Nová verze Atlasu

Další návody, které nespadají do žádné z výše uvedených kategorií.
Nejužitečnější: Bonusy, část I. - Základní informace, Bonusy, část II. - Seznam bonusů, Seznam příkazů a kódů
Návody pro fórum: Jak se registrovat, Jak vyhledávat, Jak vytvořit tabulkový podpis

Odpovědět
Uživatelský avatar
Saggitarius
Game Administrator
Game Administrator
Příspěvky: 1148
Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 2825 poděkování

Nová verze Atlasu

Příspěvek od Saggitarius » čtv 01. lis 2012 14:53:00

Obrázek
Manuál k použití nového atlasu
Je mi potěšením Vám představit úplně nový interaktivní atlas, s jehož pomocí nejen, že se už nikdy neztratíte v rozlehlých lokacích, ale dost možná zjistíte i spoustu věcí, na které by jste jinak přicházeli jen velice obtížně. Touto malou příručkou bych rád přiblížil funkce atlasu těm, kteří si s ničím nejsou jistí, nebo je nebaví testovat vše metodou pokus-omyl :).
Samotný atlas naleznete v průvodci na webových stránkách hry, nebo můžete využít tento odkaz:
:arrow: http://www.ekura.cz/atlas

Základní funkce
Rozdělení map
Jak jste si již určitě všimli, po otevření úvodní stránky atlasu je možné prohlížet si lokace ve hře propojené stejně, jako by jste skutečně hráli hru. Každý symbol představuje jednu lokaci, přičemž jednotlivá propojení jsou provedena podle typu map - neutrální mapy olivově zelenou, mapy říše Shinsoo červenou, Chunjo žlutou a Jinno modrou barvou.
Rychlé přepínání mezi mapami
Po kliknutí na samotnou ikonku mapy se otevře její mapa ve vysokém rozlišení a zobrazí se její krátký popis. Jakmile jste v tomto módu detailu mapy, můžete se kdykoli rychle přepnout na jinou mapu - to uděláte pomocí malého rozevíracího menu, které najdete pod každou mapou. Stačí vybrat Vámi požadovanou mapu a kliknout na tlačítko "Přejít".
Obrázek:
Obrázek
Chcete-li přejít z jedné mapy na nějakou jinou, můžete samozřejmě využít také menu jednotlivých portálů, nebo teleportéra (pokud se v dané lokaci nachází).

Detailní informace o jednotlivých bodech na mapě
Jestliže Vámi vybraná mapa obsahuje nějaké důležité body (NPC, teleporty, ...), tyto se zobrazí přímo v mapě, jako malé čtvercové puntíky. Chcete-li zobrazit detaily daného bodu, stačí na něj najet myší, pro ještě více detailů kliknout myší. Je-li tento bodík zároveň i teleportem do jiné mapy, zobrazí se po kliknutí odkaz na ni.
Obrázek:
Detail NPC
Detail NPC
detail_npc.png (185.01 KiB) Zobrazeno 16485 x
Chcete-li náhled bodíku opět zavřít, použijte symbol křížku v pravém horním rohu tabulky, nebo zkrátka klikněte na jiný bodík.

