Seznam změn, které byly provedeny na serveru při jednotlivých údržbách.

Typy změn
Patch - Byl vydán patch, informace o jeho obsahu uvedeny v podrobnostech.
Update - Provedené změny ve hře při odstavené hře.
Informace - Informace o hře a jeho úpravách (připravované updaty).
Web - Úprava na webu
Launcher - Úprava Launcheru

28.07.2022 - Update

Opravy v invazi

Oprava zisku CB - v některých případech se mohlo stát, že hráč obdržel CB i v případě, kdy spadal do vyššího rozsahu úrovní.

Oprava nasedání na jezdecké zvířata (špatný převod jednotek a tak se muselo čekat delší čas na možnost použití talismanů na nasednutí).

Odebrána možnost útočit na povozy šípy z koně (ze země je možnost útočit šípy zachována).

Oprava přepočtu uděleného poškození výběrčím - v některých případech se mohlo stát, že se útok nezapočítal a hráč po zabití výběrčího nezískal nic, nebo získal jen část uděleného poškození.

Doplnění chybejících grafik v novém načítání výzev.

Oprava inaugurace nového krále - při přepočtu se nedoplnila automaticky pokladna (byla doplněna ručně podle záznamu).

21.07.2022 - Update

Finální úpravy v invazi

Přidáno 8 výzev s celkem 26 úrovněmi.
Drobné korekce nastavení invaze.
Na povozy lze útočit i šípy a kouzly.
Limitace nasednutí na zvíře bude při invazi pouze na CH1.

Přepracování přestupu mezi říšemi

Nově bude placen poplatek na základě obsazenosti říše.
Tento poplatek bude moci král jednou denně upravit.
Dále bude připočten poplatek dle počtu uskutečněných přestupů na daném účtu.
10 % z této částky bude tvořit daň, která bude náležet do pokladny exilové říše.
Do IS bude přidán "Dekret říše", který sníží poplatek na zmíněných 10 %, které se vloží do pokladny.

Upraven informativní výpis pokladen.

Úprava systému výzev

Přepracování systému ukládání (pro snadnější aktualizace).
Rozdělení kategorie >Události< na obecné, jarní, výroční, podzimní a adventní.
Přidána také sekce, kde budou přesunuty výzvy, které již nebude možno získat.

 

14.07.2022 - Update

Úprava ekonomiky hry

Vytvoření císařské pokladnice, do které půjdou daně z nezávislých území a obchodů mezi hráči.
Peníze z prodeje u NPC postav v říších půjdou do pokladnice dané říše.
U NPC na nezávislých územích půjdou do císařské pokladnice.
Bude rozšířen seznam akcí, které budou dále plnit pokladnice jako například přestupy mezi říšemi, akce u NPC postav apod.
Částka určená na žold bude automaticky rezervována.

Známý problém - hráči nevidí kolik je aktuálně v císařské pokladnici yangů.

Propojení pokladnic s invazí

Císařská pokladnice se rozdělí na 3 díly a připočte se daným říším.
Králové po volbě dostanou okamžitě 40 % k užití.
Zbývajících 60 % bude rozděleno rovnoměrně rozděleno na nadcházející 3 invaze (započnou příští volbou krále).
Na základě výsledků invaze bude ponížena o zcizené a povýšena o úspěšně odevzdané yangy.
Následně bude uvolněna k okamžitému užití králem.

Úprava invaze

Úprava kontroly počítání seků, mohlo dojít k tomu, že se nezapočítaly seky postavy, pokud umřela a některé následné seky také.
Snižení času, kdy se zjeví povozy v invazi na 1,5 minuty.

Oprava mapových podkladů

Ve swampu odebrána savezona u jednoho z objektů.

07.07.2022 - Update

Přidání více informačních zpráv při vstupu do hry.

Úprava podmínek pro zisk CB a uznání zabití pro zasvěcení (ve válce i v invazi)

Na základě údajů získaných ve válkách říší došlo k úpravě zisku CB a uznání zabití pro zasvěcení.

