijata. Maximální rozdíl hráčů při wár 2-3.
5minutová příprava na seřadišti se skladem a obchodnicí. Po war zpět na seřadiště a návrat na místo, kde se hráč před wár nacházel.
War probíhá bez koní, požehů, praporů.
Za výhru je určitý počet bodů potřebných k vylepšení cechovních kouzel. Tyto kouzla by měla funkčnost všude, kromě war cechů. Chat by zde byl pouze cechovní, žádný jiný by se nezobrazoval.
To je to jednoduší, co by nemělo být tak těžké udělat a cechy by dostali nový význam. Nebylo by milion bezejmených cechů, ale hráči by se snažily udělat kvalitní cech, nebo se do něj dostat.
Pro Ymira(jeho nápad) a spol, co mají rádi vše jinak

Po 5min přípravě, by se zjevili žíly rud. Hráči by měli čas 3-5min(nebo než ruda zmizí, nvm přesný čas) na nakopání co největšího množství určené rudy. Po odevzdáni by se nepřátelskému cechu udělily mínusové body, podle množství nakopané rudy. Netuším kolik se dá za tu dobu nakopat, ale množství bych dělil 10. Což je 100ks rudy=10mínus bodů.
Po té by se zjevil bos s ochrankou. Bosové by se náhodně střídali, aby na ně pokaždé platil jiný bonus. Např. Drak, devítiocas, král démonu atd. Tyto bosové a ochránci, by byli stížený a velmi odolný. Jejich odolnost a síla, by byl odpovídající úrovně těchto cechů.
Počet zabitých hráčů bosem, by opět byl do mínusu, ale tentokrát svého cechu. Zase by byl určitý čas na zabití. První cech který dokáže složit bose, dostane určitý počet bodů na vylepšení cechovních kouzel.
Při zabíjení by nešla založit skupina (kvůli minutákům) požehy, koně, proměny, prapory.
Každý cech by mohl mít jednu(když by byla dlouhá verze se žílama a bosama) za den. Jestli krátká verze, tak 2-3 za den, ale vždy s jiným cechem.
Edit 26.10.2012: Uzavřeno z důvodu odmítnutí hráčskou anketou.
/Script