Ovládací rozhraní
Většina prvků ovládacího rozhraní se nachází v levém růžku nad samotnou mapou.
Obrázek Tlačítko návratu na úvodní obrazovku
Umožňuje návrat zpět na rozcestník s výběrem mapy. Nemusíte se bát, že by jste při návratu přišli o svá nastavení zobrazení, vše vyjma nastavení filtru se ukládá.
ObrázekObrázek Tlačítka zpět a vpřed
Umožňují pohyb v historii Vašeho prohlížení (stejně jako tlačítka ve Vašem prohlížeči). Pokud se například z Hory Sohan prokliknete do Zeleného lesa, tlačítkem Zpět se můžete vrátit opět na Horu Sohan, aniž by jste museli hledat příslušný puntík na mapě.
Obrázek Tlačítko nastavení zobrazení
Otevře menu, kde si můžete vybrat styl zobrazení dané mapy. Chcete-li menu opět zavřít, znovu klikněte na tlačítko, nebo kamkoli dovnitř mapy.
Obrázek:
Obrázek
  • Filtr názvu / popisu - Tímto políčkem lze vyhledávat body na mapě (zobrazí se pouze body, které vyhovují zadanému textu buď svým názvem, nebo popisem).
    • Aa - Toto zaškrtávací políčko určuje, jestli filtr bude ignorovat velikost písmen (výchozí), nebo jestli na ni bude dbát (zaškrtnuté).
    • Rozšířené hledání - pro hledání bodů je možno použít speciální znak mínus (-slovo), pokud nechcete, aby se dané slovo ve výsledku vyskytovalo. Lze také použít znak uvozovek ("dvě slova"), chcete-li vyhledávat přesný výraz.
    • Počítadlo nalezených bodů - ve spodní části mapy se během psaní přepočítává, kolik bodů na mapě aktuálně odpovídá zadání.
    Příklad použití: Na mapě Velká poušť zadáte do políčka filtru text "Pouštní bandita" - zobrazí se pouze ty skupiny monster, ve kterých se může nacházet Pouštní bandita.
    :idea: NPC odpovídající zadání se navíc červeně rozblikají, aby se odlišila například od příšer apod.
    Obrázek:
    Vyhledávání bodů na mapě
    Vyhledávání bodů na mapě
  • Zobrazit popisky oblastí - Tímto zaškrtávacím políčkem zapnete (výchozí), nebo vypnete zobrazení masky dané mapy. Maska je jakási překryvná vrstva, na které jsou zobrazeny nejdůležitější body a lokace dané mapy, dělá tak orientaci na ní přehlednější.
  • Zobrazit pozemky - Zatržením tohoto políčka zobrazíte na mapě existující cechovní pozemky. Po najetí myší na vlaječku pak můžete zjistit i název cechu, který pozemek aktuálně vlastní a také jméno vůdce cechu (aktualizace každou hodinu). Toto políčko je ve výchozím nastavení zatržené, tedy aktivní.
    • Po spuštění serveru Sinfortia je pod tímto políčkem nutno vybrat správný server pro zobrazení detailů.
  • Zobrazit příšery - Pokud je toto políčko zaškrtnuté, na mapě se zobrazí různobarevné puntíky (čtvercové), označující možná místa respawnu příšer (pozor, nikoli jejich aktuální pozice). Kliknutím na puntík zobrazíte jeho detail. Ve výchozím nastavení je tato volba vypnutá a na mapách, kde nejsou žádné příšery, není dostupná.
    :!: Zobrazení této volby může být na některých počítačích a mapách velmi pomalé, protože se jedná řádově o tisíce bodíků. Pokud máte s touto volbou problémy, přepněte atlas do verze pro pomalé PC (viz poslední kapitola).
  • Zobrazit meteory - Funguje analogicky, jako volba Zobrazit příšery. Puntíky označující meteory jsou kulaté a i zde jsou rozdílné druhy meteorů barevně odlišeny. I tato volba je ve výchozím nastavení vypnutá a pokud na mapě nejsou žádné meteory, není vůbec dostupná.
  • Zobrazit (polo)bosse - Opět analogicky fungující volba k Zobrazit příšery. Puntíky zobrazující bosse jsou čtvercové, pootočené o 45 stupňů (jakoby postavené na vrchol). I toto nastavení je ve výchozím zobrazení vypnuto a v závislosti na druhu mapy může být nedostupné.
  • Zobrazit rudné žíly - Zobrazí na mapě symboly a místa možného respawnu rudných žil. Tato volba je ve výchozím nastavení vypnuta a v závislosti na lokaci nemusí být vždy dostupná.
  • :idea: Některá monstra/meteory mohou mít určitou velkou plochu, ve které se mohou po uplynutí doby respawnu objevit. U těch s větším rozptylem se po najetí myší objeví stejnobarevný rámeček, ohraničující právě tuto oblast.
ObrázekObrázek Tlačítko přiblížení a oddálení
Tímto tlačítkem se lze na vybraných mapách přepnout do módu zvětšené mapy zlepšit tak přehlednost zobrazených bodíků. K pohybu po zvětšené mapě použijte myš (kliknout + táhnout). V současné době je tato funkce umožněna na všech mapách, ke kterým jsou dostupné mapové podklady v dostatečné kvalitě. Na ostatních mapách je toto tlačítko skryto. Ve zvětšeném módu jsou dostupné všechny funkce atlasu s výjimkou masek.
Obrázek Tlačítko obnovení bodů
Tímto tlačítkem je možné znovu vygenerovat všechny viditelné body na mapě. Smysl to má samozřejmě pouze tehdy, pokud mají body nějaký daný rozptyl. V opačném případě se tlačítko ani nezobrazí.
Obrázek Tlačítko zkopírování adresy
Pomocí tohoto tlačítka jednoduše získáte adresu Vámi aktuálně zobrazené mapy. Odkaz bude obsahovat nejen aktuální mapu, ale i veškeré nastavení zobrazení a dokonce i případný vyznačený blikající bod na mapě. Po kliknutí na tlačítko se vygeneruje kód, který lze jednoduše zkopírovat například do fóra (CTRL+C). Tlačítko se nachází v pravém dolním růžku mapy.
Obrázek Obrázek Tlačítka přepnutí na jinou část mapy
Tato sada tlačítek se objeví pouze tehdy, pokud má daná lokace více map, které by se jinak nevešly vedle sebe na obrazovku. V současnosti se toto týká pouze lokací Ďáblova Rokle a Haegeron. Tlačítka se nacházejí po stranách mapy, vertikálně na středu.
:idea: Na všech mapách rozdělených na více částí se zobrazí v pravém dolním růžku ukazatel, na kolikáté mapě se uživatel aktuálně nachází (např. 2/2 znamená, že se nachází na druhé mapě ze dvou).
:!: Tlačítka pro přepínání nejsou dostupná, pokud je mapa přiblížena.