Systém odhalí další typy možných transféru CB / uznání pro zasvěcení a automaticky je nezapočte.

Systém také odhalí kolaboraci ve válce říší.

Oprava nastavení povozů

Byl špatně nastaven poměr, který vypočítával hodnotu měšce.

Opravou dojde k přepočtu nastavení i u postihu na rychlost.

01.07.2022 - Update

Přidána infografika o probíhající invazi - rozlišení dle kanálu, mapy a říše postavy.

Přidána možnost získat CB v rámci invaze.

Lze získat CB zabitím jako útočník v invazních mapách.

Lze získat CB jako obránce zabitím útočníka v invazních mapách.

CB nelze získat jako obránce zabitím postavy z druhé bránící se říše.

Výše získaných CB je závislá na úrovni zabité postavy - shodné hodnoty jako ve válkách.

Zisk CB nemusí být uznán při zabíjení shodných postav.

Přidána možnost plnit velitelskou výzvu.

Budou započteny zabití jako útočník v invazních mapách.

Budou započteny jako obránce zabitím útočníka v invazních mapách.

Nelze výzvu plnit jako obránce zabitím postavy z druhé bránící se říše.

Výzvu lze plnit pouze zabitím postavy shodného nebo vyššího rozsahu úrovní jako války říší.

Zisk nemusí být uznán při zabíjení shodných postav.

Invaze se počítá spolu s válkou říší, nelze plnit případnou novou úroveň.

Přidána nová sabotáž (krčma).

Nová sabotáž umožní pozvat do krčmy všechny strážce daní říše, na kterou je sabotáž seslána.

Pokud bude úspěšná, nebudou se vyskytovat stráže u povozů ani u výběrčích a jejich okradení bude snadnější.

Proti této sabotáži je možná klasická ochrana.

Upraveny poměry zisku yangů z povozů a výběrčích, aby lépe odpovídala možným scénářům.

Zcizené yangy již budou odečítány z pokladnic.

23.06.2022 - Update

Úprava nastavení invaze na základě získaných výsledků z minulých invazí:

Nově bude vypsán seznam nejužitečnějších hrdinů včetně jejich odměn.

Zavedeno automatické odměnění hrdinů - ihned po následném přihlášení do hry po vyhlášení.

Výše odměn bude nově v rozpětí 50 - 100% podle umístění.

Oprava zákazu použití požehnání během invaze.

Opravena jedna nepřístupná pozice pro povoz.

Přepnutí většiny funkcí do automatického režimu.

Předpokládáme poslední testovací invazi v sobotu, následně bude přepnut systém do plně automatické verze.

16.06.2022

Pracujeme na napravě výpadků

Vracíme / odebíráme některé změny.

16.06.2022 - Update

Ukončení oslav - připravujeme vyhodnocení

Úpravy invaze

Snížení doby invaze - délka invaze zkrácena na 30 minut

Upraven systému spawnu výběrčích

maximálně bude přidán 1 za minutu

zvýšení jejich důležitosti (navýšení odměny)

Informativní texty / grafika

rozšíření informovanosti o invazi

rozlišení hlášení u správce bitev

periodické hlášení o napadených povozích (včetně souřadnic)

při sebrání měšce označení postavy

Postih na rychlost pohybu s měšcem

po sebrání měšce dojde k přepočtu a snížení rychlosti postavy

po odevzdání / novém načtení postavy dojde k přepočtu

Test invaze proběhne v sobotu

oprava stability jádra, která ukončila minulý test invaze

10.06.2022 - Update

Nová událost - invaze - připravujeme novinku s infomacemi.

02.06.2022 - Update

Oslavy výročí 12 let - novinku připravujeme.

V záhlaví okna nebude zobrazováno jméno účtu, pouze jméno postavy.

Soukromé zprávy zůstanou zachovány v rámci jednoho přihlášení do hry

Pokud je postava odhlášena pouze do výběru postav zprávy zůstanou zachovány.

Pokud bude ve výběru postav vybrána jiná postava, zprávy opět zůstanou zachovány.

Po odhlášení ze hry budou zprávy vymazány.

l