30.7.2015

Grafické hodnosti - edit 21:40

Grafické hodnosti - edit 21:40

Vážená komunito,

dnešním updatem došlo ke změně v zobrazení hodností postavy, které je nyní grafické (reprezentované hvězdičkami), namísto textového. Každý hráč si může u Strážce města zvolit, kterou z hodností bude chtít použít (jestli PvP, nebo PvM), přičemž tuto volbu lze kdykoliv opakovat. Po stránce funkčnosti zůstává vše při starém (Swamp, Haegeron atd.), mění se tedy pouze grafika hodností. Pro případ, že by se grafické hodnosti někomu nelíbily, má možnost je v nastavení hry přepnout zpět na textové (natrvalo to lze provést v nastavení launcheru).

 

Upozorňujeme, že ve výchozím nastavení se u každé postavy bude zobrazovat PvM hodnost (i když má i PvP hodnost), je tedy třeba si zobrazení přepnout.

Možnost volby u strážce města Možnost přepnutí mezi grafickou a textovou hodností
Možnost volby u Strážce města Možnost přepnutí mezi grafickou a textovou hodností



Grafické zobrazení hodností
PěšákRytířGenerálVojevůdceKrál*HraničářDobrodruhBojovníkDobyvatel
Pěšák Rytíř Generál Vojevůdce Král Dobrodruh Hraničář Bojovník Dobyvatel

* ještě není implementováno

Ještě krátce k otázce „proč se mi snížil věhlas - Od nynějška dochází k odečtení hodnosti ne po 24 hodinách vždy ve stejný čas, ale při prvním přihlášení postavy do hry po 4. hodině ranní. To se týká i veškerých souvisejících možností, jako jsou například volné vstupy do Haegeronu.


Tato změna je pouhým předvojem pro sérii dalších novinek, proto bychom byli rádi, kdyby jste celý systém hodností podrobili důkladnému zkoumání a případné nedostatky nahlásili na support hry (nebo fórum).

Děkujeme za pozornost.

 
Edit 30.7.2015 21:40: Kvůli chybě v přepočtu nedochází k odebrání věhlasu ve 04:00 ráno, ale v 21:30 večer. Z tohoto důvodu se také dnes (30.7.) věhlas odebral již 2x. Tuto chybu opravíme při příští údržbě, kdy bude také dnešní dvojitá ztráta věhlasu kompenzována. Děkujeme za pochopení.

» Seznam
l