Zobrazení souřadnic
V pravém horním růžku mapy najdete dvě políčka, která při přejíždění myší přes mapu ukazují aktuální souřadnice kurzoru. Rychlost obnovování souřadnic může záviset na rychlosti Vašeho počítače, nebo použitém prohlížeči.
:idea: Některé mapy jsou rozdělené, nebo ořezané o prázdné okraje, proto se může stát, že levý horní růžek mapy nebude zobrazovat souřadnice [0;0]. Nejedná se o chybu atlasu.

Zvýraznění zadaných souřadnic
Znáte-li souřadnice daného bodu a chcete je pouze zobrazit na mapě, stačí tyto dvě políčka editovat. Na mapě se zobrazí blikající červený kurzor, který Vámi zadané souřadnice zvýrazňuje.
Obrázek

:idea: Chcete-li bod vymazat, jednoduše na něj klikněte myší, nebo zadejte jiné souřadnice.
:idea: Chcete-li dočasně vypnout funkci zobrazení souřadnic kurzoru, podržte klávesu CTRL. Toto se hodí například, když chcete zobrazit blikající kurzor nad Vámi vybraným místem na mapě.
:idea: Během zadávání souřadnic je funkce zobrazení souřadnic kurzoru vypnuta. Chcete-li jí opět zapnout, stačí kliknout na libovolné místo na mapě.

Podpora a omezení
Aplikace Atlasu je maximálně optimalizována pro rychlé načítání, ale protože se jedná opravdu o rozsáhlý program, může se stát, že bude načítání některých map pomalé, především pokud máte pomalejší počítač, nebo málo výkoný prohlížeč. V takovém případě je možno atlas přepnout do režimu pro pomalé PC. Docílíte toho kliknutím na odkaz "Přepnout na verzi pro pomalé PC.", který se nachází úplně dole pod mapou. Stejným způsobem lze přepnout atlas i zpět do plnohodnotné verze. Hlavním rozdílem v nich je přesnost spawnu jednotlivých bodů, která je ve verzi pro pomalé PC snížena.

