V souvislosti s posunutím hranic maximálních levelů bude připravena změna ve hře v podobě zisku BZK.
105000000 | 124 |
110000000 | 125 |
115000000 | 126 |
120000000 | 127 |
125000000 | 128 |
130000000 | 129 |
135000000 | 130 |
140000000 | 131 |
145000000 | 132 |
150000000 | 133 |
155000000 | 134 |
160000000 | 135 |
165000000 | 136 |
170000000 | 137 |
175000000 | 138 |
180000000 | 139 |
185000000 | 140 |
190000000 | 141 |
195000000 | 142 |
200000000 | 143 |
210000000 | 144 |
220000000 | 145 |
231000000 | 146 |
241000000 | 147 |
252000000 | 148 |
262000000 | 149 |
273000000 | 150 |
Opravdu je tam o jednu nulu méně. Aby ale nebylo tolik radosti vězte, že zisk z monster a odměny budou také o jednu nulu poníženy. Levely 124+ tak zrychlí svůj postup, ale pouze částečně a né více než desetinásobně jak by se zdálo.
Lehkými počty tak také zjistíte, že neexpením nyní na vyšší levely ponecháním postavy ve hře bez relogu tak bude po úpravách snažší.
Další blízkou novinkou bude ulehčení přihlašování do hry. Do hry se tak přihlásíte již brzy přímo. Launcher se stane pouze aktualizatorem a anticheatem. Tím se zrychlí načtení hry, neboť sami víte, že si hra nechává spoustu informací načtených. Relogy tak budou rychlejší. Dále také připravujeme přímý relog postavy na jiné CH. Ale to je momentálně ve stádiu v rámci testů o jejiž výsledku by momentálně nebylo vhodné spekulovat. Samozřejmě zůstanou i nadále v platnosti pečetidla tak jak je známe a dále budou chránit vaše účty.
Toto nejsou samozřejmě veškeré novinky, které pro Vás zamýšlíme, ale jsou to ty nejaktuálnější.
Budeme rádi pokud se snámi podělíte o vaše úvahy, návrhy ap.