Rád bych vás seznámil s naším novým cechem, který vznikl 20.1.2013.
Cech nese název TOPindici a jak už název vypovídá, cech byl založen pro hráče s menší úrovni, které baví hrát si s "maličkými".
Našim cílem je z nudného hraní udělat zábavu a proto dáváme možnost všem hráčům, kteří nechtějí trávit probdělé hodiny vysekáváním ve swampu se přidat k nám a užít si spoustu zábavy.
Něco o zakladateli :
Věk 18 let, studuji na gymnáziu v Ostravě
Metin hraji shruba 4 roky, začínal jsem na Draxii a postupem času se začal věnovat více spíše privátům. Sindi hraji od začátku, kdy byl server spuštěn, ovšem s mnohými pauzami a tak podobně.
Týmového ducha určitě nepostrádám, ba naopak, vyhovuje mi hraní ve větší skupině lidí.
Postavy, které vlastním : Mike ( BM sura 95lvl - biolog skoro hotový na svůj lvl - PvM do keri hotové, výbava do válek skoro hotová ). Undeoo ( Dnes zakoupen - jako buff do kerindoru ( rychlost kouzla ), bude se hodit do dračí sluje)). + vlastním buffera jako každý.
Co nabízíme -
Možnosti jak v PvP, tak v PvM a to konkrétněji :
Výstup do věže za účelem vylepšit zdobené/dračí šperky
Bosslandský maraton
Pomoc v kerindoru, skupinový kerindor
Hromadné ničení bažin, těžkých meteorů a tak podobně
Výprava do dračí sluje a spoustu další zábavy.
Co se týče PvP nabízíme kvalitní spolubojovníky jak ve válce říší, válce cechů, tak potřeby pomoci v metinlandu a tak různě.
Každý víkend "Hodinka války" - přijmeme každému cechu válku ať je jakýkoliv. Přes týden samozřejmost vyhlašování války při dostatečném počtu členů.
Chození do malé svaté ( nutnost lvl 70 až 95 )
Mnohé soutěže o hodnotné ceny.
Co požadujeme -
Dostatečné množství rozumu
Týmový duch, nedělat cechu ostudu
LvL minimálně 70, maximálně 95 - důvody vypsané výše.
Soběstačnost - dokázat se sám "uživit" to znamená mít pokupě PvM výbavu, se kterou se dokážete "uživit", nejen pouze škemrat.
Věk - 15 +, možnost udělit výjimku při slušném vystupování
Co není podmínkou, ale je dobré vlastnit -