V současné době je atlas otestován a plně funkční na těchto prohlížečích:
  • Obrázek Google Chrome 38.0
  • Obrázek Opera 12.16 a 27.0
  • Obrázek Microsoft Internet Explorer 11.0
  • Obrázek Mozilla Firefox 33.0
  • Obrázek Safari 5.1.7
Pro plnou funkčnost je třeba mít v prohlížeči povolený JavaScript a podporu technologie Canvas (umí ji všechny moderní prohlížeče). Bez podpory druhé jmenované technologie se atlas přepne do jednodušší verze.
Globe.png
Globe.png (14 KiB) Zobrazeno 6938 x
[/comment]
[GA]Saggi
Ekura tým

Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support

Uživatelský avatar
Saggitarius
Game Administrator
Game Administrator
Příspěvky: 1148
Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 2825 poděkování

Re: Nová verze atlasu

Příspěvek od Saggitarius » stř 07. lis 2012 21:35:58

Dnes byla uvedena opravena verze atlasu.
Již lze najít pozemky včetně poznámky o majiteli pozemku a jeho vůdci.
A několik drobností hlášených na foru a tiketu.

Edit 3.7.2013: Nejnovější verze atlasu již dokáže zobrazit polohy rudných žil a přepínat mezi zobrazením pozemků na Sindicate a Sinfortii. Přidána byla také Kolonie Cidonia.
/Script
[GA]Saggi
Ekura tým

Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ OrangEE « čtv 12:48 pm »
@TomasFoxx,  tady si všichni všechno pamatají a ví
@ TomasFoxx « čtv 12:46 pm »
LittleNessa píše: Mě by se líbilo, kdyby šla generace zobrazit jinak než 10. Lv 160 např .. kdyby to mohlo být součet všech lvlu generací .. Např. Delian ( 3340 ) :D
mne*
@ LittleNessa « čtv 12:46 pm »
TomasFoxx píše: ty beres vsechno hned agresivne
Neberu ... jen mi moc hlava nebere jak tu někteří reagovali na mojí adresu, přitom to bylo úplně mimo a ukazuje se to ve hře více a více :D
@ LittleNessa « čtv 12:44 pm »
Mě by se líbilo, kdyby šla generace zobrazit jinak než 10. Lv 160 např .. kdyby to mohlo být součet všech lvlu generací .. Např. Delian ( 3340 ) :D
@ OrangEE « čtv 12:40 pm »
bolo to super.. toto je také, že si to človek nevšimne tie hodnosti
@ LittleNessa « čtv 12:39 pm »
Já to někde tuším i psala .. mě se líbilo v úplném počátku hry, kdy byly pvp hodnosti jen textově a byly odlišeny barvou .. to bylo pěkny
@ OrangEE « čtv 12:38 pm »
Vojevudce vošlo :D
@ LittleNessa « čtv 12:38 pm »
Tak nezní to marně úplně .. ale chápu že se to zarazilo v úplném počátku, protože např mít vedle nicku Lepší než Agamemnón .. nevím kam by se to vlezlo :D
@ OrangEE « čtv 12:35 pm »
čo by bolo? Zachránce oblohy lv 3? :D to nedáva nejak zmysel
@ OrangEE « čtv 12:34 pm »
@LittleNessa,  čo ja viem pamätám si len to, že išli z vehlasu a z války.
@ TomasFoxx « čtv 12:34 pm »
ty beres vsechno hned agresivne
@ TomasFoxx « čtv 12:34 pm »
tvl ja v ty dobe snad ani nehral, to chci jen videt, klid
@ LittleNessa « čtv 12:33 pm »
Hned ze začatku co ty výzvy přidali šlo mít čudlaře a další ale nevadí :D tady si všichni všechno pamatují a ví
@ OrangEE « čtv 12:32 pm »
Teším sa
@ LittleNessa « čtv 12:32 pm »
Oka, NP :-D tak odpoledne až budu doma z práce klidně pošlu ..
@ TomasFoxx « čtv 12:32 pm »
@LittleNessa,  uka
@ OrangEE « čtv 12:31 pm »
@LittleNessa,  chcem, pretože keď som hrával predtým to tak nebolo, tak ma to veru zaujíma
@ LittleNessa « čtv 12:30 pm »
Chceš vidět screen jak mám textovou hodnost z první výzvy u rybaření? ty nesmysle ;-)
@ OrangEE « čtv 12:27 pm »
@LittleNessa,  btw hodnosti z výzev boli len grafické, hodnosti z vehlasu a války boli textové. čiže nezmysel :D
@ OrangEE « čtv 12:26 pm »
@LittleNessa,  och, textové som mal radšej než tieto hviezdičky
@ LittleNessa « čtv 11:39 am »
Textové hodnosti už nejdou nějaký ten rok. Myslím, že tenkrát se to zrušilo, protože některé názvy hodností z výzev byly moc dlouhé na to aby byly slovně vedle nicku postavy.
@ Revus « čtv 11:29 am »
Je tu někdo kdo přidával 3 talík skrz raznici? Na kolik pokusu vyšla?DÍk.
@ OrangEE « stř 11:58 pm »
@ChunjoKing,  by malo, maš pravdu :D ale nejde
@ ChunjoKing « stř 10:56 pm »
@OrangEE@OrangEE,  v launcheri hry v nastaveniach by to malo ísť
@ OrangEE « stř 6:37 pm »
Prečo nejdu písomne hodnosti?
@ Revus « úte 10:29 pm »
know how hry?
@ Bisky « pon 6:18 pm »
Vybraným testerům byly do SZ odeslány pozvánky na Discord. :hello:
@ Mionix « sob 7:36 pm »
@Revus,  Nezlobte se na mě, ale některé věci jsou know-how hry a tedy nesdělujeme jak to je. ;-)
@ TomasFoxx « pát 7:27 pm »
@Revus,  asi nikdo nevi kamo
@ Revus « pát 7:06 pm »
dik za odpoved
@ Borda91 « pát 4:31 pm »
