Rád bych navrhl , aby se u cechovního kováře udělala možnost jako je u magičáku.
Důvod:
Asi všichni víme , že cechovní kovář má o 10% větší šanci na zlepšení , ale taky si účtuje trošku více yang

Co tím vlastně myslím:
Chci tím naznačit , že by bylo dobré udělat novou schopnost na trénování a tu by se chtělo rozhodnout.Trénování by bylo zase o jednom hráči , nebo cechovní? Jak už jsem psal , jde o cechovního kováře, takže bych se přiklonil k cechovnímu bláznění

Jak na to:
Nic lepšího mě zatím nenapadlo , než zase něco odevzdávat a s tím by se jeho schopnost snížení stupně při křupnutí předmětu snižovala.
1. Křupne, předmět byl zničen
2. Křupne,předmět nebyl zničen , ale snížilo se jeho +
3. Křupne, předmět se nezničí a ani nebude jeho + sníženo
4. Předmět byl úspěšně zlepšen
Závěr:
Tak tohle je asi vše.Komentujete , hlasujte ,debatujte.
PS:Všichni musíme uznat, že cechovní kovář tu je k ničemu


Prosím ty co označí "Nic , je to blbost" až přidají také důvod.