Tak jsem si to tu pročetl a dodal bych pár bodů. 1. To že jde krále udělat se 109 ve střední po vyexpení na 110 už bylo hlášeno v době kdy se to stalo poprvé. To jest tuším rok 2021. V té době to ale fungovalo alespoň tak, že postava si udělala cb, zasvěcení a posunula se do velkých (počítáme klikání biologa a karmy). Bohužel se na to po zavedení generací nemyslelo. 2. To že můžeš po generaci hrát svým jménem za všechny chary je pěkné, bohužel v době kdy každý už ty postavy má založené se jménem které si stejně zvolil. 3. Obhajuješ tu sloupy. To že sloupy zničili ekonomiku je fakt a pokud ti přijde normální, že ti hráči to většinově prodali za reál a vydělali si na tom nemalé peníze ti přijde normální? 4. Velké války téměř umřeli. Jednou je více lidi v modré pak zase nejde nikdo. Bohužel na to jak to s PvP jde z kopce se poukazovalo dlouho a nic se nedělo a teď je dost pozdě. Není to tak dávno kdy v modré bylo 10+ a v red a žluté 8 lidi dohromady. 5. Bohužel lidi jako Nessa nepochopili účel středních válek a radši v nich zůstanou navždy. Proč tedy teď neválčíš velké války? Když máš "Plnohodnotné PvP" . Někoho tu osočuješ a tvrdíš lepší časy válek. Jdeš tedy střední válku 2x týdně. Opravdu si nenajdeš čas byť na jednu velkou válku. 6. Proč postavy které mají vše hotové jdou do těch středních? Protože si chtějí zahrát, ale ne do nekonečna tam být. Když se zlepší velké války vrátí se tam s generacemi tak proč by si ty války neužili tam když velké jsou teď jaké jsou. Ale pořád je tam rozdíl toho že oni tam mohou jít kdykoliv zpět. Což se u tebe a jiných dalších řici nedá. Protože pokud si byla za nově vyexpenou postavu, kam ji posuneš což má být účelem celé hry? Uděláš 105 bio skin a budeš dělat zasvěcko do nekonečna.
@ TomasFoxx « pát 3:20 pm »
@Soulicek,  ne ty jsi nejlepsi
@ Soulicek « čtv 10:59 pm »
stara cidonka bola najlepšia mapa ktorú kedy ekura mala tbh kto plakal že sa tam zabijaju PVM hráči bol na hlavu padnutý
@ Revus « čtv 10:05 pm »
Ahoj, ovlivnuje úspěšnost přidávání raznic ( třetí talisman) zručnost? Nebo čistá postava má uplně stejnou uspesnost jak zrucka P, diky
@ TomasFoxx « čtv 9:51 pm »
xdddd
@ Revus « čtv 9:50 pm »
zdegenerovany jsme vsichni az moc xd
@ TomasFoxx « čtv 9:50 pm »
nechce nekdo zgenerovat healera se spellama L? pujcil bych si ho na stredni valku
@ Revus « čtv 9:38 pm »
Ahoj, ovlivnuje úspěšnost přidávání raznic ( třetí talisman) zručnost? Nebo čistá postava má uplně stejnou uspesnost jak zrucka P, diky
@ LittleNessa « čtv 5:43 pm »
Nezajímalo to akorát 3 lidi, kteří si jedou zase to své ve velké war včetně tebe jako PvM hráče, který war nechodí vůbec :-D
@ LittleNessa « čtv 5:42 pm »
Bohužel fórum ekury nevyužívá dostatečný počet lidí, kteří tu střední válku hrají jako já.. Dej mi kontakt :-D ukážu ti screeny z DC i ze hry jak to co jsem tu psala nikoho nezajímá ... mile ráda ;-)
@ Relly « čtv 5:40 pm »
@LittleNessa,  No vidíš, takže něco jako tvůj názor ohledně středních, který se tu snažíš hájit už od úterka.
@ LittleNessa « čtv 5:38 pm »
Nemám tam dál nic, pro mě názor člověka, který používá PvP jen k zabíjení pvm hráčů ať ve staré CIDO nebo nedávno v entu nemá smysl, takže tak ... :-)
@ LittleNessa « čtv 5:37 pm »
To také jak říkáš, ale podle mého se to odebralo kvůli těm bojům, protože lidi co chodili jen war a byly v sobotu na prvním místě byly ohrožení právě tím, že se někdo šel posekat do cido.. Stačilo to udělat 1-2x si jít zabojovat a výsledek tabulky se hned otočil.
@ Relly « čtv 5:37 pm »
Ten drop byl právě kvůli tomu, že se tam loví a člověk riskuje. Já tam kupodivu taky chodil s PVM postavou, divné, co ? Tudíž i já padal na kouzlo. Tak co tam máš dál ?
@ Hakan « čtv 5:34 pm »
Koupě 20CB už je hodně dávná historie. To šlo když dobře hodně na začátku staré cido a taky hodně rychle se to odebralo, právě skrz rigování krále
@ LittleNessa « čtv 5:34 pm »
A jelikož tvojí postavu bohužel dobře znám i herně, vím že ji tam chodil hlavně lovit ... drop nastal až po trýznivém mučení pvmek co to vzali a odešli, protože se pvp hračum nemohli rovat
@ LittleNessa « čtv 5:33 pm »
Určitě si tedy pamatuješ systém jak to fungovalo u velitele šlo koupit 20 CB pro vstup .. takže když si někdo PvM koupil 20CB aby mohl jít dropovat chceš říct, že to byla chyba u nich? Když přijede z ničeho člověk s PvP a zabije je na kouzlo? :-D
@ Relly « čtv 5:30 pm »
S @LittleNessa,  Je zajímavé, že já tam lovil i dropoval. Tak asi někde byla chyba spíš u nich, ne?
@ LittleNessa « čtv 5:29 pm »
V podstatě i kvůli královskému systému, protože král si po sobotní war myslel, že je neohrožený .. a stačilo jít do cidonie kde se vše změnilo během pár hodin, když tam někdo byl ...
@ LittleNessa « čtv 5:28 pm »
Když to byla PvP mapa, proč se musela zrušit kvůli tomu, že opět pár jedinců naznačilo že nemohou v klidu dropovat, že je tam tobě podobní chodili zabíjet? ...
@ Relly « čtv 5:27 pm »
@LittleNessa,  Nebyla cidonie pvp mapa náhodou?
@ LittleNessa « čtv 5:27 pm »
Bohužel si tvoje PvP pamatuji moc dobře, krom zabíjení PvM hráčů v entu a ve staré cidonii taky nevím o žadném lepším výsledku ;-)
@ Relly « čtv 5:26 pm »
@LittleNessa,  Já jsem PVM
@ Relly « čtv 5:25 pm »
Jo, tys dala i ty krále, o kterých nikdo nic neví. Dáváš první místa za vše, což vidět taky není. Tobě je vlastně i jedno ten král, ale bráníš to tu už od úterka. Ačkoliv totálně mimo.
@ LittleNessa « čtv 5:23 pm »
Očividně víš více než já ... divné, že jsem v té střední dala první místo zatím s každým charem :-D .. jo dagger je postava, kterou jsem nikdy nehrála .. a první válku jsem dala 160 CB což není vzhledem k počtu lidí v té war co byla žádná ostuda .. od té doby jsem za Nessu za dagga nebyla já, ale nevadí :D .. čím se pochlubíš ty? řekneš mi jméno postavy abych se mohla oslnit tvýma výkonama? zajímalo by mě co jsi dal ty ,když já za moc nehrála tedy :-D
@ Relly « čtv 5:23 pm »
@LittleNessa, Tady jde vidět, že jsi těch postav moc nehrála. A když už je řeč o daggerovi, že ti to moc nefunguje.
@ LittleNessa « čtv 5:22 pm »
Dobře i hloupý názor je názor :-D promiň, ale tohle je mimo ... mohla bych říkat to samé o daggerech co jsou vidět na par sekund, než dají ranec dmg s full utokama atp... uplně mimo :))) a nejsem zdaleka jediná komu mentál bere takové pecky do obran.. ty irelevantní .. :D
@ Relly « čtv 5:20 pm »
@LittleNessa,  Co to mění? To, že tobě to dá 30k je absolutně irelevantní věc. Ten heal je prostě primitivní oproti ostatním postavám. Já nechápu, že tento fakt nedokážeš příjmout.
@ LittleNessa « čtv 5:19 pm »
Tomuhle se musím smát :-))) co jsi vyplodil nyní ... Tak zvláštní, že v té válce ostatní chary podle tebe nemají dmg ? :-D Proč dostávám tedy od wara 30k prurazem klidně do 60 war 60 zbraně ? ... bože ... :D
@ Relly « čtv 5:17 pm »
@Fogru,  No dobrý, ale teď zkus tyhle obrany dát na fyzickou postavu - mentál, dagger, aurák, klidně i wp. A aby tam každý hrál jeden char je nesmysl. Netvrdím, že s tím taky nejde zahrát, ale ten průběh a pravděpodobně i výsledek bude dost rozdílný. Je jasné, že s bezrukým healem se ty střední dají hrát pomalu bez věcí. Upřímně když jsem byl minulý týden heala sám, tak mi bylo zle z toho dmg, co to má a zároveň je to ještě dálkové. A to se člověk nemusí ani vyloženě snažit.

Who is chatting